צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
ROJA
בית בשמי הנישה היוקרתי רוז`ה דאב, שנוסד על ידי הבשם הבריטי רוז`ה דאב ב-1989, השיק בושם חדש, איסולה בלו.
זהו בושם יוניסקס המורכב מניחוחות המייצגים את אווירת הקיץ היוקרתית של חופשה מפנקת. ולמה מצפים מבושם במחיר כזה? ראשית, נוכחות.
הרוז`ה המלכותי (בבקבוק מהודר יש לציין) ניחן באינטנסיביות יתר, ומריח די עוצמתי כמצופה מבושם יוניסקס. המתיקות פה הגיעה לאקסטרים. הנסיין חובב הריחות המתוקים התלהב, שותפתו למיטה - קצת פחות. בקיצור, בושם לחובבי העוצמה.
מחיר: 1,700 ₪ ל-50 מ"ל, בסניפי רשת ביונד סקין.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Kilian Paris קיליאן הנסי, נשמע לכם מוכר? הגיוני! מדובר במעצב מהולל, נצר לשושלת הקוניאק הפופולרית הנסי.
הקוניאק כידוע הוא האציל, המורכב והמעודן שבין האלכוהולים. בצרפת, המקום היחיד שבו עושים את הברנדי (יין לבן מזוקק ומיושן) הנושא את השם והתואר קוניאק.
הנסי, היא כאמור חברת הקוניאק המוכרת בעולם שהחלה את דרכה עם ריצ`רד הנסי, אציל אירי שבשנת 1765 קיבל אחוזה בקוניאק בתמורה לשירותיו בצבא הצרפתי. זכר לאותם ימים מצוי בסיסמה שעל תוויות בקבוק המותג: "אני חי על החרב".
לקראת סוף המאה ההיא היה הנסי לקוניאק הראשון ששווק גם בצד השני של האוקיינוס האטלנטי, בארצות הברית הצעירה. בשנת 1800 מת הנסי, ובנו ג`אס ירש את העסק ושינה את שמו לג`אס הנסי אנד קומפני.
קיליאן שבילה את ילדותו בין מרתפי היין של משפחתו במחוז קוניאק בצרפת, פנה ללמוד בתוכנית מיוחדת ללימודי תקשורת ושפה. ודווקא שם בעת שכתב עבודת גמר על סמנטיקה של ריחות שעה שהוא מחפש אחר שפה נפוצה בין אלים לבני תמותה, מצא את ייעודו בתחום הבישום.
בשנת 2007, קיליאן השיק בית בישום משלו, שכיאה למסורת הארוכה של משפחתו, מתכתב אף הוא עם מוצרי יוקרה. הניחוח החדש של המותג - Smoking Hot זהו ניחוח מעושן, עמוק, ומלא מסתורין שמצית את המסיבה - כי ללילה, אין חוקים!
הניחוח החדש הוא פיתוי יוניסקסי חושני ואלגנטי הכולל תמצית טבק קנטאקי הנשארת נאמנה למאפיינים של הסיגרים הטוסקניים האיכותיים, המושרית בטבק נרגילה בטעם תפוח בשילוב וניל בורבון עז במיוחד.
מחיר: 1085 ₪ ל-50 מ"ל, בסניפי רשת ביונד סקין.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Hermes
בית הרמס הוא מותג יוקרה צרפתי ידוע, שהוקם כבר בשנת 1837. המותג מייצר פריטים במגוון תחומים ומלבד אופנה, יש לו קו תכשיטים, שעונים, ריהוט ובישום.
tutty twilly, הניחוח החדש בסדרת twilly d’hermes, נרקח על ידי הבשמית הראשית של בית הרמס, כריסטין נאג`ל.
התו העליון של הבושם - פירותי ורענן, עם נגיעות של ליצ`י ופירות יער. התו האמצעי הוא פרחוני ורומנטי, עם נגיעות של פריחת גינג`ר. התו התחתון - חושני ומעט אדמתי, עם נגיעות של מאסק.
במילה אחת: ליצ`י. בשתי מילים: ליצ`י וג`ינג`ר. בקצת יותר: החדש של הרמס לא דומה לשום דבר אחר, ולכל הפחות שווה הרחה. יש שמצאו את ריח הפירות הגולמי רענן, קייצי וקריספי בצורה חסרת תקדים, יש שעיקמו את האף והגדירו אותו כלא מתוחכם.
על דבר אחד לא היתה מחלוקת - הבקבוק שמסביבו צעיף ה-ASTOLOGIE NOUVELLE , אחד מסמליו המפורסמים של הרמס שעוצב על ידי המעצב פראנסוואה פקונה בשנת 1963, הוא דוגמא ומופת לכל מה שמינימליסטי ויפה בעולם הזה.
מחיר: 860 ₪ ל-50 מ"ל, בסניפי רשת אפריל.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Montale
בית הבישום מונטל שנוסד על ידי פייר מונטל בשנת 1992, ידוע ביצירת בשמים יוקרתיים המבוססים על חומרי גלם איכותיים.
בימים אלה, מציין המותג 20 שנה להיווסדו. כדי לחגוג את המאורע, השיק הוציא ניחוח חדש בשם אינפיניטי, שנועד להציג את החזון של המותג לעתיד, תוך כדי המשך למסורת של יצירת בשמים יוקרתיים וחדשניים.
הבושם נפתח בתווים של דובדבן שחור ושזיף סגול, היוצרים תחושה של עומק ופיקנטיות. גווני הפלפל הוורוד מוספים נגיעות של עוצמה ורעננות, ואילו הל וזעפרן מעניקים תחושה של הוד והדר.
בתווים האמצעיים, הבושם מתפתח לאורך זמן ומקבל ניחוח של אוד שחור, ורד הודי וסנדלווד כשבסיום, הבושם משאיר שובל ארוך ונעים של וניל, אמבר וענבר.
