יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
XERJOFF - ELLE ANNIVERSARY
היצרנית: "מותג בשמי בוטיק הנישה היוקרתי קסרז׳וף, חוגג 17 שנים לפרק הראשון בקולקציית הבישום המפוארת 17/17 עם הבושם החדש לנשים.
הריח האהוב, נחגג עם יצירת ניחוח חושני וקסום בהשראת היופי הטהור השוכן בליבה של האישה. חיננית ופרחונית, הרוח האמיתית של Elle נישאת בכישרון ובאלגנטיות ב-Elle Anniversary, משב קליל של תווים רעננים בפתיחה, עם ליצ׳י וברגמוט בחלק העליון.
לב הניחוח מרגיע ומרומם, עטוף ביסמין עדין ועץ קשמיר המתמזגים ליצירה שופעת ברומנטיקה המתיישבת בעדינות על בסיס מפואר של ענבר, מושק ופצ׳טולי".
מחיר: 1,655 ₪ ל-50 מ"ל, בחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN.
הנסיינית: "לכל מי שמאסה במוכר מוטב לה לרחרח ויפה שעה קודם את ניחוחות בשמי הבוטיק של המותג קסרז`וף הנרקחים בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים, ומיוצרים בבית בישום שזו כל ההתמחות שלו.
הניחוח החדש נשי ומתוחכם, אינטנסיבי ועמוק, לא אגזים אם אציין כי מדובר באחד הניחוחות הכי מרתקים וממכרים שאי פעם הרחתי. ממש כמו להכיר בעצמך צדדים חדשים".
ציון: 10
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
FRAGRANCE DU BOIS - Secret Tryst
היצרנית: "קולקציית For Lovers מבית פרגרנס דה בויס נוצרה כדי ללכוד את המהות של הרומנטיקה מהפגישה הראשונה, תוך התייחסות לתשוקה, לפיתוי ולתענוג.
Secret Tryst הוא ניחוח משכר למי שחושקת בתחושת הרפתקה שמתפתחת לתשוקה סודית. ניחוח שמעורר את החושים נוכח תווים ממריצים של ברגמוט והדרים לצד ארז חושני. תווי אמצע קסומים של יסמין ומושק גולמי ואדמתי של וטיבר ולבונה.
תמצית ורד מוסיפה נופך של רומנטיקה ומאפשרת להיסחף עם הריח כובש. פרובוקטיבי וממכר ללא תקנה".
מחיר: 1,375 ₪ ל-100 מ"ל, בחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN ובאתר לילית קוסמטיקה.
הנסיינית: "זהו ניחוח הרפתקני, בוהמייני משהו, בושם שצריך כמה שניות כדי להפנים אותו, משום שהניחוח שלו באמת מורכב. עם זאת, מהרגע שהוא שוקע מתפתח לו ניחוח מסקרן שמשלב פרחוניות עזה עם נגיעות של הדרים.
לא בכדי, הבושם הזה מרגיש כמו חיבוק חם של אלגנטיות צרפתית קלאסית ולכן מושלם לערב חגיגי, וקצת כבד ליומיום. ההמלצה שלי? שמרי אותו לרגעים מיוחדים כשאת באמת רוצה להרגיש נחשקת".
ציון: 9.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
ROJA - ELYSIUM
היצרנית: "חדש מבית בישום הנישה היוקרתי ROJA - רוג׳ה איליסיום.
בלב גן עדן הנושק לשמש, סימפוניה של פריחה מתוקה, פירות תוססים, מושקים חושניים ויער אדמתי. כל תו הוא עדות לכוחה הרב-גוני של האישה, ומשתלב ליצירת חגיגה של חוסן נשי ועוצמה, בעלת ניחוח מתוק ומרומם, עם אקורד פרחוני – פירותי.
בין מרכיביו העיקריים של הבושם: מנדרינה, אפרסק, אדמונית, סיגלית, רקפת ומאסק.
התווים הראשיים - תפוז ברגמוט, דומדמניות שחורות, מנדרינה ואפרסק, תווי הליבה - פרחי פריזיה, מגנוליה, שושנת העמקים, יסמין, ילאנג ילנאג, גרניום, אדמונית, רקפת וסיגלית, בעוד שתווי הבסיס מורכבים ממושק, פלפל ורוד, עץ אלגום, וניל וארז".
מחיר: 1,150 ₪ ל-75 מ"ל , בחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN ובאתר לילית קוסמטיקה.
