BE איפור אקספרס. צילום: רותם לבל. איפור: ענת רזמוביץ
באירוע השקה שקיימה
רשת הפארם BE מבית שופרסל ביום ראשון הוצגו חמש קטגוריות הנחשבות כהשקות הקיץ המרכזיות שלה לשנת 2019.
תחילה הציגה הרשת שירות איפור אקספרס, שיתוף פעולה עם המאפרת ענת רזומוביץ ובהמשך חשפה מותגי שיזוף עצמי, מותגי שיער מקצועיים, קולקציית איפור של היוטיוברית הצעירה אלין כהן והפתעות נוספות מקוריאה הנחשבת כמובילה בתחום טיפוח העור.
אורי וטרמן, מנכ"ל רשת BE סיפר לנוכחים, כי רק לפני חצי שנה הכריזה הרשת על הקמת BE כאופציה שתתחרה עם סופר פארם הוותיקה, וכיום הרשת צמחה לכמעט 70 חנויות ברחבי הארץ. "הכרזנו על השקת רשת BE החדשה וחרטנו על דגלנו להוביל במגוון המוצרים, בחוויית הקנייה, בערוץ האונליין וכמובן במחיר" הוא אמר והוסיף "חשוב לציין, כי תעשיית היופי העולמית עברה מהפכה בשנים האחרונות וזאת עם כניסתם של מותגי בלוגריות ויוטיובריות למיינסטרים וגם לרשתות הקוסמטיקה הגדולות בעולם. מגמה צרכנית זו מצביעה על צורך בביטוי אישי ובמציאת קול אישי בתוך עולם שהיה כפוף במשך שנים לתכתיבי יופי נוקשים ותאגידיים".
בכפוף למגמה, חתמה הרשת עם היוטיוברית אלין כהן, שמוצריה נמכרים כידוע בדיוטי פרי כבר זמן רב, והיא נבחרה להיות הראשונה להעמיק את החיבור של הרשת עם מותגי אינדי-ביוטי. הצעירה החלה את דרכה בתחום בגיל 14 לאחר שפתחה ערוץ יוטיוב ומיוזיקל והחלה להעלות סרטוני ריקוד כשהיא מאופרת למשעי.
כיום, ארבע שנים אחר כך, בגיל 18, אלין כהן כבר מעסיקה את כל המשפחה שלה במותג האיפור שהקימה ובמותג־העל שהוא היא בעצמה. בתחילת הדרך שיווקה את מוצריה באתר שלה ובאתר גילטי בהמשך מוצריה נכנסו גם לדיוטי פרי.
אלין כהן. יח"צ
כהן סיפרה בכמה מילים על דרכה, כשאביה הגאה שעובד איתה - כמו גם האם - צילם אותה כל העת כשחיוך מרוח על שפתיו. כהן שיתפה בהתרגשותה את הנוכחים, וסיפרה כי בשנתיים האחרונות הפך המותג שלה לחברת איפור לכל דבר, הביקוש למוצרים התרחב והיא הרגישה מוכנה להיכנס לרשת פארם גדולה שתאפשר לכל עוקבת שלה לפגוש אותה באזור מגוריה.
הקולקציה החדשה של הבחורה המרשימה הזאת, נקראת "Be Yourself" וכחלק משיתוף הפעולה החדשני והראשוני יצרה אלין ליין שפתונים עם שישה גוונים חדשים לקיץ הקרוב. השפתונים יוצעו למכירה בפני עצמם או במארז של שלישיה (מחיר לשפתון בודד: 89 ₪, מחיר למארז שלישית שפתונים 219 ₪).
"זה לא מובן אליו להיכנס לרשת כל כך גדולה בארץ עוד לפני גיל 18. אני לא מוצר מדף ברשת BE, אני מקבלת סטנד משלי ברשת. מדובר במותג צבעוני ופרשי, השאיפה שלי היא להתפתח עם המותג לחו"ל ולהיכנס לרשתות הגדולות, כשהחלום שלי הוא להגיע לרשתות ספורה ואולטה. הייתי כבר בפגישות בלוס אנג`לס, אני אחת שמגשימה את השאיפות שלי ואני יודעת שאגשים אותן", סיכמה כהן.