הבקבוק אלגנטי רב טעם, בכחול כהה, ומעל הכל הניחוח המתוחכם, מתוק ומתובל בו זמנית, ומעט פודרתי, למי שמבקשת להפגין נוכחות, בלי לגרום לקורבנות בנפש.
מחיר: 155 $ ל- 100 מ"ל, בג`יימס ריצ`רדסון דיוטי פרי.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
BVLGARI
בית הבישום בולגרי, נוסד ב-1884 על ידי סוטיריו בולגרי, צורף יווני מוכשר. בשנת 1900 , בולגרי פתח חנות בשמים ראשונה בכיכר ונציה ברומא.
במהלך השנים, הפך לאחד מבתי הבשמים היוקרתיים והמוכרים בעולם. הבשמים שלו ידועים בזכות האיכות הגבוהה של חומרי הגלם שלהם, העיצוב המרהיב של בקבוקי הבשמים שלהם והניחוחות הייחודיים שלהם.
בשנת 2006, הושקה סדרת הבשמים אומניה, שהפכה לאחת הסדרות הפופולריות ביותר של המותג. וכעת מצטרף אליה ניחוח חדש - אומניה אמטיסטה.
ידעתי שאני חייבת לנסות אותו. הוא נשמע לי כמו בושם מסקרן.
הבושם נפתח בתווים של איריס טרופי, וממשיך עם תווי ענבר, וניל ותווים עציים. לאומניה אמטיסטה יש בקבוק מרהיב. וצבע סגלגל מהפנט. והכי חשוב - ריח נהדר, שהולך ונהיה נהדר יותר ויותר, ככל שחולף הזמן.
מחיר: 529 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר CHOZEN.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ MUGLER בשנת 2021, נשיות חדשה נולדה עם אליאן גודס או דה פרפיום.
שנה לאחר מכן, הכוח שלה התרחב עם אליאן גודס אינטנס, שחשף גרסה מוגברת של נשיות.
עתה, מוגלר פותח פרק חדש: Alien Goddess Supra Florale אשר שב ומציג את אלת השמש חסרת הפחד של מוגלר, וחושף יחד איתה פרח נשגב supra flower מעולמות אחרים.
היסמין, המאפיין את קולקציית הבשמים של המותג, הופך תערובת חדשה ואולטרה-מודרנית של 3 פרחים: קקטוס, הפותח את הבושם בפרץ של חיוניות זוהרת, המוארת על ידי נתז עסיסי של אגס, אימורטל שעושרו מוגבר, עם היבט מלוח קלות ואזוב מינרלי.
בקבוק בומבסטי בדיוק כמו הניחוח. חוויה פרחונית מקיפה, נשגבת, שממש קשה להסביר, וזו בדיוק הסיבה למה אתן צריכות אותו.
מחיר: 579 ₪ ל-90 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ GIVENCHY אם המדור ייאלץ לבחור בניחוח אחד מתוך הרשימה האינסופית שהושקה בימים אלו, זה יהיה בוודאי החדש של ג`יבנשי, L`Interdit הממשיך את החוויה עם Eau de Parfum Rouge Ultime.
הניחוח החדש נועז וחסר פשרות מהווה מקור למשיכה אולטימטיבית, כזה שפשוט אי אפשר להתנגד לו.
עם שכתוב חושני של הבקבוק האייקוני, L`Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime בולט בעיצוב מונוכרום חדש ומובהק. הודות לצד פנימי שכולו לכה אדומה בוערת, הוא אטום ומסקרן. סרט ארגמן על צווארו וסמל ה-4G של הבית, לראשונה אי פעם באדום בוהק, הם פיתוי טהור והדגשה של חושניות הניחוח.
בגוון אדום עמוק ועם עיטור שחור המודגש על ידי הזוהר של הלוגו הכסוף של L`Interdit, זוכה גם המארז לעיצוב נועז. המותג בחר בקרטון שסיביו מגיעים מיערות בעלי אישור FSCTM, בניהול בר-קיימא ומקורות אתיים אחרים.
רוני מארה, השחקנית האמריקאית הכובשת, ממשיכה לגלם את הניחוח בחן ובנועזות, וזה בושם שפשוט לא מזכיר אף בושם אחר שניסיתן, אפילו לא ליד. הוא מרים, אינטנסיבי ומעצים, בזכות שילוב חכם של ניגודיות בין פרחוני- עצי המביא איתו ניחוח חזק, וחושני דרך תמצית קליפת הקקאו שבתוכו עם נחישות להשתחרר מהמוסכמות עם שלישיית פרחים לבנים שמאפיינים את הסדרה כולה.
כל הרכיבים נארזו יחד במינונים מושלמים, שיהלמו גם את מי שריחות אגרסיביים מדי עושים לה מיגרנה.
מחיר: 508 ₪ ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Amarsi
Amarsi, שפירושו לאהוב את עצמך. הוא מותג בישום חוצה יבשות עם שורשים באיטליה ואיביזה.
אלסנדרה קסטלברקו מייסדת המותג, הייתה מחוברת כל חייה לריחות ובישום. היא טיילה ברחבי העולם נחשפה לתרבויות שונות, וכשהמשיכה ליעד הבא, הבינה שניחוחות הם הדרך שלה לשימור זיכרונות.
ניחוחות אמרסי משחזרים את הזיכרונות האבודים של השוקים ההודיים, שקיעה מעל הרי האנדים, ריח יערות הגשם ורגעי קסם אחרים בחיים, כפי שנצרבו בעורה ובזיכרונה .
הבושם BLUE SACRA בניחוח יוניסקס סקסי וחושני.
ההתזה הראשונית עשויה להיות מעט חריפה, אך לאחר מספר דקות , התווים העליונים מתחילים לצאת יחד עם קטורת ווניל, עד שהוא מתגבש לאמבר חלק ומתקבל ריח מהפנט. הניחוח הממכר שלו נשאר על העור למעלה מ-6 שעות.