הנסיינית: "זהו ניחוח פרחוני-פירותי שמזכיר גן עדן טרופי. ניחוח המשלב יסמין, ורד ופריזיה ומנגוליה בצורה מושלמת.
הוא מרענן מספיק כבושם ליום ומתוחכם מספיק כבושם ללילה. אז אם את מחפשת ניחוח שיגרום לך להרגיש כאילו את בחופשה כל השנה, האיליסיום הוא הבחירה המושלמת עבורך".
ציון: 9.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
CASAMORATI - LEVAR DEL SOLE
היצרנית: "מותג בשמי הבוטיק והנישה היוקרתי קאסאמורטי מציע בושם יוקרתי חדש - LEVAR DEL SOLE.
הבושם המוגדר כ"זריחת שמש", שופע באנרגיה חמה ונמרצת, בעל ניחוח המפיח חיים ומניע להתחלות חדשות. הבושם נוצר בהשראת ציפור הפניקס (עוף החול) - בת אלמוות המתחדשת באופן מחזורי, ונולדת מחדש בכל פעם בדרך אחרת.
בין מרכיביו העיקריים של הבושם: תפוח, תפוז, תווים ירוקים, ורד, לימון וברגמוט; בתווי הליבה מככבים - הל, שושנת העמקים, יסמין וסיגלית; בעוד שתווי הבסיס מכילים אזוב אוק, בנזואין, מושק, קרמל, פצ`ולי ופולי טונקה".
מחיר: 1,080 ₪ ל-100 מ"ל, בחנויות בוטיק היוקרה BEYONDSKIN ובסניפי אפריל, סופר-פארם ופרפומריות.
הנסיינית: "בושם מתוק ומסתורי שמשלב תפוז ותפוח עם יסמין, סיגלית וקרמל. הוא סקסי, מפתה ומושך תשומת לב. אידיאלי בעיקר ללילות ארוכים ולמי שאוהבת להרגיש סקסית. אזהרה: הבושם הזה עשוי לגרום להתמכרות קשה וחור בארנק".
ציון: 10
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
GUERLAIN - ROSE AMIRA
היצרנית: "הטבע והסביבה הם מקור השראה מרכזי בבית היוקרה הצרפתי גרלן עוד מהיום הראשון שבו החברה הוקמה ב-1828.
ב-1999 גרלן הקדישה את קולקציית הבשמים הראשונה שלה לטבע וליופיו: סדרת האקווה אלגוריה. מחווה נוצצת וצבעונית לטבע החוגגת את החופש, המערך והגיוון הביולוגי שלו ומגוון הצבעים הרבים שיש בו.
עתה מתווסף לסדרה ניחוח חדש - ROSE AMIRA, גינת ורדים פרסית מוארת באור ירח.
היצירה החדשה בהשראת מלכת הפרחים, מכילה הרמוניה ייחודית של 3 חומרי גלם מהוורד -מי ורדים, אסנס ורד דמשק מבולגריה וורד סנטיפוליה אבסולוט מגראס בצרפת".
מחיר: 915 ₪ ל-125 מ"ל, בבוטיק גרלן בקניון TLV בתל אביב ובפארמים.
הנסיינית: "ניחוח פרחוני עשיר שמזכיר שדה ורדים מלבלב באביב. הבושם הזה הוא התגלמות הנשיות ולכן מתאים מאד לנשים שמעוניינות להשאיר רושם בלתי נשכח.
הפעם הריח בסדרת האקווה אלגוריה הרבה יותר פרחוני וחם, והוא בעיקר - הרבה יותר מעניין. בונוס: הבקבוק המקסים שלו יקשט את שידת האיפור שלך".
ציון: 9.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Hermès - Barénia
היצרנית: "הבושם מעניק תחושה של SKIN TO SKIN ומבטא נשיות חופשיה, ממגנטת עם חתימה ייחודית והילה חמקמקה של מסתורין. הניחוח מורכב מתווים של שושן פרפר, עץ אלון, פטצ׳ולי קלאסי ומולקולרי - המעניקים עומק חם ועוטף. כל אלו יחד מספקים חתימה ייחודית ושובל מתמשך ואלגנטי.
הבקבוק, שעוצב על ידי Philip Mouquet, שואב השראה מצמיד העור Collier de Chien של המותג, שעוצב לראשונה על ידי בית האופנה כבר בשנות העשרים של המאה שעברה.
