יש להודות על האמת - בשנים האחרונות הולך ומתחזק מעמדו של ט״ו באב, מועד שבעבר קצת פחות "תפס" פה, ביחס לחגיגות הוולנטיין הנוצרי.
ט״ו באב, חג האהבה העברי מבוסס כידוע על פסקה במסכת תענית במשנה (ד׳, ח׳), שנכתבה במחצית השנייה של המאה השנייה לספירה. ממנה ניתן להבין שביום ה- 15 בחודש אב צוין מעין חג עממי שבו צעירי ירושלים, בנים ובנות, יצאו אל הכרמים, רקדו ומצאו לעצמם בני זוג.
כמו אחיו הנוצרי, גם זה היהודי כולל המון לבבות אדומים, תחתונים מתחרה, שוקולדים מתוקים ופרחים מלבלבים. אחחח – כמה אהבה! החלק שלנו בעסקה הוא לספק כמה רעיונות ליום הורדרד הזה.
החלק שלכם - להדפיס או לשלוח במייל את הכתבה, כבדרך אגב, באקט נונשלנטי ולא מכוון, ולהמתין לנס...
הבחירה המתוקה
יח"צ. צילום: דרור עינב
מארז שוקולד. במקס ברנר מציינים את החג עם קולקציית מארזיים מגניבה. בין מגוון המארזים תמצאו כאלה המכילים מוצרי שוקולד משובחים ופרלינים בעבודת יד, ובאחרים - מוצרי טיפוח המבוססים על חמאת קקאו, ליקר שוקולד מריר במגוון טעמים, ויינות מיקבי בוטיק ישראלים.
למה כן? מארז LOVE STORY BOX המוגש כמדי שנה בעיצוב רומנטי בדמות המזוודה האייקונית של המותג כולל קוביות שוקולד לבן ממולאות בנוגט ובשברי קשיו קלויים. עוד במארז: פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, כדורי דגנים מצופים בשוקולד חלב וחמאת בוטנים, טיפות שוקולד חלב מעולה עם שבבי קרמל ומלח קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני.
בתכל`ס אי אפשר באמת לפשל עם מארז שוקולד מעוצב, בטח ובטח כשמדובר בברנר. זה מרשים ובעיקר טעים.
מחיר: 219 ₪, בסניפי הרשת, החנויות, באתר המותג.
הבחירה היוקרתית
יח"צ
בושם לאישה. L’EAU DE TOILETTE IDOLE, היצירה החדשה לבית לנקום נרקחה על ידי שלישיית הבשמיות שיצרו את האו דה פרפיום המקורי: שימאלה מזונדיה, נאדאז` לה גרלנטזק ואדריאנה מדינה.
השלוש ביקשו לייצר סימביוזה בין מרכיבים טבעיים למדע, זאת במטרה לחשוף רעננות עוצמתית חדשה בהשראת אקורד של תה ירוק שינצ`ה.והתוצאה: גרסה רעננה יותר לחותמת הריח המוכרת של אידול, המתהדרת בתווים של וניל בורבון פרימיום, עץ ארז ופצ`ולי, המשתלבים עם העדינות האינסופית של מושקים.
למה כן? הניחוח והמראה של האידול ל`או דה טואלט שנחת על שולחני, הציף את בנות המשרד בגעגועים וזיכרונות מתוקים. אחת סיפרה לי שזה היה הבושם הראשון שקיבלה מאמא שלה כשחזרה מטיול בדנמרק בגיל 14, אחרת סיפרה שזה הריח שמזכיר לה תמיד את הנשיקה הראשונה על הברזלים בתיכון בגיל 15. מי היה מאמין שחלפו כבר שני עשורים מאז כבש האידול האייקוני ההוא את מדפי הבשמים.
אני (וכאמור גם בנות המשרד) שמחנו לשמוע על שובה של הקלאסיקה המוצעת הפעם עם נופך צעיר וחושני יותר. הבקבוק החדש מרשים, הריח מזכיר את המקור, עם רענון של תו פרחוני - במיוחד לחובבות הנוסטלגיה והבשמים המתוקים.
מחיר: 519 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
בושם לאישה. מעצב העל סלבטורה פרגאמו הרחיב את קולקציית סניורינה המיתולוגית בניחוח חדש - אוניקה. זה ניחוח המשלב בהרמונית בין תערובת גורמה עצית - טבעית ואופנתית לתווים פרחוניים ונגיעות איטלקיות מענגות.
הבושם שנוצר בשיתוף פעולה עם ג`רום אפינט, בשם מומחה ב-Robertet, נפתח בפרץ נוצץ של תווי הדרים, המשולבים עם אקורד ימי של הריביירה האיטלקית הרעננה והקלילה.
בתווי הלב, הניחוח של אפינט חושף ניואנסים עדינים של פרחי אזליאה לבנים שנשזרו בטעם שקשה לעמוד בפניו - טירמיסו איטלקי. כל אלו יחדיו יוצרים שילוב פרחוני אייקוני שמשדר תחכום ופינוק.
