יח"צ. שת"פ סקארה ושנקר
פיקסלים הם לנצח: אופנה ווירטואלית בהשראתה של אנה זק
אחת מהתופעות המקוונות המעניינות ביותר בצמיחה המואצת של שוק הגיימינג בשנים האחרונות היא הופעתן של תעשיות "סמוכות לגיימינג" – כאלה שמתפרנסות משירותים המלווים שחקנים ויוצרי משחקים כאחד ומביאות לגיימינג בעלי מקצוע מסוגים חדשים לגמרי.
כך לדוגמא מעצבי אופנה רבים שהתייאשו מהיבטים שונים של תעשיית הביגוד מחפשים אחר הדבר הבא - כזה שיהיה גם יותר חדשני, גם יותר חכם וגם יותר בר-קיימא...
בתוך כך, אל עולם האופנה החלו לחלחל מוטיבים דיגיטלים, שהבולט שבהם ארע כשבית האופנה בלנסיאגה השיק משחק מחשב בשם Afterworld: Age of Tomorrow, שהוא למעשה סביבה וירטואלית שהציגה את הקולקציה החדשה שלו.
יח"צ. שת"פ סקארה ושנקר
עתה, גם פה אצלנו הושק שיתוף פעולה מסקרן המציב בקדמתו קולקציית אופנה וירטואלית.
אתמול בערב (שני ה-11 בספטמבר) השיקו בכירי אקדמיית האופנה שנקר ורשת האיפור סקארה שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו חשפו לראשונה קולקציית אופנה ווירטואלית, שנוצרה בהשראת ליין האיפור של הזמרת אנה זק לסקארה.
צילום ועריכת וידאו: דיאנה לאטר. מראיינת: מאיה אושרי כהן
האירוע שנערך בגלריית "סופרים בר" בתל אביב, כלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג ותצוגה ווירטואלית שחשפה את קולקציית הקפסולה הדיגיטלית שיצרו הסטודנטים משנה ג` של בי"ס שנקר, בהשראת ליין מוצרי האיפור של זק, עבור דמותה הדיגיטלית: אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה במרחב הוירוטאלי.
יח"צ. מימין: יעקב גולברי, אנה זק, עידו לביא, אילן בז` ודוד גולברי. צילום: רפי דלויה הגיעו להתרשם מהקולצייה החדשה: ח"כ יפעת שאשא ביטון, משה קראדי - המפכ"ל ה-15 של משטרת ישראל, פרופסור טרי שרויאר - דיקנית הפקולטה לעיצוב, יוני אבן- טוב- מנכ"ל שנקר, איתי זמיר – מנכ"ל רשת סאקרה, רוני אלגביש - מנהל אגף השיווק, הזמרת אנה זק, עו"ד גיא זמיר - היועץ המשפטי של שנקר, עו"ד מיכל אקסלרוד - מנהלת מערך קשרי חוץ וגיוס משאבים ועידו לביא- סמנכ"ל השיווק של רשת סקארה.
**
יח"צ. צילום: רנדל מדראנו
בחזרה לשורשים: קולקציית הסתיו של טומי הילפיגר
בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר השיק בחנות הדגל שלו בקניון רמת אביב את קולקציית האופנה החדשה לסתיו 2023.
בין האורחים הרבים: אדוה דדון, שהעבירה הרצאה מרתקת, אסי עזר, מיכל אנסקי, רוסלנה רודינה, נועם בוהדנה, אנחל בונני, אייל ברקוביץ, קווין רובין, עדן דניאל גבאי, גל מלכה, תום נשר, שני קליין, ליאל אלי, אביה מלכה, דנה זרמון, סיון קליין, דלית ר`צסטר, ורד בוסקילה, שירלי בוגנים, רונית יודקביץ, שרי גבעתי, ועוד.
כידוע, את החברה הקים המעצב טומי הילפיגר (יחד עם ג`ואל ג`י הורוביץ) ב-1982 בארה"ב.
הילפיגר מיצב את המותג שלו כ-Preppy – כזה המיועד לצעירים שרוצים להידמות לאותם צעירים אמריקנים מיוחסים, בעלי ממון ומראה מוקפד, שיצאו מבתי ספר פרטיים הישר לקולג` יוקרתי, שם הם לומדים בספריותיו, עוסקים בספורט ויוצאים לקמפינג ולדיג.
יח"צ. צילום: רנדל מדראנו
ההשפעות על המותג והתדמית הפרסומית שלו מושפעים מבתי אחווה באוניברסיטאות ליגת הקיסוס, פריטי לבוש קולג` משנות ה-50 וה-70 וגם מקליפים של לאנה דל ריי. כל מה שהוא מאוד אמריקני אך לא מחוספס, אלא מיופייף.
בהתאמה, בקולקציית הסתיו ניכרת חזרה לשורשים, עם נרטיב העוסק בתחושת השייכות והתרבות האמריקאית שטומי כה מזוהה עימה.
