יח"צ
ליוקרתיים | Gucci - Guilty Love Edition
גוצ׳י מוכיחים שוב שכשמדובר בבשמים, אין כמו המותג האיטלקי להפוך ריח לחוויה אמנותית.
אני וזוגתי שתחיה ניסינו את המהדורה המוגבלת של Gucci Guilty Love Edition המציעה שני ניחוחות משלימים - הנשי מתהדר בשילוב מעודן של לילך עם פצ׳ולי וענבר, בעוד הגברי מפתיע עם קוקטייל רענן של ג׳וניפר ופריחת תפוז.
אין ספק שמדובר בצמד בשמים שמרגישים אלגנטיים, חושניים ומלאי נוכחות, הצלע הנשית מציינת כי הבושם הנשי הפתיע כבר מהרגע הראשון עם רעננות פרחונית ונגיעה מתוקה של לילך, שמקבלת עומק מפתיע ומעט מסתורי עם כניסת הפצ׳ולי והמוסק לתמונה. זה לא עוד בושם מתקתק סטנדרטי – יש בו משהו אלגנטי, עמוק וממגנט, כזה שמשאיר חותם.
הגרסה הגברית היא בדיוק מה שבושם לגבר צריך להיות – רענן, אך חמים, מתוחכם ולא מתאמץ. הוא נפתח עם תחושה רעננה וקצת ירקרקה, ואז מגיעה שכבה מתובלת ומעט עצית שמרגישה קלאסית ואלגנטית, אבל עם טוויסט מודרני. לא מהבשמים הצועקים – אלא כזה שמרגיש נכון עם נוכחות מחמיאה שלא מתפוגגת מהר.
העיצוב המינימליסטי של הבקבוקים משלים את החוויה היוקרתית, והופך את צמד החמד של גוצ׳י להימור בטוח.
כמה: 557 שקלים לגבר, 667 שקלים לאישה (90 מ"ל) | איפה קונים: ברשתות הפארם המובילות.
יח"צ
לאלגנטיים | זוג בשמים - Calvin Klein - Eternity Amber Essence
הפעם קלווין קליין הולכים עמוק לתוך מהות יום האהבה עם Eternity Amber Essence - דואט בשמים שמספר סיפור של אינטימיות ומשיכה נצחית.
הגרסה הנשית מפתיעה בשילוב עדין של ילאנג-ילאנג עם וניל מדגסקרי, בעוד שהגברית מציעה טוויסט מרענן של מנדרינה ירוקה עם נגיעות של פצ׳ולי ואמבר.
הבקבוקים, בעיצוב מודרני ונקי, משדרים אלגנטיות על-זמנית שמתכתבת עם אופי הניחוח עצמו. מה שמיוחד כאן הוא היכולת של שני הבשמים להתפתח על העור לאורך זמן, יוצרים ביחד סימפוניה חושנית ומעודנת שקשה להישאר אדישים אליה.
אם אתם מחפשים מתנה מגניבה שמשלבת בין שיק מודרני ועומק רגשי - זה בדיוק הדבר.
כמה: 318 שקלים לגבר, 360 שקלים לאישה (100 מ"ל) | איפה קונים: ברשתות הפארם המובילות.
יח"צ
לנועזות | Burberry - Intense
יש בשמים שפשוט מעניקים ריח טוב, ויש כאלה שמספרים סיפור. Her Eau de Parfum Intense של Burberry הוא בהחלט מהסוג השני.
כבר מהרגע שהוצאתי את הבקבוק מהאריזה, הבנתי שמדובר במשהו מיוחד - הוורוד המאט העמוק שלו פשוט מהפנט, והוא משדר יוקרה בכל סנטימטר. אבל ההתזה הראשונה, זה הרגע שידעתי שמצאתי את האחד.
הניחוח הפירותי-עצי עם הטוויסט הבריטי המתוחכם פשוט עושה את העבודה - אפילו אחי, שבחיים לא מחמיא לי על כלום, מיהר לשאול במה אני משתמשת.
