יח"צ. צילום: שוקה כהן
שלשום (שלישי), השיק מותג האופנה אורבניקה את קולקציית עונת הקיץ 2025 בקונספט ייחודי המבוסס על הצגת התיאטרון המוכרת "שיחות עם הברמן".
ההצגה, שמציגה כידוע מונולוגים אישיים בסביבת בר אינטימית, היוותה השראה מושלמת לאירוע ההשקה שביקש כך נדמה ליצור חיבור אותנטי ורגשי בין הקהל לפריטי האופנה.
בהשראת הקונספט התיאטרלי, הופיעו הפרזנטורים אבי אברומי, אלה לי להב ועילי צ׳פמן עם מונולוגים שנכתבו במיוחד עבורם, המשקפים את רוח ההצגה המקורית.
במונולוגים הללו שולבו בחוכמה קטעים המציגים פריטים ומבצעים מהקולקציה המדוברת, ביצירת חיבור טבעי בין סיפורים אישיים לבחירות אופנתיות - בדיוק כפי שהדמויות בהצגה המקורית חושפות עצמן אל מול הברמן.
יח"צ. צילום: שוקה כהן
באבו בר: כשהברמן פוגש אופנה
לא בכדי נבחר באבו בר התל אביבי כלוקיישן האירוע, כאנלוגיה לכך שההצגה המקורית מתרחשת אף היא על בר. זוהי בחירה מתבקשת המשקפת מחד את רוח ההצגה ומאידך מאפשרת לשחזר את החוויה האינטימית והאותנטית שהיא מציעה.
האווירה החמה של הבר, המוזיקה הטובה, הבירות מהחבית ומבחר האלכוהול המשובח יצרו מרחב שטשטש את הגבול בין הפרזנטורים לקהל - בדיוק כפי שקורה בהצגה המקורית.
גם המונולוגים שהוצגו באירוע שאבו השראה ישירה מרוחה של ההצגה, אך הותאמו לעולם האופנה.
יח"צ. צילום: שוקה כהן
אבי אברומי העלה מונולוג על חיפוש האאוטפיט המושלמם לדייט, אלה לי להב הציגה את הדילמות של אישה צעירה לפני אירוע השקה, ועילי צ׳פמן חשף סיפור על התאהבות מפתיעה. בדומה לדמויות בהצגה המקורית, השלושה חשפו רגשות אמיתיים ואישיים, כשהם לבושים בפריטים מהקולקציה החדשה ומדגמנים בטבעיות כיצד הבגדים משתלבים בסיפורי החיים שלהם.
בין הביסים והשלוקים, שיתף צ׳פמן במונולוגים. "מצאתי את האמת שלי בחדרי חדרים - אני והגיטרה ביחד יש קסם". כשנשאל על הבחירה בקריירה אמנותית. הוא חשף שהוא עובד על אלבום חדש ועל תסריט לסרט שלדבריו "הולך להיות הדבר הכי גדול במדינה".
כמתבקש, כל הפרזנטורים הציגו פריטים מובילים מהקולקציה, כשהם מדגמנים בטבעיות כיצד הבגדים משתלבים בסיפורי חייהם.
יח"צ. צילום: שוקה כהן
קולקציית קיץ 2025: טרנדים חמים ובדים קלילים
קולקציית הקיץ מציגה את הטרנדים החמים ביותר של העונה החל בטרנד הריזורט המתהדר בבדים קלילים כמו קרושה, פשתן וטטרה, הבאים לידי ביטוי בסטים מתאימים לכל אירוע – מיום קיץ רגוע ועד ליציאה לאירועים מיוחדים, דרך טרנד האקטיב המככב עם חולצות רשת שעוצבו בהשראת עולם הפוטבול, ומשלבות דפוסים גדולים של מספרים, שמביאים אווירה צעירה ודינמית.
מפתיעה במיוחד היא קולקציית הפיג׳מות האולטימטיבית, עם דמויות האייקונים האהובים הלו קיטי וסנופי, המשתלבות בסטייל הקיצי.
האביזרים המשלימים, כולל כובעים, נעליים, כפכפים, סנדלים ותיקים, מותאמים במיוחד לקיץ הישראלי, ומאפשרים להשלים את המראה המושלם. כמובן, כמו תמיד, אורבניקה מציעה מבצעים ומחירים אטרקטיביים, שמבטיחים חווית קנייה משתלמת במיוחד.
הקולקציה זמינה לרכישה בכל 30 סניפי הרשת ובאתר המותג ומדגימה כיצד אורבניקה משלבת השראה תרבותית מקומית ביצירת חוויות שיווקיות.
בחירת ההצגה כמקור השראה אינה מקרית - הרעיון של שיתוף סיפורים אישיים בסביבה אינטימית מתכתב היטב עם הפילוסופיה של המותג לאפשר לכל אחד למצוא את הביטוי האישי שלו באמצעות אופנה במחירים נגישים. זוהי דוגמה נוספת לחדשנות והיצירתיות של המותג, שהפך בתוך שנים ספורות לאחד ממותגי האופנה המובילים והאהובים בארץ.