יח"צ. צילום: בן פרג
מסיכות, רעשנים, שירים וריקודים. אין חג שנמצא בסתירה גמורה למצבנו מאז אוקטובר האחרון.
אבל זה החג שמסמן ש"החיטה צומחת שוב" ושאנחנו תאבי חיים, למרות הכל. ואין ראויים יותר מהילדים, שחוו הרבה יותר מדי, כדי לחגוג אותו כהלכתו, עם אלף גון וצבע, ונצנצים למכביר.
רשת סקארה נרתמת למשימת שדרוג המסכות ומבקשת להוריד מההורים את נטל רכישת התחפושות, תחת הסלוגן #לא מתחפשים_מתאפרים.
בהתאם, השיקה בהשקעה של כחצי מיליון שקלים חנות קונספט בעופר הקניון הגדול פ"ת, שתהפוך במהלך חודש מרץ לחנות ייעודית במיוחד לחג הפורים.
למעלה מ-10,000 מוצרי איפור וטיפוח, פטנטים ליישום מדויק של האיפור, כמו שבלונות ומדבקות מאבנים נוצצות, פלטות בגוונים עזים, עפרונות זוהרים, קעקועים זמניים, תכשיטים ושאר אביזרים משלימים וססגוניים מוצעים לקהל הרחב בחנות, שמתפרשת על 170 מ"ר, בתפאורה גותית ועם שלל "הצעות הגשה" ברוח גרמי השמיים.
יח"צ. בר ברימר ואנה זק. צילום: אסף לב
הזמרת והפרזנטורית אנה זק הובילה את הקמפיין, ביחד עם עומר נודלמן ובר ברימר, ויחד הם חשפו מראות איפור טרנדיים ונוצצים מתמיד, של ירח, שמש, גלקסיית כוכבים, ושאר מראות נוצצים ומשני אווירה.
אז השנה, גם אם התחפושת שלכם עדיין תקועה בסין, או שאתם לא במצב רוח, תוכלו לאפר את עצמכם לדעת, ולתבל את חייכם בנצנצים. כל זאת בעזרת גוונים משובבים, יצירתיות וקורט של סבלנות.
יח"צ. אנה זק
קבלו את רשימת הקניות הפרטית שלי מחנות הפופ-אפ החדשה (בעזרתה אני הולכת ליצור את הדמות של וונדסדיי ודמויות נוצצות אחרות):
• מפיץ ריח סנטוריני, עם ריח עמוק ונעים במיוחד, 25 שקלים
• פריימר מתקן גוון לעור אדמומי, 40 שקלים
• שבלונה לאיפור עיניים, 20 שקלים
• דבק לקישוטי גוף, 12 שקלים
• נצנצים בגוון סגול מחשמל, 5 שקלים
• אייליינר זהב, 20 שקלים
• שפתון מט, גוון סגול-שחור (63), 14.90 שקלים