כללי
סוסיתא
גאדג'טים
נדל"ן
101 מיסטיקנים ישראליים
כל הנשמה
הזמן הורוד
הדודל של גוגל
משפטפטת
U N A C T I N G
סיפור מצולם
המומחים
לו ולה
מטופחת
סלון יופי
כללי נשים
פאשניסטה
פאשניסט
ברבריה
מטרוסקסואל
סקס ואהבה
פאשן ניוז
קולינריה
מבזק קולינרי
זוללים
אוכלים בחוץ
ספר מתכונים
השַׁתְיָין
תרבות
כללי תרבות
על הבמות
על המסך
הספרנית
הזמנה להאזנה
עיצוב
בדק בית
הום סטיילינג
גינה לי
עשו זאת בעצמכם
בריאות
מעבר לדלפק
עושים כושר
ביקור רופא
חוג הסילון
עדכונים מהביצה
רכילות, סלבס ופאפארצ'י
נופש ותיירות
נשארים בארץ
יוצאים לחו"ל
ילדים
כללי ילדים
המשחקייה
ילדודס
ג'ימבורי
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר
אל תגידו בחיים לא: בסוף גם אתם תקנו קרוקס עם הדפס של וודי מ"צעצוע של סיפור"
תגידו מה שתגידו, קרוקס פה כדי להישאר
■
הנעליים שהוגדרו כ"אחת ההמצאות הגרועות ביותר" כבר הפכו לחלק אינטגרלי מהנוף, גם בקרב בני דור ה-Z, שרק לאחרונה דירגו אותו במקום החמישי ברשימת מותגי ההנעלה האהובים עליהם
■
עתה, זוכות הקרוקס לתחייה צעירה ומחודשת עם דגם מפתיע שמושפע מהסרט "צעצוע של סיפור"
קובי טיריפינטו
25/04/2024
יח"צ. דגמי קרוקס לקיץ 2024, עיצוב: עינת פילוסוף
אופנה היא תחום הפכפך, והנעלה היא קטגוריה שתלויה בהלבשה שאופנתית באותו רגע, ולמרות שיש מי שהספידו כבר את נעלי הגומי שהוגדרו כ"אחת ההמצאות הגרועות ביותר", הרי שחברת קרוקס האמריקאית, שנוסדה ב־1999 בבולדר קולורדו, עדיין פופולרית מאד, אפילו בקרב בני דור ה-Z, קהל נחשק לכל מותג קמעוני.
רק בסתיו האחרון דירגו בני נוער אמריקאים את קרוקס במקום החמישי ברשימת מותגי ההנעלה האהובים עליהם, זאת לפי סקר של פייפר סנדלר, כשב-2017, לשם השוואה, הוא דורג במקום ה-38.
היחס לקרוקס נחלק תמיד לשניים: אלו שאוהבים את הנעל כי היא נוחה להם, ואלה שרואים בה סמל לוולגריות וחוסר טעם.
עם זאת תמיכתם של ידוענים כמו ג`סטין ביבר, כריסטופר קיין ודיפלו שיצרו קולקציות בשיתוף פעולה עם המותג, כמו גם המוזיקאי קווסטלאב שהגיע לטקס האוסקר בקרוקס והראפרית ניקי מינאז` שנעלה קרוקס בצע ורוד על שפת הבריכה, לצד דגמים ייחודים שהשיק המותג במרוצת השנים לדוגמה זה שהציג דמנה גווסאליה על המסלול של בית אופנת העל בלנסיאגה, תרמו רבות לפופולריות של נעלי הפלסטיק הצבעוניות גם בקרב צעירים.
צילום: אתר יצרן (רשמי)
לאורך השנים וכדי לקרוץ לקהל הצעיר פיתח לעצמו המותג קול ייחודי ברשתות החברתיות דרך שימוש באימוג`ים וממים. זהו מהלך שצלח וסחף צעירים רבים משום שהם חשו שהמטרה של קרוקס היא ליצור קהילה ולא סתם לגרום להם לרכוש נעליים.
בהתאמה, מדווחת זכיינית המותג בישראל, חברת קולנוע חדש, מבעליה של רשת הנעליים WeShoes, כי מכירות קרוקס רק גדלות משנה לשנה, בעיקר בדגמי האופנה של המותג, אך גם בדגמים הקלאסיים.
צילום: אתר יצרן (רשמי)
צילום: אתר יצרן (רשמי)
"קרוקס שומר על מעמדו במקום הראשון מבין כל מותגי הרשת", ציינה זוהר בן זינו, סמנכ"לית השיווק של WeShoes באירוע חשיפת קולקציות קיץ 2024, רגע לפני שהציגה את שיתופי הפעולה החדשים של המותג ואת הדגמים המסקרנים שהשיק לקיץ 2024 קרוקס ברבי, קרוקס ספידי מקווין וקרוקס NBA.
אך גולת הכותרת לקיץ הנוכחי היא דגם ייחודי שמבקש להחזיר אתכם היישר לניינטיז. מוכנים? תתארגנו על סקטבורד ותתפארו בשרוול קעקועים כי זהו דגם קרוקס מיוחד שיאפשר לכם להפגיז לבית הספר בכפכפי קלוג עם הדפס של שריף וודי מ"צעצוע של סיפור".
הקרוקס החדשה מוצעת בתוספת ג`יביטים להשלמת האאוטפיט של וודי על הגפה, ובחתימת "אנדי" האהובה על הסוליה הפנימית. בנינו, זה שוס!
מחיר:
99 - 349.90 ₪, בסניפי רשת WeShoes
מצאתם טעות בכתבה? ספרו לנו ונתקן
לחץ כאן
אולי יעניין אותך גם
מאמרים
נוספים
גורלו של מר כהן - סאטירה פוליטית נוקבת
קוד מוצר:
21/02/2022
יפעת דיסקין
פרטים נוספים
גטו הילדים - סרט שמטרתו גיוס תרומות לילדים עניים באוגנדה
קוד מוצר:
27/12/2021
שולמית עזר
פרטים נוספים
גיא כהן שלו
קוד מוצר:
06/06/2022
רוסלו שמריה
פרטים נוספים
רוצה לספר לנו על משהו?
יש לך ידיעה/ רעיון ששווה אייטם?
מוצר ששווה סקירה?
צור/י
אתנו קשר