יח"צ קניון עופר ברמת אביב התמלא בסוף השבוע האחרון בניחוח אירופאי אקסקלוסיבי, כשבסניף הדגל של בית האופנה הגרמני MARCCAIN נחשפה קולקציית הקרוז ל-2025.
המותג, שנוסד ב-1973 על ידי הלמוט שלוטרר באיטליה והעביר את מטה פעילותו לגרמניה, צמח ממפעל סריגים משפחתי והפך למותג אופנה בינלאומי מוביל עם נוכחות בלא פחות מ-54 מדינות.
כיום, עם 139 חנויות ו-328 נקודות מכירה ברחבי העולם ומחזור של כ-300 מיליון יורו בשנה, MARCCAIN ממשיך להוביל את תעשיית האופנה עם תפיסה חדשנית המשלבת טכנולוגיה מתקדמת ואיכות בלתי מתפשרת.
לקראת סוף 2023, במלאת 50 שנה להקמת החברה, הכריז שלוטרר על מהלך חסר תקדים: העברת הבעלות על החברה לידי העובדים. "אין לי ילדים, אז הייתי צריך לחשוב מה לעשות עם החברה", הסביר את ההחלטה להעביר את נכסי החברה ורכושו הפרטי ל"קרן הלמוט שלוטרר" החברתית. "רבים הציעו לקנות את החברה, אבל זה היה אומר שעליי לעזוב ולחיות חיי מותרות - וזה לא בשבילי".
יח"צ
יח"צ
בישראל, מיוצג המותג על ידי מיכל רייפר, בעלת בוטיק מימוזה במרכז שוסטר, המייבאת את עיצובי MARCCAIN לישראל משנת 2000 ומפעילה למותג זה שני בוטיקים - האחד כאמור בקניון רמת אביב והשני בשדרות ממילא בירושלים. "אנחנו מאמינים שאופנה היא השקעה לטווח ארוך", מסבירה רייפר, "כל פריט של המותג מיוצר עם בקרת איכות קפדנית בכל שלב".
המחויבות לחדשנות של MARCCAIN מתבטאת בטכנולוגיות מתקדמות כמו מכונות סריגה אלקטרוניות וטכנולוגיית "3-D Knit & Wear" המייצרת פריטי אופנה שלמים בתהליך אחד. "הצבע יוצר חיבור מולקולרי עם הבד", מסבירה רייפר, "מה שמבטיח עמידות יוצאת דופן".
יח"צ
קולקציית הקרוז החדשה משקפת את האבולוציה של המותג, עם שלושה קווים מובחנים: Collection המציע פריטי קז׳ואל לבוקר ולערב, החל בחליפות מחויטות, דרך שמלות באורך מידי עם הדפסי AI וז׳קטים קלילים; ליין Sport עם פרשנות עכשווית לאופנת פנאי; ו-Glam המיועד לערבים אלגנטיים עם שמלות מקסי דרמטיות, חליפות ערב בגזרת טוקסידו ואביזרים תואמים שמשלימים כל מראה.
"השנה יצר המותג קולקציה שחוצה גילים", מסבירה רייפר ומוסיפה, "הקולקציה פונה גם ללקוחות צעירות ואופנתיות וגם לנשים בוגרות שמחפשות פתרונות לבוש איכותיים".
הוורסטיליות באה לידי ביטוי בפריטים כמו מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה שמשתלבים היטב עם חולצות מכופתרות וז`קטים קלילים, או שמלות משי אורגנזה ללא שרוולים שמתאימות למגוון אירועים.
יח"צ
נקודת החוזק המרכזית היא היכולת של בית האופנה לשלב בין עולמות: בין יוקרה לקיימות, בין טכנולוגיה למסורת, ובין נוחות לאלגנטיות.
טווח המחירים היוקרתי אמנם עשוי להוות אתגר עבור הקהל הצעיר, אך הוא משקף את האיכות והעמידות של הפריטים. נשים שמחפשות פריטי אופנה ייחודיים שישרתו אותן לאורך שנים, ימצאו כאן בדיוק את מה שחיפשו - אופנה חכמה שמשלבת מראה עכשווי עם איכות בלתי מתפשרת.
מחירים: החל מ-450 שקל לחולצות, 845 שקל למכנסיים, 750 שקל לחצאיות, דרך סריגים ב-1,295 שקל, שמלות החל מ-1,310 שקל, ג׳קטים וווסטים מ-1,960 שקל, ומעילים ב-2,690 שקל, בסניפי המותג.