יח"צ. צילום: אלון שפרנסקי
קבוצת מליסרון הציגה הבוקר (ראשון) מהלך פורץ דרך בשוק הקמעונאות הישראלי עם השקת "Ofer Gift" - גיפט-קארד חדשני שצפוי לשנות את חוויית הקנייה בקניוני הרשת.
בשונה מכרטיסי המתנה המסורתיים המוגבלים לרשתות או מותגים ספציפיים, המוצר החדש מציע גמישות חסרת תקדים - הוא מכובד בכל 2,400 החנויות והעסקים הפועלים ב-18 קניוני הרשת ברחבי הארץ.
המהלך האסטרטגי מגיע בעיתוי משמעותי, כאשר שוק הגיפט-קארדים בישראל מגלגל כ-3 מיליארד שקלים בשנה. החידוש המשמעותי הוא בהיקף השימוש הבלתי מוגבל: החל ממותגי אופנה בינלאומיים ומקומיים, דרך חנויות בוטיק, דוכנים קבועים וחנויות פופ-אפ, ועד לבתי קולנוע, מסעדות, בתי קפה, סופרמרקטים ובתי מרקחת.
בבסיס המיזם עומדת חדשנות טכנולוגית מתקדמת אשר פותחה בשיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי כאל,. מדובר בפלטפורמה דיגיטלית המשלבת את הגיפט-קארד בארנק הדיגיטלי בטלפון החכם. פתרון זה מייתר למעשה את הצורך בכרטיס פיזי ומאפשר תשלום פשוט ומיידי, בדיוק כמו בכרטיס אשראי רגיל.
יח"צ
"אנו פועלים באופן מתמיד להטמעת חדשנות ומעטפת דיגיטלית בפעילות הקניונים שלנו", מציין איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון. "המטרה היא להוסיף ערך הן ללקוחות והן לשוכרים שלנו".
בניאן אף מדגיש את ההיקף המרשים של פעילות הרשת: "לקניוני עופר יש למעלה מ-70 מיליון ביקורים בשנה, עם היקף פדיונות שנתי של למעלה מ-10 מיליארד שקלים.
הכרטיס החדש מציע מספר יתרונות משמעותיים: תוקף ממושך של שש שנים מיום ההנפקה, אפשרות ליהנות מכלל המבצעים וההנחות התקפים בחנויות בזמן אמת, וגמישות מקסימלית בבחירת בתי העסק.
"היתרון הבולט הוא שאין לצרכן הגבלות בתוך הקניון", מדגיש בניאן, "כולל בעסקים רבים שעד היום לא קיבלו את מרבית הגיפט-קארדים הקיימים בשוק".
לרגל ההשקה, חשפה רשת קניוני עופר קמפיין תקשורתי נרחב בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום מקאן ובהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים, כולל פרסום בטלוויזיה, במדיה הדיגיטלית ובקניונים עצמם.