יח"צ. הדמיה - באדיבות פקטורי 54 ביוטי
קבוצת פקטורי 54, המובילה את שוק האופנה היוקרתי בארץ עם למעלה מ-150 מותגים בינלאומיים, הכריזה הבוקר (ראשון) על כניסה משמעותית לתחום הביוטי והלייף סטייל.
בהשקעה של 90 מיליון שקלים, תשיק הקבוצה רשת חנויות מולטי-ברנדס שתביא לישראל את המותגים הנחשקים ביותר בעולם בתחומי הטיפוח, האיפור, הבישום והוולנס.
במסגרת המהלך האסטרטגי, שיתפרס על פני ארבע שנים, תקים הקבוצה כ-12 חנויות תחת המותג "FACTORY 54 BEAUTY", לצד מחלקות ייעודיות בתוך חנויות פקטורי 54 הקיימות ואתר אונליין חדשני.
"אנו מחויבים להציע פלטפורמה ייחודית שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, שירות וחוויה", מסר רוני אירני, מייסד ומבעלי הקבוצה באירוע ההשקה. "המטרה היא ליצור סינרגיה בין עולם האופנה ועולמות הביוטי והלייף סטייל, כפי שנהוג בבירות אירופה".
יח"צ. הדמיה - באדיבות פקטורי 54 ביוטי
החנות הראשונה תושק במרץ 2025 בביג פאשן גלילות, ותתפרס על פני 180 מ"ר עם עיצוב חדשני ומתקדם. בספטמבר 2025 תושק חנות הדגל בקניון עופר רמת אביב, שתשתרע על פני 350 מ"ר ותהווה את המיקום האייקוני של הרשת.
בסניפי הדגל יוקמו חדרי טיפולים עם צוותים מקצועיים של מאפרים וקוסמטיקאיות, וחדרי ייעוץ אישיים שיציעו חוויה מותאמת לכל לקוח.
הרשת תביא לישראל שורה מרשימה של מותגים בינלאומיים, חלקם לראשונה בארץ. בין המותגים החדשים ניתן למצוא את לוווה בית, ג׳ו מלון לונדון, פרדריק מאל, ג׳ורג׳יו ארמאני ביוטי, טום פורד ביוטי, ד"ר ברברה שטורם, קיליאן פריז, דולצ׳ה וגבאנה מייקאפ, אוגוסטינוס בדר, ספורטי אנד ריץ׳, מייסון קריווילי, בית האאוד, תאמין ו-סיסלי.
במקביל, הרשת תרחיב את שיתופי הפעולה עם מותגים הפועלים כבר בישראל כמו ג׳ורג׳יו ארמאני ביוטי, ג׳ו מלון לונדון, טום פורד ביוטי, קיליאן פריז ואוגוסטינוס בדר, כאשר אלה יציעו קטגוריות ומוצרים בלעדיים ומהדורות מוגבלות.
לתפקיד מנכ"ל "פקטורי 54 ביוטי" מונה עידו ברק, בעל ניסיון של 15 שנה בתעשיית היופי הבינלאומית, מתוכן שש שנים כסמנכ"ל הסחר והמכירות של קבוצת החברות אסתי לאודר. במהלך הקריירה שלו עבד ברק עם מותגים מובילים כמו: בובי בראון, מאק, קליניק, אסתי לאודר ואחרים.
"הצרכן הישראלי של שנת 2025 חשוף למגמות וחדשנות שהוא רואה בעולם", ציין ברק. "הוא רוצה להיכנס לחנות עם אווירה של חו"ל, נגישות למוצרים ייחודיים שנמצאים רק בנקודות בודדות בעולם, מגוון עשיר ומרשים, וחוויית קניה איכותית ומרגשת".
במקביל לחנויות הפיזיות, הקבוצה משיקה השבוע אתר ייעודי לביוטי שיכלול טכנולוגיות חדשניות וחוויות אינטראקטיביות שיהפכו את חווית הקנייה המקוונת לפשוטה ומהנה יותר, לרבות אפשרות לבחירה מותאמת אישית של מוצרים וייעוץ מרחוק עם הצוותים המקצועיים.
המחירים ברשת ינועו בין 150 ל-6,000 שקלים, במטרה להציע מגוון אפשרויות לקהלים שונים.