והעמידות? אחרי יום שלם של התרוצצויות, קפה ופגישות, הבושם עדיין שם, מסרב להיפרד. נכון, 730 שקלים זה לא סכום קל לעיכול, אבל כשמדובר בבושם שגורם לך להרגיש נועזת, בטוחה בעצמך ומוכנה לכבוש את העולם - זו השקעה שלבן זוגך שווה להשקיע בה כל שקל.
כמה: 730 שקלים (100 מ"ל) | איפה קונים: ברשתות הפארם, המשביר ואפריל.
יח"צ
לג׳נטלמן האולטימטיבי | DOLCE & GABBANA - DEVOTION
חוויה של בושם יכולה להיות הרבה יותר מסתם ריח טוב - היא יכולה להיות הצהרה. בדיוק כזה הוא DEVOTION לגבר מבית דולצ׳ה וגבאנה.
ברגע שאתה מתיז אותו, אתה מבין שזה לא עוד בושם - זה סיפור אהבה איטלקי . הפתיחה החדה של הלימון האיטלקי, שמתחלפת בהדרגה בקפה תבליני ומסתיימת בפצ׳ולי עמוק, מרגישה כמו סצנה מסרט של פליני.
הבקבוק עצמו - יצירת אמנות קטנה עם לב כסוף, שמוכיחה שגבריות יכולה להיות גם עדינה. וכשאתה מחזיק את הבושם הזה ביד, אתה מרגיש את כל המורשת של סיציליה העתיקה - את הרחובות הצרים של פאלרמו, את הלילות החמים, את התשוקה שבאוויר.
שמע לי גבר, מדובר בסמל סטטוס. זה לא אייפון – שלכל פוראח יש, זאת יוקרה אמיתית בבקבוק אלגנטי, וזה בדיוק הבושם שתרצה להשפריץ בערב הולנטיין - כי יש משהו בניחוח הזה שיגרום לך להרגיש כמו כוכב ראשי בסרט רומנטי משלך.
כמה: 544 שקלים (100 מ"ל) | איפה קונים: ברשתות הפארם.
יח"צ
לנשיות העוצמתית | NARCISO RODRIGUEZ - INTENSE
יש בשמים שאת מתיזה, ויש כאלה שמתיזים אותך. FOR HER INTENSE של נרסיסו הוא בהחלט מהסוג השני. כבר בהתזה הראשונה הבנתי למה כולם מדברים על ליבת המאסק המפורסמת של רודריגז - זה כמו להתעטף בשמיכת קשמיר בלילה קריר.
הפתיחה של אפרסק וברגמוט מרגישה כמו נשיקה ראשונה - מפתיעה ומסקרנת, ואז מגיע שושן העכביש האדום, והופך את הפרפיום למשהו הרבה יותר אינטנסיבי.
והסיומת - וואו. הווניל והענבר מתערבבים עם המאסק בצורה שגורמת לך להריח את היד שלך שוב ושוב במהלך היום.
מודה שהייתי בטוחה שזה עוד בושם "אינטנס" שיהיה חזק מדי, אבל טעיתי - זו פשוט גרסה יותר בוגרת ומתוחכמת של המקור. כמו אישה שיודעת בדיוק מי היא ומה היא רוצה. ואם כבר מדברים על ולנטיין? זה בדיוק הבושם שילווה אתכן מהדייט ועד לבוקר שאחרי.
כמה: 655 שקלים (100 מ"ל) | איפה קונים: רשתות הפארם המובילות.
יח"צ
למינימליסטים המתוחכמים | ESCENTRIC MOLECULES - Escentric 01
יש משהו כובש בפשטות המתוחכמת של ESCENTRIC MOLECULES.
בעולם שבו בשמים מנסים להרשים עם עשרות תווים וניחוחות, הם בחרו בגישה שונה לחלוטין - ליצור בשמים שמתפתחים באופן ייחודי על כל עור. הם מציעים שלוש סדרות מרתקות, וה-ESCENTRIC 01 שקיבלתי להתרשמות שייך לסדרת ESCENTRIC - המשלבת את המולקולה הייחודית עם תווי ניחוח נוספים, תוך שמירה על העיקרון המינימליסטי.
