יח"צ. רשמי (G גרופ)
קונסילר/ מייקאפ - M.A.C
היצרנית: "STUDIO FIX EVERY-WEAR ALL-OVER FACE PEN - קונסילר ומייקאפ במוצר אחד דמוי עט ליצירת כיסוי עם עמידות של עד 36 שעות.
המוצר מאפשר שליטה מדודה בחומר, מיועד לשימוש על כל הפנים ומתאים לכל סוג עור, הודות לפורמולת פודרה בעלת מרקם חלק המועשרת בקפאין ממריץ, בחומצה היאלורונית להענקת לחות, ובויטמין E.
התכשיר מוצע ב-33 גוונים בגימור מאט".
מחיר: 180 ₪, ברשת ובאתר המותג.
יח"צ. רשמי (G גרופ)
דבר הנסיינית: "מוצר נהדר המשווק במארז המאפשר לחומר להישאר סטרילי. המשאבה טובה, רמת כיסוי טובה אף היא, החומר נעים למריחה, לא דביק בעל מרקם אוורירי המספק כיסוי אחיד ומאיר פנים במשמעות המילולית של המילה".
ציון: 10 +
יח"צ (יפה אפרתי)
בושם - BOSS
היצרנית: "ALIVE נרקח על ידי שתי אמניות בשמים ידועות שם - הונורין בלנק ומרי סאלאמן. הבושם מתאפיין בהרכב ענברי-עצי-פרחוני המשלב בתוכו תווים של יסמין, עור ווטיבר".
מחיר: 389 ₪ ל-80 מ"ל, ברשתות הפארם.
דבר הנסיינית: "בוס אלייב החדש של BOSS מתאפיין בניחוח מטריף חושים, כזה שמסובב ראשים ונשאר עד סוף יום העבודה, בהחלט ריח שיראה לכולם מי פה הבוס, וייתן לך להרגיש ALIVE.
העיצוב פשוט שכן הצבע האדום אדום הזה, מוקף בזיק של זהב משתלט וכובש, כיאה לבוס. וכפי שראוי שתרגיש אישה באשר היא.
נכנסת למשרד ומרגישה שכולם רואים אותי, זה ריח מתקתק שמשדר עוצמה וכוח, המתקבל מההרכב המיוחד שלו, עצי ענבר עם תווים של יסמין ועוד מרכיבים מיוחדים אותם רקחו מתברר שתי אמניות בשמים ידועות שם, הונורין בלנק ומרי סאלאמן, שאת השראתן שאבו מהביטחון העצמי והגישה החיובית של כל אישה שחיה כמו הבוס של עצמה.
בעבודתן הן חשבו על שחרור אישי, וכוח נשי ייחודי ואם אתם שואלים אותי, ממש הצליח להן".
ציון: 9
יח"צ. (יפה אפרתי)
בושם - Calvin Klein
היצרנית: "euphoria או דה טואלט בניחוח פירותי, מציע פרשנות חדשה לאו דה פרפום המקורי תוך הדגשת איכויות הליבה של קולקציית הבשמים.
הניחוח שנרקח ע"י סמנכ"ל הבישום לוק דונג, וקרלוס בנעים, אמן הבישום של IFF, נפתח בתו של שזיף עסיסי ותוסס.
בלב הניחוח - סחלב המואר על ידי ורד. התרכובת מעוגלת עם שובל של וניל חסר משקל המרוכך על ידי קשמיר לנגיעה של תחכום חושני. ביחד, התווים יוצרים אקורד ענבר ממכר עם חמימות ונשיות עוצמתיות".
מחיר: 189 ₪ ל-100 מ"ל, בפארמים.
צילום: פרטי SPOT it
דבר הנסיינית: "השוק מוצף באינספור בשמים, חלקם כבר מזכירים בניחוחם בשמים מוכרים בגרסה מעט משופרת.
הבושם החדש מבית קלווין קליין, אופוריה, ניחן בניחוח פירותי מתוק ומפתיע. ריחו סקסי, אך לא "זול", הוא נשאר על הגוף שעות רבות והתגובות עליו היו נלהבות גם מנשים וגם מגברים, וזה לפני שהוספתי מילה על מחירו האטרקטיבי למדי".
ציון: 9.5
יח"צ (אלפא קוסמטיקס)
בושם - ELIZABETH ARDEN
היצרנית: "White Tea EAU FRAICHE - ניחוח המהווה פרשנות בהירה ונקייה עם מרכיבים טבעוניים וטכנולוגיה פורצת דרך- VivaScentz™, המעודדת תחושת רווחה אצל הלובשת אותו.
הבושם נפתח בהרמוניה עם תפוז דם, שמן מנדרינה, ברגמוט ואגס אנג`ו, המפנים את מקומם ללב של שושנת העמקים המשתלבת עם שעועית טונקה ונצואלה חמה ועץ בלונד המתערבבים עם מושק כדי להחדיר את ריח החמימות המתמשכת.
הבושם טמון בבקבוק זכוכית גבוה ומעודן עם קווים נקיים בעיצוב פרחוני המדגישים את הניחוח החדש. הזכוכית ניתנת למחזור והקרטון עשוי מחומר מאושר FSC (המועצה לניהול יערות)".
מחיר: 239 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר הסחר CHOZEN.
דבר הנסיינית: "התה הלבן, הבושם החדש מבית אליזבת ארדן הוא בעל ניחוח עדין ומרענן. הוא מאופיין בריחות של הדרים ופרחים, דבר המאפיין את הבשמים הקיציים שנוחתים על מדפי הפארמים כיאה לתקופה.
