יח"צ. צילום: דנה לביא
הקוסמטיקאית מימי לוזון השיקה הבוקר (ראשון) מתחם אסתטיקה חדשני במגדלי Wix בתל אביב, בהשקעה של מיליוני שקלים.
המתחם החדש, המשתרע על פני 300 מ"ר, מגלם תפישה חדשה בתחום האסתטיקה בישראל. בקליניקה משולבות שתי מחלקות, האחת: מחלקה רפואית-אסתטית מתקדמת, ובה צוות של רופאים מומחים המספק טיפולים כמו ביוסטימולטורים וחומרי מילוי, השנייה: מחלקת קוסמטיקה יוקרתית המציעה שלל פתרונות לבעיות עור מורכבות.
"הגישה שלנו היא הוליסטית והרמונית", מסבירה לוזון ומפרטת: "אנחנו מאמינים בשילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לתוצאות טבעיות המחמיאות לפנים".
במעמד ההשקה חשפה לוזון את Legendary Glow Glass Cream - קרם חדשני פרי פיתוחה המשלב רכיבים ייחודיים כמו תמצית ארגירילין (המכונה "בוטוקס ללא זריקות"), שזיף קאקדו, תמצית לוטוס, שמן עץ התה וויטמין C.
בנוסף, הצהירה לוזון על השקה מחודשת לסדרת מוצרי הזהב האייקונית שלה כבר ברבעון הראשון של השנה הקרובה.
"אני מאמינה בשילוב של טכניקות ידניות עם טכנולוגיה מתקדמת", אמרה וחדדה: "אצלי יש רק רולס רויס, אין התפשרות".
יח"צ. צילום: דנה לביא
הדרך של לוזון אל פסגת תעשיית היופי החלה במקרה. בגיל 21, כשחלמה על קריירה בעיצוב פנים, היא נרשמה לקורס קוסמטיקה ואיפור בחיפה. "הייתה לי מורה שהצליחה להצית בי את התשוקה לתחום", היא נזכרת.
ומה שהחל כאמור כתחביב הפך במהרה למסע מקצועי מרשים - תחילה כיועצת יופי בלנקסטר - מותג היוקרה ממונקו, בהמשך בדיור, ועד לניהול מותג רושאס בישראל.
לאחר נישואיה לדני לוזון (כיום משנה למנכ"ל סופר-פארם) והפיכתה לאם במשרה מלאה, היא שבה ללימודי קוסמטיקה והשיקה לראשונה קליניקה טיפולית בביתה שבפתח תקווה. במקביל, במספרת EICO היוקרתית בה הועסקה היא נחשפה לעולם הסלבריטאים המקומי - והכירה ידועניות רבות כמו שלי גפני, אילנית לוי ושירלי בוגנים.
ב-2014, ולאור תחושת חוסר הסיפוק מהתכשירים הקיימים בשעתו בענף הקוסמטיקה, בחרה לוזון לצאת לדרך חדשה. "פניתי למעבדה בארצות הברית במטרה לפתח תכשירי דרמו-קוסמטיקה עם אחוזי חומר פעיל גבוהים", היא אומרת. "רציתי להעניק ללקוחה תחושת גלאם מבלי שהמוצרים שהיא משתמשת בהם יהיו עבורה אגרסיביים מדי עבורה".
הפריצה הבינלאומית של לוזון הגיעה ב-2015, כששיתוף פעולה עם חברת אלמה לייזרס פתח בפניה דלתות בחו"ל.
דרך אלמה הגיעה לסלפרידג׳ס בלונדון, ובעקבות היכרות עם הדוגמנית האיטלקיה ולנטינה מיצ׳טי, הוזמנה לפסטיבל ונציה.
בעקבות תקלה בתצוגה בניו יורק הפכה לוזון להצלחה מסחררת. כשמכשיר האסתטיקה נמצא תקול, יכולת האלתור שלה ומסכות הזהב 24 קראט שלה, לכדו את תשומת לבן של הדוגמניות נעמי קמפבל וקיארה פראני.
מאז, כבר הפכה לוזון לכתובת קבועה עבור צמרת עולם האופנה והבידור, עם לקוחות כמו סינדי קרופורד, קאיה גרבר, אירינה שייק ומלאכיות ויקטוריה׳ס סיקרט.
יח"צ. צילום: דנה לביא
הקליניקה החדשה שלה במגדלי Wix מסמנת קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה המקצועית שלה. "עם ניסיון של מעל 35 שנים בתחום, למדתי שהסוד טמון בשילוב הנכון בין טכנולוגיה מתקדמת לגישה אישית", מסבירה לוזון.
בהתאמה, הקליניקה מצוידת במיטב המכשור הרפואי המתקדם, לטובת טיפול במגוון בעיות - מצלקות ואקנה ועד לרפיון עור וטשטוש קמטים.
בתוך כך, במעמד ההשקה הציגה לוזון פיתוח מסקרן חדשני של חברת אלמה - שתכליתו לסייע לזהות טרם בניית תוכנית הטיפולים את בעיות העור המרכזיות ולספק הן לצוות המטפל והן למטופלת אבחון מיידי וייעוץ מותאם אישית על מנת לשפר את בריאות ויופי העור.
הקליניקה במגדלי Wix היא חלק ממהלך רחב יותר. לוזון, שהפכה בעשור האחרון לשם דבר בקרב סלבריטאיות בינלאומיות, מובילה לשיטתה מהלך אסטרטגי של העמקת פעילותה בישראל. "דווקא בתקופה הזו, כשהמותג שלנו נמצא בשיא הצלחתו הבינלאומית, חשוב לי להשקיע בבית", היא מסבירה ומדגישה: "השנה האחרונה הוכיחה לכולנו שאין לנו ארץ אחרת".
וכך, מעבר להשקת הקליניקה החדשה, בחרה לוזון להעביר את מרבית פעילות הייצור של תכשירי הקוסמטיקה שלה למפעלים כחול-לבן.
"החזון שלי הוא להביא את הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר לישראל", מסכמת לוזון, "ולהציע כאן, בבית, את אותה הרמה של חדשנות וטיפול אישי שהפכו את המותג שלי למוביל בעולם".