זה בושם שיגרום לכם לחוש כאילו יצאתם לחורשה מלבלבלת, בגלל שילוב מנדרינה לצד קורנית, קטורת, וניל, ענבר, רוזווד ופאלו סנטו.
ריח אידאלי למי שלא רק אוהב להעניק זר פרחים, אלא לפזר רמזים לטבע בכל פעם שמעניק חיבוק.
מחיר: 569 ₪ ל-50 מ"ל, באתר הו גלואו.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ Narciso Rodriguez עשרים שנה לאחר השקת הבושם "פור הר", פותח נרסיסו רודריגז פרק חדש, ומסמן עידן חדש ונועז לבית הבישום שלו.
"all of me" הוא ניחוח פרחוני נועז המשלב את ניחוח הוורד האייקוני עם גרניום ומאסק לבן עדין המוכיח שנרסיסו עושה שוב עוד מאותו דבר שהוא יודע לעשות - מאסק חם וחמאתי, והפעם בתוספת של תמצית מגנוליה, וחושניות עם העומק של איריס שחור.
תערובת זו של פרחים מתמזגת עם תו נועז של גרניום בורבון, בשילוב עם טוברוז ושמן ורדים, שמספקים לו מקוריות ואדג`יות.
זהו ניחוח נשי, אבל לא מתוק או פרחוני ויש בו משהו כמעט אפל, בקטע מעניין. מתאים בעיקר לערב ובאאוטפיט הולם, פחות מסתדר לשעות היום.
מחיר: 424 ₪ ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
PRADA
פראדה פרדוקס אינטנס חוקר מאפיינים שכיחים של נשיות: רכות, חושניות ושבריריות, ומפרש מחדש את הקודים על מנת להציע משמעויות חדשות לאישה שאף פעם אינה זהה, אבל תמיד היא עצמה.
פרדוקס אינטנס הוא בבחינת התגלמות של נשיות בלתי ניתנת להגדרה, בושם המערער את הציפיות ומחדיר בהן עוצמה בלתי צפויה.
הטריטוריה של ניחוח ברגמוט בואכה נורלי סומנה העונה בהצלחה מרובה על ידי הבושם החדש של מיוצ`ה פראדה ו-ראף סימונס. אולי זה לא השילוב הכי מקורי בעולם, אבל המאסטר פרפיומרים בחברת Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu, ו-Antoine Maisondieu פשוט עושים את זה נכון.
הריח מקסים, פרחוני וענברי, "בעל עוצמה בלתי ניתנת להכחשה המבטא נשיות אניגמטית ועוצמתית", לפי היצרנית.
ואכן, הבושם שרד במפתיע יום ארוך, הבקבוק משולש הפוך כתג המותג, וכבונוס מספרים בפראדה כי שילבו בנוזל Ambrofix™ שהופק בתהליך ביוטכנולוגי, אשר מבטיח שהחליטה של וניל בורבון תתמזג עם הונילין הטבעי שהופק מאורז.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
ועתה, לגבר! הסיפור של פראדה לונה רוסה קשור קשר הדוק לגביע אמריקה The America’s Cup, תחרות השייט הוותיקה ביותר בספורט הבינלאומי והתחרות הנחשבת ביותר בעולם השייט.
זוהי כידוע תחרות קשה ואינטנסיבית המונעת על ידי טכנולוגיה, מיומנות וכוח אדם, הנתונים בידי כוחות הטבע.
לונה רוסה, נבחרת השייט של איטליה הוקמה בשנת 1997 בעקבות אהבתו הגדולה של פטריציו ברטלי - מנכ"ל קבוצת פראדה - לשייט וים, שהקים בזמן שיא צוות שהתחרה על הפרס גביע אמריקה בשנת 2000.
סדרת הבשמים, אשר קיבלה על עצמה את השם המוערך לונה רוסה, משקפת את התחרות הדינמית בין החדשנות האנושית לבין עוצמת הטבע. שיר הלל לביצועים גבוהים המונעים על ידי חדשנות מתקדמת: בשמים רעננים וממריצים המתמודדים עם כל אתגר ומשיגים את הטוב ביותר.
והריח? נסיין המדור הודה כי מהרגע שהזליף האת הפראדה לונה רוסה אושן המחמאות לא מפסיקות להגיע. לדבריו, התברר שמיקס קריר של אשכוליות, גרגרי ערער, אלמי, אוליבנום, מרווה, אקורד איריס, פולי וניל, וטיבר ופצ`ולי, מצליח לסובב ראשים לעבר כל מי שנושא את הריח הזה.
מחיר: לאישה - 499 ₪ ל-90 מ"ל. לגבר - 369 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Jo Malone London
בג`ו מלון לונדון נוטשים מדי פעם את ערוגת הפרחים שלהם, ומתאווררים עם ניחוחות אחרים. הפעם הלכו על שילוב חינני ביותר של אגסים בריטיים.
הבקבוק אלגנטי, הניחוח חמצמץ, פרחוני ורענן, מתעטף ברכות בעלי הכותרת העדינים והשובבים של אפונה ריחנית ומתוקה על בסיס מאסק לבן ואבקתי.
זהו ניחוח אלגנטי ונשי למכביר. ניחוח האגס מוצלח מאוד, ונאמן לריח ההדרי, אך נמוג ומקליש במהירות שהופכת אותו לאגדת בישום מודרנית.
מחיר: 550 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי המותג.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ Jean Paul Gaultier כשקיילי ג`נר לבשה את השמלה הלוהטת והמתעתעת מקולקציית ה"סייבר" של ז`אן פול גוטיה בנובמבר אשתקד היה ברור לכל שז`אן פול גוטייה משחזר את הצלחת העבר מקולקציית סתיו 1995 אז פרינט הנקודות העתידני-פסיכדלי הפך לאחד הזכורים והמהוללים ביותר שלו.