למה כן? אם אתם מחפשים ללכת על בטוח, בחרו באוניקה, כי למרות שמדובר במתנה הכי שחוקה בספר המתנות, בושם של פרגאמו תמיד עובד!
מחיר: 435 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
בושם לגבר. המותג האיטלקי Off-White™ הרחיב את קולקציית SOLUTIONS עם השקת ניחוח חדש, מספר 10. מדובר בניחוח מאסקי – עצי המכיל בתוכו פלפל וורוד, פצ`ולי ומלח הים המעניקים לו אישיות ייחודית.
למה כן? זאת לא וריאציה על ניחוח מאסקי - עצי, זה הדבר עצמו. בבקבוק משגע שעיצבה איסמאיה פרנץ` מבוקבק מה שמריח כמו אלפי פרחי ורד שראשם נמלק כדי ליצור ריח נקי, חמצמץ קלות, חד משמעי ומפורש.
מבחינתי זה גן עדן של ממש לחובבי הז`אנר הרענן, פחות למי שאוהב יותר גוונים, תחכום ומעט מסוקסות. אגב, מאוף וויט מוסרים שמדובר בכלל בבושם יוניסקס, כך שגם גברים וגם נשים מוזמנים להתעלף במידה שווה מהעמידות המעולה שלו.
מחיר: 449 ₪ ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם.
הבחירה הריחניית
יח"צ. צילום: סשה דובינסקי
מארז טיפוח. ב-GIGI מעבדות מציעים מארז טיפוח מפנק הכולל תיק רחצה בפוקסיה זרחנית, שהוא ללא ספק MUST HAVE בחלל האמבטיה ובתוכו שלושה מוצרי דגל של המותג - קרם יום מסדרת TEXTURE, קרם עיניים וקרם שפתיים מסדרת 3D HYALU FILL להחדרת הלחות לשמירה על מראה חלק, גמיש וזוהר.
למה כן? אין ממש צורך להציג את ג`יג`י, המותג שדוגל בבריאות העור על פני קידוש היופי. כמותג טיפוח אפקטיבי שלא דוגל בגימיקים מציעים שם השנה לקראת חג האהבה העברי מארז בדמות תיק רחצה הכולל שלושה מהכוכבים הגדולים - קרם לחות, קרם עיניים וקרם שפתיים.
בקיצור, אם עדיין לא התמכרתם.ן למוצרים שלהם, זוהי בהחלט הזדמנות מעולה להתנסות בהם.
מחיר: 739 ₪, אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג.
יח"צ. צילום: Vipdesign
מארז טואלטיקה. רשת ללין קולקציית מארזי מתנה במהדורה מיוחדת בניחוח White Cherry Blossom.
הקולקציה נוצרה בהשראת פריחת עלי הדובדבן הנישאים בשמי התכלת ויוצרים את הרכות, האווריריות והנוף עוצר הנשימה בגווני הוורוד והתכול המרחיבים את הלב. מהמגוון קיבלנו להתרשמות את מארז האהבה הכולל תיק רחצה שרי לימיטד ובפנוכו: קרם ידיים, קרם גוף ופילינג גוף.
למה כן? לטס פייס איט - אנחנו מתות על המארזים של ללין לא רק בגלל המוצרים, אלא בגלל שהם תמיד מגיעים בתיק או קופסה שימושיים בטירוף. במקרה הזה מדובר בתיק רחצה מקסים המאכלס בתוכו שלושה תכשירים אייקונים בניחוח משכר: קרם ידיים, קרם גוף ופילינג שתמיד עושה את העבודה...
מחיר: 139.90 ₪, בסניפי הרשת.
יח"צ
הבחירה הרומנטית
נר ובשמי אווירה. נרות ומפיצי ריח הם יותר מסתם אביזרי נוי - הם מרכיב חיוני ביצירת אווירה ביתית מזמינה ומרגיעה. ריחות נעימים יכולים להפחית מתח, ולשפר את מצב הרוח, הם מוסיפים חמימות לחלל, ומסייעים ליצור סביבה ביתית ונעימה.
הוספת נרות וניחוחות לבית היא דרך פשוטה אך אפקטיבית לשמור על אווירה של רוגע ונחת בימים לחוצים ועמוסים, כמו גם לתרום לאווירה רומנטית.
למה כן? בשביל ערב רומנטי בזוג לא מוכרחים לנסוע לצימר הדרום - ובכל זאת, יש עוד כמה דברים מיוחדים שניתן לעשות בבית לצד הארוחה והסרט, למשל, להתאבזר במוצרי מותג האווירה NOLA LOLA הכולל נרות ומפיצי ריח במגוון ריחות חדשים, ועיצובים מיוחדים ולשדרג את האווירה הרומנטית.
בתכל`ס אי אפשר לטעות אף פעם עם נרות, במיוחד אם אלו המשובחים של נולה לולה.
מחיר: נרות - 69.90 ₪. מפיץ ריח - 49.90 ₪, בסניפי רשת סופר פארם.