קמפיין ההשקה למהלך האמור כולל סרטון טלוויזיה בכיכובה וזה חושף שכהן היא לא רק יזמית ובעלת חזון, אלא גם רקדנית מצוינת ממש כפי שהוכיחה בתחילת דרכה ברשתות החברתיות. בהמשך יורחב ליין המוצרים עם מעל 40 פריטים: מייק אפים עמידים בעלי כיסוי מלא Wake my makeup,סדרת שימרים, ברונזרים ופודרות בשלל גוונים Power girl collection, סדרת שפתונים עשירה Golden girl collection וסדרת ליפ גלוסים זוהרים Give me your gloss.
בשורה נוספת ומרנינה שמציעה BE, היא שירותי איפור אקספרס והדבקת ריסים מהירה. את השירות ניתן להזמין מראש ובמחיר שפוי של 150 שקלים - ובמסגרתו לזכות לאיפור מלא ממאפרת, באחת מסניפי הרשת. זאת בבחירה מתוך קטלוג טרנדים הכולל שישה מראות איפור.
בתמורה לחמישים שקלים נוספים, תוכל המתאפרת גם לזכות בהדבקת ריסים. את השיטה המהירה פיתחה המאפרת ענת רזמוביץ, המוכרת כחלוצת תחום "איפור אקספרס". השירות זמין כבר עתה בסניפים נבחרים באזור הצפון, תל אביב, השרון והדרום ובהמשך יורחב לסניפי קונספט נוספים.
מה ששימח אותי במיוחד, הוא החיבור של הרשת עם AMIKA - מותג השיער המקצועי. למי מבניכן שאינה מכירה אציין כי מדובר במוצרים נפלאים שהופצו עד כה לסלוני שיער ורשתות ביוטי סלקטיביות בלבד. אמיקה נחשב לאחד ממותגי השיער המבוקשים ביותר און ליין, הפורמולות מקצועיות ואיכותיות והמותג מככב ברשימת רבי המכר של רשת "ספורה" ומתחזק סלוני שיער מקצועיים משלו בבירות העולם.
סדרת וולווטין של AMIKA. צילום: רשמי בארץ תושק לראשונה קולקציית וולווטין שנועדה להעניק לשיער מגע רך במיוחד אפילו לשיער קשה ומקורזל. עוד במגוון: מסיכות לסוגי שיער שונים, שמפו ומרכך לשימוש יבש, וגם מוצרי חשמל מקצועיים כמו מסלסלים, מייבשי שיער ומחליקים. ברשת ציינו כי הם מתכננים בהמשך גם הדרכות וסדנאות מיוחדות (קליעת צמות למשל) עם מוצרי המותג.
הבשורה הבאה הינה בתחום השיזוף - ברשת יוקצה אזור לקטגורית השיזוף הבריא, באמצעות סן טרופה (St. Tropez) חברה אנגלית שמוצריה מעניקים גוון רצוי מבלי להיחשף לשמש. זו בהחלט בשורה בריאה, שכן המוצרים הללו הם על בסיס טבעי ומבוססים על תמצית המופקת מקני סוכר ומעניקים לעור מראה זהוב, קורן וחם במריחה אחת וללא הצורך באיפור או בחשיפה מסוכנת לשמש.
סן טרופה לשיזוף עצמי. צילום: אתר רשמי האם הישראלים יאמצו את ההתזה הביתית? לא בטוח, הליכה קצרה על שפת הים עוד בחודש הזה, חושפת התמכרות לשמש כמו בימים שלא ידענו על הסכנות הטמונות בה, אולם באנגליה, St. Tropez תפס ובגדול, מה גם שהוא עלה לכותרות בזכות אייקוניות יופי כמו הדוגמניות קייט מוס וג`יזל המזוהות איתו ומקפידות להשתזף במוצריו לפני צילומים והשקות. ולנו נותר לקוות שהבריטי הזה המוצע בניחוח אבטיח יתפוס גם כאן.
JIINJU. יח"צ ההפתעה האחרונה שציפתה לקרואים היא ג`ין ג`ו - Be JIINJU! – ערכות טיפוח קוריאני, הכוללות מגוון מסיכות על בסיס רכיבים בוטניים, רפידות לטיפול באזורים פגיעים בפנים לשימוש רב פעמי ומוצרי טיפוח לכפות הידיים, לעור הפנים, לגוף ולשפתיים. המחירים נוחים מאד, המוצרים מתאימים לשימוש של צמחוניים לא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים סולפטים או חיטה.