התזה על נקודת הדופק, ופתאום אתה מבין שהפשטות היא רק מסווה. כאן מתחיל הקסם האמיתי - האינטראקציה המיוחדת בין הבושם לעור. כל ניחוח של המותג מגיב באופן שונה עם הכימיה האישית של המשתמש/ת, ויוצר חתימת ריח שהיא אישית וייחודית. זה לא סתם בושם - זו כמעט נוסחה כימית של אינדיבידואליות.
אם תהיתם למה המותג הגרמני הזה הפך לתופעת פולחן - זו התשובה. הם הוכיחו שלפעמים הדבר המתוחכם ביותר הוא לתת למדע לשחק עם הטבע.
והתוצאה? בושם שנמכר כל 15 דקות בעולם. לא רע בשביל מותג שהפך כימיה לאמנות.
כמה: 620 שקלים (100 מ"ל) | איפה קונים: בלעדי בסניפי ברשת אפריל.
יח"צ
לחסרי הגבולות | DSQUARED2 ICON POUR HOMME
כשבושם גורם לך להרים גבה בהפתעה, אתה יודע שמצאת משהו מיוחד. וזה בדיוק מה שקרה לי במפגש הראשון עם ICON החדש של דיסקוורד.
הג׳ינג׳ר והתפוז האדום פורצים פנימה בביטחון של מי שמודע לערכו, אבל ההפתעה האמיתית מגיעה עם הצבעוני השחור - תוספת נועזת שהופכת את הבושם למשהו הרבה יותר מסקרן.
לא מספיק לכם? חכו ללבנדר והגרניום שהתגנבו פנימה ושינו את כל התמונה לצד פצ׳ולי וארז - קצת כמו הוויסקי משובח, כזה שלא מנסה להרשים אף אחד, פשוט יודע שהוא מעולה.
אה, ומסתבר שאפשר להיות גם סקסי וגם אקולוגי, כי הבקבוק עשוי מזכוכית ממוחזרת, והאריזה כולה 100% ידידותית לסביבה.
בשורה התחתונה ועם או בלי קשר ליום האהבה זה בושם מהסוג שגורם לך להרגיש כמו הגרסה היותר טובה של עצמך.
כמה: 389 שקלים (100 מ"ל) | איפה קונים: ברשתות הפארם.
יח"צ
לחולמות ללא גבולות | JLO - LIMITLESS
את מכירה את הרגע הזה שאת עומדת מול המראה לפני ערב גדול, ופתאום את מרגישה שאת יכולה לכבוש את העולם? זו בדיוק התחושה שהתקבלה בהתזה הראשונה של LIMITLESS.
בהתחלה אומנם הייתי סקפטית - בחייאת, עוד בושם של סלב?! אבל וואו, טעיתי בגדול!
הפתיחה החדה של הלימון והפלפל השחור הכניסה אותי ישר למצב רוח של "בוסית", ואז הגיע משב של יסמין וילנג ילנג שהזכיר לי שאפשר להיות גם חזקה וגם נשית.
כל פעם שאני מריחה את השילוב של הוניל והמושק בבסיס, אני מוצאת את עצמי חושבת על JLO עצמה - איך היא תמיד מצליחה לשלב בין עוצמה לחושניות. ומי שרוצה להרגיש את הקסם הזה על כל הגוף, שתנסה את התחליב הנלווה.
ולנטיין או לא זה בדיוק הבושם בשביל הערב שבו חשוב לך להרגיש חסרת גבולות.
כמה: 221 שקלים (100 מ"ל לבושם), 49 שקלים (75 מ"ל לתחליב) | איפה קונים: ברשתות הפארם ובאתר לילית קוסמטיקה.
יח"צ
למורדות שבינינו | ליפסטיק - MAC
אם נמאס לכן מטרנד המאט שהשתלט על עולם האיפור, למאק בשורה מרעננת: קולקציית M·A·CXIMAL SLEEK SATIN שמחזירה את כבוד הברק למקומו הראוי.