בשנה האחרונה זוכה שמו של המעצב ליוקרה מחודשת, כשפריטים אייקונים שלו משנות התשעים נחשבים למבוקשים ביותר בזירת הווינטג`, והאווירה הזאת היוותה תנאי מושלם עבור פלורנס טיטיה, המעצבת הנוכחית של המותג, להחיות את קולקציית הסייבר בעדכוני גרסה קלים.
בתוך כך, גם בושם העבר שלו שעוצב בהשראת מחוך חזיית הקונוסים הנודעת שעיצב גוטייה עבור מדונה לסיבוב ההופעות "אמביציה בלונדינית", שב באינטרפרטציה עכשווית - כשהמחוך האייקוני, המדגיש את קווי המתאר של הגוף הנשי מובילים את DIVINE, ניחוח אינטנסיבי חדש לאישה הנועד להזכיר לכל הנשים את כוחן ויופיין העצום הטמון בהן.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ עבור גוטייה, כל אישה היא "DIVINE", כשיארה שאהידי היא ההשראה שלו. זוהי שחקנית, אישה עוצמתית, משפיענית ומעורבת חברתית, התומכת בנשים שמפגינות באיראן ותומכת לשיוויון בן גזעי. יארה היא גם הפנים של הבושם ומובילה את הקמפיין המדגיש את הכוח והעוצמה הנשית.
הבושם מורכב מלליות, מלח תוסס ומרנג. זהו בושם 100% טבעוני.
בנוסף, מציע בית האופנה של גוטייה את Le Male Elixire, המלח האייקוני שלו, הפעם בגווני זהב.
בתוך הבקבוק מסתתר בושם מתוק הודות לדבש, וניל ולבנדר. טבק ופולי טונקה מאזנים את המתיקות ויוצרים עומק ועניין. גם כאן הבושם לא משחרר ומלווה לשעות.
מחיר: DIVINE -או דה פרפיום - 500 ₪ ל-100 מ"ל. Male Elixire - פרפיום - 420 ₪ ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ Giorgio Armani בתחילת השנה הנוכחית זכתה קייט בלאנשט בשני פרסים יוקרתיים תוך שבוע, כששמה הוכרז בטקסי גלובוס הזהב ופרסי המבקרים.
את הפסלונים היא קיבלה על תפקידה ב"טאר המנצחת", סרטו החדש של הבמאי המוערך טוד פילד, שחזר לעמוד מאחורי המצלמה, 16 שנים אחרי סרטו הקודם "ילדים קטנים".
את "האוסקר השלישי" קטפה כשמותג העל ג`ורג`יו ארמני הכריז כי השחקנית זוכת פרס אוסקר ושגרירת היופי העולמית של המותג תככב בקמפיין המציג שורה של נשים עוצמתיות המכריזות Sì וביניהן השחקנית האמריקאית הצעירה והמבטיחה סיידי סינק; השחקנית האיטלקייה מטילדה ג`ולי; והדוגמנית הספרדייה יוג`ניה סילבה, כולן מגלמות את האפשרויות המגיעות עם אמירת Sì.
הבושם המאופיין כפירותי, ענברי חדש, נוצר כעשור לאחר שהמאסטר בשמית ג`ולי מאסה יצרה שיצרה את הבושם המקורי סי או דה פרפיום SÌ EAU DE PARFUM. עתה היא מציעה פרשנות חדשה, מרתקת לניחוח האיקוני שלה, ויוצרת את SÌ או דה פרפיום אינטנס החדש כבושם פירותי-ענברי.
כמו במהדורות הקודמות, מדובר בריח סופיסטיקייטד ונשי מאוד, עם שרידות נצחית - גם אחרי מקלחת, הנסיינית רחרחה שאריות ברורות על פרקי הידיים. בושם לדיוות שלא לוקחות שבויים, או במילים אחרות - בושם לנשים שבוחרות לאמץ את הכוח של Sì.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ ACQUA DI GIÒ PARFUM, בושם המביא היבט חדש, עוצמתי ואינטנסיבי לזהות האלמותית של אקווה די ג`יו.
הרעננות והאינטנסיביות של הניחוח מייצגות פרק חדש עבור אקווה די ג`יו, בריחה ריחנית לתחושות וחוויות מרגשות, הבוחנות את הקשר החזק בין גברים לטבע.
הבושם מפרש מחדש את חותמת הריח הימית האינטנסיבית של הקולקציה, עכשיו מוגברת ומועצמת. במבחן המציאות הלב ברגמוט מקלבריה שהופק מפירות ברגמוט שנקטפו ידנית והלב גרניום בורבון שמקורו במדגסקר הם גירסה משובחת של עצמם. לאוהבי הניחוחות המרעננים.
מחיר: לאישה - 429 ₪, ל-100 מ"ל. לגבר - 439 ₪, ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ Carolina Herreraמותג הבישום האמריקאי CH perfumes, שנוצר מתוך שיתוף פעולה בין מעצבת העל ילידת קראקס וונצואלה, קרולינה הררה, ובנותיה, האחת נושאת את שם אמה בתוספת המילה "ג`וניור", והשניה פטריסיה לנסינג, מציע מהדורת אספנים מוגבלת ונוצצת במיוחד הכוללת שני בשמים.
האחד " לילד הרע" - Bad boy והשני "לילדה הטובה" - Good Girl.
המהדורה הגברית טמונה בבקבוק ברק סגול ובפנוכו ניחוח המשלב אשכולית ופלפל ירוק, ברגמוט, וטיבר, קקאו ופולי טונקה יוצרים ערבוביה דומיננטית של ניחוח מעושן, אלגנטי ועמוק, בעוד שהמהדורה הנשית מוגשת שוב כעקב "סטילטו" מוגזם, אולי הסמל הנצחי של העצמה נשית, אף הוא בצבע סגול עמוק ונוצץ.
