יח"צ
מותג הסניקס הספרדי HOFF השיק קולקציה מיוחדת כמחווה לאולימפיאדת פריז, במרכזה נעלי סניקרס שעוצבו בהשראת הטבעות האולימפיות של תחרות המשחקים האולימפיים .
ימים ספורים לאחר שנחתמו המשחקים האולימפיים בסטאד דה פראנס, האצטדיון הגדול בצרפת, שאירח את משחקי הכדורגל, הרוגבי ותחרויות האתלטיקה, עם מופע ראוותני תחת הכותרת "שיאים", הצטרף מותג הסניקרס HOFF לחגיגה עם קולקציית המחווה "City Primary".
יח"צ
הקולקציה החדשה מציעה פרשנות מרעננת לדגם האייקוני של המותג, דגם חדשני שעוצב בהשראת הטבעות האולימפיות המיתולוגיות ובשילוב אלמנטים רטרו עכשוויים.
מאחורי העיצוב עומדים שני סיפורים היסטוריים מרתקים. הראשון מוביל אותנו היישר לשנת 1912, כאשר הברון פייר דה קוברטן, אבי המשחקים האולימפיים המודרניים, עיצב את סמל חמש הטבעות האולימפיות.
הטבעות, בצבעי כחול, אדום, שחור, ירוק וצהוב, נועדו לייצג ערכים של תשוקה, מוסר עבודה, ניצחון, אמונה ורוח ספורטיבית.
יח"צ
"הלוואי והלפיד האולימפי יעבור בין הדורות, כשהוא מחזק את ההבנה בין האומות, למען אנושות שהיא תמיד נלהבת יותר, אמיצה יותר וטהורה יותר", כתב דה קוברטן, שראה בספורט שליחות נשגבת.
הסיפור השני מוביל אותנו אל המאה ה-17, אל תורת הצבעים המהפכנית של פרנסואה ד׳אגילון, מתמטיקאי ופיזיקאי בלגי, שהיה מחלוצי חקר הראייה והתפיסה הויזואלית.
ד׳אגילון, שספרו "ששת ספרי האופטיקה" נחשב לפורץ דרך בתחומו, היה הראשון שהציג את מערכת הצבעים אדום, צהוב וכחול, עקרונות שמהדהדים עד היום בעולם העיצוב והאמנות.
יח"צ
קולקציית "City Primary" משלבת כאמור את שני הסיפורים הללו ליצירה אופנתית ייחודית. חמשת הדגמים בקולקציה, כל אחד בצבע של טבעת אולימפית אחרת, מיישמים הלכה למעשה את תורת הצבעים העתיקה באינטרפטציה מודרנית.
בנוסף, בפעם הראשונה בתולדות המותג, כל הדגמים מיוצרים מעור איכותי ומשלבים משחקי מרקמים מעניינים, אלמנטים מגומי וניגודי צבעים עדינים.
המחווה ההיסטורית הכפולה מקבלת ביטוי מודרני בסוליית הוופל הייחודית, עליה הוטבע דפוס בהשראת הטבעות האולימפיות בסגנון באוהאוס.
כשאר דגמי המותג גם נעלי הסניקרס החדשות מתהדרות ברפידת Memory foam ייחודית הזוכרת את צורת כף הרגל.
יח"צ
"רצינו ליצור משהו שמשקף את הרוח האולימפית האמיתית", מסר המנהל האמנותי של המותג, יאן ריברה בוש.
"השילוב בין חזונו ההומניסטי של דה קוברטן, תורת הצבעים של ד׳אגילון והעיצוב העכשווי שלנו הוביל לעיצוב נעל שהיא הרבה מעבר לפריט אופנה - היא מחווה לערכים האולימפיים הנצחיים של מצוינות, חדשנות ואחווה".
יחד עם הצלם המוערך פבלו דה פסטורס, יצר בוש קמפיין המשקף את החיבור המיוחד הזה בין היסטוריה, ספורט ואופנה מודרנית. עכשיו, תתבוננו בתמונות ותשפטו בעצמכם!
מחיר: 499 ₪ (במהלך חודש נובמבר - 424 ₪), באתר ובחנויות המותג.