יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Xerjoff - HOMME ANNIVERSARY
היצרנית: "מותג בשמי בוטיק הנישה קסרז׳וף חוגג 17 שנים לפרק הראשון בקולקציית הבישום המפוארת 17/17 עם בושם חדש.
הניחוח נשאר נאמן לשורשיו תוך כדי כבוד לקודמו. ניחוח של עור מחוספס אך מעודן, שזור בציפורן ופולי טונקה, שבסופם נחשפים ניואנסים של פירות מסוכרים ותת גוון חמים של סטיראקס.
יצירה עמוקה ומפתה זאת נוצרה בהשראת האבנים היקרות למחצה המוצגות במוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון, וזו הסיבה שהבקבוק מעוצב באבן פנינה אפורה ויקרה למחצה, הממוסגרת בעלי זהב המעטרים אותו.
התו העליון - מוס לימון, ברגמוט, טרגון; תו האמצע - פריחת תפוז, שעועית טונקה, ציפורן ועור ותו הבסיס - וניל, פירות מסוכרים, טחב וסטירקס (שרף)".
מחיר: 1,655 ₪ ל-50 מ"ל, בחנויות BEYONDSKIN ובאתר לילית קוסמטיקה.
דבר הנסיין: "אבנים יקרות למחצה?! תכל׳ס זה בדיוק מה שהייתי צריך לניטרול ריח הזיעה לאחר האימון. עכשיו אחרי שהתזתי מהקסרז׳וף היוקרתי אני אשכרה מזיע יהלומים.
ועכשיו ברצינות? הבקבוק של הבושם חתיכי וגם הניחוח שלו מעולה - גברי, מרענן ומשמח. זה ניחוח שמורכב מפירות מסוכרים וסטיראקס, ואני מקווה שאני לא היחיד שזה נשמע לו כמו מתכון למשקה אנרגיה מוזר, אבל הי, לפחות אני מריח מעולה בזמן שאני מנסה להבין מה לעזאזל זה סטיראקס".
ציון: 10 +
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
GOLDFIELD & BANKS - Mystic Bliss
היצרנית: "ניחוח חדש עצי וארומטי מאופיין בגוונים עדינים של תאנה וליקר קסיס המעניקים צבע לתווים ארומטיים של צמח הקונזיה, להל, למרווה ולפרח האימורטל (פרח הנצח). בנוסף, תווים של עץ ארז וקטורת, מתמזגים עם תווים רכים של אבקת שורש האוריס ומותירים יחד שובל שמיימי ומרגיע".
מחיר: 695 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי אפריל.
דבר הנסיין: "בידיעה לעיתונות שצירף משרד היח"צ של המותג האוסטרלי פוזרו לא מעט ססמאות לקידום הבושם. שמי לילה זרועי כוכבים מעל טסמניה, פרח הנצח וגם קונזיה, הל, ומרווה. רק לאחר שקראתי פעמיים את הידיעה הבנתי שהודות לפרח האימורטל המהולל אני יכול סופסוף להריח נצחי גם כשאני נראה עייף אחרי לילה נטול שינה... ולהריח כמו בית מרקחת אקזוטי הודות לרכיבים המסקרנים עם השם המוזר ששולבו בו.
הריח עצמו נהדר, שאגב הולך ונעשה נהדר יותר ויותר, ככל שחולף הזמן. ניחוח שיהלום גברים עם סטייל, וגם כאלה שרוצים להיות.
מודה שגם אם תתיזו לי אותו בעיניים, אין לי משהו נוסף לכתוב עליו, ולכן,רק אצטט מדברי הפואטיקן לבית גולדפילד אנד בנקס: ׳זהו בושם המציג את הריח הקסום והמחוספס של דרום אוסטרליה, ויופייה הטבעי לצד המסתורין המתמשך שלה. ניחוח המשקף את הפיתוי של שמי הלילה זרועי הכוכבים מעל טסמניה ואיי האלמוגים׳. נו שוין".
ציון: 9.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Yves Saint Laurent - Myslf Le Parfum
היצרנית: "הבושם החדש נועז באופן רדיקלי. מנוגד במהותו. לא מתנצל על כל הניואנסים שלו. גרסה חדשה, חושנית יותר, אינטנסיבית יותר. מגרה יותר ועשירה יותר. הצהרה פרחונית עצית חדשה, שנולדה מהמפגש הבלתי צפוי בין פרחוניות מתוחכמת ועצים אינטנסיביים, המועצמת על ידי חליטת וניל קטיפתית, ומסתיימת בשובל ריח ענברי חושני.