עיצוב הבקבוק בצורת אליפסה הוא הומאז׳ לאינדיבידואליות הנועזת של הנשים באותה תקופה - נשים שנלחמו על החופש שלהן".
מחיר: 690 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "אין שום דבר מפתיע בהרמס החדש, זה עוד בושם דרמטי שמשלב בין ניחוחות של שושן, עץ אלון ופטצ׳ולי. הוא עמוק, חושני ובלתי נשכח ולכן פחות מתאים לטעמי לנשים בישניות!
ניחוח די גנרי שקורץ לנשים בעלות ביטחון עצמי גבוה ואישיות חזקה. אז אם את נועזת- את בטוח תתאהבי בו".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
GIVENCHY - L`INTERDIT ABSOLU
היצרנית: "הנועזות האייקונית של הבושם ל׳ינטרדי מהווה אבן דרך בהיסטוריה של המותג מאז יצירתו על ידי הוברט דה ג׳יבנשי בשנת 1957.
בשנת 2018, הוא הושק מחדש ומאז ממשיך להתרומם לגבהים חדשים של ייחודיות ותחכום. שנת 2024 מסמנת שלב חשוב בסיפורו של הניחוח הפותח דלת לממד חדש ורדיקלי.
בבושם ל׳ינטרדי אבסולו, המאסטרים דומיניק רופיון, אן פליפו ופאני באל יצרו ניחוח חדש עם מרכיבים ארומטיים המגבירים את עומקו ומשיכתו המגנטית.
תווי הבסיס עציים ומחוממים על ידי קשמיר. אלו מצטרפים לזר הפרחים הלבן המקורי – רביעיית פרחי תפוז, טוברוז ויסמין סמבק – ומשולבים עם פנים ארומטיות של לבנדר והל ונתמכים בנרולי חיוני, עם נגיעות של טבק ורום המוסיפים לקסם היוצר את הניחוח המהפנט".
מחיר: 659 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "בושם בוהמייני ומסקרן עם ניחוחות של קשמיר, טוברוז ויסמין. מרגיש כמו הרפתקה קטנה בכל פעם שאת מתיזה אותו. הוא נשי ומורכב, ממגנט ומושך תשומת לב אך מבלי להיות צעקני.
זהו בושם אידאלי לאישה שמעוניינת להיות קצת שונה ובלתי צפויה. החיסרון - מתאדה תוך שעה קלה, במחיר המפוקפק הזה הייתי מצפה ליותר".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
MUGLER - Angel Fantasm Eau de parfum sensuelle
היצרנית: "האישה של אנג׳ל פאנטזם היא הפראית והנועזת מכולן. כמו כל בשמי המותג היא ייחודית. האישיות הקסומה והמרתקת שלה בנויה מהיבטים מנוגדים. חסרת פחד ועם זאת חושנית, אינטנסיבית ועם זאת מפנקת, ארצית ועם זאת נשגבת.
בבושם הגורמנד, הפירותי הענברי החדש, מוגלר משחרר את ההתמכרות האולטימטיבית. חושנית, אדג׳ית יוקדת, שנלכדת בתוך בקבוק מרהיב של כוכב שחור.
בושם נוצץ, חומצי וממכר, שהפירותיות המוגברת שלו מקורה באקורד אננס עסיסי, מגרה ומודרני המצית את הניחוח בהבזק מידי.
תווי גורמנד ופטצ׳ולי של אנג׳ל, עם לב פטצ׳ולי מודרני, חלק יותר וזוהר. חליטת וניל בורבון מובחרת משחררת את העוצמה של התרמיל השחור יקר הערך ומעצימה את ההתמכרות הגשמית, עם הגוונים האבקתיים, העוטפים, המענגים שלה".
מחיר: 639 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "חובבות ניחוח הווניל, כל החלומות שלכן עומדים להתגשם. זהו בושם חושני עם ניחוחות של פירות מתוקים עם בוסט וניל.
מרגיש כמו "כן" גדול לחיים. חזק מספיק כדי לגרום לך לבלוט, אך לא מציף מדי. ניחוח מושלם לנשים שבטוחות בעצמן ויודעות מהן רוצות שיתאים חרף מתיקותו גם למי שלא מדמיינת את עצמה מתפלשת בניחוח שכל כך בקלות עלול לגלוש למחוזות הצ`יזיים בואכה מטהרי אוויר".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
PRADA - Infusion de Gingembre
היצרנית: "בושם בניחוח ג׳ינג׳ר הדרי, רענן ומתובל, עוטף את האישיות מלאת החיים של ג׳ינג׳ר בבושם פירות-הדר עצי. ג׳ינג׳ר טבול בתוך תמיסה ייחודית של מושקים ופירות-הדר היוצרת מחדש את הניחוח העוטף של עור, ומאפשרת לאישיות הדינמית להתמזג.
