יח"צ
SIRÈNE: ריח של התחלה חדשה
כשמותג הנישה היוקרתי פרגרנס דה בוייס (FRAGRANCE DU BOIS) בוחר לסיים את 2024 עם השקה חדשה, כדאי לשים לזה לב.
הפעם, המותג הידוע בשימוש במרכיבים נדירים ויוקרתיים, מציג את סירנה (SIRÈNE) - בושם שהוא הרבה יותר מעוד ניחוח חדש.
הבושם המדובר נולד מתוך חזון להגדיר מחדש את משמעות העוצמה הנשית. מאחורי היצירה עומדת המאסטר פרפיומרית ננאקו אוגי, שיצרה סימפוניה מורכבת המתחילה בפרץ נועז של דובדבן מתוק ופלפל חריף, כשבלב הבושם מתגלה שכבה מסתורית של קטורת וניחוחות עץ, והכל מתכנס לכדי בסיס עשיר של טחב, שרף ולוטם.
הבחירה בדובדבן כתו העליון אינה מקרית - זהו סמל להתחדשות ופריחה, בדיוק כמו תחילתה של השנה החדשה. הפלפל מוסיף להט ותעוזה, בעוד שהקטורת מביאה איתה את השלווה והאיזון הנחוצים כל כך בעונת המעבר.
אם יש לכן תקציב נדיב ואתן מחפשות בושם להתפנק בו הסירנה הוא בהחלט מועמד מוביל. ממש כמו סירנת הים הקסומה, גם הוא יודע לפתות - אבל בניגוד למיתולוגיה, כאן מדובר בפיתוי רייחני, מתוחכם ואלגנטי.
הדבר הראשון שלוכד את העין הוא כמובן האריזה המרשימה - קופסת קטיפה בציפוי סאטן שנפתחת כמו תיבת אוצר יוקרתית. אבל האמת - שהבפנוכו מרשים אפילו יותר. על אף מרכיביו זה לא עוד בושם מתוק-פירותי אלא יצירה בוגרת ומורכבת שמתאימה לאישה שיודעת בדיוק מה היא רוצה.
זהו בושם שמצריך ביטחון עצמי כדי "ללבוש" אותו - הוא לא מתנצל על הנוכחות שלו, אבל גם לא צעקני. השילוב של הדובדבן המתוק עם התווים האוריינטליים יוצר ניחוח שמתאים במיוחד לאירועי ערב או לפגישות חשובות, כשרוצים להותיר רושם בלתי נשכח.
אז נכון, המחיר בהחלט משמעותי, אבל אם אתן מחפשות כאמור בושם שהוא גם יצירת אמנות וגם הצהרת אופי, זו בהחלט השקעה שווה.
רק זכרו - כמו סירנה אמיתית, גם את הבושם הזה צריך לדעת "לרסן" - התזה עדינה תספיק בהחלט!
מחיר: 1,100 ₪ ל-75 מ"ל, בסניפי BEYONDSKIN.
יח"צ
ALEXANDRIA II: ניחוח של הביוקר
ועוד באותה קטגוריית מחיר, אם יש בושם שהוא ההיפך המוחלט מבושם המוני, זה ALEXANDRIA II ANNIVERSARY של קסרז`וף (XERJOFF).
בעוד שמותגי יוקרה רבים מנסים להגיע לקהל הרחב, כאן מדובר ביצירת אמנות בוטיק אמיתית, שנוצרה עבור אניני טעם וחובבי בשמים מושבעים.
במרכז היצירה המורכבת הזו עומד הרכיב היקר מכולם - עוד (OUD) נדיר שמקורו בג`ונגלים העתיקים של בורניאו, אינדונזיה.
התוצאה - בושם שעשוי בקפידה אומנותית. פתיחה דרמטית של ורד בולגרי משובח מתובלת בתבלינים חמים של כמון והל, ומיד לאחריה תוספת רעננות מפתיעה של לבנדר ומנטה שמאזנת את העוצמה.
