יח"צ. צילום: אלמוג גבאי
היום (ראשון) חשפה אשת העסקים ניקול ראידמן את הבייבי החדש שלה במשרדיה המפוארים בקומה ה-29 בתל אביב: קבוצת NO ONE BETTER, מותג לייף סטייל בינלאומי חדש בעל חזון חוצה גבולות.
ההשקה הרשמית של אתר האונליין הבינלאומי והישראלי תתקיים ב-25 במאי, כשבמקביל נחשפה באירוע לראשונה קטגוריית ה"ריזורט" עם מגוון פריטים עשיר.
"לא עצרתי לרגע ולא הרשתי לעצמי לעצור את המסע שלי ולהגיע לתוצאה. חשוב לי כל פרט קטן. אני מעורבת בהכל והיום בגאווה אני יכולה להגיד שהצלחתי", ציינה ראידמן במסיבת העיתונאים והוסיפה: "הצלחתי להביא מותג שמשנה את התפיסה הצרכנית, מגיע לנו הטוב ביותר, ואנחנו לא צריכים לשלם על זה ביוקר".
יח"צ. צילום: אלמוג גבאי
שוברים את הפרדיגמה: קוטור לכולם
המותג NO ONE BETTER מציג קונספט מרענן: להנגיש יוקרה לקהל הרחב.
"NO ONE BETTER מגדיר מחדש את המושג יוקרה, עם פרספקטיבה אחרת", מסבירה ראידמן. "המותג שובר את הקונספציה הישנה שבה איכות בלתי מתפשרת שמורה אך ורק לאלפיון העליון, ומציע מוצרים ברמה הגבוהה ביותר במחירים שמאפשרים לכל אחת ואחד ליהנות מהם".
באירוע ההשקה הופיעה ראידמן בלוק מפתיע ושונה מתדמיתה היוקרתית הרגילה: ג׳ינס אפור בגזרת פעמון וטי-שירט שחורה בסיסית (ועליה סיכת סמל החטופים), כשרק עקבי הסטילטו ושעון היהלומים רמזו על האימפריה העסקית שבבעלותה. "כולם זוכרים את הימים שלי במאדאם דה פומפדור בכיכר המדינה עם הפרוות, אז אני כבר מזמן לא שם", צחקה ראידמן על העבר היוקרתי שלה.
יח"צ. צילום: אלמוג גבאי
6 שנים, 7 מדינות, ומעל 70 משפחות גוונים
הקולקציה הראשונה של המותג, מקטגוריית הריזורט, כוללת מגוון עשיר של פריטים טרנדיים במעל ל-70 משפחות גוונים שונות.
לאחר 6 שנות פיתוח, תכנון, מחקר וייצור בצרפת, בארה״ב, ביפן, בשוויץ, בסין ובאיטליה, הקבוצה מציגה קולקציה עשירה הכוללת בגדי ים וחוף, בגדי פנאי ואקססוריז.
הקולקציה מציעה עשרות גזרות בטווח רחב של מידות (XS-XXL לנשים, S-XXL לגברים), המותאמות לכל גוף. "אנחנו מציעים טוטאל לוק מושלם", מסבירה ראידמן. "הקולקציה נולדה מתוך שילוב נדיר של אסתטיקה, נוחות וטכנולוגיה מתקדמת".
בגזרת המחירים, ראידמן מציעה כאמור טווח נגיש יחסית לקטגוריית היוקרה: בגדי ריזורט ופשתן ב-299-899 שקל, בגדי ים לנשים ב-329-829 שקל, בגדי ים לגברים ב-449 שקל, תיקים ב-699-1,190 שקל ובגדי פנאי ב-180-569 שקל.
יח"צ. צילום: אלמוג גבאי
חוויית לקוח יוקרתית מקצה לקצה
"חשוב לנו להקפיד על חוויית לקוח יוקרתית מקצה לקצה", הדגישה ראידמן באירוע ההשקנ. והוסיפה כי כל בגד ים טמון בתיק רב-פעמי עמיד למים שניתן ללקוח כמתנה, וכל פריט נארז באריזה ממותגת ויוקרתית.
"המותג מציע משלוחים חינם לכל רחבי הארץ ללא מינימום הזמנה, עם זמן אספקה של 1-3 ימי עסקים, ומשלוחים בינלאומיים ליותר מ-40 מדינות (זמן אספקה: 3-7 ימי עסקים)".
יח"צ. צילום: אלמוג גבאי
אחד הדגשים המרכזיים לדבריה במותג הוא מחויבותו לקיימות. "כל המוצרים טבעוניים (Vegan), תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ליצירת חומרים איכותיים שאינם מנצלים בעלי חיים. אנו מכבדים ושומרים על בעלי חיים וכדור הארץ", הצהירה ראידמן.
בתוך כך, אחד המינויים המסקרנים בקבוצת NO ONE BETTER הוא הצטרפותה של דוגמנית העבר ג׳ני צ׳רוואני גרוסמן, לתפקיד מנהלת השיווק הגלובלי של המותג - מינוי הרומז על השאיפות הבינלאומיות של החברה.
ע"פ ראידמן, קטגוריית הריזורט היא רק ההתחלה. במהלך 2025-2026 צפוי המותג להשיק שלוש קטגוריות נוספות: אופנת ספורט, קו ביוטי ומוצרי עיצוב לבית.
כמו כן, לצד אתר האי-קומרס, תושק ב-3 ביוני חנות פופ-אפ ייחודית בקניון עופר רמת אביב, ובהמשך אף מתוכננות נקודות מכירה ביעדים היוקרתיים ביותר בעולם: פריז, לונדון, מיקונוס, סאן טרופה, מונקו ומיאמי.
יח"צ. צילום: אלמוג גבאי
גאווה ישראלית
לסיכום הדגישה ראידמן כי מרכיב מרכזי בזהות המותג הוא הגאווה הישראלית. "אני ישראלית, ציונית ויהודייה גאה, והיה לי חשוב להשיק את המותג לראשונה בישראל לפני כולם". בהתאמה הציגה ראידמן סרטון שחשף קולקציה מיוחדת בצבעי דגל ישראל המוקדשת לחיילי צה"ל, כש-10% מההכנסות ממנה ייתרמו לחיילים.
NO ONE BETTER גם השיק מועדון לקוחות VIP, עם הטבות כמו 10% הנחה קבועה, גישה מוקדמת לקולקציות, הגרלות והזמנות לאירועים פרטיים. כל לקוח שיצבור רכישות בסך 3,000 שקל בשנה קלנדרית יכנס אוטומטית למועדון ללא דמי הצטרפות.
"אני מזמינה את כולכם לחנות הפופ אפ הראשונה מסוגה שתיפתח בקניון עופר רמת אביב, ולהכיר את המותג מקרוב", מסכמת ראידמן.
היקף ההשקעה במיזם מתואר כ"חסר תקדים בהיקפים בינלאומיים" - נשמע כמו המהלך הכי שאפתני של ראידמן עד היום והצהרה שרומזת על הכוונות הגלובליות של המותג הישראלי החדש, שנראה נחוש לשנות את כללי המשחק בשוק היוקרה העולמי. עם החזון הנועז והמבט קדימה, כל שנותר לנו להגיד - יאללה ניקול, תעשי את זה בגדול!