המרכיב הדומיננטי בבושם הוא לב של פריחת תפוז אבסולוט מתוניסיה. הפרחים של עצי תפוז סביליה עברו זיקוק מולקולרי המניב איכות ייחודית של התפוז. זהו בושם עשיר ורענן, דמוי עלי כותרת ודבשי, עם היבטים ארומטיים וירוקים.
עיצוב הבקבוק כטוטם נהיה הפעם גולמי. העיצוב האדג׳י מתמקד בהפחתת ההשפעה שלנו על משאבי הטבע ולכן בקבוקי הזכוכית מכילים זכוכית ממוחזרת, והקופסאות בעלות תו תקן FSC™ MIX".
מחיר: 549 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
דבר הנסיין: "אי אפשר לומר שהמהדורה החדשה של איב סן לורן מפתיעה - אחרי הכל מדובר באחד הניחוחות הפופולריים בארץ, ובכלל.
אבל יחד עם האריזה השחורה והאלגנטית, שתאיר באור חגיגי כל מדף בשמים משועמם, מדובר בבושם גברים מנצח בסגנון צרפתי. כלומר - חקלקלק, פתייני וערסי במידה, הודות לחליטת וניל קטיפתית ומסקרנת.
לי התרכובת הזאת נשמעה מאד טעימה ומודה שקיוויתי שתהיה איזו קוזינה שתשמח ללקק אותה...".
ציון: 9
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
TOM FORD - OMBRE LEATHER
היצרנית: "הניחוח נפתח עם עלות השחר באור בוהק של ג׳ינג׳ר טרי המתמזג בענבר עשיר, עור ווניל חושני המתעטפים יחד בתערובת תבלינים מרעננים.
תווים של זעפרן לוכדים את המהות של עור עשיר ומשובח, לב הניחוח והחתימה האייקונית של Ombré, מתמזגים עם תרמילי וניל טריים שיובשו בקפידה באור השמש במשך ארבעה שבועות. יחד הם מותירים שובל של ריח אלגנטי ומחוספס ומספקים הילה של פיתוי נצחי".
מחיר: 440 ₪ ל–50 מ"ל, בפארמים ובאתר לילית קוסמטיקה.
דבר הנסיין: "ארבעה שבועות של ייבוש וניל בשמש? הלם! ואני חשבתי שאני משקיע יותר מדי זמן בטיפוח השיער שלי...
ומה לגבי הריח, אתם תוהים?! ובכן, זהו ריח שזכור לי אי שם משנות ה-90 העליזות אבל עם טוויסט מעושן, שיש שימצאו אותו אותו גברי ומעניין. אין ספק כי מדובר באחד הבשמים הכי גבריים שמציע השוק. חזק עד עירפול חושים ומושך המון תשומת לב".
ציון: 9
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Jesus Del Pozo - ENIGMATIC SOUL
היצרנית: "לקולקציית בשמי NIGHTOLOGY מצטרף ניחוח חדש, עוצמתי, מסתורי מפחיד ומרגש בדיוק כמו הפנתר המייצג אותו.
הניחוח החדש מתאפיין בניחוח עצי – ספייסי ומשלב בין חוזק התווים העציים, המסמלים את היער, לרכות המגיעה מהתווית הענבריים.
הפתיחה משלבת את החושניות הבוערת של זר ברגמוט, פלפל ורוד עם תבלינים כמו אגוז מוסקט וזעפרן, בעוד שתמצית פלפל וורוד מעניקה באמצעות CO2 מיצוי מקסימאלי של התווית הרעננים, החריפים והלימוניים.
בלב הניחוח מופיעות הקטורת והמרווה המתערבבות באלגנטיות עם חלקי פטצ׳ולי ועץ ארד. החתימה החושנית של הניחוח מותירה מראה שובה לב, ממגנט ואלגנטי, הודות לאמברוקסן, המעניק מגע קרמי גורמה לבושם תוך תחושה מסתורית, חושנית וממכרת. הבושם מכיל 90% מרכיבים ממקור טבעי".
