יח"צ. צילום: רן הלל
לאחר סגירה של כחמישה חודשים, טרמינל 1 בנתב"ג שב לפעילות מלאה – ועמו מגיעה בשורה משמעותית לציבור הנוסעים: חנות דיוטי פרי חדשה ומשודרגת של ג׳יימס ריצ׳רדסון.
החנות, שעברה מתיחת פנים והרחבה משמעותית, נפרשת כעת על פני 680 מ"ר ומציבה סטנדרט חדש לחוויית קניות בשדה התעופה – בדיוק בזמן לקראת חג הפסח ותחילת עונת הנסיעות.
"החזון שלנו היה להעניק לנוסעים בטרמינל 1 את אותה חוויית קנייה איכותית ומשתלמת שמוכרת בטרמינל 3, תוך התאמה לאופי המיוחד של הטיסות כאן", ציין אמנון תגורי, מנכ"ל ג׳יימס ריצ׳רדסון-היינמן במעמד ההשקה. "הרחבנו את שטח החנות והעשרנו את מגוון המותגים והמוצרים כדי להפוך את הקנייה לנוחה ומהנה יותר – גם למי שטס בטיסות קצרות או לואו-קוסט".
החנות החדשה, שעוצבה בסטנדרטים בינלאומיים, מציעה חלל פתוח ומואר עם התמצאות קלה. כבר מרחוק ניתן לזהות את שער הכניסה האדום האיקוני וחלונות הזכוכית הגדולים המאפשרים הצצה לחלל המרשים.
במבט פנימה נחשף עולם עשיר של מוצרים מכל קטגוריות הבישום והטיפוח, האלכוהול והשוקולד. החנות המורחבת כוללת מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים, בשמי נישה יוקרתיים כמו "מולקולה" ו"קיליאן", ומותגי טיפוח קוריאניים מובילים כמו Some By Mi ו-Cosrx.
יח"צ. צילום: רן הלל
"הבנו שרבים מהטסים כאן נמצאים בטיסות קצרות או בטיסות לואו-קוסט, ולכן הגדלנו משמעותית את מחלקת הטואלטיקה והפארם, והוספנו עמדה ייעודית למוצרי מיני", ציינה שני ענבר, סמנכ"לית השיווק של החברה. "זו דוגמה לחשיבה של ׳לקוחות-במרכז׳ שמאפיינת את המהלך כולו".
אחד השיפורים המשמעותיים ביותר הוא הרחבת מערך הקופות – מ-20 ל-28 עמדות, לרבות מתחם קופות זהב נפרד לחברי המועדון. "הגדלת מספר הקופות ב-40% תקצר משמעותית את זמני ההמתנה, במיוחד בתקופות עמוסות", ציין תגורי.
החברה ממליצה לנוסעים לבצע הזמנות מראש באתר האינטרנט ולאסוף את המוצרים בעמדת שמירת הקניות עם החזרה – שירות שמקצר עוד יותר את תהליך הרכישה. לפי נתוני החברה, כ-50% מהלקוחות בודקים את האתר לפני הטיסה.
בחנות המחודשת מציעים שורה של מבצעים מיוחדים לקראת חג הפסח ותחילת עונת הנסיעות: 2 מוצרים ב-30$ מתוך מגוון גדול של פריטים, 3 פריטים ב-12$ במחלקת הטואלטיקה, 2 מוצרי טיפוח ואיפור ב-40$, 3 מוצרי בישום וטיפוח ב-99$, פריט שני באיפור ב-40% הנחה, פריט אלכוהול שני ב-30% הנחה, ומבצעים אטרקטיביים במחלקת השוקולד והיין.
מחלקת השוקולד המורחבת כוללת מותגים מובילים כמו רוגוזה, קינדר, M&M`s, טובלרון, מילקה, לינדט, לינדור והאריבו. גם מחלקת האלכוהול המשודרגת מציגה מגוון מרשים של מותגים מהחברות המובילות בעולם, ובעתיד הקרוב ייפתח בה בר מעוצב לטעימות.
מועדון הלקוחות של ג׳יימס ריצ׳רדסון, המונה כיום מעל 500 אלף חברים, מציע הטבות משמעותיות. "כ-45% מסך הרוכשים בחנויות שלנו הם חברי מועדון", מצעיין תגורי. חברי המועדון נהנים מקופון של 100$ על קניות מצטברות בשנה בשווי 800$, 10% הנחה על מותג אהוב לבחירה בכל טיסה, ומתנת יום הולדת. חברי GOLD נהנים בנוסף ממסלול מהיר בקופות ובאיסוף החבילות.
לקראת הקיץ, תציע החנות מארזים ייחודיים ובלעדיים, ביניהם מארז BYNETA – שיתוף פעולה בין נטע אלחמיסטר לחברת לילית קוסמטיקה, שיושק בתחילת אפריל במחיר של 64$. לקראת פסח יוצע מגוון רחב של מוצרים כשרים לפסח במחלקות האלכוהול והמזון.
ג׳יימס ריצ׳רדסון-היינמן דיוטי פרי, הנמצאת בבעלות חברת היינמן הגרמנית, מפעילה מערך מרשים של חנויות בישראל: בטרמינל 3 ובטרמינל 1, בקצה שרוולי העלייה למטוסים, ליוצאים מטרקלין הטיסות הפרטיות ודראג סטור במתחם שחקים.
לאחרונה זכתה החברה גם במכרז להפעלת חנויות הצעצועים בשני הטרמינלים. בנוסף, מפעילה החברה חנויות במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן, בנמל התעופה ע"ש אילן ואסף רמון באילת, וכן דיוטי פרי בטיסותיה הבינלאומיות של חברת ישראייר. החברה מעסיקה מעל ל-1,000 עובדות ועובדים.
"פתיחת החנות המחודשת בטרמינל 1 היא סימן מעודד לחזרה לשגרה ולהתאוששות ענף התעופה והתיירות בישראל," מסכם תגורי. "אנחנו מצפים לעונת נסיעות פעילה ומוצלחת".
יח"צ. צילום: רן הלל
במקביל להשקת החנות המחודשת בטרמינל 1, ג׳יימס ריצ׳רדסון מרחיבה את מגוון המותגים גם בטרמינל 3. אחד החידושים הבולטים הוא כניסתו של מותג השיער LA BEAUTÉ לדיוטי פרי בטרמינל 3 - מהלך אסטרטגי שנאמד בהשקעה של כחצי מיליון שקלים.
"קטגוריית מוצרי השיער המקצועיים נמצאת במגמת עלייה מתמדת", מסבירה שני ענבר קריטי. "כניסת מותג היוקרה האיכותי לה בוטה לדיוטי פרי תעניק ללקוחותינו אפשרויות בחירה רבות יותר וחווית קנייה של מותגים מובילים בתחום השיער".
"הכניסה לדיוטי פרי מהווה צעד משמעותי בהתפתחות המותג", מסרה אורטל אלון, מנכ"לית ARGANIA GROUP. "אנו מביאים לצרכן הישראלי את החדשנות והאיכות שמאפיינות את LA BEAUTÉ במטרה לבסס את מעמדנו כמובילים בתחום מוצרי הפרימיום לטיפוח השיער".