הגוון הצהוב של הבקבוק היוקרתי מדגיש את ההתמזגות של רכיב הדגל בבושם. הפקק מעור ספיאנו האייקוני בצהוב בהיר מסמל את הג׳ינג׳ר ואת האופי מלא החיים של הבושם".
מחיר: 609 ₪, ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "ניחוח ייחודי ואניגמטי עם נגיעות של ג׳ינג׳ר, פרחי מושק ופירות הדר. מרגיש כמו טיול ברחובות ניו יורק בסתיו. זה בושם מעודן, אך עם אופי חצוף, קי, רענן, וחמצמץ בקטע טוב.
בקיצור, מושלם למי שמחפשת ניחוח מעניין, מרענן ובלתי שגרתי".
ציון: 9
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
BVLGARI - OMNIA CRYSTALLINE
היצרנית: "גרסה אינטנסיבית ויוקרתית יותר לניחוח האייקוני של בולגרי. הבושם נבנה סביב אותם תווי חתימה של אגס נאשי ולוטוס כמו באו דה טואלט, אך עם הרכב חדש המאתגר את גבולות היצירתיות והאומנות הריחנית.
הבושם שנוצר על ידי מאסטר הבשמים אלברטו מורילאס מציג חתימה פרחונית ועצית המשלבת תווים רעננים וזוהרים. תמצית מנדרינה ירוקה אורגנית מעניקה פתיחה רעננה ומסנוורת לאו דה פרפיום החדש. תווי האגס נאשי המקוריים מרטיטים עם רעננות חדשה.
בבולגרי שאבו השראה מסיפור תה הלוטוס כדי להמציא מחדש את הניחוח הודות לשילוב של תמצית תה ירוק, יחד עם יסמין אבסולוט המעניקים פרחוניות עשירה וביטחון קורן לחתימה פרחונית אוורירית ואלגנטית.
לסיום הוסיף מאסטר הבשמים אלברטו מורילאס גם מאסק קורן עם תמצית עץ הסנדל להעצמת חתימת המאסק האופיינית לבשמי המותג".
מחיר: 589 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "מדובר בניחוח נוצץ עם נגיעות של מנדרינה, תה ירוק ויסמין. מרגיש קצת כמו שמפניה מבעבעת בכוס קריסטל.
מחד קליל, מהנה ומלא בשמחת חיים מאידך מעט מתוק ומנג`ס. השילוב המנוגד הזה הופך אותו מושלם ליומיום אבל גם רלוונטי לאירועים חגיגיים.
אגב, אהבתי מאד גם את הבקבוק המהמם שלו, ממש כמו תכשיט".
ציון: 9
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
SHISEIDO - Ginza Night
היצרנית: "הניחוח המסתורי של גינזה נייט יעניק הילה מגנטית לכל אישה שתאמץ אותו. בקבוק הלילה של גינזה משקף את הניחוח הממתין בתוכו, ומאמץ גוונים כהים וחשאיים.
זהו ניחוח פרחוני עצי אנין שהמשיכה המגנטית שלו ואוויר המסתורין שלו משתווים לאנרגיה התוססת שמהדהדת ברחובות גינזה בשעת בין ערביים. התו העליו מכיל דומדמניות שחורות ומנדרינות, תו הלב - יסמין, גרדניה, ליליות ורד דמשק בעוד שתווי הבסיס הם שילוב של ארז ווניל.
פורמולה טבעונית, תוך שימוש ב-88% מרכיבים ממקור טבעי. בקבוק הבושם עוצב על ידי קונסטנס גוויסט, האישה מאחורי מנורת ורטיגו המפורסמת, והוא עשוי גוש זכוכית בודד (מורכב מ-15% זכוכית ממוחזרת)".
מחיר: 520 ₪ ל-90 מ"ל, בפארמים ובאתר לילית.
הנסיינית: "ניחוח מעניין עם נגיעות של מנדרינה, יסמין וורד. מרגיש קצת כמו יום סתיו מושלם ביפן. מסקרן, שובה, מלא חיים ובעיקר אובר דה טופ ועתיר דרמה. מושלם לימים קרירים או כשאת צריכה קצת אנרגיה חיובית.