מחיר: 529 ₪, בסניפי סופר פארם ובאתר הסחר CHOZEN.
דבר הנסיין: "הבושם הבא שמור למביני עניין, אבל לא בלבד. גברים, תתכוננו לגלות עולם מלא בניחוחות מסתוריים ופראיים. בדיוק כמו שאני גיליתי. קולקציית ה- NIGHTOLOGY ENIGMATIC SOULk מבית חזוס דל פוזו טומנת בחובה תועפות של מסתורין, רוח פראית וקסם גברי, כמו של פעם.
הניחוח החדש בקולקציה הוא כל מה שהגבר המודרני זקוק לו כדי להריח טוב ולסובב ראשים. המסתורין הזה מקבל משנה תוקף כבר בפתיחת הבקבוק, שנראית בתחילה מורכבת ומסובכת אבל ברגע שתפתרו אותה, תיפתח דלת של ניחוחות משכרים.
יש כאן תערובת של מרכיבים משובחים כמו פלפל ורוד, קטורת, מרווה, פצ`ולי ועץ ארד. הכל יחד יוצר ריח שהאורחים בארוחת החג לא ישכחו עוד המון זמן. בתוספת של הפנתר על האריזה – יש כאן בושם חייתי ומטריף וזו לא הגזמה. נייטולוג`י הוא BY FAR אחד הבשמים המנצחים של השנה".
ציון: 10 +
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
TRUSSARDI - PRIMO
היצרנית: "ניחוח פוג׳ר בלתי צפוי בעל תווי סילאז׳ מתמשכים המתקבלים משילוב של ברגמוט, גרניום, מושק, לבנדר, וטיבר ופולי טונקה. הבושם מכיל מרכיבים אורגניים מאיטליה, שהופקו בתהליכים טכנולוגיים ייחודיים המכבדים את המאפיינים של חומרי הגלם במטרה ללכוד כל ניואנס ריח.
הניחוח טמון בבקבוק דמוי טוטם, יצירת אמנות עם ניואנסים ססגוניים שמתחילים משחור, הצבע הכל-כך אופייני ללילה, עד לגוון אדום המזכיר את השעות המוקדמות של יום חדש. הבקבוק מהפנט עם המטמורפוזה הכרומטית שלו, ומשדר הבטחה להתחלה נועזת וחדשה".
מחיר: 499 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
דבר הנסיין: "נוזל הבושם טמון בבקבוק מרהיב דמוי טוטם. הניחוח שהבושם הזה מספק מספר התזות - נהדר, כאילו נכנסת למסיבה בעיירה טוסקנית או על חוף הריביירה הצרפתית - לרבות משב הרוח, שעוזר להדגיש את הניחוח העמיד והדרמטי שיעזור לך למשוך את תשומת ליבן של כל הנשים (או הגברים, אם אתה בעניין)".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Mugler - A*Men Fantasm Eau de Parfum Sensuelle
היצרנית: "הגבר של איי*מן הוא הפראי והנועז מכולם. הגבריות שלו בעלת ממדים רבים, המתגלים בניחוח הייחודי שלו. חזק ועם זאת רגיש. עוצמתי ועם זאת חושני. גשמי ועם זאת רך. הוא שואב את כוחו מהחושניות שלו וממציא מחדש את הגבריות.
בושם גורמנד, ארומטי וענברי חושף את הפיתוי הגברי האולטימטיבי, ומשחרר כוח שנובע מחושניות. מהתמכרות לוהטת, מחושנית ואדג׳ית יוקדת, הלכודה בתוך בקבוק שחור מרשים, המעוטר בכוכב הכסף האייקוני של המותג".
מחיר: 489 ל-100 מ"ל, בפארמים.
דבר הנסיין: "האיי*מן של טיירי מוגלר הוא אותו אנג׳ל מוכר וידוע רק קצת יותר. יותר סגול (אולי כחול, אני לא בטוח), יותר נוצץ והרבה יותר דרמטי.
