יח"צ. צילום: שי יחזקאל
חג אופנתי
החגים יצאו מאוד מוקדם השנה ולכן מזג אוויר יהיה עדיין חם.
בסניפי רשת TOGO כבר מוצגת קולקציית החג הכוללת קו סנדלים חגיגי עם מגוון רחב של אפשרויות: קלאסי, ספורטיבי ואלגנטי, סנדלים שלהם אפשר להוסיף שמלות נוחות ואווריריות במראה רומנטי.
הצצה לקולקציית החג חושפת כי הטרנדים הכי חמים שנראו על מסלולי תצוגות האופנה עשו דרכם מטה והתלבשו על כפות הרגליים.
אל תתפלאו אם תראו לא מעט נעלי סליפרס ונעלי בובה בצבעים קלאסיים של שחור ולבן בסניפי הרשת.
הדגמים החדשים לחג מאופיינים בסגנונות שונים - פלטפורמות, שרוכים, קשירות, סנדל אלגנט עם אבזם, סנדל שטוח, שילוב של רצועות בהדפסים שונים וסנדלי גומי עם פלטפורמה בצבעים נועזים.
מבחינת צבעוניות, תמצאו סנדלים שמשתלבים נפלא עם צבעי הקיץ אך גם כאלה עם קריצה לסתיו בגווני כחול אפרפר, בז` ואדום.
טרנד נוסף שילווה אותנו גם בחג הקרוב הוא ההדפס המנוחש המוצע על סנדלי עקב מהממים, כשסנדלי הבובה בשחור הם דיירים קבועים בממלכת השיק.
בנוסף, מוצעת בסניפי הרשת גם קולקציית אקססוריז רחבה הכוללת שפע רחב של תיקים, ארנקים חגורות ותכשיטים שישדרגו את הלוק לחג.
בקו התיקים מגוון רחב, החל מתיקי צד, דרך תיקי יד ועד לתיקי גב. החגורות מוצעות במספר טקסטורות, גדלים וצבעים ויש כאמור גם ליין לפריטי אקססוריז הכולל עגילים, צמידים ושרשראות.
מחיר: סנדלים - 79.90-199.90 שקל. אקססוריז 29.90-69.90 שקל, בסניפי הרשת.
יח"צ. צילום: שיר לוסקי, מיטל איטקיס
תכשיטים הם לנצח
כדי להבין את הקסם של תכשיטי הזהב של המעצבת הילה בוסאני, צריך להסתכל איך הם מונחים עליה, עדינים ומלכותיים עם הרבה תשומת לב לגימור ולפרטים הקטנים.
אל עולם התכשיטים והיהלומים היא הגיעה כשנתיים לאחר שהחלה לעבוד כמהנדסת מכונות. היא חשה שמשהו חסר לה ופנתה ללימודי עיצוב תכשיטים ב"שנקר" וסיימה את לימודיה בהצטיינות ומאז עושה חיל במותג המרשים והמשגשג שבנתה.
יח"צ. צילום: שיר לוסקי, מיטל איטקיס
בוסאני מאיירת את התכשיטים בתוכנה, ובבורסה לתכשיטים מייצרים אותם עבורה מחומרי גלם איכותיים ויהלומים אמיתיים.
"הסגנון שלי הוא נקי ועדין עם נגיעות לבית המלוכה הבריטי", אומרת בוסאני ובצדק. קייט מידלטון, אייקון אופנה, אישה אלגנטית ואצילית, היא בהחלט מודל חיקוי ראוי לתכשיטיה היפים של בוסאני.
התכשיטים הם על זמניים, וככאלה מתאימים הן לצעירות והן לנשים בוגרות.
בוסאני אגב מעצבת גם לזוגות שעתידים להינשא טבעות נישואין עם חריטה אישית.
ודעתי האישית? תכשיטי זהב יהיו תמיד באופנה, וגם יעידו על אופייך ועל סגנונך, בין אם מדובר בתכשיט קלאסי, ובין אם וינטאג`, בין אם נוצץ, ובין אם נחבא, התכשיטים הם סגנון חיים המעיד באלו מעגלים חברתיים את נמצאת כדי שיתאימו לסגנון זה.
כשמדברים איתי על תכשיטים אני לרוב מתכוונת לזהב, מבחינתי אין סוג אחר של חומר שישווה לו, לכן גם אהבתי מאוד את התכשיטים שלה, הטבעות, השרשראות, העגילים, כולם יוצרים שיק קלאסי מעולם של מלכות.
מחיר: החל מ-1150 שקל, באתר המותג.
