צילום: יח"צ
משחק - קודקוד
היצרנית: "רמיקוב הומצא ופותח במהלך שנות ה-50, על ידי מפתח המשחקים הישראלי, אפרים הרצנו. הרצנו החל לייצר את המשחק בחצר האחורית של ביתו בבת-ים בסיועם של בני משפחתו. בשנות ה-60 כבש המשחק את אזרחי ישראל ולאחר מכן החל להיות משווק בארצות הברית.
ב-1977 הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה דון ריקלס התארח בתוכנית האירוח הפופולארית "The Tonight Show" בהנחייתו של ג`וני קארסון האגדי וסיפר חוויות ממשחק הרמיקוב לו נלחשף בעת ביקורו בישראל וכך זכה המשחק לחשיפה בינלאומית, והפך באותה השנה למשחק הכי נמכר שאינו משחק וידאו.
עם השנים, יבשות נוספות מסביב לעולם כמו: אסיה, דרום אמריקה, אירופה ואוסטרליה נדבקו בחיידק הרמיקוב, וזה הפך לאחד המשחקים הפופולאריים בעולם".
מחיר: 50-150 ₪, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "יש דברים שלא נס ליחם! זה יכול להיות במוזיקה כמו להקת קווין, או במזון, שוקולד "השחר" וכמובן גם במשחק. הרמיקוב, שהומצא לפני כ-70 שנה הוא דוגמה מצוינת לזה. אם אני שיחקתי אותו בתור ילדה והיום משחקת אותו עם ילדיי בתור אמא, כולל כל הריגוש שהוא משלב בתוכו, הרי שאין ספק שהמחשק הזה הוא מוצר לשמר.
הסיפור מאחורי יצירתו של הרמיקוב מרגש לא פחות מהמשחק עצמו. היה זה אפרים הרצנו, אביהם של בעלי חברת המשחקים "קודקוד" שהמציא את המשחק וכדי למכור אותו, הזמין ספקים שישחקו בו ויתאהבו בו. מכאן ועד לתהילת עולם הדרך קצרה. ועם לא די, הרי שהמשחק מיוצר במפעל קודקוד בערד ומספק מקום עבודה וכבוד גדול".
ציון: 10 +
צילום: יח"צ
סדרת מוצרים להתרת קשרים בשיער - Life kids
סדרת סירוק קל שנועדה לסייע בהתרת קשרים ולשמור על השיער רך. הסדרה כוללת 4 מוצרים: שמפו, מרכך, קרם לחות וספריי לחות המועשרים בחלבון משי ורוזמרין.
מחיר: שמפו/ מרכך - 14.90 ₪ ל-700 מ"ל. קרם לחות/ ספריי מתיר קשרים - 18.90 ₪ ל-350 מ"ל, בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "סדרת המוצרים של לייף קידס לסירוק קל, התגלתה כלהיט. לא יכולתי לפנק את הילדים האישיים שלי ששיערם ישר כמקלות ולכן המוצרים נמסרו לבת השכנים המתוקה שכל חפיפה וסירוק של השיער הארוך שלה - הופכים לסיוט יומי.
השמפו והמרכך, נמסרו בשמחה לאם המופתעת ואסירת התודה, והיא אכן סיפרה לי שהמוצרים מריחים טוב, וחשוב לא פחות כמובן שהילדה שלה שהסכימה בקושי שיסרקו אותה אחרי החפיפה, הופתעה לגלות שהסירוק, כשהמרכך עוד היה על השיער, נעשה קל ומהיר, ולטענת האם הקשרים הותרו כמובטח בשניות".
ציון: 9.5
צילום: יח"צ
מטרייה - סטודיו "אהבה קטנה"
הסטודיו המתמחה בעיצוב ובייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע מטריות, אותן ניתן להזמין עם שם הילד ועם איור לבחירה.
היצרנית: "את המטריות אפשר לרכוש באתר החנות האינטרנטית ולקבל בנוחות הביתה. המטרייה (קוטר 53 ס"מ) בטוחה לשימוש עבור ילדים - ידית המטרייה עשויה מעץ, והשפיצים שלה מוגנים מסביב.
