צילום: דני לוי
המותג לנור השיק קולקציית מרככי כביסה שפותחה בשיתוף פעולה עם בתי בושם מובילים בעולם.
היצרנית: "קולקציית מרככי הכביסה מגיעה בשני ניחוחות בהשראת עולמות הביוטי ומאופיינת בניחוחות בשמים יוקרתיים המעניקים ניחוח הנשאר לאורך זמן הודות לטכנולוגיה מתקדמת במסגרתה רכיבי הבישום של המרכך משתחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל-12 שבועות, אף יותר מריחו של בושם".
מחיר: 29.9 ₪, בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "מלאת ציפיות ניגשתי להשתמש במרכך הכביסה הטמון יש לומר בבקבוק בורדו מהודר ואלגנטי למדי. מילאתי פקק אחד לפי ההוראות, והתוצאה הייתה ריח דומיננטי ונעים, אבל לא חזק משמעותית מריח של המרכך הקבוע שלי. בכביסה הבאה כבר השתוללתי ומילאתי כמות כפולה. הריח היה בהחלט מורגש, אך מודה שלא הצלחתי לזהות שום דמיון לשום בושם יוקרתי. בשורה התחתונה, הריח של המוצר בעל אפקט ניחוח נעים עם שיפור כלשהו בעוצמתו".
ציון: 9.5
צילום: אפרת אשל
רשת פעמית סטור מציעה מלקחיים לטיגון סופגניות עסיסיות.
היצרנית: "המלקחיים מאפשרים אחיזה נוחה וקלה של סופגניות גם לאופה המתחיל/ה. בזכות השימוש במלקחיים הסופגניות לא ימעכו ויצאו לכם יפות ועגולות, כאשר ניתן לשחרר אותן בקלות מסיר הטיגון עם מעט שמן מבלי שיתפרקו או יאבדו מצורתן".
מחיר: 11.90 ₪, בסניפי הרשת ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "את המלקחיים המדליקים שקיבלתי לטיגון סופגניות, הייתי חייבת לבדוק על טיגון של מוצר אחר. וזאת מהסיבה המאד פשוטה - אני לא אוכלת סופגניות כבר שנים, זה לא טעים לי, זה משמין ובעיקר מיותר. זאת כמובן דעתי וטעמי האישיים. עם זאת, לא יכולתי להתעלם מהמבנה המיוחד של המלקחיים, והחלטתי להקדים את החג לטגן בבית לביבות. אלה אהובות עלי במשך כל ימות השנה, ולא רק בחנוכה.
הכנתי מראש צלחת ובה עשר מפיות מנייר לספוג את השמן והופתעתי לטובה - המלקחיים שמאד נח לעבוד איתם, לא הנפיקו כמעט טיפות שמן אל הצלחת. זאת מכיוון שהמבנה שלהן בצורת רשת, מותיר את רוב השמן במחבת! הסכמתי להעביר אותן לחברה המטגנת בכל שנה עשרות סופגניות, אבל הודעתי לה שהם יישארו אצלה רק לשבעת ימי החג, ולאחריו, הם יוחזרו אלי בשלמותם לסבבי לביבות נוספים".
ציון: 10
צילום: יח"צ
חברת אס. סי ג`ונסון, יצרנית המותג DUCK (דאק) מציעה ג`ל נוזלי לניקוי האסלה, עם פורמולה המשמידה 99.9% מהחיידקים, מנטרלת ריחות רעים ומותירה ניחוח מרענן .
היצרנית: "הסדרה מונה 9 ניחוחות ומוצר חדשני נוסף - ג`ל עם אקונומיקה מקציפה בניחוחות מיוחדים של לבנדר וים. הפורמולה חזקה, בעלת ריכוז גבוה של בישום ובמרקם ג`ל ייחודי ויעיל במיוחד".
מחיר: 8.90 ₪, ברשתות השיווק והפארם המובחרות.
דבר הנסיין: "הישראלים, כך מלמדים סקרים מהשנים האחרונות, צורכים יותר מוצרי ניקוי מתושבי מדינות אירופה וארצות הברית. אם עד לפני שנים אחדות כלל התחום בעיקר מוצרי אקונומיקה, לצד נוזלים לניקוי רצפות או לניקוי כללי, היום השתנתה התמונה. לצד נוזלי הניקוי הוותיקים אפשר למצוא תרסיסים, תכשירים בצורת ג`ל, משחות ומטליות המיועדים כולם לפעולת הניקוי הרב תכליתי, וחלקם אף משלבים בבקבוק אחד אקונומיקה בצד הסבון הריחני. ממש כמו תכשיר הניקוי החדש של דאק המוצע בגוון סגול ובניחוח לבנדר עוצמתי. זה אגב, הבריק את הכיור והאמבט, וגם את השיש במטבח ניקיתי איתו ואני בהחלט שבע רצון מהתוצאה הסופית".
ציון: 9.5
צילום: יח"צ
היצרנית: "תרמוס בלתי שביר דו שכבתי מנירוסטה עם מערכת לשמירת חום עד ל-24 שעות. בעל ידית אחיזה, מכסה שהופך לכוס ופטנט מזיגה ייחודי לשימוש ביד אחת - QUICKSTOP. התרמוסים מגיעים בנפחים שונים לפי נוחות אישית, מנפח של 0.5 ליטר ועד 1.5 ליטר, תרמוסים רבים מגיעים עם 2 כוסות מזיגה".
מחיר: 141-165 ₪, בחנויות מטיילים ובחנויות המתנות לגברים ברחבי הארץ.
דבר הנסיינית: "עונת הטיולים השנתיים בעיצומה (לפחות אצלנו בכיתה), ולאחר שנתבקשתי לדחוס 3 בקבוקי מים 0.5 ליטר לתיק קטן שצריך להכיל גם סנדוויצ`ים, פירות, גליל-נייר-טואלט וקרם הגנה, תהיתי איך אפשר לדחוס גם תה. בימים בהם מזג האוויר מתעתע, טמפרטורת משקאות הבוקר עולה, וכדי לצ`פר את היוצא לטיול, נידבתי את המיני-טרמוס של "איזוסטיל" למשימה.
התרמוס הכסוף שמתגאה במידות צרות וננסיות במיוחד (120 מ"ל), הכיל בגאון את משקה הבוקר והודות ל-2 כוסיות בתחתיתו ובחלקו העליון, כיבד גם את החבר שלא הספיק לשתות את משקה הבוקר הקבוע. ידית האחיזה נוחה, גם לידיים הקטנות שלקחו אותן בתיק לטיול השנתי, ולהבא, על הדרך, אמא ממש לא פוסלת אפשרות של תרכיז מהמיץ האהוב, לשדרוג בקבוקי המים שלוקחים לשטח".
ציון: 9