יח"צ
המלחמה שאחרי המלחמה
את השלכותיהם של אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל" נבין יותר לעומק שנים קדימה מעכשיו. אך כבר בימים אלו ניתן לקבוע מספר השפעות שליליות שיצרו האירועים המחרידים הללו בקרב הציבור הישראלי.
באיגוד לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית מדווחים כי החל מהשבעה באוקטובר ובשלושת החודשים שאחריהם התקבלו במרכזי הסיוע 12,664 פניות אודות פגיעות מיניות שאירעו ביום הטבח.
באוקטובר לבדו מדובר בעלייה של 62% בפניות לעומת השנה הקודמת. הפגיעות המיניות שקרו ביום הטבח עצמו העירו טראומות ישנות בקרב אלו אשר נפגעו מינית בעבר בשל ריבוי העדויות המחרידות.
בתוך כך, השיקה חברת מי עדן, בשיתוף סופר פארם ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, בקבוקי מים במהדורה מוגבלת עם הכיתוב "המלחמה שלאחר המלחמה" במטרה לעורר מודעות בנושא.
הבקבוקים הללו יימכרו כתרומה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין במחיר של 5 שקלים. כל ההכנסות יועברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.
יוני ארליך, מנכ"ל קבוצת מי עדן: "בשבעה באוקטובר כולנו קמנו למציאות אחרת, קשה מנשוא. מתחילת המלחמה רבים מעובדי החברה נקראו למילואים, חברים ומשפחות של רבים נפגעו.
ביום האישה השנה, חברת מי עדן גאה לסייע במאבק האלימות המינית נגד נשים וגברים ולשתף פעולה יחד עם סופר-פארם, ועם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. אני מודה לשותפים שלנו על ההזדמנות לקדם מטרה חשובה זו במיוחד בימים אלה בהם המלחמה עוד נמשכת, ומלחמתם של הנפגעות והנפגעים גם היא, רחוקה מלהסתיים".
אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע: "מאז השבעה באוקטובר, הגיעו למרכזי הסיוע מאות פניות של נפגעות ונפגעים שהמלחמה גרמה להן ולהם לטריגר ולהצפה של פגיעות עבר.
התחושות של חוסר הביטחון והסכנה הקיומית משפיעות על החברה כולה, ובמיוחד על מי שנפגעו. אנחנו רוצות להודות מקרב לב לרשת סופר-פארם ולחברת מי עדן על שיתוף הפעולה וההתגייסות לסייע, לכל מי שנפגעו, במבצע למכירת בקבוק מיוחד של מי עדן".
יח"צ
המיתוג החדש של "נביעות"
מותג המים המינרליים נביעות השיק נראות ושפה תקשורתית חדשים מהניילונים. את המהלך התקשורתי מוביל השחקן ויוצר הפרינג` עמית אולמן ("העיר הזאת").
כחלק מהמהלך, בנביעות מאחדים את עיצוב הבקבוקים בסדרת המים המינרליים וסדרת המים בטעמים, גם הם על בסיס מים מינרליים, ושתי הסדרות זכו למראה חדש, אחיד ומרענן.
המסר המלווה את המיתוג החדש של המותג הוא כי צריך להעלות את מפלס הטוב בחיים שלנו ולשמור על מאזן חיובי ביומיום, וכל לגימה של נביעות נותנת פלוס חיובי שמעלה אותנו למעלה - בין אם מדובר במים מינרליים עם מגנזיום, או נביעות בטעמים עם פלוס של טעם מרענן.
אנחנו אומרים שאם שלוק של נביעות יביא לתחושה כזו – אז תנו לנו מים-מים בששון!