הניחוח משלב פירות יער, תמצית יסמין מצרית, טוברוז, ובדומה לגרסה הגברית מכיל הבושם הנשי גם פולי פונקה ווטיבר, סוג של דשא, שגדל במקור באזור הודו. השמן שמפיקים מהשורש שלו נודע בארומה עצית ומעט מעושנת שנחשב לגברית.
מחיר: לאישה - או דה פרפיום 475 ₪ ל-80 מ"ל. לגבר - או דה טואלט 420 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת סופר-פארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
TRUSSARDI
מותג הבשמים מבית האופנה היוקרתי מאיטליה טרוסארדי מציג בושם חדש לנשים - RUBY RED עם ניחוח של עוצמה נשית.
הבושם החדש על שלל מרכיביו הקונבנציונאליים ואלו שלא (ברגמוט, פירות אדומים, זנגוויל, קינמון, ילנג ילנג, סחלב וניל, אלמוג , פצ`ולי ואורקנוקס™), מגיע בבקבוק יפה הממשיך את סדרת בשמי הנשים של המותג.
הפעם הוא "לבש" גוון אדום עמו, גוון אבן הרובי בשילוב פסי כסף בוהקים, המקנים לבושם נוכחות מרשימה, המשדרת עוצמה ויוקרתיות.
הניחוח הולם את מקור ההשראה - נשי וקלאסי מאוד, אבל לא בקטע כבד אלא מכובד. יש לו ניחוח עצי, פרחוני ושיפרה, ונוכחות של וניל, פצ`ולי וברגמוט, מהסוג שמתאים לשימוש רב תכליתי, גם ביום וגם בלילה.
התגובות של בן הזוג בזמן שהבושם הצליח לשרוד עליי היו נלהבות, אבל הנה דאונר: השובל שהוא מותיר לא דומיננטי, והוא נעלם לחלוטין תוך כשעה וחצי.
מחיר: 439 ₪ ל-90 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Yves Saint Laurent ההשקה החגיגית של מותג העל איב סן לורן בישרה על בושם חדש ויוקרתי למין הגברי, בניחוח פרחוני ובעיצוב קלאסי בשחור-לבן.
אל ערב ההשקה זרמו מיטב הסלבס, פליטי הריאליטי וכוכבי הרשת, מעדן פינס ועד לאביתר עוזרי - שלבשו כולם קוד לבוש שחור ועטו על פניהם חיוכים רחבים.
ההשקה התהדרה בעיצוב מתוחכם בשילוב של מראות שקופות לצד סמלי המותג, שפוזרו בחלל המועדון וצעקו מכל עבר "מיינסטרים" וחופש ביטוי.
הבושם החדש - "MYSLF", דוגל באהבה עצמית ובחופש בחירה. משמעותו נובעת מהיכולת של הצרכן ללכת נגד הזרם, ולהתבשם בניחוח מתקתק - גם עבור המגדר הגברי.
הבושם החדש מכיל פצ`ולי מאינדונזיה, אקורד תפוז סביליה שעבר זיקוק מולקולרי ולצידו Ambrofix™ המופק מקנה סוכר בתהליך ביוטכנולוגי המספק מימד עצי.
בנוסף, דיווה לבנדר מצרפת המספק ביטוי רענן ופרחוני. זה שולב עם לב של מרווה מרושתת ולב של גרניום בורבון ממדגסק.
יחדיו מספקים מרכיבי הבושם ניחוח עוצמתי אשר נשאר על הגוף במשך זמן רב ולא מפחד לומר את דברו. הוא ניחן בריח של אביב מלבלב והוא לא מתבייש בכך, ולכן לא התקשנו לחבק אותו גם אנחנו.
מומלץ בחום לנסות, ולהרחיק מיתושים.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ הגרסה הנשית - LIBRE L’ABSOLU PLATINE שנוצרה ע"י אן פליפו וקרלוס בנעים מגבירה את המתח בין גברי ונשי, קר וחם, כוח וריגוש, שהוא סימן ההיכר של ליברה או דה פרפיום. קורן וזוהר כמו פלטינה יקרת ערך, אקורד לבנדר לבן רענן מציע פרשנות חדשה ונועזת לארומטי-פרחוני.
בקבוק האיט-קוטור של ליברה משקף את ההתנגשות עם ניגוד מרהיב בין שני החומרים היקרים ביותר בעולם, פלטינה קרה וזהב יוקד. אלמנטרי באופן אבסולוטי. קוטור באופן אבסולוטי.
הבושם החדש לנשים הוא חלק מסדרת Libre (חופש) המוצלחת של המותג היוקרתי ומגיע כעת בניחוח אינטנסיבי, בולט, חזק ומעצים יותר הודות למרכיבים בלעדיים למותג.
החל בדיווה לבנדר מצרפת - זן חדש שפותח בשל הניחוח הרענן שלו, דיווה לבנדר גדל באזורים הרריים נמוכים של פרובנס (צרפת), לב לבנדין - הכלאה של שני זני לבנדר בר, חליטת פרימיום של וניל בורבון ממדגסקר ואקורד חדש של לבנדר לבן.
מה אהבנו בו? מעניק פרשנות יוקרתית, חמה ומתובלת יותר לאו דה פרפיום הקלאסי של הסדרה. הבושם דוגל בחופש להיות מי שאת ומעודד נשיות מתפרצת, סקסית ונועזת.
מעבר לכך, הוא משאיר אחריו שובל חושני מסובב ראשים שאי אפשר לעמוד בפניו וניחוח שאיננו מתנצל. אם את אישה שמרגישה בנוח עם עצמה, מדובר בבחירה מושלמת.
מחיר: לגבר - 439 ₪ ל-100 מ"ל. לאישה - 499 ₪ ל-90 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
LANCÔME
בשנת 2019, לנקום הקדישה בושם לדור חדש של נשים אשר מרעידות ומטלטלות את כללי ההעצמה. שאפתניות אך נדיבות, חזקות אך מכילות, הן מגדירות מחדש את המשמעות של הגשמה עצמית על ידי שיתוף ההישגים שלהן, ועל ידי העצמת נשים אחרות להגשים את חלומותיהן בתנאים שלהן.