בונוס: הבקבוק הסגול שלו יזכיר לך את הטיול לגינזה בכל פעם שתסתכלי עליו".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Yves Saint Laurent - Libre Flowers & Flames
היצרנית: "ליברה פלאוורס אנד פליימס, הבושם החדש שנרקח על ידי אן פליפו וקרלוס בן-נעים, מתהדר בפרץ פרחוני חדש, אנטי-קונפורמיסטי, המציג את אקורד חבצלת המדבר, שנוצר בלעדית לחטיבת היופי באיב סן לור.
אקורד חבצלת המדבר, מודגש על ידי האחים הפרחוניים הלבנים שלו, טוברוזה ופריחת התפוז,שהופכיפ אותו לאחד הבשמים הארומטיים-פרחוניים האיקוניים של המותג.
את הבקבוק עיצבה סוזן דלטון כבקבוק שהוא תכשיט, שמואר בצבע חול זהוב של הבושם, ומשקף את הזוהר והחום של התווים הריחניים שלו. גוון אפור-חום סקסי וחצוף ממציא מחדש את הקודים של פרחוניות. נוטה על צידו על מנת להתאים לזווית החדה של הבקבוק וממוסמר לזכוכית – הישג הנדסי - הלוגו האגדי YSL נוצץ כמו תכשיט קוטור".
מחיר: 509 ₪, ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "בואו נתעכב רגע על צירוף המילים - הבושם החדש. מדובר בגירסה הטריליון לבושם היחיד ומיוחד של איב סן לורן, והפעם גם דומה לאורגינל, בניחוח השרך שאי אפשר לפספס.
הפעם הוא יותר אינטנסיבי, יותר עוצמתי, עם נגיעות של קוקוס, גרדניה טהיטית, ילנג-ילנג ויסמין, לצד אקורד של פרח דקל נמשחזר את הניחוח הייחודי של פרחים מרוקאיים, שנלכדו בשעות אחר הצהריים הלוהטות בגני אוריקה, הגינות הקהילתיות של חטיבת היופי של המותג.
הבונוס: עמיד יותר מהריח המקורי האהוב".
ציון: 10
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Giorgio Armani - SÌ PASSIONE INTENSE
היצרנית: "ניחוח פועם, המוצג בבקבוק פלקון חדש באדום בוער שמשנה את צבעו בהדרגה, וניתן למילוי חוזר.
סי פאסיונה דו דה פרפיום אינטנס הוא ניחוח עבור הנשים של היום, שהולכות אחר הלב שלהן ורוקדות לפי הקצב שלהן. נשים המונעות על ידי תשוקה כתחושת מטרה. שעושות הכול מתוך תשוקה. שחיות בשביל מה שמהדהד עמוקות. שיודעות מה גורם ללב שלהן לפעום.
הבושם מזוהה על ידי הלב שלו. יסמין ממגנט, עוצמתי ופועם. אחד הפרחים הלבנים הסמליים ביותר בעולם הבישום הופך לאדום של תשוקה, בנחשול היפר-סנסוריאלי שעוטף את הריגוש שבתשוקה.
הבושם נרקח על ידי הבשמית ג׳ולי מסה אשר יצרה כל ניחוח בקולקציית סי פאסיונה. הפתיחה המסחררת עם תו של אגס עסיסי, לב ברגמוט נוצץ וצוף מענג של דומדמנית שחורה, כשהיסמין חושף את הפרחוניות הרעננה והפירותית שלו.
הנשיות הכובשת מקורה בעלי כותרת של יסמין בשיא פריחתו, שהועצמו על ידי רכיב עילאי שעוצב עבור ג׳ורג׳יו ארמני: חליטה עשירה במיוחד של יסמין jasmine superinfusion.
לבסוף, חושניות דבשית פיקנטית של היסמין מתעצמת עם אפקט מינרלי מודרני מאוד של אקורד אזוב מלח עם אורקנוקס, מולקולת ענבר אפור {אמברגריס} יוקרתית. חליטת וניל בורבון אבקתית ומפנקת עוטפת את התווים בשובל הריח החם והחושני שלה".
