יח"צ (g-group)
בירה - גולדסטאר (טמפו)
היצרנית: "שישייה מיקס בירות בהצעדה ללוחמי צה"ל עם חילות וחטיבות שונות. מארז הבירות מעוצב עם סמלי חילות ויחידות לוחמות שונות וביניהן - שריון, כפיר, גבעתי, חיל האויר, פיקוד העורף, גולני, נח"ל, חיל הים, משטרה צבאית, חיל הגנת הגבולות, צנחנים, הנדסה קרבית, מג"ב, מודיעין ותותחנים".
מחיר: 35.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "האירועים הקשים שפקדו את מדינת ישראל בחודשים האחרונים הביאו את המותגים הגדולים, לצד יוזמות האזרחים, לנסות ולרומם את מצב הרוח ולנסות להעלות ולו במעט את המורל הלאומי בקרב התושבים.
זו לא משימה פשוטה כלל, בהתחשב בעובדה שכמעט בכל יום אנחנו מתבשרים בבשורות קשות. בעוד העורף תומך במשפחות החטופים ומפעיל חמ"לים שהמשטרה לא הייתה מתביישת בהם, צבא ההגנה לישראל עובד ימים כלילות בלב הרצועה, וכל שניתן לעשות הוא לעודד את החיילים מרחוק ולהתפלל שרק יחזרו הביתה בריאים ושלמים.
בתוך כך, גולדסטאר, מותג הבירה הכי ישראלי שיש, משיק מארז שישיית בירות מיוחד המעוטר בסמלי חילות צה"ל השונים. בכל שישייה תוכלו למצוא בקבוקים מעוטרים בסמלי חיל השריון, כפיר, גבעתי, חיל האוויר, פיקוד העורף גולני, נח"ל, חיל הים, משטרה צבאית, חיל הגנת הגבולות, צנחנים, הנדסה קרבית, מג"ב, מודיעין ותותחנים. טעם הבירה תמיד היה מעולה וכך גם הפעם.
המארז החדש הוא עוד חלק בתמיכה המורלית והפרקטית של גולדסטאר, לצד מספר יוזמות נוספות של המותג ואף פרויקט התנדבותי של שחזור הפאבים הקיבוציים באזורים בהם שוכנים מפוני הקיבוצים.
כך לדוגמה שוחזר הפאב של קיבוץ כפר עזה במלון שפיים והפאב של קיבוץ מפלסים בים המלח והזרוע עוד נטויה. השחזורים הוקמו ללא עלות ובתרומה מלאה של גולדסטאר".
ציון: 10
יח"צ. 360 פרו
נקניק - מעדני יחיעם
היצרנית: "פסטרמה בקר בסגנון רומני עשויה מנתחי כתף בקר מעושנים, בציפוי פלפל שחור גרוס. הפסטרמה מכילה 16% חלבון ל-100 גרם והיא דלה בשומן, 3% בלבד וללא גלוטן".
מחיר: 30.90 ₪ , ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "אני לא מכיר הרבה אנשים שלא אוהבים פסטרמה טובה, וכרומני גאה שפסטרמה זורמת בדמו - גם אני שמחתי לשמוע על הפסטרמה החדשה של יחיעם.
למרות העדפתי הברורה למעדניות, המוצר של מעדני יחיעם התגלה כאיכותי, עסיסי וטעים, אולם יש להודות ביושר במעדניות ניתן למצוא פסטרמה טרייה וטעימה הזולה בכ-20% פחות מזאת המוצעת בקופסה של יחיעם".
ציון: 9
יח"צ (בן חורין)
חטיף - PRO (שטראוס)
היצרנית: "מותג החלבון מתרחב עם שלושה טעמים - קרמל עם ציפוי בטעם שוקולד חלב ואגוזי לוז, עוגיות קקאו וציפוי בטעם שוקולד לבן וחטיף בטעם טריקולד".
מחיר:
דבר הנסיין: "לבשו את מכנס וחולצת הספורט, נעלו את נעלי הריצה, שבו על הספה ותהנו מחטיף חלבון איכותי של שטראוס. זה מה שאני עשיתי בכל אופן.
PRO, מותג הספורט של שטראוס, מוצא את דרכו מהמקרר לתצורת חטיפי חלבון. אחרי טעימה של כמה מהם, אני חייב להודות שמדובר באחד המוצרים המוצלחים.
