יח"צ
לא יכולים להוריד מהם את העיניים!
צ`ארלס ברון, קוונטין קוטורייה וחאוויר אגוארה - שלושה חברי ילדות פריזאים בני 35, ביקשו למצוא מענה לאמהות שלהם, שהיו זקוקות למשקפי קריאה נגישים בכל מקום, ברכב, ליד המיטה, בסלון או במשרד, אלא שלשיטתם כל המשקפיים הנגישים שהוצעו בשעתו למכירה בפרפומריות הצרפתיות, לא היו מספיק יפים ולכן הם החליטו להקים יחדיו מותג שיענה על שני האלמנטים - פונקציונאליות ועיצוביות גם יחד.
וכך, בשנת 2010 השיקו השלושה את המותג SEE CONCEPT, שהציע כאמור משקפיי ראייה יפים במחיר נוח.
לאחר 7 שנים, כשבחרו הח`ברה להגדיל את תמהיל המוצרים במותג הצעיר ולהתרחב גם לגזרת משקפי שמש, הם שינו את שמו ל-IZIPIZI, וזה הפך מיד לסנסציה שהגיעה מתברר עד לחוטמים של מריה קארי, ביונסה, כריס מרטין, סטיבן טיילר וניקולא סרקוזי.
יח"צ למותג ארבעה לייניים עיקריים המוצעים בשלל צבעים ודגמים: משקפי קריאה למבוגרים, משקפי שמש למבוגרים, לילדים ולתינוקות, משקפי SCREEN שנועדו להפחית את נזקי הקרינה הכחולה הבוקעת ממסכי מחשב, טלפונים ניידים וטאבלטים וקו נוסף של משקפי סקי.
העיצובים ברובם אינם מתחכמים, כולם עשויים ממסגרות פלסטיק בגזרות קלאסיות עם עדשות שמש או ראייה.
פעמיים בשנה משיק המותג דגמים קצת יותר טרנדיים במהדורה מוגבלת, והשנה הם השיקו לראשונה קו אוברסייז - שעיקר העניין בו טמון בצבעוניות ובגימורים, כמו גם בצורותיו האייקוניות החדשות של הדגמים בו שזכו לכינוי #M ו-#N, דגמים שסוחפים את אוהבי המותג לממד חדש.
מסגרות המשקפיים בליין המדובר עשויות מחומר ביולוגי שמקורו בשמן קיק, נתון שהופך אותן לקלות וחזקות כאחד. בנוסף, המשקפיים מתהדרים בעדשה אפורה להגנה 100% UV.
יח"צ משקפי IZIPIZI משווקים בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי תבל. בישראל ניתן לרכוש את הדגמים באתר sette, יבואנית המותג לישראל ובחנויות נבחרות בטווח מחירים של 185–395 שקל.
ספציפית לדגמי האוברסייז בליין החדש, המחיר עומד על 245 ₪ (לשני הדגמים הצורניים), מחיר שהופך אותם למוצר בייסיק אופנתי, מעוצב ואיכותי במחיר השווה לכל כיס.
יח"צ
WORD - קבוצת 911 אופנה מהמרת על רשת חדשה
ענף האופנה טרם התאושש סופית ממשבר הקורונה, אך קבוצת 911 אופנה של אורי רייז כבר צועדת קדימה.
המהלך האחרון של הקבוצה, מפעילת רשתות STORY ו-SCOTCH&SODA בישראל - השקת WORD - תת־רשת אופנה חדשה בהשקעה התחלתית הנאמדת ב-2.5 מיליון שקל.
עד כה מתהדרת הרשת החדשה בארבעה סניפים: באילת, בכפר סבא, בנתניה ובבאקה אל-גרבייה, כאשר עוד השנה צפויות להיפתח חמש חנויות נוספות של המותג החדש, כולן בקניונים, בחיפה, ביהוד, בפתח תקווה, באזור הקריות ובחדרה.
יח"צ
ההערכות בענף האופנה הן כי מדובר בסיכון מחושב מבחינתה של 911 אופנה.
כאשר STORY פורחת, הזירה מבעבעת, ו-911 אופנה יכולה (וחפצה) להגביר את החשיפה למותגים חזקים , ובהם: CHAMPION, VEJA, VEGABOND, SCOTCH&SODA, MELISSA, NUDIE JEANS, ALLSAINTS, GOORIN, PALLADIUM HERSCHEL, CHILLYS, HAPPY SOCKS, RAINS ועוד.
יח"צ
ובימים אלה של פטפוטי תקשורת מעייפים על "שובה של הקורונה", החזרה לשגרה והשקה שכזאת מעמידה את 911 אופנה כמי שאינה מפחדת וחושבת לטווח רחוק.
עתה, נותר לרייז ושותפתו ל-WORD - משפחת פדרמן, בעלת רשת מלונות דן, לשחזר ת`הצלחה של STORY ולהוכיח לכולם שזה כל הסיפור...
יח"צ
אימפריית הסטילטו: VERY GOOD GIRL - GLAM
שש שנים לאחר שבית האופנה קרולינה הררה חשף לעולם את Good Girl - בושם אייקוני שעוצב בצורת נעל סטילטו, שבה קרולינה הררה האם לשתף פעולה עם בתה דה באאז, המשמשת כמנהלת קריאטיבית בבית האופנה ומנהלת הפיתוח של בשמי המותג, ליצירת בושם חדש.
כידוע, על עיצוב ופיתוח בקבוק הסטילטו המקורי עמלו בחברה במשך יותר משש שנים, ועתה, לובש הסטילטו העשוי מזכוכית צבע אדום דובדבן עמוק ואינטנסיבי המתהדר במפל מסנוור של נצנצים ועקב מוזהב.
הריח אגב מבוסס על תווי דובדבן, מי ורדים ווניל, ניחוח שונה בתכלית מקודמו בסדרה שהכיל תווי יסמין, פולי טונקה ופרח הטוברוזה, כזה שקרץ לבושם הראשון שהשיקה הררה כבר לפני 40 שנה.
"יש לחשוב על ניחוח כאל אביזר בלתי נראה", ציינה קרולינה הררה בערב ההשקה המיוחד שקיים המותג בניו-יורק לחשיפת הבושם החדש.
"GLAM – VERY GOOD GIRL - הוא בבחינת מחווה לכוחה של הנשיות המודרנית והמתוחכמת. האישה שלובשת Very Good Girl Glam אינה מפחדת שיבחינו באישיותה האסרטיבית, יש בה את הביטחון לבטא את עצמה באמצעות ניחוח חסר פחד ונועז להפליא", מסרה הררה.
ומהי דעתנו המלומדת על הפרפיום החדש של הגברת הררה?
ובכן, אין ספק שהררה יודעת מה היא עושה, לא בכדי המותג שלה כולל קולקציית אופנה, בישום, שמלות כלה ואקססוריז המשווקים ב-280 חנויות המותג ב-104 מדינות בעולם.
הבושם החדש מוכיח את גישתה ותפישתה את אימפריית הסטילטו שבבעלותה. מלבד העובדה שמדובר בבקבוק שעשוי לשמש נשק חם בתיק שלכן, שהרי הסטילטו האדום וריבוי הנצנצים מציגים ניחוח נועז, מתוק, חושני ודומיננטי, כזה שמתכתב עם המותג המנוהל באופן כמעט בלעדי על ידי נשים – מנשות המשפחה שעומדות בראשו, דרך מנהלות יחסי הציבור, השיווק וההפקה. בקיצור, יש פה ריח של עצמה נשית!
מחיר: 380 שקל, ברשתות הפארם.