סניקרס, יח"צ
חטיף - SNICKERS
היצרנית: "לקראת חזרת ליגות הכדורגל מוצעת מהדורה מוגבלת של חטיפי "סניקרס" הנושאת בחזיתה ובמקום שם המותג מונחים שונים מעולם הספורט: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף ועוד. בנוסף, ניתן להיכנס לאתר snickersfootball.co.il, לענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל, לצרף את חשבונית הרכישה של החטיף ולהשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון; קונסולת משחקים + משחק פיפא לזוכה בפרס השני ומשחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי".
מחיר: 3.90 ₪ לחטיף בודד, 12.90 ₪ לחמישייה, ברשתות המזון והשיווק ובמרכולים.
דבר הנסיין: "החטיף הטעים והמוכר סניקרס, השיק חטיפים במהדורה מוגבלת. הרעיון הוא שבמקום שם המותג מופיעים על גבי האריזה מונחים מעולם הספורט, כאשר אוכלים אותם זה די הומוריסטי. המותג, הלוא, מוכר בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו המציג אמנים כאלטון ג`ון ובטי ווייט בשילוב עם המשפט "אתה לא אתה כשאתה רעב!". אם כך, העיתוי ברור, ליגות הכדורגל חוזרות ולכן בחרו בחברה להשיק את הסדרה עם הכיתובים הללו ועל הדרך גם להשתתף בחידון פספוסים בכדורגל ולזכות בפרסים, בקיצור מדליק".
ציון: 9.5
צילום: Sell360proפסטרמה - מעדני יחיעם
היצרנית: "פסטרמה בתיבול שווארמה, המיוצרת מחזה הודו בתיבול של תערובת תבלינים. המוצר עשיר בחלבון (18%) ודל שומן, (3%)".
מחיר: 26.90 ₪ ל-300 גרם, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "זנחתי את הדיאטה שלי בצד והתחלתי לחרוש על הטוסטר המעוצב שלי עם הפסטרמה החדשה של יחיעם. שווארמה, לא ממש מצאתי שם, אדרבא לי זה יותר הזכיר טעם של הודו עדין, כמו טעמם של נקניקי פסטרמה של מותגים אחרים, אלא שאז לתדהמתי גיליתי כי מדובר בפסטרמה דלת שומן, רק 3% כך שהרשיתי לעצמי להמשיך ו"לרדת" על עוד כמה טוסטים שהתווספו לסלט - בלי לחוש רגשות אשם".
ציון: 9
סטארבקס, יח"צ
קפסולות קפה - Starbucks
היצרנית: "מהשבוע, אסם-נסטלה תשווק בישראל את קפסולות הקפה של סטארבקס במגוון המונה שמונה תערובות. ההשקה כוללת תערובות קפה בקפסולות המותאמות למכונות נספרסו, ומוצעות בשלוש דרגות קלייה המעצבות את פרופיל הטעם: קלייה בהירה לקפה עדין, גוף קליל וטעם עגול, קלייה בינונית לקפה מאוזן ועשיר וקלייה כהה לקפה עם גוף מלא וטעם עוצמתי. כל התערובות מבוססות על קפה 100% ערביקה, המגודל ומעובד לפי כללי אתיקה של סחר הוגן באזורי קפה שונים בעולם, לרבות אמריקה הלטינית, אינדונזיה ואפריקה".
מחיר: 19.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "כשקניתי לראשונה מכונת נספרסו קיוויתי בליבי שפטנט הקפסולות יפוג ומהר כדי שאוכל לרכוש קפסולות מתחרות במחיר מוזל. כי התמכרות לקפה זה לא זול, לידיעתכם... אבל גם כשהתחילו לצוץ קפסולות "תואמות נספרסו" זה היה ליד. מבחינת הטעם זה ממש לא השתווה למקור, וכך מצאתי את עצמי ממשיכה לנסות ובמקביל למסור לחברים, לא אנינים כמוני, עשרות קפסולות שהתבאסתי לזרוק.
החל מהשבוע, אסם-נסטלה מנסה אף היא את מזלה והיא מציעה לנו את קפסולות הקפה של סטארבקס, כן, כן, תואמות נספרסו, איך לא? והרשו לי להודות בלב מלא שהן ממש ממש טובות.
הקפה חזק כמו שאני אוהבת, לא דלוח כפי שהכרתי בתואמות הקודמות, המגוון רחב וזה חשוב לא פחות והטעם איכותי. הקפסולות מוצעות בשלוש דרגות קלייה החל מבהירה למי שאוהב קפה עדין, לא אני, קלייה בינונית לטעם מאוזן ולבסוף מיי קאפ אוף קופי, קלייה כהה ועוצמתית, התערובות מבוססות על קפה איכותי 100% ערביקה של עונג צרוף".
ציון: 10 +
דבר הנסיינית: "לפעמים כל מה שצריך כדי להעלות חיוך ענק על הפנים הוא שלוק ממשקה מרווה, כזה שפותח את הקיץ במרפסת מפנקת ואפילו בסלון הממוזג.
ה-SPARKLING BUZZ אפרסק של יקבי כרמל נחת אצלי בבית בדיוק בזמן, חגיגות יום הנישואים שלי. יין פירותי, קליל וארומטי, בעבוע קל ומתיקות מעודנת ומאוזנת בטעם אפרסק, אחוז אלכוהול נמוך וכך משתלב עם כל דבר כמעט, בעיקר באמצע היום כשלא ממש מתאים לתפוס ראש...".
ציון: 9
צילום: יח"צחטיף - BAHLSEN
היצרנית: "Pick Up - חטיף סנדוויץ` העשוי משתי שכבות של ביסקוויט וביניהן שכבת שוקולד".
מחיר: 6.90 ₪ למאגדת של 3 חטיפים (28 גרם כל אחד), ברשתות השיווק והמזון, המרכולים והקיוסקים.
דבר הנסיינית: "את הפיק-אפ החדש טעמו ילדים ומבוגרים ולאחר סיכום הפידבקים הוחלט פה אחד שהחטיף המשובח, טעים, נמס בפה, מתוק וגם אטרקטיבי במחירו. חישוב מהיר מעלה כי בעבור חטיף בודד אתם תיאלצו להיפרד מ-2.30 שקל".
ציון: 9.5