צילום: אתר רשמי, יח"צ
TWILLY D`HERMES EAU GINGER - Hermes
בונז`ור, ג`מפל בריז`יט. אני אשת עסקים צרפתית מצליחה. הגעתי לישראל כדי לטפל בכל מיני נושאי ביזנס חשובים, ויש לי בריף קייס מלא בדוקומנטס, וגם ליפסטיק.
בימים אני יושבת לי בגורד שחקים פריזאי ועושה את עצמי מאזינה למצגות לא מעניינות, בלילות אני מבלה בברים ולוגמת קוקטייל עם קיסם וזיתים. וו-לה-וו קושה אה ווה-קואה!
אסקפיזם, כמובן. אבל ככה לפחות הרגשתי כשהתזתי על עצמי את הבושם שנקרא TWILLY D`HERMES EAU GINGER.
מדובר בבושם בניחוח מתובלן ועצי, שבהסנפה ראשונה מציף ניחוחות של אדמונית נדיבה ולוהטת, ג`ינג`ר זוהר ומסוכר וארז גמיש ותוסס, כמו נלקח מהפרפיום היוקרתי שמשפריצה המעושרת אצלנו במשרד, שגרה אגב בכפר שמריהו ואפילו לא יודעת מילה בצרפתית.
הבקבוק אגב, זהה בתצורתו לזה שעוצב עבור הרמס כבר לפני 70 שנה בהשראת הפנסים של עגלות הסוסים של פעם. הפקק בדמות כובע מגבעת אופנתי בצבע לבן בוהק ושובב בשילוב עניבת משי צבעונית החובקת את צוואר הבקבוק. ויוה לה פראנס!
מחיר: 630 ל-85 מ"ל, בסניפי רשת אפריל.
צילום: אתר רשמי, יח"צ
OMNIA BY MARY KATRANTZOU - Bvlgari
אפרופו בושם של הביוקר, תרשמי: בולגרי, OMNIA BY MARY KATRANTZOU.
כן, אני יודעת, בולגרי זו חברה של תכשיטי יוקרה, מה הם בכלל מבינים בריחות. אז מתברר שהם בהחלט מבינים. יותר ממני, וגם ממך, זה בטוח!
דקה (אולי שתיים) לאחר התזתו, כבר הבנתי שיש לי פה עסק עם ניחוח של יוקרה. אז נכנסתי לאתר הבית של Bvlgari לברר עוד קצת על מי שהכרתי עד כה כחברת על לתכשיטים מפונפנים, ואז הבנתי עד כמה היא באמת מרשימה.
כלומר, מלבד העובדה שמדובר בבית אופנה איטלקי לא זול בכלל, ושיש לו לא מעט סניפים ברחבי תבל, התברר שיש להם בתמהיל לא מעט בשמי יוקרה "אקסקלוסיביים".
צילום: אתר רשמי, יח"צההסנפה הבאה כבר לגמרי הכריעה את הכף – זה בושם של רפאלה, ניקולטה ובניטה. אז אני שאתלונן?
בשורה התחתונה, מדובר בניחוח פרחוני משובח. המתקתקות שלו מזכירה ליקר פלצני בניחוח תוסס של מנדרינה, פרח הגרדניה ואקורד של עלה תאנה, העמידות שלו תגרום לך לרצות להתקלח איתו והאפקט – תתרגלי להגיד ששמת את הבולגרי החדש שרקחה עבור המותג מארי קטרנצו - ייצוא האופנה החשוב ביותר של הבירה הבריטית בשנים האחרונות.
ואם בקטרנצו עסקינן, אוסיף ואספר לכן כי בדומה לעיצוביה האופנתיים המעמידים פנטזיה פסיכדלית חסרת גבולות, שמעוררת אצל הצופה תשוקה מצמיתה בדמות שימוש מסיבי בהדפסים דיגיטליים בוטים בטכניקת "טרומפ ל`איי" (הטעיית עין) - גם אריזת הפרפיום שרקחה היא עשירה וססגונית.
מחיר: 439 ₪ ל-65 מ"ל.
צילום: אתר רשמי, יח"צMagnifica - Furlaפורלה, מותג התיקים האיטלקי הנשען מאז ומעולם על אלמנטים קלאסיים ואלגנטיים, פוזל בשנים האחרונות לקהל צעיר יותר.
בתוך שכך, הוא הנפיק את Magnifica ("מפואר", יא עצלנית גוגל!) - בושם בניחוח מנצח, העוסק בנשיות אינטנסיבית, אלגנטית ומלאת קסם.
