יח"צ
בושם - Off-WhiteTM
היצרנית: "קולקציית הבישום "PAPERWORK" בוחנת את מושג הבישום כהצהרה של עצמי, כאשר כל אחד מארבעת הניחוחות מוצע כ"פתרון" לחיפוש עצמי ולטעם אישי.
פתרון מס` 1 (Solution No.1) הוא ניחוח רענן, ספורטיבי וסקסי. תערובת ניסיונית של תווים עיקריים מגדירה את פתרון מס` 2 (Solution No.2 ) כניחוח אנרגטי, עוצמתי ומלא ביטחון.
כדי ליצור את פתרון מס` 3 (Solution No.3) נעשה ערבוב של הקלאסי והקונספטואלי לטובת ניחוח מודרני, רומנטי ומפתה עם תווים עיקריים הכוללים פלפלון ורוד, ורד, תמצית אמברט.
פתרון מס` 4 (Solution No.4 ) משלים את ההיצע עם ניחוח אורבני ארומטי שמקורו בתווים עיקריים של עלי קלמנטינה, פריחת תפוז (באמצע) וטיבר (בסיס).
בקבוקי הקולקציה עשויים זכוכית תעשייתית המיוצרת באיטליה על ידי בורמיולי, יצרן זכוכית מהוותיקים בעולם, ומעליהם ידיות בקרת אחיזה; למעשה, מדובר בהעתקים של ידיות סגירת ברזים תעשייתיים".
מחיר: 899 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי סופר פארם ובאתר Chozen.
דבר הנסיין: "קולקציית הבשמים החדשה של המותג אוף ווייט היא אחד המוצרים היותר מרעננים שתרכשו השנה. תשכחו מכל מה שידעתם הבשמים.
הבשמים החדשים בקולקציית Solution הם משהו שלא ראיתם ולא הרחתם המון זמן, מרמת עיצוב הבקבוק ועד לריחות המשגעים.
בקולקציה 4 בשמים, פתרונות אם תרצו. אני שמתי את ידיי על פתרון מספר 4. הוא אמנם לא פתר לי את כל הבעיות בחיים אבל בהחלט פתר לי התלבטות אחת בבוקר.
הוא מתהדר בניחוח משכר של עלי קלמנטינה, פריחת תפוז וטיבר. הריח שלו מזכיר יום חורפי באירופה הקלאסית וזורק את הדמיון למחוזות אחרים לחלוטין מכל מה שקורה כאן בישראל. מדהים, מטריף וחדשני לז`אנר".
ציון: 10 +
יח"צ
בושם - TUMI
היצרנית: "KINETIC, ניחוח מפתה וגברי השואב את עוצמתו מכוח התנודה.
התווים העליונים - עץ ענבר, מנדרינה איטלקית ועלי פימנטו. התווים האמצעיים - לבונה פרחי נצח ואגוז מוסקט בעוד תווי הבסיס - אלגום, עץ טיק ווניל מעושן".
מחיר: 499.90 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם והמשביר לצרכן.
דבר הנסיין: "אם לעשות את זה במכנה המשותף הרחב ביותר, לפחות לעשות את זה טוב. וטומי עושים אותו מצוין.
התנועה מתוצרתו מתהדרת בריח מקורי ויוצא הדופן, זהו בושם הוא יומיומי מאוד, אבל קז`ואל היא עדיין לא מילה גסה, ועם ניחוח מפתה ובעיקר גברי. ללכת עליו זה ללכת על בטוח".
ציון: 10
יח"צ
בושם - TITANIUM
היצרנית: "Luxor בושם המשלב בין תווים גבריים, פרי הדר רענן, פרחי לוונדר ותבלינים אקזוטיים המתקבעים בעזרת בסיס אקזוטי מתקתק.
התווים העליונים - קינמון, אשכולית, מוסקט והל. התווים האמצעים - לבנדר ותווי הבסיס - ליקוריץ`, פטצ`ולי, ווטיבר מהאיים הקאריביים, אמבר וסנדלווד".
מחיר: 149.90 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
דבר הנסיין: "ללוקסור כנראה כבר לא אגיע, אלא אם כן יהיה שלום עולמי (צחקתי בקול). אז הסתפקתי לעת עתה בבושם על שם העיר המצרית.
הבושם החדש מבית טיטניום מתהדר בפירמידה של ניחוחות כאשר בטופ מככבים קינמון, אשכולית, מוסקט והל ובתחתית ליקוריץ`, פטצ`ולי, ווטיבר מהאיים הקאריביים, אמבר וסנדלווד.