בלב הבושם מתגלה השילוב המנצח - אוריס יוקרתי מטוסקנה המשתלב נפלא עם עוד אינדונזי, כשברקע מהדהדים צלילי ענבר וסיבט. הסיומת מפתיעה אף היא - וניל ממדגסקר בשילוב אלגום אוסטרלי יוצרים דואט אקזוטי שמשאיר חותם בלתי נשכח.
למרות שהבושם מוגדר כיוניסקס, הוא דורש אישיות חזקה כדי "ללבוש" אותו. זה לא עוד בושם שמנסה לרצות - הוא יודע בדיוק מה הוא, ומי שיבחר בו צריך להיות בטוח באותה המידה בעצמו.
באופן אישי, כשהסנפתי את ALEXANDRIA II ANNIVERSARY, הבנתי שמדובר בחוויה שונה לחלוטין. זה כאמור לא עוד בושם יקר שמנסה למצוא חן - זוהי יצירת אמנות אמיתית שדורשת הבנה והערכה.
העוד הנדיר מעניק לבושם עומק שלא מוצאים בבשמים מסחריים, והשילוב עם שאר המרכיבים מספק סימפוניה מורכבת שמתפתחת על העור לאורך שעות.
מחיר: 2,380 ₪ ל-100 מ"ל, ב-BEYONDSKIN וברשתות הפארם הנבחרות.
יח"צ
פתרון חגיגי: SOLUTION NO.10
מותג האופנה אוף וויט (OFF-WHITE), שידוע בפרשנות המודרנית והנועזת שלו לאופנה עכשווית, מציע את NO.10 - הניחוח העשירי והאחרון בסדרת הבשמים היוקרתית שלו SOLUTION.
בניגוד לבשמים מסורתיים, מדובר כאן בהצהרת אופנה נוזלית שתוכננה על ידי אחת המעצבות המבטיחות בתעשייה - איסמאיה פרנץ`.
זהו בושם יוניסקס, שנוצר על ידי הבשמית המוערכת סידוני לנסר, המציג פרשנות מודרנית למשפחת הניחוחות העציים-ארומטיים.
הפתיחה מפתיעה עם תערובת ייחודית של תמציות CO2, קרדמום ופלפל ורוד, יוצרת תחושה של רעננות אורבנית. בלב הבושם מתגלה שילוב מתוחכם של פצ`ולי ותפוז, והבסיס מתייצב על אקורד עשיר של מלח ים, מושק ועץ הסנדל.
מה שמייחד את NO.10 הוא לא רק הניחוח המורכב, אלא גם האריזה המרהיבה - בקבוק כרום בנפח 50 מ"ל שהוא יצירת אמנות בפני עצמה. הבקבוק, שעוצב כחלק מסדרה אספנית, משלב גימורים יוקרתיים עם נגיעות צבע ייחודיות המשקפות את מהות הבושם.
במבחן ההסנפה - הניחוח מתחיל חד ונועז עם פלפל וורוד, אבל מהר מאוד הוא מתרכך לאקורד מעודן יותר ומספק ניחוח מסתורי של רוח ים אורבנית.
בשורה התחתונה זה בושם שמתאים במיוחד למי שמחפש משהו מודרני, לא שגרתי, אבל עדיין נגיש ומתוחכם.
מחיר: 449 ₪ ל-50 מ"ל, בפארמים ובאתר CHOZEN.
יח"צ
הכוכבים של קלצדוניה: גרביונים מעוצבים לימים סגריריים
המותג האיטלקי האהוב CALZEDONIA (קלצדוניה), שכבר הספיק לכבוש את ליבנו מאז כניסתו לישראל באוגוסט האחרון, מסיים את 2024 בסטייל עם קולקציית סילבסטר מרהיבה.
התזמון אגב לא יכול היה להיות מושלם יותר, בדיוק כשהגרביונים חווים רנסנס אופנתי מרשים וחוזרים לחיינו – הפעם כפריט סטייטמנט נחשק.
