יח"צ. קריספי צ`יקן קורנפלקס בורגר. צילום: אמיר יעקובי
במהלך השבוע הבא יעבור האנגר 11 בתל אביב טרנספורמציה מרהיבה ויהפוך למיזם קולינרי יוצא דופן - דיינר אמריקאי ענק מבית קוקה-קולה ישראל.
המתחם המרשים יפעל בתאריכים 25-26 במרץ בין השעות 16:00-00:00, וב-27 במרץ בין השעות 16:00-01:00, ויציע לקהל הישראלי חוויה ייחודית בהשראת תרבות הדיינרים האמריקאיים המיתולוגיים.
האירוע, שההרשמה אליו נפתחה ב-15 במרץ דרך אתר טיקטמאסטר, יצר תופעה ויראלית חסרת תקדים - תוך שעות ספורות בלבד נרשמו כ-15 אלף צרכנים וכל הכרטיסים לסבבי האירוח המקוריים אזלו.
כמענה לביקוש העצום והבלתי צפוי, החליטה קוקה-קולה להוסיף סבבי אירוח נוספים לשלושת ימי הפעילות ופתחה מכסת כרטיסים חדשה, שגם היא מתמלאת במהירות.
את החוויה הקולינרית במתחם יובילו ארבעה מהשפים המובילים והמוערכים בישראל, שחברו יחד ליצירת תפריטים ייחודיים המשלבים טעמים, יצירתיות והשראה אמריקאית אותנטית.
שף אבי ביטון. צילום: אמיר מנחם
אבי ביטון יגיש המבורגר מיוחד עם טבעות בצל ונקניקייה בסגנון סלופי ג׳ו, גיא גמזו הכין קריספי צ׳יקן קורנפלקס בורגר ואסאדו מפורק, מושיק רוט יציע לוקוס בסגנון באפלו ווינגס וכנפי עוף ברוטב ברביקיו בסגנון ניו אורלינס, והקונדיטורים הירושלמים קרן ואיציק קדוש ישלימו את החוויה עם גלידת סאנדיי חלבי וצ׳ילנאט פרווה.
מנות אלו, שפותחו במיוחד עבור האירוע, משלבות בין מסורת אמריקאית אותנטית לבין יצירתיות ישראלית מקורית, כאשר כל שף מביא את הפרשנות האישית והייחודית שלו. הן יוגשו באווירה שמעניקה חווית דיינר אמריקאי מיתולוגי אמיתי, עם כל הפרטים הקטנים שהופכים את החוויה למושלמת.
קונדיטורים קרן ואיציק קדוש. צילום: אבישג שאר ישוב
לצד החוויה הקולינרית העשירה, ייהנו המבקרים גם מהופעות חיות שיתקיימו בכל ערב.
ב-25 במרץ תופיע להקת פול טראנק, ב-26 במרץ יופיעו רד בנד, וב-27 במרץ תסגור מרסדס בנד את האירוע בהופעה חגיגית. ההופעות יעניקו לאירוע ממד מוזיקלי שיעצים את החוויה האמריקאית המושלמת ויצור אווירה בלתי נשכחת.
בהתאם למגמות העכשוויות ולמחויבות הסביבתית של קוקה-קולה, כל המזון באירוע יוגש בכלים מתכלים, ובמתחם יוצבו מכונות איסוף מכלי משקה אוטומטיות למחזור. צעדים אלה משקפים את המודעות הגוברת לחשיבות השמירה על הסביבה גם באירועים גדולים ומורכבים.
שף מושיק רוט. צילום: אסף קרלה
"הדיינר של קוקה-קולה משלב את ההריטג` המותגי והמסורת הקולינרית האמריקאית עם חדשנות ויצירתיות ישראלית. כל פרט במתחם תוכנן להעניק חוויה תרבותית וקולינרית בלתי נשכחת ויחידה מסוגה", מסבירה שולי כרמל, מנהלת חטיבת המשקאות של CBC ישראל (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים).
האירוע הוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של קוקה-קולה להציע לקהל הישראלי חוויות תרבותיות עשירות המחברות בין עולמות תוכן שונים - אוכל, מוזיקה, אופנה ותרבות - כפי שעושה המותג ברחבי העולם.
שף גיא גמזו. צילום: חיים יוסף
הכניסה לאירוע חינם אך מותנית בהרשמה מראש דרך אתר טיקטמאסטר, והיא מיועדת למבקרים מגיל 16 ומעלה.
מדובר באחד האירועים הקולינריים הגדולים והמושקעים שנראו בישראל בשנים האחרונות, המציע חיבור ייחודי בין תרבות האוכל האמריקאית לבין היצירתיות והחדשנות הישראלית.
ההיענות האדירה של הציבור משקפת את העניין הרב שמעורר האירוע, ומבטיחה חווית קולינריה-תרבות בלתי נשכחת לכל מי שיזכה להשתתף.