בשנת 2023, הדחף לעולם חדש מעולם לא היה כה חזק. עם Idôle Now, הבושם החדש של המותג, לנקום מביעה את תמיכתה בבישום מחויב, בעודה מגלמת באופן מוחלט את הערכים של קהילת אידול Idôle.
בהשראת עתיד מזהיר יותר, Idôle Now מביע באמצעות הבושם והקמפיין שלו את הדחף המלהיב להצטרף לתנועה בלתי ניתנת לעצירה של קולקטיב של נשים שאוספות כוחות ומשחררות את עוצמתן.
ואיך כל זה בא לידי ביטוי? זה מתחיל פירותי ומתקתק, מזכיר בעיקר רעננות עסיסית של אקורד אגס, וממשיך נקי וחמים על גבול הפודרתי, הודות לחליטה של וניל ו-ונילין ממקור טבעי המספקים שובל ריח עם היבט ממכר וחושני.
אגב, ככל שחולפות השעות, הבושם רק הולך ומשתבח ונעשה ענברי-פרחוני-שיפרה. בסך הכל - מוצלח מאד.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
הניחוח השני אותו מציעה לנקום הוא La vie est belle L’Extrait, ששנת 2023 מתברר מציינת רגע גדול בהיסטוריה שלו.
השנה, משיקים במותג חזון פלורליסטי. המוזה ההיסטורית של הבושם, ג`וליה רוברטס, הזמינה את קהילת השגרירות של המותג לעמוד יחד להצהרה מאוחדת של אושר.
אמנדה סייפריד, איזבלה רוסליני, לילי קולינס, פנלופה קרוז וזנדאיה הצטרפו לג`וליה רוברטס יחד עם 2 מוזות חדשות: איה נקמורה והו-יון Hoyeon.
הקבוצה האיקונית הזו של פעילות למען האושר מגלמת את הגרסה החדשה עם מסר מעולם לא היה כה עוצמתי.
ואם באושר עסקינן, אין לנו אלא להאמין לנסיינית המאושרת שסיפרה כי מדובר בבושם הכי מוצלח שניסתה מזה חודשים, החל מהבקבוק האלגנטי ועד לריח הנקי, אוורירי, סופר יוקרתי ומושלם, שרק השביח לטענתה ככל שחלפו השעות - ושהיא לגמרי מאוהבת.
מחיר: אידול נואו - 479 ₪ ל-100 מ"ל. לה וי אה בל - 269 ₪ ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
obvious
מותג הבישום הצרפתי שהוקם על ידי הבשם דויד פרוסראד שלקח חלק גם ברקיחת בשמי היוקרה - ג`ולייט האז א גאן, אטלייה קולון וביירדו, מציג את un poivre a pepper - ניחוח עם רעננות וחוצפה המלווה הרפתקאות.
הניחוח יוניסקס ייחודי, מודרני, מרגיע ושיקי כמשפחת הריח הוא: עצי-מתובל. התווים: פלפל ורוד, עלי ויולט ווטיבר.
אז כשבית הבישום החדשני אובייס מגיע מפריז זו כמובן סיבה למסיבה עבורי. זה בושם לא פחות מאלגנטי עם ריח משכר של מאסק פרחוני.
התו של הג`ינג`ר בועט חזק ומספק נוכחות אמיתית לאחד הבשמים הכי טובים שיצא לי להתיז על עצמי בזמן האחרון.
אם חיכיתן לשנייה האחרונה רגע לפני החג כדי לקנות מתנה למארחת או סתם עבורכן, זה הבושם המושלם. עדין, קליל אבל עם ניחוח שאי אפשר לפספס.
מחיר: 485 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי רשת אפריל.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Paco Rabanne
בית פאקו רבאן מציע את Phantom Parfum (פאנטום פרפיום) - ניחוח חדש של גבריות עוצמתית המחבר בין עולם הבישום המסורתי לעולמות הדיגיטל באמצעות טכנולגיה דיגיטלית מתקדמת עם 90% רכיבים ממקור טבעי.
במותג בחרו בשחקן והמוזיקאי צ`רלי היטון (כוכב הסדרה Stranger Things, Netflix) כשגריר המותג העולמי שיוביל את הקמפיין החדש.
פנטום מציע חוויית משתמש חדשנית עטופה בניחוח ארומטי, חושני, בעיצוב רובוט רטרו – עתידני, האופייני ומזוהה עם רבאן וכמו בבושם הקלאסי.
האם זה הצליח גם הפעם? בהחלט!!! אם גם ההורמונים שלכם משתוללים - קחו בחשבון ש-שהפאנטום הזה יריח לכם כמו גבר-גבר בבקבוק.
הבושם המשלב וטיבר ומאסק מינרלי, וניל לצד לבנדר ומערבב אותם לכדי בושם שיהפוך את הגיק הכי חנון בשכונה לגבר אלגנטי מעודכן ועכשווי.
אגב, בקבוק הבושם בדמות הרובוט מעוצב ברמת גימור הגבוהה ביותר, וככזה הוא לגמרי פיס אומנותי לחובבי הגאדג`טים והפופ ארט.
מחיר: 420 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Salvatore Ferragamo
Foreste di Seta - ניחוח חדש מרחיב ומעצים את עולם הפנטזיה בלב Storie di Seta: עם זר הפרחים המשיי והמסתורי שלו, מעורר הבושם את התוסס של יער פראי עשיר באוצרות נסתרים ובפלאי טבע.
תווים ארומטיים עליונים של שמן מרווה מעניקים גוון מעורר לתערובת של האגוז.
החדש קנה מיד את לב הנסיינית - גם הבקבוק החתיכי בצבעי הסגול, וגם הניחוח המוצלח, שהוגדר כ"עלים ירוקים ופירות יער משמחים," וגם כ"מתמתן, במובן החיובי, עם הזמן".
