יח"צ
פלחי צ`יפס - מילוטל
היצרנית: "צ`יפס פלחי תפו"א עם קליפה לטיגון ולאפייה".
מחיר: 21.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "זה פשוט מוצר מופלא! אני השתמשתי בתפוחי האדמה הללו ליישום מתכון של חיים כהן ואלי לנדאו . מדובר בגרסה למתכון איטלקי עתיק יומין לתפוחי אדמה צלויים בתנור, דלי שומן, אך עשירים בטעם ומשופעים בניחוחות נהדרים.
לקחתי את פלחי תפוחי האדמה של מילוטל ועליהם בזקתי תערובת פירורי לחם שהורכבה מלבד הפירורים עצמם גם מרוזמרין, מרווה וכפית של פלפל שחור.
ערבבתי היטב עד שכל הפלחים התעטפו בפירורים. מעליהם הוספתי זרזיף דק של שמן זית (שתיים-שלוש כפות) והכנסתי לתנור לאפייה של כחצי שעה לערך או עד שתפוחי האדמה משחימים וקשה כבר לעמוד בניחוחות העולים מהתנור.
במשך האפייה חשוב לפתוח מדי פעם את דלת התנור ולערבב את תפוחי האדמה.
את תפוחי האדמה האפויים יש להעביר לקערת הגשה ולא לשכוח לבזוק עליהם מלח. זה יוצא פשוט מוווווושלם - בהתחייבות".
ציון: 10
יח"צ
גרגירי חומוס - SERA (ויליפוד)
היצרנית: "גרגירי חומוס משומרים במי מלח".
מחיר: 11.90 ₪ ל-80 גרם, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "סדרת מוצרי המותג סרה התרחבה עם גרגירי חומוס משומרים במי מלח. קשה להפתיע עם גרגירי חומוס וגם המוצר החדש שמייבאת ארצה חברת וילי פוד הוא לא בשורה מרעישה שתרעיד את מדפי המרכולים.
הוספתי חופן גרגירים לסלט ירושלמי (כמו בארומה) שאני אוהב להכין מדי פעם, כשיש לי חשק או כוח.
בשורה התחתונה המוצר עושה את עבודתו נאמנה וטעים בסך הכל".
ציון: 8.5
יח"צ
יוגורט - דנונה (שטראוס)
היצרנית: "SKYR - יוגורט במרקם קרמי, עשיר בחלבון (11-12 גרם חלבון), במגוון טעמים: תות, קרם לימון, קרמל מלוח ולבן טבעי".
מחיר: 5.50 ₪ ל-150 גרם, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "סוף סוף – טרנד ה-SKYR הגיע לישראל וברור שמי שתביא אותו לכאן היא חברת שטראוס.
למי שלא שמע ולא ידע, יוגורט SKYR מתהדר בכמות יפה של חלבון, מרקם אלוהי ואחוזי שומן נמוכים. כצרכן יוגורט ידוע, אצתי רצתי להסתער על המוצר החדש שהגיע לפתחי לסיקור.
בסדרה המדוברת מגוון טעמים: תות, קרם לימון, קרמל מלוח ויוגורט טבעי. כמובן שטעמתי מכולם.
התחלתי ביוגורט הטבעי המוצע ללא טעם שיפריע לי לבחון אותו. פייר, לא הופתעתי. היוגורט מעולה במרקם מצוין וטעם חמצמץ נהדר.
מכל הטעמים המוצלח ביותר מבחינתי הוא התות, אחריו הלימון ובסוף הקרמל המלוח, שלדעתי פשוט לא משתלב טוב במוצרים חלביים".
ציון: 8.5
יח"צ
חטיף צ`יפס - Hunter Foods (א.ג.ת.ד)
היצרנית: "חטיפי הצ`יפס מבוססים על תפוחי אדמה ומוצעים בשלל טעמים - כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז`ן, כמהין לבן ופורצ`יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז`ן ועוד. החטיפים מיוצרים בעבודת יד.
החטיפים 100% צמחוניים, 100% ללא מונוסודיום גלוטמט, 100% ללא אורגניזם מהונדס גנטית ו-100% ללא שומן טראנס או כולסטרול".