לא הבושם הכי מתוחכם על המדף, יש טובים ממנו ויש כאלה שפחות אבל בשורה התחתונה זה בושם טוב שמריח טוב ונהדר לשימוש יומיומי".
ציון: 8.5
יח"צ
בושם - SACARA
היצרנית: "סדרת 11-13 כוללת 3 בשמי גברים בניחוחות שונים.
בושם מספר 11 - בניחוח מתובל בהדרים ותווים עץ. ריח רענן, נקי ואלגנטי. בושם מספר 12 - בניחוח יוניסקס, נטול מגדר, פרחוני, עשיר, מורכב ויוקרתי, בעל ארומה אקזוטית, תוסס ובושם מספר 13 - בניחוח רענן, מחוספס, ייחודי ונדיר. בושם עוצמתי לגבר המודרני".
מחיר: 59.90 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי הרשת.
דבר הנסיין: "לראשונה אי פעם, המותג סקארה נכנס לשוק הבשמים לגבר. בסדרה תוכלו למצוא שלושה בשמים בניחוחות שונים.
אני ניסיתי את בושם מספר 11 בעל ריח הדרים ותווי עץ. אולי זה לא הבושם האולטימטיבי שיביס את בוס או דיור בטואלט שלכם, אבל יש כאן פוטנציאל לא רע בכלל.
הריח עדין אך בעל נוכחות. לצערי הוא לא תופס לאורך זמן כך שמצאתי את עצמי מתחזק אותו עם כמה שפריצים נוספים. בסך הכל בושם טוב ומתאים ליום יום".
ציון: 8.5
יח"צ
סדרת טיפוח - Edge
היצרנית: "סדרת טיפוח מעושרת בלחות ובוויטמינים, לשמירה על עור הגוף והפנים ולטיפוח השיער.
הסדרה כוללת ג`ל רחצה 3 ב-1 (שמפו, סבון גוף וסבון פנים), תחליב לאחר גילוח וסבון פנים. לסדרה שתי גרסאות; אחת כתומה לבעלי עור עדין ואחת ירוקה מעושרת באלוורה".
מחיר: ג`ל רחצה 18.90 ₪. תחליב לאחר גילוח - 18.90 ₪. סבון פנים - 18.90 ₪, ברשתות השיווק ובסניפי סופר פארם.
דבר הנסיין: "עולם הטיפוח הגברי מתפתח במהירות שיא בשנים האחרונות ולנו, הגברים שאוהבים לטפח את עצמם זו סיבה למסיבה.
לכן, אפשר להבין את הסיבה לחיוך שנמרח על פניי כשהבחנתי לראשונה בסדרת הטיפוח החדשה של אדג`. אחד המותגים המובילים בגזרת הטיפוח הגברי, שהתפרסם בעיקר בזכות קרם הגילוח האולטימטיבי שלו.
עכשיו המותג התרחב עם מוצרי טיפוח מיוחדים בפיתוח ישראלי (עוד סיבה למסיבה).
בערכה ניתן למצוא ג`ל רחצה 3 ב-1, תחליב לאחר גילוח וסבון פנים. לא צריך ללכת סחור סחור. אדג` תמיד ידעו מה הם עושים וגם הפעם מדובר בסדרה מוצלחת עם ריחות גבריים לפנתיאון.
ג`ל הרחצה סוגר פינה וסבון הפנים הוא כל מה שמטרוסקסואל אוהב. ההרגשה אחרי המקלחת מקבלת בוסט מרענן וכזה שילווה אתכם לשארית היום, או הלילה. תלוי איזה טיפוס אתם".
ציון: 10
יח"צ
הוואי MEN
היצרנית: "הוואי גבר אחד in ארבע בפורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי, מועשרת בתמצית מנטה ושמן חוחובה להזנת הגוף והשיער.
הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר, הפקק עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר! המוצר מתאים לשיער, לגוף, לפנים ולזקן, לתחושת רעננות קרירה ושיער נקי בריח ברגמוט ומנטה".
מחיר: 14.90 ₪ ל-700 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם.
דבר הנסיין: "אני תמיד מעדיף סבונים או מוצרי טיפוח נוזליים המגיעים בבקבוק משאבה, והפעם זה לא קורה. טוב, סבון לגברים. בכל אופן, גבר שמחתי לבחון את המוצר החדש. הריח נעים וגברי (ודומיננטי לאללה) שנשאר על הגוף גם לאחר הרחצה.
הריח התפוגג כעבור כשעה, ומי שלא אוהב ריחות נוספים שמתערבבים לו עם האפטרשייב, אולי יירתע קצת. הנוזל מקציף ולא מייבש את העור, ובסה"כ הוא מוצלח
מאוד".
ציון: 9