מחיר: 499 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "בארמני עושים שוב את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב- ניחוח עצי-פרחוני-ענברי שהופך את החדש שלהם לנשי ורומנטי, כזה שעושה חשק ללבוש שמלת משי לבנה ולתת לה להתנפנף ברוח א-לה מרלין מונרו.
הוא עז, אלגנטי ומלא תשוקה. מושלם לפגישות עסקיות או לאירועי ערב מפונפנים, כשכל הטוב הזה מחזיק מעמד שעות ארוכות ונעימות, ומהווה בחירה מושלמת לסתיו הקרוב ".
ציון: 10
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
KENZO - LA RÉCOLTE PARISIENNE
היצרנית: "הניחוח החדש נולד בשדה הפרחים העירוני של מסאמי שרלוט לבולט בלב פריז. השדה, המנוהל בשיטות ביו-דינמיות, משלב פרחים שנבחרו בשל יופיים, ריחם והתאמתם לאקלים המקומי של איל-דה-פראנס.
קנזו לכדו את ריח הדליות שגודלו בשדה זה בטכניקת Nature Print® חדשנית, המאפשרת להפיק את המולקולות הריחניות של הפרחים מבלי לקטוף אותם. התוצאה היא ניחוח טהור, אינטנסיבי וטבעי.
מאסטר הבשמים אלברטו מורילאס יצר את הניחוח המקורי של FLOWER BY KENZO, בעוד דורה בג׳ריש העניקה לניחוח החדש את פרשנותה המודרנית.
הניחוח משלב את התווים האייקוניים של FLOWER עם ריח הדליות של מסאמי, ויוצר ניחוח פרחוני חריף וטרי. התווים המרכזיים כוללים ורד דמשק, מושק לבן, מנדרינה צהובה פיקנטית, דליה ורודה ופלפל ורוד, יחד עם פולי טונקה מתוקים.
הבושם מכיל 93% רכיבים ממקור טבעי, וממשיך את מחויבות המותג לשמירה על הסביבה. הבקבוק החדש מעוצב עם פקק זכוכית, מיוצר בצרפת מ-15% חומרים ממוחזרים. האריזה עשויה מקרטון ממקורות מבוקרים ומודפסת בדיו ממקור צמחי".
מחיר: 495 ₪ ל-75 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "ניחוח אלגנטי ופרחוני עם דגש על טונקה. מרגיש כמו זר פרחים יוקרתי שנשלח אלייך ממאהב סודי. עשיר ומתוחכם, אך לא כבד מדי.
זהו ניחוח מושלם לערבים רומנטיים או כשאת רוצה להרגיש ממש מיוחדת - ריח שלא דומה לשום דבר אחר, מולטי ג`נדר, רענן ומסקרן, שריחו העוקצני משתבח ככל שחולפות השעות.
בונוס נוסף: הבקבוק האייקוני והמינימליסטי שלו עם הפרח הפנימי הוא יצירת אמנות בפני עצמה".
ציון: 9.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Lancome - La Vie Est Belle L`Elixir
היצרנית: "הניחוח לוכד את הרעיון של אהבה עצמית רדיקלית, קורא תיגר על הסטטוס קוו ומציב את הרצונות שלך במקום הראשון. נועז יותר, חד יותר ועמוק יותר - בדיוק כמו האישה המשתמשת בו – ל׳אליקסיר הוא בושם אשר מממש את ההתלהבות המרגשת, המרוממת והעזה שמגיעה כשאת דורשת את האושר שלך.
לה וי א בל ל׳אליקסיר נוצר במיומנות על ידי המאסטר פרפיומרים אנטואן מזונדיה ו-כריסטוף רנו.
ניחוח הגורמנד, העצי-פרחוני מעוצב סביב הניגוד המפתה של תמצית עלה סיגלית המשתלב בהרמוניה עם תמצית הורד ויוצר נינוח של זר פרחוני זוהר ותו חמאת קקאו, אלו מעוררים את המודרניות החדשה והפרחונית של ל׳אליקסיר.
המשיכה הממכרת של ל׳אליקסיר נרמזת באקורד ליקרי של פטל שפותח את הבושם. הוא נשזר באקורד אגס עסיסי ומפתה ובתווים הדריים בהירים של לב ברגמוט ותמצית מובחרת superessence של מנדרינה ירוקה.
פרח הסיגלית הקטיפתי מועצם על ידי תו הוורד, ומעורר את המודרניות החדשה והפרחונית של ל׳אליקסיר. תמצית הקקאו השזורה בלב הבושם מגבירה את העוצמה הממכרת של הניחוח".