אבל זה לא סתם ברק - זו מהפכה קטנה בקופסה שחורה. הפורמולה ההיברידית החדשה משלבת תמצית פרחי רימון, שמן קמליה וארגן שיוצרים יחד משהו שהוא מעבר לשפתון - זה כמו קרם הזנה במסווה של איפור שנשאר על השפתיים 12 שעות (כן, גם אחרי ארוחת הצהריים).
הקולקציה כוללת 34 גוונים שמתחילים באייקונים הקלאסיים ומגיעים עד לכחול ג`ינס מפתיע שכבר הפך לטוק אוף דה טאון. ומי שחוששת מברק מוגזם - יש גם גרסה שקופה שמוסיפה רק את הליטוש המושלם.
בקיצור, אם אתן מחפשות שפתון שיחזיק מעמד גם אחרי הנשיקה הראשונה (והשנייה, והשלישית...) של ערב הוולנטיין - מצאתן את השפתון שלכן.
כמה: 115 שקלים| איפה קונים: בחנויות MAC ובאתר הרשת.
יח"צ
לחובבות הביוטי | קולקציית ולנטיין - Life (סופר-פארם)
מי שמעוניינת במתנה שתשדרג את שגרת היופי שלה, שתדע שהמותג Life מציע השנה קולקציית ולנטיין מושקעת במיוחד.
הפריטים המעוצבים בגווני אדום רומנטיים ולבבות, כוללים סט מברשות איפור מפנק, ספוגיות איפור שיהפכו כל איפור לחלק, וארגונית תכשיטים מעוצבת בצורת לב - שהיא בעצמה מתנה שווה.
בונוס: המחירים ידידותיים לכיס, מה שמאפשר לבן הזוג שלכן לפנק אתכן עם יותר מפריט אחד.
כמה: 40-60 שקלים | איפה קונים: בסניפי סופר-פארם.
יח"צ. צילום: עידן מלכה
לנסיכות שבינינו | קולקציית שלגיה - Laline
אם פעם חלמתן להיות נסיכת דיסני, הקולקציה החדשה של ללין היא הדבר הכי קרוב לזה. ברגע שפתחתי את קרם הגוף, הרגשתי כאילו נכנסתי לסצנה הקסומה ההיא משלגיה - אתן יודעות, זו שבה היא שרה בגינה מלאת פרחים. הניחוח של פרחי אפרסק ופלומריה פשוט מרחף באוויר, ואז מגיע הטוויסט המפתיע של וניל וקוקוס שעוטף כמו חיבוק חם.
העיצוב של כל פריט בקולקציה - פשוט מושקע. המראה בצורת הלב האדום (שעולה רק 19.90 ש"ח!) הפכה את שולחן האיפור שלי לפינה מתוך ארמון קסום, והתיקים המעוצבים עם העיטורים והפפיונים גורמים לי להרגיש כאילו אני באמת חלק מאגדה.
אפילו חברה שלי, שבדרך כלל צוחקת על האובססיה שלי לדיסני, נכנעה כשהסניפה את קרם הידיים - העור באמת מרגיש משיי כמו של נסיכה אחרי השימוש.
בקולקציה יש לא מעט פריטים והמחירים נעים בין 19.90 ל-99.90 שקלים, אבל אם אתן שואלות אותי זה שווה כל שקל בשביל להכניס קצת קסם לשגרה. ואם כבר מדברים על ולנטיין - זו מתנה מושלמת לכל מי שעדיין מאמינה באגדות או אוכלת סרט שהיא חיה באגדה.
כמה: החל מ-19.90 שקלים למראת לב ועד 99.90 שקלים למי גוף | איפה קונים: בסניפי ובאתר המותג.
יח"צ. צילום: סטודיו דיטיילסלדקדנטים מושבעים | מקס ברנר - קולקציית שוקולד חדשה
מי שגדל על הביקורים המתוקים בחנויות של מקס ברנר יכול סוף סוף לחוות את הקסם הזה גם בבית. המותג האהוב מציע קולקציית שוקולד פרימיום חדשה שמביאה את חווית השוקולד המפוארת היישר למדפי הסופר.