המטרייה מוצעת בצבע לבן ואפשר להטביע עליה אחד מ-9 איורים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביער, אוהל טיפי, במבי והחברים, אהבה קטנה ויום נפלא, ולצידם ניתן להוסיף את שם הילד או הילדה. המטרייה האישית מאפשרת זיהוי קל ונוח בסיום יום הלימודים".
מחיר: 36 ₪, באתר הסטודיו (ניתן לקבל את המטרייה עם שליח, בדואר או באיסוף עצמי).
דבר הנסיינית: "החורף בישראל זה בגדר המלצה, הוא מופיע בתחזית של דני רופ אבל פחות במציאות, בטח לא בתל אביב וגם אז, הוא מתחיל כשהילדים בבית ספר ומסתיים כשהם יוצאים הביתה, והתסכול על המטרייה שנשארה יבשה מתגבר מיום ליום.
לכן כעיקרון אני והקטנה יוצאות החוצה בדיוק כשמתחיל לטפטף, עטופות היטב ועם המטרייה המקסימה של סטודיו "אהבה קטנה".
מדובר במטרייה לבנה, לא מקושקשת מדי, עם ציור מתוק לבחירה מתוך תשעה איורים משובבי נפש וכמובן ואולי הכי חשוב ששם הילד טבוע עליה, כך שאין שום סיכוי להתבלבל עם מטרייה של ילד אחר, הכי כיף!".
ציון: 10 +
טיטול - האגיס
קימברלי קלארק ישראל, השיקה את HUGGIES Extra Care -סדרת חיתולים סופר פרימיום להגנה על עור התינוק.
היצרנית: "סדרת החיתולים החדשה היא היחידה עם כריות ספיגה רכות להגנה אולטימטיבית על עור התינוק. הסדרה מיוצרת מחומרים אווריריים במיוחד המאפשרים לעור התינוק לנשום.
הסדרה החדשה כוללת חיתולים בכל המידות המתאימים לכל שלבי ההתפתחות של התינוק: Extra Care for Little Babies מידות NB עד מידה 2 סדרת חיתולים ייעודית המותאמת במיוחד לתינוקות לאחר הלידה. בנוסף לכריות הספיגה, שודרג הכיס פנימי להגנה טובה יותר מפני יציאות רכות באזור הגב יחד עם לוכדי נוזלים עבים גבוהים יותר, להגנה טובה יותר על עור התינוק.".
מחיר: 55.90 ₪ ל-48 יחידות, ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "האגיס שהתגאתה בסדרת האקסטרה קאר לתינוקות זעירים, החליטה לפנק את פעוטינו לאורך כל שלבי הגדילה, ואת טכנולוגית כריות הספיגה האווריריות שלה, היא מציעה מעתה בכל המידות.
מודה, אני מאוד אוהבת את טיטולי האגיס אקסטרה קאר, הם באמת סופגים נהדר, הטיטול מתנפח לא רק כמקובל כלפי מטה, ואז אין את מראה השקי קקי. נהדר!
עוד אספר כי הטיטולים אווריריים יחסית, כך שכמעט אין תפרחת טיטולים (נכון, זה כמובן גם תלוי בעורו של הילד, אך בניסיונות עם כמה מוצרים ממותגים אחרים, לקטנה שלי התפתחה אדמומיות מרגיזה), אז אני כאם מרוצה.
סדרת האקסטרה קאר מגובה גם במגבונים, ואלו בהחלט מקיימים את ההבטחה - המגבון רך ונעים, אבל... תמיד יש אבל..
אני אשמח אם האגיס תחשוב בעתיד גם על הסביבה. אם אפשר שהמגבונים יהיו מבד ויסקוזה מתכלה - אז הילדים שלנו, שאנחנו כל כך אוהבים, יחיו במקום יותר טוב ופחות מזוהם, ואם גם הטיטולים יהפכו מתכלים, אז ביבה למסיבה. הרי כבר יש טכנולוגיות שמאפשרות זאת. בקיצור, מפתחי המוצר בהאגיס, הרימו את הכפפה ותדאגו לעתיד טוב ונח יותר וחם הרבה פחות לאלו שאתם על כך אוהבים. אני סומכת עליכם! יותר מתכלה, פחות כימיקלים ונוחות כמו שרק אתם יודעים לעשות".