יח"צ. אתר רשמי
אונוס - לראות ולהיראות
בעידן שבו החיים כה עמוסים ולחוצים, למדנו לחסוך זמן יקר על ידי הזמנות מקוונות עד הבית- אוכל, בגדים, מוצרים לבית, אבל משקפיים? אותם כבר צריך למדוד, לבדוק שהם תואמים לפנים שלנו בגודלם, בצבעם וכמובן גם שהם נוחים לנו.
צילום: גלי מרגלית
אונוס, מותג משקפי השמש מוביל מהפכה בתחום זה ויצר שינוי בתחום האקססוריז, כי משקפיים כבר מזמן הפכו לאביזר אופנתי.
באונוס מביאים לצרכן חדשנות במדידה וירטואלית ומגמה זאת כך נדמה כבר החלה לצבור קהל שמתחבר לרכישת משקפי שמש במדיה המקוונת.
באונוס מספקים חווית קנייה כייפית וצבעונית, עם מוצרים שנסרקו לאתר האיקומרס של המותג, כל הפריטים מוצגים בתלת ממד, זאת לאחר שצוות העיצוב של המותג טייל בעולם ובחר כ-200 דגמים טרנדיים במיוחד, בצורות ובצבעים שונים ואופנתיים.
כל המשקפיים עומדים בתו תקן של משרד הבריאות, הם מוגנים בתקן UV400 להגנה מפני השמש, מחירם שווה לכל כיס והם מגיעים לבית הלקוח באריזה ממותגת יוקרתית עם מטלית ונרתיק נשיאה.
מסקנה? שבו בניחותא על הספה, "מדדו" בהנאה והזמינו!
מחיר: 99-199 שקל, באתר המותג.
יח"צ. צילום: אלרן רוז
האירנים תוקפים!
קבוצת אירני, בעלת רשת האופנה פקטורי 54, השיקה קונספט קמעונאי חדש לסטריט וור (אופנת רחוב), תחת השם FIVE POINT FOUR.
החנות הראשונה למותג הושקה השבוע במתחם שרונה בתל אביב, בשטח של 1,000 מ"ר ובהשקעה של 16 מיליון שקל.
במקביל, הודיעו האירנים כי ב־2024 מתוכננות להיפתח חנויות נוספות למותג גם במיאמי ובניו יורק, כשהאסטרטגיה היא להשיק חנות בוטיק אחת בכל עיר הנחשבת לבירת אופנה.
כל מי שעוקב אחר סצנת חנויות הסטריט העולמית יודע שלא מדובר בגליק חדש. כבר בניינטיז הושקו ניצני חנויות הסטריט וור הראשונות שהציעו פריטי אופנה ייחודים לנישה הזו, ומשכו בעיקר מתבגרים שעטו על נעלי הסניקרס הצבעוניות ועל הז`קטים הסינתטיים דמויי הויניל.
יח"צ. רשמי
החידוש שמביאה FIVE POINT FOUR לסצנה הזו הוא שאחרי שנים שהחנויות בנישה פנו בעיקר לקהל צעיר מאד, FIVE POINT FOUR מציעה סטריט קצת אחר, המגדיר את אופיה האלטרנטיבי - אופנת רחוב שנדמה שהתבגרה קצת ומציעה דוגמאות מגניבות אך סולידיות קצת יותר מאלו הקורצות לטינאיג`יירס.
החנות המהממת עוצבה על ידי רועי נחום (42) יליד ירושלים, בוגר בצלאל וקופר יוניון, המתגורר בשנים האחרונות בסוהו של ניו יורק.
נחום הפך בשנים האחרונות לאמן החצר של סצינת ההיפ־הופ, לאחר שיצירותיו נרכשו על ידי ביונסה, ג`סטין טימברלייק, ליאונרדו דיקפריו, אלישיה קיז וריהאנה שבחרה בו כמעצב לעטיפת אלבומה המצליח "אנטי".
ח"צ. רשמי בעניין זה יצוין כי קבוצת אירני מפתחת יחד עם נחום מותג אופנה בינלאומי בשם NAÏYO. את המותג המדובר יוביל נחום כקריאטייב דירקטור יחד עם אחיו, עדי נחום, שיהיה אמון את הפן העיצובי וישמש כדיז`יין דירקטור.
בשורה התחתונה - הצצה חטופה לעיצוב החנות החדשה מבהירה כי התיאור "אמן גאון" אותו סיננה ריהאנה כשהציגה את נחום לאורחי השקת אלבומה הנ"ל - מדויקת כל כך. החנות יפהפיה וכוללת מיצגים משובבי נפש שעושים חשק להישאר בה...
ב-FIVE POINT FOUR יוצעו כ-30 מותגים בינלאומיים שישווקו באופן בלעדי בחנות החדשה.
FIVE POINT FOUR - מתחם שרונה, תל אביב