מחיר: 489 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "בושם דרמטי ובלתי נשכח עם ניחוחות של פרחים. מרגיש קצת כמו ביקור במשתלה מלבלבת.
עשיר, מתוק ומורכב. לא רלוונטי לבישניות! אך מושלם למי שמעוניינת להשאיר רושם בלתי נשכח ולסובב המון ראשים עם נוכחות מרשימה ששורדת אגב שעות ארוכות".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
Michael Kors - Pour Femme
היצרנית: "ניחוח הדרי מתובל עצי, מעורר שמחה, חום ואת האנרגיה המעצימה של האוקיינוס. הוא בעל ניואנסים ועומק, משלב בין ניחוחות אדמה וים כדי ליצור אפקט רענן, ארומטי ובלתי צפוי.
תווים עליונים של ברגמוט, פלפל ורוד ולבנדין יוצרים פתיחה תוססת ופרובוקטיבית. לב הניחוח נקי וגברי, מובל על ידי תווים של ים, מרווה וגרניום. הבסיס חם וקטיפתי, עם תווים של פצ`ולי, וטיבר וענבר אפור. עוצמתי ועמיד לאורך זמן, ניחוח הדרים ספייסי עצי זה לוכד אנרגיה גברית מודרנית.
העיצוב הדרמטי והייחודי של ה-Michael Kors Pour Femme הוא בהשראת מוטיב שרשרת החוליות, פריט מרכזי באסתטיקה העיצובית של מייקל קורס.
המעצב קיבל השראה מהיוקרה, הזוהר המודרני והגרפיקה של חוליות השרשרת, בין אם היא משווקת כתכשיט, על קולקציית ה-ready to wear או על תיקי היד האייקוניים שלו".
מחיר: 449 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "בושם מתוק ואלגנטי עם ניחוחות של ברגמוט, פלפל ולבנדין. מרגיש כמו ביס ראשון של עוגת פרלין משובחת. ועוטף בחמימות ואופטימיות.
הוא מושלם לימים קרירים כשאת זקוקה לחיבוק ריחני. אבל היי, היזהרי - כי באקלים המקומי והחמסיני שלנו, הוא עשוי להפוך בקלות בימים לוהטים לניחוח מתוק מדי".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
HALLOWEEN - MY WISH
היצרנית: "בושם האו דה פרפיום נועד ללוות, לחבק ולעודד את הרצונות העמוקים ביותר של נשים עם הסיסמה Embrace your magic.
My Wish מעוצב בצורה עגולה ומהווה מטאפורה המראה שכל מה שאת רוצה נמצא בהשיג ידך. הבקבוק העגול מזמין לגעת בו, להחזיק ולהרגיש אותו קרוב.
צורתו המעגלית מייצגת שאין התחלה אמצע או סוף - בדיוק כמו החלומות.
ניחוח קסום, נשי מתוחכם וקטיפתי שנוצר על ידי הבשמים דלפין לבו ודומיטיל ברטייר. בושם פרחוני-אוריינטלי-פירותיי. התווים העליונים - דובדבן, עלי סיגליות, דומדמניות שחורות. תווי הליבה - יסמין וגרדניה בעוד שהתווים הבסיסיים מורכבים מקרמל מלוח, אזוב ופטצ׳ולי".
מחיר: 349 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים ובאתר הסחר CHOZEN.
הנסיינית: "ניחוח צעיר ונועז שמשלב קרמל מלוח, יסמין ודובדבן. הוא יילך טוב עם מטפחת משי יוקרתית סביב הצוואר. קצת חריף, קצת פרחוני, אבל עם המון סטייל.
מושלם לאישה הצעירה שכבר יודעת בדיוק מה היא רוצה מהחיים הודות לקרמל מלוח, חצוף ועוקצני עם טיפת רשע שמשדרגת אותו מעוד בושם טינאייג`ירי לבושם סופיסטיקייטד לנשים צעירות".
ציון: 8
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
TOUS - ELECTROTOUCH
היצרנית: "ניחוח עם מתח חשמלי גבוה שלא ניתן לעמוד בפניו. הבושם החדש ELECTROTOUCH או דה פרפיום בעל ניחוח ענברי- פרחוני, מיועד לנשים שמקרינות אנרגיה ויודעות שהן מרכז תשומת הלב.
