
יח"צ. צילום: יקיר יעיש
בשורה משמחת לחובבי האופנה בפתח תקווה - רשתות האופנה הבינלאומיות, ברשקה ופול אנד בר, חנכו הבוקר (חמישי) את חנויות הדגל החדשות שלהן בקומת המסחר העליונה של עופר הקניון הגדול בפתח תקווה.
החנויות החדשות, שעוצבו בקונספט העולמי החדש של הרשתות, מציגות טכנולוגיות מתקדמות וחוויית קנייה חדשנית.
סניף הדגל החדש של פול אנד בר, המיועד לנשים, לגברים ולבני נוער, משתרע על שטח של כ-600 מ"ר. החנות, שעוצבה על ידי אדריכלי המותג הבינלאומי, מציגה קו חדשני המשלב מוטיבים של מתכת, זכוכית ובטון, היוצרים מראה הרמוני ונקי המדגיש את הקולקציות הצבעוניות.
החידוש המשמעותי בחנות כולל, לראשונה ברשת, קופות אוטומטיות לצד עשרה תאי הלבשה מרווחים ומאובזרים.

יח"צ. צילום: יקיר יעיש
סניף ברשקה החדש, המשתרע אף הוא על שטח של 600 מ"ר, מציע חוויית קנייה הוליסטית עם דגש על טכנולוגיה מתקדמת.
הסניף, המיועד בעיקר לקהל צעיר בגילאי 13-30, מצויד בתאי הלבשה חכמים הכוללים חיישנים המתריעים על פנויות התא, ומתחייב להחלפה שבועית של קולקציות חדשות.
ברשקה, שנוסדה ב-1998 כמענה לביקוש הגובר לטרנדים עדכניים בקרב צעירים, היא חלק מקונצרן Inditex העולמי, המחזיק בישראל גם ברשתות פול אנד בר, מסימו דוטי וזארה.
"כניסתם של המותגים הבינלאומיים במתכונת החדשה מהווה הבעת אמון בחוזקתו ועוצמתו של הקניון", ציין עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר, באירוע ההשקה. "זהו חלק ממהלך רחב יותר של שדרוג הקניון, שייערך במהלך שנת 2025 בהשקעה של כ-65 מיליון שקלים".
נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, הוסיפה: "מטרתנו להעניק לצרכן הישראלי את חוויית הקניות והבילוי האולטימטיבית. כל משפחה יכולה להגיע לעופר הקניון הגדול, גם באמצעות הרכבת הקלה, וליהנות מכל העולמות".
יח"צ. צילום: אסף לב
באירוע ההשקה בלטה נוכחותן של הקומיקאית עדי אשכנזי, שחשפה את תוכניותיה לחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-50 בחו"ל, ושל שלי פרץ, אחותו של השוער הבינלאומי דניאל פרץ וגיסתה לעתיד של נועה קירל.
פרץ סיפרה כי הקניון הגדול הוא "קניון הבית" שלה, והיא נוהגת לערוך בו את קניותיה. כוכב הרשת, אורן להב, הנחשב לאחד הטיקטוקרים הנצפים בישראל, הפתיע את האורחים בסופגנייה הבלונדית המפורסמת עם העיניים הכחולות שיצר לקראת החנוכה.