מחיר: 409 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Abercrombie & Fitch
התווית על הבשמים של AUTHENTIC מדגישה את מורשת המותג העשירה של אברקרומבי & פיץ` עם גישה עכשווית. הבקבוק הצהוב של AUTHENTIC SELF כולל תווית שעם בהשראת לוח שעם המשמש לנעיצת פתקים אישיים המדגישים את ה"עצמי" ו"האותנטי".
הבקבוקים נוצרו בלעדית עבור המותג, והם עשויים מזכוכית כבדה באיכות גבוהה וכוללים פקק מתכת מגנטי. הצבע הצהוב נבחר מפני שמדובר בצבע אנרגטי המעודד להיות נועז ולא לפחד לבלוט.
והריח? כנראה ליין הבשמים של אברקרומבי & פיץ`, בדיוק כמו לטאה שמורידים לה את הראש, אבל הגוף ממשיך לרוץ לבד, ממשיך להתרבות שוב ושוב ושוב.
הבושם החדש, שרקחה הבשמית לינדה צ`ינרי מטאקאסאגו, מתעלה מעל הריחות האחים לסדרה שבגדול נעים על הסקאלה שבין מתוקים ביותר למתוקים אובר.
בזכות תערובת הדרים רעננה של דומדמניות אדומות ותווי אגסים עסיסיים, פרחים מלאי חיים ועץ ארז, אלגום ומאסק, מציג הניחוח המדובר באלאנס חביב בין חמצמץ הדרי ורענן למתקתק, שיכול לעבוד יופי בקיץ הלוהט, וגם בחורף החם...כי חורף אמיתי אין בנמצא.
מחיר: 329 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
MONTBLANC
פלטינום נטוע ביסודו של המותג מונבלאן והקשר שלו להרים, זהו סיפור על המפגש המלהיב בין האדם להר.
המותג, הקרוי על שם הפסגה הגבוהה ביותר באירופה, ממשיך להעניק השראה לחסרי פחד להשיג את הבלתי אפשרי, עם עיצובים ומוצרים בהשראת היופי המלכותי של ההרים והקרחונים שלהם.
לבשמים של המותג התוודעתי רק לפני שנתיים. בושם אחד הספיק לי כדי להבין שיש כאן מתחרה רציני מול שאר הבשמים על המדף שלי, עליו שולטים בעיקר דיור או הוגו בוס (כן, אני די אקלקטי כשזה מגיע לבישום).
המון בלאן אקספלורר פלטינום הוא עוד חיזוק נוסף עבור המותג היוקרתי. שפריץ אחד ממנו וכבר אפשר להרגיש יותר גברי, מחוספס וקשוח.
הריח של האקספלורר נוטה לכיוון היערות הקסומים ביותר באירופה ואפשר ממש להרגיש את הריח העצי והאדמתי שעולה ממנו. אני אהבתי ובהחלט אימצתי.
מחיר: 319 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
CRISTIANO RONALDO
הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו משיק את הבושם החדש שלו, Fearless, השני מתוך קולקציית 7.
"Fearless הוא יותר מסתם ניחוח – זוהי גישה. עם הבושם החדש שלי, אני רוצה לתת השראה למעריצים שלי להמשיך לרדוף אחרי החלומות שלהם ולזכור שכל הישג מתחיל בראש", מציין כריסטיאנו.
בלב Fearless נמצא מרכיב הגיבור, לונגוזה – צמח יוצא דופן שטופח במדגסקר. בדיוק כמו רונאלדו שחוזר חזק יותר אחרי תבוסות ואתגרים, לונגוזה ניחן ביכולת יוצאת דופן להתחדש ולהפוך אותו לצמח נצחי.
ודעתנו המלומדת? דבר אחד אי אפשר לקחת מהגרסה החדשה לבושם של כריסטיאנו. בעצם, שני דברים ? אריזה ובה בקבוק כתום מלוטש שקשה לפספס, שכל כולה זועקת גבריות חדשה, ואת הריח המרענן.
אלא, שהרעננות הזו, פוקחת אישונים ככל שתהיה, קצת מופרזת במינונים, שלא לומר פרחונית מדי, וקצת משכיחה את החושניות של הכדורגלן. כך או כך, מדובר בבושם נחמד לבוקר, מהסוג שנחמד לצרף למדף, אבל לא לחוץ מאוד שיהיה שם. טינאייג`רים יעופו עליו!
מחיר: 269 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר CHOZEN.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
Clinique
מותג האיפור והטיפוח קליניק השיק את My Happy™ Cocoa & Cashmere - אושר כמו אחרי טעימה ראשונה מקינוח מושחת, המעורר זיכרונות נעימים של פינוקים אפויים.
בתכלס - ענבר אקזוטי, קקאו, וניל ומאסק, עם יסמין ופלפל ורוד נשמעים כמו המתכון המושלם עבור פריז שיק, כשהתוצאה היא קפיצה קטנה לפטיסארי צרפתי, שם הקינוחים הכי לוהטים.
הניחוחות הפרחוניים מורגשים מאוד בתווים העליונים ואחריהם נשאר ריח שמזכיר קינוחים מתוקים מפעם. מתאים מאוד למתרפקות ונוסטלגיות.
מחיר: 230 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
HALLOWEEN
בהימלטות מהכבישים העמוסים, מסתכלים קדימה אל האופק ו... מרגישים את האוויר על העור. מפליגים אל עבר הלא נודע, לוקחים את הזמן.
אין מסלול קבוע...אתה מחליט מה ייעודך כי רק אתה יודע את זה, רק אתה מרגיש את זה. לתת לחיים לזרום זו המנטרה שלך בלי להאיץ, בקצב שלך. זו המהות של הניחוח המהפנט MYSTERY.