ציון: 10
צילום: יח"צ
בובת פרווה - משחקי אילנית
היצרנית: "בובות רכות ונעימות של אנה, אלזה ואולף, איתן ניתן לשחק, לקשט את החדר, להתכרבל ולהירדם. הבובות יכולות לשמש גם כחפץ מעבר עבור ילדים בגילאים רכים ולספק להם חום, ביטחון והרגעה. הבובות בגדלים שבין 25-55 ס"מ מגיעות עם הולוגרמת מקוריות של דיסני ועשויות מהחומרים הבטיחותיים והאיכותיים ביותר עבור ילדים".
מחיר : החל מ-69.90 ₪, ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "לא קשה לשמח נסיינית בת שנתיים וקצת, והיא אכן צחקה בהתלהבות למראה האלזה של אילנית ועם זאת אני מודה שאני ובן זוגי לא האמנו כמה שעות משחק השקיעה הילדה בבובת האלזה הפרוותית של חברת אילנית, היא סירבה להתנתק ממנה. מצד שני, זה אולי לא כזה מפתיע משום שהאחיות כבר כבר מזמן הוכרזו ל"מלכות הילדים" אם לא למעלה מזה, ויש להניח שגלי ההערצה הגואים הובילו גם ליצירת בובה בדמותן של אנה ואלזה.
אבל היי בואו נודה בזה: הבובות לא נראות בדיוק כמו הנסיכות, אבל כנראה שזה משום שקשה להגיע לתוצאה טובה כשמשתמשים בחומרים רכים, ולא יוצרים בובה מהסוג הקשיח בו ניתן לעצב גם תווי פנים והבעות. בגזרת הפיצ`רים, לבובה הולגרמת צבעים וזה מגניב...".
ציון: 9
צילום: יח"צ
סדרת מוצרים להתרת קשרים בשיער - Johnson & Johnson
המותג ג`ונסון וג`ונסון הרחיב את מגוון המוצרים והשיק 2 סדרות טיפוח חדשות לשיער המיועדות לילדים: סדרת "הקץ לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק".
היצרנית: "סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, נועדה להעניק לשיער רכות וברק. כל המוצרים אינם מכילים פראבנים, צבע, פתאלטים וסולפטים".
מחיר (הקץ לקשרים): שמפו - 23.90 ₪, מרכך- 23.90 ₪, ספריי לסירוק קל - 21.90 ₪, ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "כמה שמחנו בסדרת "הקץ לקשרים", מתוצרת ג`ונסון. למעט השמפו בחנתי גם את המרכך והספריי להתרת קשרים. כאן נדרשה לוגיסטיקה, במרכך השתמשתי מיד, אודה ולא אבוש, על ראש של ילד בעל שיער ישר מאד. שכן, התבאסתי להעביר אותו הלאה. וגם חשבתי לעצמי שהמרכך מתאים כמובן לכל ראש גם אם הוא לא מקורזל. ואכן המרכך העניק ריח הנפלא שהציף את כל חדר האמבטיה הלא מאד גדול בביתי, ואף פינק את השיער של העולל ברכות נעימה.
את התכשיר שהגיע כספריי ונועד להקל על סירוק תלתלים, העברתי לבת של חברים יחד עם השמפו, ודוגמית של המרכך (עליו כאמור התקמצנתי) וזאת בעיקר בכדי לא לשמוע יותר את האמא גונחת לי בכל בוקר בטלפון ומגוללת על הסירוק הנורא שעבר עליה ועל בתה בת השבע ששוב לא הסכימה שיסרקו אותה.
לטענתה השילוב בין המוצרים והספריי בפרט התגלה כאוצר, והיא הצליחה סופסוף לסרק את בתה מבלי לשמוע שום קול מתלונן - והיא מצידה התפנתה לבוקר שקט ולשיחה בטלפון על המצב במדינה".
ציון: 10