יח"צ. צילום: אורי גרון
נייר טואלט - סנו
היצרנית: "Soft פרימיום – נייר טואלט בעל 4 שכבות, עבה ורך במיוחד. הנייר עשוי 100% תאית נקייה".
מחיר: 44.90 ₪, ברשתות השיווק ופארם.
דבר הנסיין: "משפחה ממוצעת (אבא, אבא נוסף, שני ילדים פלוס חתולה), ניסו את המוצר במשך שבועיים, ובהחלט חשו בשדרוג.
הנייר זהה במחירו לאחיו מהסדרות האחרות, והוא מספק את ההבטחות: רך יותר ופחות עדין ונקרע. שווה לנסות".
ציון: 10
יח"צ
כדוריות לאסלה - Bref
היצרנית: "spa Moments - כדוריות לאסלה בניחוחות ארומטיים המכילים שמנים אתריים, להגנה מפני לכלוך וניקיון האסלה בכל הדחה. הכדוריות מוצעות בשלושה ניחוחות - Serenity(מרענן-פרש), Harmony(פרחים), Vitality (בושם)".
מחיר: 19.90 ₪ לשלישיה, ברשתות השיווק והפארם.
דבר הנסיין: "הכדוריות כמעט ולא מקציפות אבל הן בהחלט מותירות אחריהן ריח דומיננטי נהדר ותחושת ניקיון, כך שמבחינתי מדובר במוצר מעולה".
ציון: 9
יח"צ
שקיות - קוקי
היצרנית: "שקיות ניילון עם גומי לשמירה על טריות ואיכות המזון. ניתן להשיג בשלושה גדלים שונים - S- 20 L – 18 יחידות ו-מיקס X- 20 יחידות".
מחיר: 11.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
יח"צ. צילום: אנטולי מיכאלו
דבר הנסיינית: "כמה פעמים הכנתם חזה עוף במרינדה או תערובת של פנקייקים, הנחתם את הקערות במקרר אבל כשהוצאתם אותן, הריחות היו לא כל כך נעימים? המותג קוקי מבקש לשים לזה סוף.
השקיות החדשות של המותג, בעלות הגומי בקצה הן הפתרון המושלם לכיסוי קערות ומניעת ריחות לא נעימים הנגרמים מערבוב ניחות במקרר הסגור ועמוס הלחות.
עבור בשלנית כמוני, זה סוגר פינה של התזת מטהר אוויר ברחבי המטבח ועושה את החיים יותר קלים. הערך המוסך הוא שמירת הטריות של המזון בכלי, שכן לא לכל קערה (או סיר) יש מכסה".
ציון: 10
יח"צ
מטליות לחות לניקוי - ריצפז
היצרנית: "ריצפז פרש הום אולטרה פרש – מטליות לחות לניקוי כל סוגי הרצפות, להברקה ובישום הרצפות. גודל המטליות הלחות: 40 X 70 ס"מ (10 יחידות באריזה)".
מחיר: 12.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "הדירה היתה חצי נקייה, פה כתם של טיפות קפה ושם אבק שהצטבר. המטליות של ריצפז דקות כמו מטלית לחה רגילה, גדולות יותר ואכן משמשות כפיתרון לשטיפה חפוזה ביותר.
הן מנקות היטב, מפיצות ריח מושלםםםם שנשאר כעשר דקות (שטפתי רגע לפני שהגיעו אורחים ששאלו בהתפעלות אם ניקיתי לכבודם).
עם זאת, המטליות הללו מיועדות באמת רק בשביל רענון. אי אפשר לנקות איתן לגמרי את הרצפה, זה לא נוח ולא לשם כך הן מיועדות".
ציון: 10
יח"צ
בקבוק - סודהסטרים ו-SMILEYWORLD
היצרנית: "מהדורה מוגבלת של בקבוקי פלסטיק מעוצבים, בשיתוף עם המותג SMILEYWORLD®. הקולקציה כוללת שני צמדי בקבוקים עם האייקונים של המותג האהוב, הכוללים מסרים חיוביים שמקבלים משמעות נוספת בימים אלה. בין המסרים: Feeling hopeful for the future ו-The world is yours, be good to it .
קולקציית הבקבוקים של סמיילי X סודהסטרים עוצבו במהדורה מוגבלת במטרה לקדם את המודעות לעתיד טוב יותר ושמירה על כדור הארץ, באמצעות צמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, שהיא חלק מתפיסת הקיימות של סודהסטרים.
כל בקבוק בקולקציה מעוטר באייקונים הייחודיים ל- Smiley בשילוב מסרים חיוביים המעודדים את השינוי שכולנו יכולים לעשות למען מטרה זו. בקבוקי הגזה מפלסטיק נטול BPA, מגיעים כצמד בקבוקים בנפח של ליטר או חצי ליטר -to go, מיועדים לשימוש רב-פעמי ומתאימים להגזה במכשירי סודהסטרים".
מחיר: 59 ₪, באתר המותג.
דבר הנסיינית: "כבר ב-2014 כשבחרה חברת סודהסטרים להסתייע לראשונה בתולדותיה בשירותיו של פרזנטור היא בחרה בסקרלט ג`והנסון הידועה כבעלת מודעות סביבתית ואג`נדה ירוקה.
כבר שנים שהמותג סודהסטרים, מהדהד את המסר הבינלאומי שלו לעולם נטול בקבוקים חד פעמיים.
עתה, לקראת ט"ו בשבט, השיק המותג מהדורת בקבוקים מעוצבת שתכליתה לקדם את המודעות לעתיד טוב יותר, תוך הגנה על כדור הארץ באמצעות צמצום השימוש בבקבוקי הפלסטיק החד פעמיים.
כל בקבוק מעוטר באייקונים הייחודיים ל- Smiley בשילוב מסרים חיוביים המעודדים את השינוי שכולנו יכולים לעשות למען מטרה זו, וזה פרקטי, זה חשוב וזה מקסים".
ציון: 10