נתחיל מהסוף, מהאריזה: מדובר באריזה שחורה עם הכיתוב MYSTERY בזהב, שבמבט ראשון מרגישה כמו גימיק שיווקי שקורץ לבני טובים מהפריפריה, ונרכש בכמה עשרות שקלים בחנויות מיושנות נוסח "מתנות לגברים בלבד", לצד לוח שחמט מזכוכית ומכונת גילוח מאוירת. גם במבט שני.
אבל כמה שניות אחרי ההתזה, מגלים שהריח דווקא מתון, נעים ובוגר, כמעט סקסי. הגוון ארומתי – פירותי מוכיח ששווה לתת צ`אנס לפנימיות. במילים אחרות: אטרקציה חביבה לבני נוער, או לילדים מתבגרים קשוחים באופיים.
מחיר: 269 ₪ ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר CHOZEN.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
rochas
אני חושבת שמעולם לא קראתי תיאור על בושם שגרם לי לפתוח את האריזה מהר כל כך... קודם כל מצאתי את עצמי בקהל היעד: "הסטייל שלהן הוא שילוב רענן של סגנונות. טרנדי, צבעים עזים, שירה ותחכום", אז אם גם אתן כאלה, אנחנו מוזמנות לחגוג את החברות ואת החיים בקלילות וחופש. איזה כיף!
אבל אם בשירה עסקינן, קבלו את זה: "הבושם נפתח בתו מנדרינה שמשרה אווירה קלילה ומלאת חיים, אשר חושף תו עליון תוסס, שבו שושני מפרץ ודומדמניות שחורות משתלבים בריקוד.
בדיוק כפי שיצירות הוט קוטור עכשוויות מפיחות חיים חדשים במסורת.. הקסם נסגר עם תו בסיס חם וחושני: וניל המוקף בתווי עץ ומאסק קרמי, שנותנים לגירל לייף את החתימה הייחודית והממכרת של כיף". לא הייתן רצות להריח?
ותכלס? מדובר בבושם עם ריח עוצמתי וחזק במיוחד. שני ריסוסים קלים וכל החדר מקבל ניחוח פירותי, ענברי ופרחוני. לקח לי רגע להתרגל, זה באמת בושם לנשים שאוהבות תשומת לב, כי קשה לפספס את הריח הדומיננטי, אבל מה נאמר, יש רגעים שזה בא בול... למשל בערב ראש השנה הקרב.
אגב, הוכח על ידי מדעני מוח - שניחוח הוניל מגרה את חלקי המוח הקשורים לאושר ולהרגשה טובה!
מחיר: 229 ₪ ל-75 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר אונליז.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
LAURA BIAGIOTTI
בית האופנה האיטלקי, לאורה ביגוטי מציע בושם חדש לגברים הרוחש חיבה וכבוד לעולם הגולף.
לאורה ביגוטי, מייסדת המותג הקימה מתברר את מועדון הגולף והקאנטרי מרקו סימון המפורסם ,שאף יהיה המארח הרשמי של המהדורה ה-44 של גביע ריידר ב-2023.ככזה הבושם החדש מבקש לבטא את החיבה והכבוד הרב שיש לבית האופנה לעולם הגולף.
הפרפיום שונה מהניחוח הקלאסי המוכר של המותג ומשלב ניחוחות - עצי, פרחוני וירוק. הל , גרניום, עלי סיגלית, פולי טונקה ועץ ארז, וטיבר, וקשמיר וחבושים (!), כמו שגבר אמיתי צריך לאכול מפעם לפעם.
האנרגיה של מי שיבחר להזליף אותו? ממגנטת ומשאירה אחריה חותם פירותי-מתקתק שכולנו שאוהבים, אוהבים מאוד.
מחיר: 219 ₪ ל–125 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר לילית קוסמטיקה.
צילום: אתר יצרן, רשמי. יח"צ
MANDARINA DUCK
VIDA LOCA בשבילי, הוא בושם בעל ניחוח פוג`ר, פירותי ואוריינטלי. התווים העליונים: מנטה, אננס, מנדרינה. תווי הלב: מרווה, לוונדר, קוקוס, גרניום. ותווי הבסיס: וניל, פולי טונקה, וטיבר.
מודה, ארון הבשמים שלי (כן אני גבר ויש לי ארון בשמים. מכור, מה לעשות?) מחולק ל-2 קטגוריות: בשמי יציאה, כאלה שאני מתיז על צווארי כשאני יוצא לדייט מפונפן עם האישה או ארוחת חג ובשמים ליומיום.
אל תזלזלו בבשמי היומיום, הם משמעותיים כיוון שהם נמצאים עלינו רוב הזמן. בושם כזה בדיוק הוא המנדרינה דאק וידה לוקה החדש. הוא מאופיין בריחות מתוקים של פירות כמו אננס ומנדרינה ונותן בוסט של וניל, קוקוס ומנטה.
זה בושם קליל עם ניחוח מעלף, הבקבוק מעוצב בגווני ירוק וצהוב אביביים וכיתוב כסוף צעיר ועכשווי, ואחד הפלוסים הגדולים שלו – הוא המחיר השווה לכל כיס.
ויש גם מהדורה נשית. אז כמובן שגם זוגתי התנדבה לניסוי כמובן, כמו צרכנית הבשמים המדופלמת שהיא.
נכון, לא מדובר באחד ממותגי העל של הבישום העולמי אבל לדבריה כשהיא מחפשת בשמים ליום ליום – מנדרינה הוא הדבר. הניחוח שלו עדין ולא משתלט ועדיין בעל נוכחות. "לצערי הוא לא נשאר לאורך זמן ולאורך היום מצאתי את עצמי מתיזה חיזוקים להגברת הריח", היא מסכמת.
בשורה התחתונה כל אישה צריכה בושם כמו מנדרינה בטואלט שלה: נעים ופשוט אך עם זאת בולט ונוכח.
מחיר: 99 ₪ ל- 100 מ"ל (לכל בושם), ברשתות הפארם.