יח"צ
לפני כחמש שנים, כשיניב, עידן וירון החליטו להקים את מותג קליאופטרי, הם זיהו פער משמעותי בשוק המקומי - היעדר מוצרי שיער המותאמים במיוחד לאתגרים הייחודיים של השיער הישראלי. "ראינו שנשים ישראליות מתמודדות עם אתגרים ייחודיים: אקלים מאתגר, מים קשים, וטיפולים כימיים תכופים כמו צביעות והחלקות", הם אומרים ומוסיפים: "הבנו שדרוש פתרון שונה".
מתוך הבנה זו נולד חזון המותג "קליאופטרי" - ליצור סדרת טיפוח המותאמת במיוחד לצרכים הייחודיים של השיער הישראלי. שם המותג נבחר בקפידה כסמל ליופי עוצמתי וטבעי שעומד במבחן הזמן, והוא משקף נאמנה את הפילוסופיה העומדת בבסיס המותג - טיפוח אמיתי שמתחיל בבריאות השיער והקרקפת.
במרכז המותג - שמפו ללא מלחים, המהווה פריצת דרך טכנולוגית בתחום. בעוד ששמפואים מתחרים עם יכולת הקצפה ומלחים עשויים לפגוע בקרקפת, לגרום לגירויים ואף להפר את האיזון ההורמונלי בגוף, הפיתוח הייחודי של קליאופטרי מצליח להשיג את ההקצפה תוך שימוש ברכיבים ידידותיים יותר.
יח"צ
כידוע, הקצף הוא אחד האלמנטים שמסייעים להביא את פולחני הרחצה וההתנקות לידי פינוק מושלם, אלא שלרוב הרכיב שמעניק את הסיפוק האווירי הזה הוא מקציף כימי שנוי במחלוקת בשם SLS (סודיום לאוריל סולפט). בקליאופטרי משתמשים כחלופה בחומר פעיל שטח עדין ויעיל הידוע ביכולתו ליצור קצף עשיר ויוקרתי ולהסיר ביעילות לכלוך, שמנים ולכלוכים מהעור והשיער.
להצלחת השמפו הצטרפו במהרה מוצרים נוספים: מרכך, מסכות טיפוליות לסוגי שיער שונים, מסכה מהפכנית ללא צורך בשטיפה, סרום מתקדם למראה חלק וטבעי, ושמן ארגן להזנה אינטנסיבית. כל מוצר בסדרה פותח במיוחד כדי לתת מענה לאתגר ספציפי של השיער הישראלי.
החידוש המלהיב של המותג - בושם שיער - פותח כתגובה ישירה לדרישת השוק. "הלקוחות שלנו התאהבו בניחוח של המוצרים, שנשאר בשיער למשך כשמונה שעות", ציינה רווית אסף, הפרזנטורית של המותג באירוע ההשקה, "הן ביקשו דרך להאריך את החוויה החושית הזו". הפתרון שפותח אינו רק בושם - זוהי פורמולה מתקדמת המשלבת ניחוח מפתה עם הגנה מפני נזקי שמש ושמירה על צבע השיער.
יח"צהמחויבות של קליאופטרי לחדשנות מתמדת באה לידי ביטוי גם בפיתוחים העתידיים. בימים אלה שוקדים במעבדות המחקר על שתי סדרות חדשות: סדרת סילבר ייעודית לשימור צבע בשיער בלונדיני, וסדרה מיוחדת לשיער קשה, המותאמת במיוחד לצרכים הייחודיים של הנשים הישראליות.
למרות איכות המוצרים הגבוהה, מחירי התכשירים נגישים: החל מ-89 ₪ למוצרי הבסיס ועד 189 ₪ לטיפולים המתקדמים. בושם השיער החדש מוצע במחיר השקה של 149 ₪, ומסתמן כהצלחה מסחררת נוספת של המותג.
"ההצלחה שלנו מבוססת על הקשבה מתמדת ללקוחות והבנה עמוקה של צרכיהן", מסכמים המייסדים. "אנחנו לא מתפשרים על איכות ומחויבים להמשיך ולחדש". ואכן, עם מוצרים המשלבים חדשנות טכנולוגית, רכיבים טבעיים ואיכותיים, והתאמה מושלמת לצורכי השוק המקומי, נראה שקליאופטרי אכן מספק את מה שהשיער הישראלי זקוק לו.