מחיר: 16 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "כבר בביס הראשון קל להבחין כי לא מדובר בצ`יפס שנועד לחך העדין של ילדים.
צ`יפס הגורמה של המותג האנטר פודס מאיחוד האמירויות הוא החומר ממנו עשויים חלומות וככזה הוא מכיל בתוכו טעמים מצוינים שמשתלבים היטב עם אלכוהול משובח.
זה לא חטיף של ערב עם החבר`ה אלא כזה שמותאם יותר למסיבות קוקטייל וארוחות מפונפנות.
עם ניחוח שתופס אותך מרגע פתיחת השקית ומרקם מתפצח, טעמי הכמהין וארבע הגבינות שניסיתי לא השאירו מקום להתלבטויות – צ`יפס כזה בוודאות עוד לא טעמתם".
ציון: 9.5
יח"צ
קפסולות - סטארבקס
היצרנית: "הקפסולות המוכרות מוצעות מעתה באריזה חדשה ומרעננת, ליצירת מראה אחיד של השרוולים הייחודיים. הקפסולות מתהדרות בשלושה סוגי קלייה - בהירה, בינונית וכהה המספקים מענה לצרכים השונים של הצרכן בישראל.
השינוי חל בכל 12 הטעמים המשווקים בישראל - קרמל, וניל גוואטמלה, סאני דיי, בלונד אספרסו, קולומביה, פייק פלייס, האוס בלנד, ורונה, אספרסו, אספרסו נטול ואיטליאן רוסט".
מחיר: 20.90 ₪, ברשתות השיווק והפארם.
דבר הנסיינית: "בכל מקום בו אני מבקרת בעולם, אני חייבת להיכנס לסניף הסטארבאקס המקומי. והנה סופסוף הגיעו ארצה הקפסולות בטעמים שמזכירים לי חו"ל.
אז הזמנתי כמה חברות לקפה של בוקר שישי והחלטתי להפתיע אותן בטעמים חדשים (בסופו של דבר, כמה אפשר להשתמש באותו "נס" כל הזמן?). כן בנות, מה תשתו הבוקר? רק תבקשו.
לימור התלהבה מטעם הקרמל, וחיה עפה על הווניל. עינת, מתלוננת סדרתית, הפתיעה וציינה כי אחרי שלא ביקרה בחוצלארץ כבר כמה חודשים היא מרגישה קצת חול".
ואני? אני ממשיכה לדמיין.... בכל פעם כשבא לי לקפוץ למדינה אחרת, אני מכינה לי קפה אחר, הפעם בחרתי לי את סינגל אוריג`ן גואטמלה, אז תנחשו לאן הפלגתי בדימיונותיי".
ציון: 10
יח"צ
שוקו בננה - מחלבת יטבתה
היצרנית: "לאחר ההצלחה אשתקד חוזרת למדפים מהדורה מיוחדת של משקה השוקו בננה בשקיות אישיות".
מחיר: 20.10 ₪ למארז של 8 שקיות, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "אני לא ממש יודעת מתי קרה ש"יטבתה" הפכה לשם גנרי לשוקו, אבל בשנים האחרונות נראה שהמותג הספציפי הזה שולט לגמרי בשוק משקאות החלב.
כמעט בכל שנה מוציאים בשטראוס, בעלת המותג מחלבת יטבתה, שוקו בפורמט של מהדורה מוגבלת. אבל מודה שאת שהמהדורה מהשנה שעברה סקרנה אותי במיוחד: שוקו בשקית בטעם נוסטלגי במיוחד, בננה.
בתחילה גם אני עשיתי את אותו הפרצוף שאתם עושים עכשיו, אבל הסקרנות הכריעה אותי בשעתו הייתי חייבת לנסות ופשוט התמכרתי, אבל אז לרוע מזלי השוקו המצוין הזה פשוט ירד מהמדפים, כדרכן של מהדורות מוגבלות.
עתה, חוזר אלינו השוקו המנצח הזה לסיבוב נוסף, והבשורה המשמחת היא שניתן מעכשיו להשיג את טעם הבננה הנהדר הזה גם בפורמט של ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל המאפשרים פינוק לכל בני הבית".
ציון: 9.5