כמי שחובב ספורט ובעיקר חטיפי חלבון מזינים שלא דורשים התעסקות מיותרת, היו לי מעט ספקות לגבי החטיפים הנ"ל. בכל זאת, השוק רווי במותגים אז מה הסיכוי שאחבב עוד אחד.
אוקיי, בואו נסייג. זו לא המצאת המאה אבל הטעמים טובים והמרקם פוגע בול בפוני. זה כל מה שצריך לא? בקיצור – אימצתי".
ציון: 9.5
יח"צ (וילדר)
מרק בטעם עוף - רמי לוי
היצרנית: "אבקת מרק בטעם עוף ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים".
מחיר: 10.30 ₪, בסניפי הרשת.
דבר הנסיינית: "רמי לוי, האיש שהביא לנו את העוף בשקל, ממשיך להרחיב את המותג הפרטי והפעם מפתיע עם אבקת מרק עוף.
אוקיי, אני מבינה. אתם לא חסידים של אבקות למיניהן וזה בסדר. אני מבטיחה לכם שתוספת קטנה של חצי כפית עד כפית לא תזיק. אבקת המרק של רמי לוי לא נופלת מאבקות של מותגים מובילים בשוק.
אוקי, היא לא מבשרת בשורה מרעישה או תרעיד את שוק אבקות המרק, אך יחס הכמות למחיר הופך את המוצר הזה למשתלם".
ציון: 8.5
יח"צ (רייבנבך)
חטיף - POOF
היצרנית: "חטיף חדש עשוי תירס בצורת לב, אפוי, בטעם גבינה".
מחיר: 3.90 ₪, ברשתות המזון והשיווק.
דבר הנסיין: "בכל פעם אני שובר את הראש איך להפתיע את חברתי האהובה לספסל הלימודים. ואז נתקלתי בו בסופר - חטיף לבבות בטעם גבינה.
אמממ..... יאמי ממש. עשוי מתירס, אפוי ונמס בפה והשוס, בצורת לב.
על הבוקר השארתי לה הפתעה על השולחן. לולי, אני אוהב אותך! יסססס!!!".
ציון: 9
יח"צ
משקה - מחלבת יטבתה
היצרנית: "מהדורה מיוחדת, שוקו מקופלת – משקה חלב בטעם חטיף מקופלת".
מחיר: 6.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "שוקו יטבתה בטעם מקופלת חוזר למדפים? כן תודה בבקשה.
מקופלת הוא אחד מחטיפי השוקולד האהובים עליי אז אני כבר משוחד. הצלחתי להניח את ידיי על אחד הבקבוקים האחרונים שנשלחו לסיקור וחזרתי עם תובנות.
קודם כל, השוקו של יטבתה תמיד טעים לי וכך גם הפעם. לצערי, טעם המקופלת לא בלט במיוחד. כשוקו שמתפאר בלוגו של חטיף השוקולד הוותיק, ציפיתי לטעמים יותר עזים ובולטים אך לצערי זה לא היה המצב.
בשורה התחתונה – שוקו טעים ומתקתק אך טעם המקופלת כמעט ונפקד ממנו".
ציון: 7
יח"צ (גיתם)
חטיף - אסם נסטלה
היצרנית: "סדרת CHIPS כוללת ארבעה סוגים שונים של צ`יפס – קלאסי - פרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי, BBQ – צ`יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן, צ`ילי – צ`יפס קלאסי בטעם פלפל צ`ילי מעודן. לצד זאת יוצע טעם Wavy – צ`יפס גלי בטעם טבעי לפריכות מקסימאלית. כלל הסדרה הינה ללא סימונים אדומים".
מחיר: 7 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "למרות שאני טיפוס שאוהב לאכול די בריא, לפעמים אני נכנעת וחוטפת בסתר חטיף כזה או אחר. כך קרה לאחר שהכרתי את החטיף החדש של אסם CHIPS, מתוך סדרת חטיפי הצ`יפס החדשה שיצאה לעולם, יש שם מגוון סוגי צ`יפס בתיבולים וצורות שונות, קלאסי, BBQ, צ`ילי ו-WAVY .
בזמן ששאבתי את השקית הקלאסית ועברתי לצ`ילי, הגיעה בתי הביתה, קלטה את השקית, וביקשה גם לטרוף מהקריספיות, אבל אז צרחות.....
מסתבר כי נגסה בטעם הצ`ילי, ורצה מייד לברז המים. האמת? זה היה די משעשע, כי בסופו של דבר, כל השקית נשארה אצלי וחוסלה עד תום".
ציון: 9.5