בקיצור, זה ניחוח שהגיע לאובר דה טופ, והמשיך משם עוד קצת. מה שכן, למרות הדרמטיות הרבה, מוצלחותו הכללית של הניחוח נשמרה - מאוד גברי, מאוד שיקי ובמינונים הנכונים (וזה חשוב, חברים!) הוא יכול בהחלט להצליח להישאר מדויק. רק אל תגזימו, כן?!".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Michael Kors - Pour Homme
היצרנית: "ניחוח הדרי מתובל ועצי, מעורר שמחה, חום ואת האנרגיה המעצימה של האוקיינוס. הוא בעל ניואנסים ועומק ומשלב בין ניחוחות אדמה וים כדי ליצור אפקט רענן, ארומטי ובלתי צפוי.
התווים העליונים של ברגמוט, פלפל ורוד ולבנדין יוצרים פתיחה תוססת ופרובוקטיבית. לב הניחוח נקי וגברי, מובל על ידי תווים של ים, מרווה וגרניום. הבסיס חם וקטיפתי, עם תווים של פטצ׳ולי, וטיבר וענבר אפור. עוצמתי ועמיד לאורך זמן, ניחוח הדרים ספייסי עצי הלוכד את מהות האנרגיה הגברית המודרנית".
מחיר: 449 ₪ ל–100 מ"ל, בפארמים ובאתר לילית קוסמטיקה.
דבר הנסיין: "אם לשרשרת מבהיקה בצבע זהב היה ריח, זה בוודאי היה ריחו של פור הום של מייקל קורס. המפגש הראשוני עם הבושם שבקבוקו מעוטר בגורמט מוזהב עלול להיות אכזרי, משום שמדובר בבושם רב עוצמה ונוכחות.
אבל אחרי שנותנים לו לנוח ולשקוע על העור (ובמקביל משתחלים לתוך אאוטפיט של מעצב על, רצוי באלפי שקלים) נחשף בושם גברי וסקסי להחריד בין מתוק-למריר, עם איכויות גבריות מובהקות".
ציון: 9.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Tommy Hilfiger - IMPACT TOGETHER
היצרנית: "הניחוח החדש מזמין את כל הגברים לבחור את האימפקט האישי שלהם ולחגוג את הכוח של היחד, החיבור ואחדות.
הבושם משלב תווים ייחודיים של מרווה רעננה, אקורד מינרלי מרגש וניחוח עצי עמוק. שילוב זה יוצר חוויית ריח המדגישה את הרגעים היקרים שאנו חולקים עם אהובינו ואלה המעוררים בנו השראה.
הניחוח מינרלי ימי ועצי, לוכד את האווירה הקרירה והשובבה של אחר הצהריים עם חברים ובני משפחה.
אנרגיה זו מתעוררת לחיים באמצעות תו מימי מינרלי רענן בשילוב תווים עליונים של פלפל שחור עם שמן מרווה ולוונדר. בסיס הבושם אלגנטי שילוב עץ ארז ווטיבר המועצם על ידי עץ האקיגלה סימן ההיכר של כל קולקציית האימפקט".
מחיר: 329 ₪ ל–100 מ"ל, בפארמים.
דבר הנסיין: "החגים אוטוטו כבר כאן והייתי חייב להתארגן על בושם חדש ורצוי כמה שיותר משכר. זו כבר מסורת אצלי – להתחדש בכל שנה בבקבוק בושם אבל של הביוקר. כשראיתי את הבושם הנ"ל זו הייתה אהבה מניחוח ראשון. לפני שנרד לרזולוציות של תווי ניחוח ושאר הגדרות, בואו נדבר על המחיר. עבור בושם ממותג כזה יוקרתי אני חייב לציין שהמחיר שוה ביותר ולחלוטין הוגן.
בואו נדבר שנייה על הניחוח. הטקסט המקדים על Tommy Hilfiger IMPACT TOGETHER מבטיח ניחוח מינרלי ימי ועצי ואני לא חושב שקראתי תיאור יותר מדויק מזה בחיי כסוקר בשמים.
התזה אחת ושתיים וטומי לוקח אותך למסע באוקיאנוס, עם ריחות נוכחים ועוצמתיים באמת. ואין זה פלא, זה פאקינג טומי הילפיגר. הפלפל השחור בתוו העליון של הבושם נותן קיק חרפרף והעדינות של המרווה והלבנדר מאזנת אותו. כך מתקבל בושם שמתאים לכל אירוע ללא יוצא מן הכלל – גם לדייט קז`ואלי של אמצע השבוע וגם לארוחת חג (אחת מיני רבות בחודש הקרוב)".
ציון: 9