הוא מחזיק משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב, בעל ניחוח פירותי (אפרסק ומנדרינה) עם מעט ורדים ומאוד אלגנטי.
עם זאת ולמרות שכל אחת תוכל להזדהות איתו, בגלל שמדובר בבושם בוטיק - לא כל אחת תריח ממנו. הבושם הזכיר לנו מאד את הלורנזו המיתולוגי מהעבר אבל הרבה יותר איכותי ונחשק.
צילום: אתר רשמי, יח"צזה בושם אידאלי לנשים שחפצות לזנוח את הישן שהן מכורות אליו כבר שנים, ומבקשות לנסות משהו שישדרג אותן.
בושם לנשים ששואפות להרגיש הכי אלגנטיות והכי נצחיות עם ניחוח המשלב בהרמוניה בין מנדרינה, לוונדר כחול ואפרסק עסיסי, עם ורדים, יסמין ושושנת עמקים ונגיעות של אמבר יבש, וניל, אלגום ומאסק תוסס.
בקיצור, בושם לנשים שהן שיא הנשיות.
מחיר: 329 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם.
צילום: אתר רשמי, יח"צL`Interdit Eau de Parfum Rouge - Givenchy
וואי, וואי, וואיי (בלשון העם מגז`דרת). החדש של ז`יבנשי הוא ללא ספק ניחוח חושני, מתובל ומורכב - ומאוד מיוחד.
הוא מתאים מאד לנשים הבטוחות בעצמן, כאלה שמסתפקות במסקרה אחת איכותית ובליפסטיק אחד עמיד, כדי להיראות טוב.
צילום: אתר רשמי, יח"ציש בו ניחוחות עמוקים, של תפוז אדום שתלטני, זר פרחים לבנים ופרץ של ג`ינג`ר עוקצני, המספקים יחדיו ניחוח שמשדר משהו מאוד פתייני - אבל ממש לא וולגרי.
בשל גודלו וצורתו הוא אידאלי לקחת בתיק לכל מקום כדי לחזק פה ושם ועל הדרך גם לעורר פרובוקציות קטנות - אבל מבלי לעצבן...
מחיר: 435 ₪ ל-50 מ"ל.
צילום: אתר רשמי, יח"צIdôle Aura - Lancome
החדש של לנקום יצליח לגרום גם למי שאינה מתה על בשמים להתאהב בקונספט. הוא מצליח להחזיק לפחות חצי יום על הגוף, ועם הזמן הריח שלו מתרכך ומשתפר.
הניחוח שלו שונה מניחוחות מוכרים בסדרה, המון בזכות האגס. משהו בו הרבה יותר אוורירי ומרענן.
הריח הדומיננטי הוא כאמור של אגס חמצמץ, אבל הוא מכיל גם ברגמוט נוצץ, ורדים מלאי חיים, פרחי יסמין ועוד כמה דברים טובים.
צילום: אתר רשמי, יח"צ
בשורה התחתונה, מדובר בבושם קליל המספק פרשנות חדשה לחותמת הריח הפרחונית והנקייה של הבושם המקורי.
ככזה, יתאים הבושם לחובבות קיץ ורעננות. כאלה שנמנעות לרוב מניחוחות כבדים ומעיקים מדי שעושים אווירה דרמטית ומעדיפות משהו פרחוני וקליל יחסית, לא מעיק, שיתאים לכל אירוע.
מחיר: 479 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם.
צילום: אתר רשמי, יח"צBLACK OPIUM EXTREME - YSL
כמו תמיד, גם הפעם הבלאק אופיום ׁׁ(איב סן לורן) הוא מתוק, אולי אפילו מעט מתוק מדי.
יש בו כבדות כלשהי, שלאו דווקא מתכתבת עם ימי השרב העכשוויים. עם זאת, הוא בהחלט משאיר תחושה רעננה ונקייה עם אקורד של קפה אקסטרה שחור, גם אחרי שהזמן חולף.
בנוסף, יאמר לזכותו - הוא מחזיק מעמד די יפה, כשמונה שעות רצופות. שאפו!
צילום: אתר רשמי, יח"צ
על אף מתיקותו, חשוב להדגיש - לא מדובר בבושם צעיר. אין בו את הפראשיות שמחפשות בנות דור האינסטה, ששמענו עליהן כל כך הרבה. זה בושם לנשים בשלות, חזקות, דעתניות ובטוחות שמחפשות שילוב מושלם בין מתיקות (אגס עסיסי, מנדרינה טעימה ולימון פיקנטי) לכבדות שאינה מעיקה (פצ`ולי עמוק, וניל שחור ופולי קפה).
