יח"צ, אתר רשמי
בעולם העסקי, לעתים החלטה אמיצה אחת עשויה לשנות הכל. כך קרה כשהאחים צליל (33) ואביחי (36) לינזר החליטו להמר על כל הקופה ולהקים את רשת חדרי הקריוקי "ביטבוקס".
השבוע, תשע שנים אחרי שייסדו את הסניף הראשון, הם חונכים את פסגת הישגיהם עם השקת מתחם קריוקי גדול ומתקדם המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר בראשון לציון (רחוב משה בקר 14)
הסניף החדש, שהוקם בהשקעה של 8 מיליון שקלים, מציג את חזון הרשת במיטבו: 18 חדרי קריוקי מעוצבים בקפידה בהשראת ז׳אנרים מוזיקליים מובילים, כשכל חדר מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. המתחם משלב מערכות מולטימדיה חדישות, מסכי ענק ומקרנים, מיקרופונים אלחוטיים ומערכות תאורה חכמות, הנשלטים באמצעות אפליקציה ייעודית מתקדמת.
יח"צ
"כשהתחלנו את דרכנו בתחום הקריוקי, היינו בין החלוצים בשוק", משחזר צליל לינזר. "היום, עם פתיחת הסניף החדש, אנחנו גאים להציג את הסטנדרט הגבוה ביותר שקיים בתחום, עם כל החידושים והטכנולוגיות העדכניות ביותר".
המתחם החדש מציע חוויה כוללת לאורחים: מטבח ובר מקצועיים המגישים תפריט עשיר של מאכלים ומשקאות, צוות מלצרים ודיילות מיומן, ומערך שלם של שירותי הפקה ועיצוב אירועים.
האפליקציה החדשנית מאפשרת ללקוחות לשלוט בכל היבטי החוויה , החל מבחירת השירים מתוך מאגר של אלפי אפשרויות, דרך שליטה במערכות התאורה והסאונד, ועד הזמנת מזון ומשקאות ישירות לחדר.
רשת "ביטבוקס", שנוסדה ב-2014, צמחה במהירות והפכה למובילה בתחומה בישראל. כיום מפעילה הרשת חמישה סניפים עם למעלה מ-40 חדרי קריוקי, המציעים מענה למגוון רחב של אירועים - מימי גיבוש ואירועים עסקיים ועד חגיגות פרטיות וימי הולדת.
"הרגלי הבילוי של הישראלים השתנו בשנים האחרונות", מסביר לינזר ומפרט: "חדרי הקריוקי הפכו לאטרקציה מרכזית בערים הגדולות, עם קהל מגוון הכולל עסקים, חברות, משפחות וקבוצות חברים. אנחנו מאמינים שהשוק הזה ימשיך להתפתח ולגדול, עם דגש על שילוב טכנולוגיות חדשניות וחוויות מותאמות אישית".
הסניף החדש נועד לשרת מגוון רחב של קהלים ואירועים: מאירועים עסקיים וימי גיבוש לחברות, דרך כנסים וימי עיון, ועד אירועים פרטיים כמו בר ובת מצווה, אירועים חברתיים וימי הולדת.
"אנחנו בטוחים שהסניף החדש יעניק לצרכן הישראלי חווית בילוי שונה ומיוחדת", מסכם לינזר. "המטרה שלנו היא למשוך קהלים מכל רחבי הארץ שיבואו ליהנות מהחידושים המתקדמים ביותר בתחום".