הכוכבת הבלתי מעורערת בקולקציה החדשה היא סדרת הטבלאות החדשה, עם שילובים שמוכיחים שגם בעולם השוקולד יש עוד מה לחדש: שוקולד לבן עם קרם אגוזים ושברי בייגלה שמוסיפים טוויסט מלוח מפתיע, שוקולד חלב במילוי קרם נוגט וקרמל מלוח לחובבי הקלאסיקה המשודרגת, ולמי שאוהב את החיים בשחור - שוקולד מריר במילוי קרם נוגט עם שברי פקאן סיני.
אבל הפתעת הקולקציה היא דווקא סדרת החטיפים המועשרים בחלבון, שמוכיחה שאפשר לשלב בין פינוק לבריאות בלי להתפשר על הטעם: 20 גרם חלבון בכל חטיף, בשילובים כמו שוקולד לבן-פיסטוק וחלב-עוגיות קרמל.
כמה: בין 9.90 ל-18.90 שקלים | איפה קונים: ברשתות AM:PM, יאנגו דלי, וסניפי שופרסל.
יח"צלאוהבי החיים המתוקים | רפאלו
יש לי וידוי קטנטן: תמיד הייתי בצד של רפאלו. כן, אני יודעת שפררו רושה הוא המלך הבלתי מעורער של השוקולדים, אבל יש משהו בכדור הלבן הזה שפשוט גורם לי להתמכר. אולי זה השילוב המושלם של מעטפת הקוקוס הפריך ובפנוכו קרם האגוזים, או אולי זו העובדה שהוא תמיד מרגיש קצת יותר מיוחד, קצת יותר אלגנטי.
השנה לכבוד ולנטיין, רפאלו מגיע באריזה שסופסוף עושה לו צדק - קופסה אלגנטית עם סרט אדום שנראית כאילו נלקחה היישר מבוטיק תכשיטים יוקרתי. בפנים מחכות לכם 7 פנינים לבנות שכל אחת מהן היא חגיגה קטנה בפה.
בקיצור, זו בדיוק המתנה בשביל מי שיודע להעריך את ההבדל הדק שבין מתוק לעדין.
כמה: מחיר 12.50-18.90 שקלים | איפה קונים: ברשתות המזון והשיווק.
יח"צ. צילום: אנטולי מיכאלולרעבים לאהבה | פיצה - דומינו׳ס
אם היינו מספרים לכם לפני עשר שנים שפיצה תהיה בצורת לב, הייתם צוחקים עלינו. אבל הנה, 2025, ודומינו׳ס עושה את הבלתי ייאמן - משלבת בין האוכל הכי לא רומנטי בעולם (נו, תודו - מי מכם הצליח לאכול פיצה בדייט ראשון בלי להתלכלך?!) לבין סמל האהבה הנצחי. וזה אשכרה עובד!
אבל לפני שנדבר על הלב, בואו נדבר על המספרים המטורפים שגילינו: בערב ממוצע, שליחי דומינו׳ס עולים 30 מיליון(!) מדרגות. כן, קראתם נכון. בזמן שאתם מתלבטים אם להזמין פיצה או לרדת לסופר, מישהו שם בחוץ מטפס בשבילכם לקומה השביעית בלי מעלית. גיבורים אמיתיים.
ומסתבר שיש לנו פה מלחמת תוספות בין ערי ישראל: בעוד שבדרום נשבעים בפטריות, במרכז ובצפון מדובר בזיתים או כלום. אבל השיאנים האמיתיים הם תושבי נצרת, שדוחפים בממוצע 3.4 תוספות על כל פיצה. תקראו לזה מוגזם, אנחנו קוראים לזה אומנות.
החל מהיום ועד ה-15 לחודש מוצעת פיצת הלב המושקעת ב-72.9 שקלים, או בבאנדל עם קינוח שוקולדי למי שרוצה לקנח את הערב ב"אני אוהב/ת אותך"...
כמה: החל מ-49.9 שקלים לפיצה משפחתית במבצע | איפה מזמינים: באתר או באפליקציית המותג.