מחיר: 409 ₪ ל-90 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם.
צילום: אתר רשמי, יח"צ
ALIEN GODDESS - MUGLER
למוגלר החדש יש ריח מעט דחוס וכבד, כזה שהזכיר קצת ריחות של בשמים של פעם, אבל למרות הדומיננטיות הזאת - הוא משדר אלגנטיות נינוחה ובטוחה.
איך זה קרה? הודות לפורמולה לוהטת של תמצית ברגמוט, וחליטה עשירה במיוחד של יסמין גרנדיפלורום מהודו, שטופלו מתברר בחום עם חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר וקשמירן.
ככזה, הבושם אידאלי לשעות הערב ומחזיק מעמד כשבע שעות. ככל שעובר הזמן הוא גם משתנה על העור והופך לאוורירי יותר, מקבל ריח קצת יותר סבוני, פרי המצאתו המחודשת של טיירי להבעה פרחונית, שתורגמה הפעם לחותמת ריח המגבירה את ניחוח הפרחים המסורתי שהפכה אותו למודרני ועכשווי.
צילום: אתר רשמי, יח"צ
בשורה התחתונה: הניחוח מתעדן כל שנוקפות השעות. הבושם נספג טוב בגוף ויתאים כאמור למי שתופסת עצמה אלגנטית, דעתנית ובטוחה, אבל יתאים גם למי שנחשבת לרומנטיקנית.
מחיר: 579 ₪ ל-90 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם.
צילום: אתר רשמי, יח"צ
Super Gorgeous - Michael Kors
סופר, סופר גורג`ס!!! הבושם הזה מריח פשוט מעולה, ממש מעורר חשק עז להסניף את עצמך עוד ועוד.
אבל, (כן, יש אבל!) הוא מאוד חלש ולכן לא מחזיק מעמד הרבה זמן על הגוף. אפילו שהשפרצתי על עצמי כמויות אדירות ממנו רק כדי שניחוחו יישאר, הוא הלך והתפוגג, ושרד בלחץ רב כשלוש שעות.
צילום: אתר רשמי, יח"צ
אבל יש נתון נוסף לזכותו- הוא מדבר גם לצעירות וגם לנשים מבוגרות יותר שאוהבות ניחוחות נועזים, חצופים ופראיים, שהולכים ומתעדנים ומותירים אחריהם רמיזה פרחונית משכרת.
מחיר: 399 ₪ ל-100 מ"ל.
צילום: אתר רשמי, יח"צ
Illusione - Bottega Veneta
האשליה (Illusione, דה!) של בוטגה ונטה הוא בושם מתוחכם. יש לו ריח הדרי מתוק (תפוז) אבל עם חריפות מעודנת (פולי טונקה).
בהשפרצה הראשונה הוא מאוד חזק אבל אחרי שהוא נרגע ומתיישב על העור, הוא נרגע ונעשה נעים, ולובש ניחוח קלאסי עמוק.
צילום: אתר רשמי, יח"צבקיצור, מדובר בבושם יוקרתי למי שרוצה להרגיש נוכחות. תאמינו לנו, אף אחד לא יפספס את הריח הזה כשתחלפו ברחוב...
מחיר: 560 ₪ ל-75 מ"ל.
צילום: אתר רשמי, יח"צFlora Gorgeous Gardenia - Gucciאם עד כה מרבית הבשמים קרצו לנשים שמעדיפות את הקליל והטבעי, שהרי הבושם החדש של גוצ`י כבר מיועד לאישה שלא מפחדת להיות חצופה ומטופחת לפחות כמו מיילי סיירוס הפרזנטורית שלו.
הניחוח החדש מהווה גרסה חזקה ומרוכזת יותר של האו דה טואלט המקורי, עם חותמת פרחונית שופעת שמחת חיים.
הבושם משלב בין טעמים אינטנסיביים של פרח הגרדיניה וניחוח של יסמין אקזוטי, לצד אקורד פריחת אגסים עליז ומגע של אקורד סוכר חום, אך אלו נרגעים עם הזמן, אולי באנלוגיה לדמותה הפרועה של סיירוס שהלכה והתמתנה עם השנים...
צילום: אתר רשמי, יח"צהשורה התחתונה אם כן, ברורה, ניחוח חצוף שיתאים מאד לצעירות מלאות שיק שחובבות קעקועים ותכשיטים.
מחיר: 479 ₪ ל-100 מ"ל.