במרכז הקולקציה המדוברת ניצבת סדרת גרביונים מהפנטת שמביאה את הגלאם לרמה חדשה לגמרי: פאייטים זעירים משובצים באמנות על רשת שקופה, תחרות עדינות בדוגמאות וינטג׳ מתוחכמות, ופפיוני תלת-ממד שיוצרים אשליה אופטית מרהיבה בכל תנועה.
ההשראה, כך נראה, נשאבה מעמודי האינסטגרם הלוהטים ביותר, שם האיט-גירלז מובילות את מגמת הגרביונים עם שילובים נועזים ובלתי צפויים.
יח"צ
לצד הגרביונים, שעברו כאמור מהפך מפריט פונקציונלי גרידא לאביזר אופנה מתוחכם, מציעה הקולקציה שורה של להיטים מובטחים.
כך לדוגמה תמצאו בה מכנסי פאייטים בגזרה מחמיאה שמזכירה את ימי הדיסקו של הסבנטיז (רק עם טוויסט עכשווי), אוברולים מבריקים בגווני שחור, כסף ובורדו, מכנסיים שקופים ופריטי סטרץ` מטאליים שנראים כאילו נלקחו היישר מאירועי הוליווד של השטיח האדום.
יח"צ
יח"צ
הטיפ שלנו לערב האחרון של השנה - זה הזמן להעז! שכחו מהכללים הישנים – הגרביונים הם לא רק לשמלות ערב קלאסיות.
למשל, נסו לשלב גרביוני רשת מעוצבים עם מגפיים גבוהים, או לכו על גרביונים בטקסטורה מעניינת מתחת למכנסיים קצרים. אפילו שילוב לא שגרתי של גרביונים עם סניקרס יכול ליצור מראה עדכני ומפתיע שיגנוב את ההצגה.
מחיר: 269.90-29.90 שקלים, בסניפ הרשת ובאתר המותג.
יח"צ
מתיקות חגיגית: השוקולד שיפתח לכם את 2025
חגי דצמבר השנה ("חנוכריסמס" וסילבסטר) מתוקים ומוארים במיוחד עם המהלך החגיגי של פררו רושה, חברת השוקולד השלישית בגודלה בעולם.
המותג, שכבר עשרות שנים מצליח לשמר את מעמדו כמלך הפרלינים העולמי, מציע לקראת חגי החורף סדרת מארזים חגיגית. במרכז ההשקה - מארזי הפרלינים המפוארים של פררו ו-רפאלו, המציעים חוויית טעימה יוקרתית בעיצוב חגיגי.
כל פרלין הוא יצירת אמנות קטנה, עם שכבות מדויקות של שוקולד משובח, אגוזי לוז קלויים ושכבת וופל פריכה, כשהכל מוגש באריזת זהב מרשימה.
מארזי החג מוצעים במגוון גדלים - החל ממארז אינטימי של 16 יחידות (200 גרם), דרך פירמידה מרשימה עם 17 יחידות (212 גרם), ועד למארז מלכותי הכולל 30 יחידות שוקולד (375 גרם).
פייר, התרגשות רבה אחזה בנו כאשר המארז של פררו הגיע אל ידינו. בניגוד לימים רגילים, כשאנחנו פוגשים את הפרלינים האהובים בודדים או באריזות בסיסיות, הפעם הלכו בחברה כמה צעדים קדימה.
המארז הפירמידלי, למשל, הוא יצירת אמנות של ממש – מבנה מדורג המכיל 17 כדורי שוקולד מוזהבים (212 גרם), שמזכיר עץ חג מולד מיניאטורי או חנוכייה מודרנית, תלוי בעיני המתבונן.
אנחנו זכינו להתענג מהמארז השטוח שהוכיח (שוב) שגם הפעם הטעם המוכר והאהוב נשמר במלואו: שכבות שוקולד עשיר, אגוזי לוז קלויים ווופל פריך – הטמונים באריזה מהודרת.
מחיר: 45 שקלים, להשיג ברשתות השיווק והמזון.