יח"צ תכשיטי ההשראה חוזרים העונה למרכז הבמה עם בולטות מרשימה בפיד האינסטגרמי, ונדמה כי הם הולכים ומבססים את מעמדם בשוק התכשיטים.
בתוך כך, המותג פוזיטיב דנדי יוצא בקמפיין לקידום תכשיטים מעוררי חשיבה חיובית.
כחלק מהקמפיין פנה המותג לנשים אמיתיות, דהיינו צילומים הכוללים כמה שפחות פילטרים ופוטושופ, בלי תוספת איפור או עיצוב שיער וסטיילינג.
כך מעביר הקמפיין המדובר מסר שנשים יש בהן הכול, את כל התכונות הנדרשות להצליח, ולעיתים הן אינן מודעות לזה, ופה גם נכנס התכשיט של המותג לסיפור.
הוא מזכיר לה לעונדת אותו מה היא שווה, מהן היכולות שלה ואיך תוכל לעבור את היום בהצלחה. המטרה היא כי המסר הכתוב על התכשיט יאומץ על ידי העונדת אותו וילווה אותה בחיי היום יום.
יח"צ דנדי, הלוא היא דניאל בן שוע, בעלת המותג, מתמודדת למעלה מעשור עם מחלת הפיברומיאלגיה, והתכשיטים שלה מלווים אותה כתזכורת מתמדת לעוצמה שיש בה גם כשהיא לא מרגישה אותה.
עד שייסדה את המותג שלה, עבדה בן שוע כשכירה בחנות תכשיטים. בעקבות מפגש עם מטפלת אלטרנטיבית לשיכוך תסמיני הפיברומיאלגיה, היא נחשפה לתרגיל אימוני מתוך שיטה שנקראת EFT.
התרגיל זה נדרשים לטפוח על נקודות שונות בגוף ולחזור על משפט מובחן - "למרות ש (כואב לי) אני אוהבת ומקבלת את עצמי בשלמות".
מדובר כאמור בהצהרות חיוביות, בדמות משפטים מעצימים, המנוסחים באופן חיובי, מעיין אוטו-סוגסטיות לשכנוע עצמי. וזה מתברר עבד, כך שבן שוע בחרה לחרוט את המשפט הזה על צמיד שענדה וכך למעשה הגיח לעולם המותג שלה.
המחשבה שהיא תוכל להעניק לנשים אחרות, את המתנה הזאת היא למעשה זאת שהולידה את הקמפיין.
אני בחרתי להתחדש בשרשרת מעצימה ובחרתי במילים: לנשום, ליהנות ואושר. חשבתי שאלו מילים שיזכירו לי מה אני בעצם עושה פה בעולם הלא פשוט שמקיף אותי, ויעזרו לי לנקות את רעשי הרקע, יזכירו לי לנשום כשקשה, ליהנות גם כשלא מצליח לי ותמיד תמיד לחוות חוויות שימלאו לי את מיכל האושר.
מחיר: 165 שקלים, באתר המותג