הניחוח נפתח בתווים פירותיים ומרעננים של אגס, אשכולית, וחמוציות, מתמזג בלב עם פריחת יסמין ותפוז, ומתעצם עם נגיעות מתוקות של קרם שניטי.
הבסיס מורכב מתווי עץ אלגנטיים כמו סנדלווד ו-Dreamwood™, (מרכיב ריח טבעי וייחודי המיוצר בטכנולוגיה ירוקה וחדשנית) מתמזג עם וניל ופרלין ליצירת מגנטיות בלתי ניתנת להתנגדות.
הבקבוק הייחודי, בצבע ורוד מתכתי, מושך את העין ואת תשומת הלב. כמו האישה שהוא מייצג, הוא מתבלט ולא משאיר אף אחת אדישה, תוך שמירה על איזון מושלם בין חום לעוצמה".
מחיר: 299 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים ובאתר הסחר CHOZEN.
הנסיינית: "ניחוח ענברי-פרחוני שמזכיר טיול בגן אנגלי. שילוב מושלם של אגס בשל, אשכולית רעננה וקרם שניטי מתקתק. זה בושם מספיק קליל ליום, אך מתוחכם דיו לערב.
הוא מושלם למי שמחפשת משהו אלגנטי אך לא מוגזם. הבונוס: הוא מעולה לליירינג משום שהוא מתערבב נהדר עם בשמים של מותגים אחרים".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
STEVE MADDEN - GOLDIE
היצרנית: "בושם לאישה בעל ניחוחות פרחוניים שנועד לשקף ולהעצים את האישה המודרנית, הסקסית והחזקה שבטוחה בעצמה ומשדרת ביטחון וייחודיות.
GOLDIE, מיועד לנשים מגיל צעיר ועד מבוגר שרואות עצמן נועזות ובעלות השפעה וכוח. הניחוח פרחוני-עצי משלב בין רעננות של פרחי גרדניה לחמימות של עץ סנדל ובכך יוצר קוקטייל חושני של ריחות שיעצימו כל אישה שתלבש אותו.
תווי הלב הם ליבת החוויה- תווים עדינים של פרח הגרדניה, פרח עדין ואלגנטי שמעניק ניחוח פרחוני נקי וטהור, פרח היסמין, שמביא איתו ניחוח עמוק, חושני ומתוק, ותבלין ציפורני חתול, אשר מוסיף חריפות עדינה ומתבלת, שמוסיפה עוקצנות ומעניקה עומק ורבדים לניחוח".
מחיר: 299 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "ניחוח צעיר ואניגמטי עם נגיעות של סנדלווד, פרחי גרדניה ותבלין ציפורני חתול. זה מרגיש קצת כמו טיול ברחובות לוס אנג׳לס.
מחד מעודן, אך מאידך עם אופי חזק - הניגודיות מסקרנת שלו היא הדרך הכי מדויקת לתאר את הריח הארומתי-חריף/ מתוק ולא שגרתי שלו".
ציון: 8.5
יח"צ, צילום: יצרן, רשמי
CARELINE - DIVINE
היצרנית: "הבושם החדש נרקח במעבדות הבישום בצרפת. ניחוח פרחוני המופק מפרחים עזי ריח המסמלים נשיות ומהווים מפגן בולט של יוקרה, שמחת חיים ותעוזה.
הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ניחוח פרחוני עם תווים מתקתקים. שניות לאחר מכן הפרחוניות נעטפת בפרץ ארומטי ומתובל המוסיף תווים של מסתורין. בתוך כמה דקות מתפתחים תווי בסיס חושניים של תמציות יוקרתיות ומקבעים על העור שלך ניחוח נשי ומוחצן שאי אפשר להתעלם ממנו כשאת בסביבה.
התווים העליונים - ורדים, יסמין וליצ׳י מעניקים פרץ פרחוני מתקתק. תווי הליבה - מגנוליה, וניל ואגוז מוסקט בעוד שהתווים הבסיסים מורכבים מאמבר לבן, וטיבר ומאסק יוצרים בסיס חושני העוטף את התווים הפרחוניים ויוצר ניחוח יוקרתי על העור".
מחיר: 149.90 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
הנסיינית: "בושם קליל ורענן עם ניחוחות של פרחים מתוקים. מרגיש כמו ממתק שהפך לניחוח. סכריני, מפתה וענוג. לא יוצא דופן או ייחודי בשום צורה, כמעט פרחוני גנרי - אבל זה לא בהכרח דבר רע".
ציון: 8