הסיפור לעונה הקרובה מתחיל מנקודת מבט מכילה על קהילות ותרבויות המתאחדות בפורטרטים משפחתיים אינטימיים בסגנון דוקומנטרי. באמצעות שימוש בצבעי דגל ארה"ב, בשילוב קלאסיקות על-זמניות נוספות, נפרשת תפיסה אופטימית חדשה על מהותה של אמריקה המודרנית ומקומה בשמחה המשותפת שנובעת מלהיות יחד.
בתוך כך, מתחזק העונה הסגנון הפרפי עם דגש על חולצות מכופתרות, חולצות פולו, בלייזרים, פריטי דנים, פריטי עור ומוקסינים, כשהקולקציות לנשים ולגברים מביאות לידי ביטוי את מגמת היוקרה השקטה, עם פריטים במראה קלאסי תוך שילוב שפה עיצובית נקייה ולוגואים מעודנים.
מחירים: ביגוד - 109 ₪ - 3500 ₪. הנעלה - 189 ₪ - 1200 ₪. אקססוריז - 209 ₪ - 2149 ₪
**
יח"צ. צילום: רפי דלויה
Wrangler משיקה: חנות דגל ראשונה בישראל
כבר הספידו את מכנסי הג`ינס אינספור פעמים. הם יצאו מהאופנה וחזרו, יצאו ושוב חזרו, אבל הם אף פעם לא באמת נעלמו, וכיום הם שבים במרץ וניתן למצוא אותם בכל גיזרה וצבע.
אם גם אתם מכורי ליוויס, דיזל, לי קופר ושאר מיני דנים, בוודאי תשמחו לשמוע שמותג הדנים האהוב רנגלר השיק סופסוף חנות דגל הראשונה בלב העיר תל אביב.
כידוע, המותג הוקם בשנת 1897 ומקורו בערבות אמריקה וברוכבי הרודאו - ה"קאובויים". הג`ינסים הראשונים עוצבו עבור רכיבה ועד היום אוחז המותג בקולקציה ייחודית המיועדת לתחום זה.
יח"צ
החנות החדשה השוכנת ברחוב שינקין 45, בתל אביב היא חלק מהקונספט העולמי של המותג המשלב את המורשת של המותג באווירה עכשווית ומזמינה.
קונספט העיצוב של החנות מציג את המחויבות של המותג למקורותיו ומספק חדשנות וסגנון ייחודי המעניקים ללקוחות חווית קנייה מרתקת.
הפתיחה החגיגית של החנות, מסמנת פרק מרגש עבור המותג הממשיך להרחיב את נוכחותו בבירות אופנה מרכזיות ברחבי העולם.
בחנות החדשה תמצאו מגוון רחב של מוצרי ג`ינס לגברים ולנשים, לרבות מכנסי ג`ינסים, ז`קטים, חולצות ואקססוריז אייקוניים של המותג.
**
יח"צ
שופינג גברי: הכירו את צ`ארלס טירוויט, הבריטי שעשה עליה
גם גברים מתברר אוהבים שופינג., וטועה מי שחושב כי מדובר בתחביב נשי בלבד.
לראיה כמות הגברים העצומה שפקדה השבוע את סניף הדגל הראשון בארץ לרשת האופנה הבריטית Charles Tyrwhitt (צ`ארלס טירוויט), שהושק בקניון עופר בפ"ת.
הרשת, שהוקמה בבריסטול ב-1986 על ידי ניק ווילר, מזוהה עם אופנה קלאסית אלגנטית ומונה כיום למעלה מ-100 סניפים ברחבי תבל. לישראל מיובא המותג על ידי קבוצת פינגווין בבעלות איש העסקים אליהו קלימר.
באירוע ההשקה שנערך כאמור בסניף המותג בקנין פתח תקווה, הכריזה הקבוצה כי בכוונתה להשיק בשנתיים הקרובות כ-20 סניפים נוספים למותג הקלאסי.
יח"צ
הסניף הראשון שנחנך כאמור בפתח תקווה, משתרע על כ-100 מ"ר והושקעו בהקמתו כ-1.5 מיליון שקל.
החנות מציעה שלל בגדי קז`ואל וביזנס קז`ואל, לצד אופנה מחויטת לרבות אביזרי אופנה ונעלי גברים.
את מאות המוזמנים שהגיעו לחגיגה הבריטית קיבל כמתבקש קלימר, באירוע שכלל קוקטייל חגיגי, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט.
בין הנוכחים: יוצא התוכנית "חתונה ממבט ראשון", שניר שלו, שהגיע בהופעה פומבית ראשונה עם בת זוגו אינה וידמוב, עומרי לוזון (24) שהגיע יחד עם בת זוגתו מעיין בשי, עו"ד עומרי בן נתן - פליט "האח הגדול".