אני באופן אישי אוהבת בשמים "כבדים" יותר שנשארים איתך לאורך זמן. אז גם אתן חובבות בשמים בעלי נוכחות כמוני, הבושם הזה כנראה לא ימצא את דרכו אל הטואלט שלכן.
עם זאת חייבת להדגיש כי ריחות המנדרינה ותפוז הדם בולטים בעליונותם אל מול התווים הפרחוניים של הבושם, אבל למרות זאת הרעננות המתפרצת נעלמת במהרה. מצד שני, אל תשללו את הבושם על הסף. ליציאה יומיומית קלילה ובלתי מחייבת הוא בא בול במקום".
ציון: 9
יח"צ. (דני לוי)
ליין איפור - אפריל
היצרנית: "APRIL MAKE-UP - ליין איפור מגוון וידידותי לסביבה, שמוצריו מבוססים על פורמולות נקיות, ללא כל פגיעה בטבע ובחי.
מוצרי הסדרה פותחו בתהליך שנמשך כשנתיים ומיוצרים במעבדות בוגארט שבצרפת. הליין מציע מגוון של 466 פריטי איפור, בקשת רחבה של גוונים, מרקמים וגימורים, לאיפור הפנים, העיניים, השפתיים והגבות"
מחיר: 14-110 ₪, בסניפי הרשת.
דבר הנסיינית: "אפריל, רשת הבישום והביוטי הישראלי הוותיק, משיקה סדרת איפור ידידותית לעור ולסביבה, מבלי להתפשר על איכות וססגוניות.
אפריל מייקאפ, ליין איפור איכותי וידידותי לסביבה שהושק לאחרונה בסניפי הרשת, לאחר פיתוח שעליו עמלו במשך שנתיים.
ברשת מדגישים כי המגוון החדש שייצרו מבוסס על פורמולות נקיות, וללא פגיעה בטבע ובחי, ומכריזים כי בהתאם לנהוג במרוצת השנים האחרונות, גם הם חרטו על דגלם ערכי ידידותיות סביבתית וקיימות.
ערכת האיפור המרעננת שקיבלתי להתנסות כללה, בין השאר, פריימר, שהגיע בצנצנת זכוכית עם טפי – שיטה קלה ונוחה ליישום על הפנים, אך מלכלכת מאוד (את האריזה עצמה); עיפרון עיניים עמיד שמתאים הן כאייליינר והן כקו דגש מתחת לריסים התחתונים – זה הוכיח עמידותו גם במסיבת יומולדת מרגשת ותוך הזלת דמעה או שתיים.
עוד דגמתי שני שפתונים מלחחים בגימור קליל ומרענן; צללית קרמית במרקם חלק ונעים, שמתאימה גם כברונזר וכטינט עדין; וליפ גלוס שכיף למרוח על השפתיים גם כשאין חשק להתאפר. אהבתי".
ציון: 9
יח"צ. צילום: יפה אפרתי
סרום - סבוקלם
היצרנית: "אקווה סרום 369 קומפלקס ללחות מקסימלית מכיל 3 ויטמינים (B3 ניאצין לסיוע במניעת איבוד מים בשכבות העור ושיפור מבנה העור, ויטמין E להגנה מפני הרדיקלים החופשיים ופרו ויטמין B5 - לשיפור גמישות העור).
לצדם שולבו במוצר 6 לחותנים (אלוורה ברבדנסיס להרגעת עור אדמומי ורגיש, תמצית צבר לשיקום שכבת ההגנה של העור, תמצית מניצני הצלף להגנת העור בתנאי אקלים קיצוניים ויובש, חומצה היאלורונית להגברת הלחות, קסיליטול תחליף סוכר רב-כוהלי המעניק לחות ופוקוז – חד סוכר אף הוא להגברת הלחות).
עוד בתכשיר - 9 חומצות אמינו (פרולין, תראונין, גליצרין, אלנין, לאוצין, וָלין, היסטידין, פנילאלנין וסרין) לשמירת הלחות בעור הפנים לאורך זמן ולסיוע בטיפול ביובש ובשיקום והתחדשות תאי העור".
מחיר: 99.90 ₪, ברשתות הפארם, בקופות החולים, בבתי המרקחת ובאתר המותג.
יח"צ. צילום: יפה אפרתי
דבר הנסיינית: "ניסיתי את הסרום כשבועיים ולתחושתי הוא מספק מלבד הלחות הגבוהה גם תחושת מתיחה ממש קלה לאחר מריחתו וספיגתו.
הקמטוטים הקטנים טושטשו והעור קיבל מראה קורן ומתוח, אך לאחר כמה שעות העור נזכר בכוח הכבידה וחזר למצבו הטבעי עד שקיבל שוב את מנת הלחות הזו שוב. בגדול הסרום נותן אפקט מיידי של מראה קורן ומתוח כשהסרום נספג ברגע ומותיר תחושה של עור רווי".
ציון: 9
יח"צ. (רני רהב)
פריימר למניעת ברק - GA-DE
היצרנית: "ESSENTIALS OIL SHINE CONTROL PRIMER - פריימר למניעת ברק SPF 30 לכל סוגי העור. התכשיר נטול שומן ומוצע במרקם ג`ל.
התכשיר מכיל VITA BOTANIGUARD - תמצית SUPERFOOD אנטי דלקתית שפותחה מקליפות רימונים.
התכשיר מספק הגנה מפני השמש וגם מקרינת אור כחול של מסכים".
מחיר: 149 ₪ ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם.
צילום: פרטי SPOT it
דבר הנסיינית: "לפריימר של ג`ייד שתי מטרות. האחת - להכין את העור לפני האיפור למשטח חלק והשנייה - להפוך את האיפור לעמיד יותר בעיקר בחודשי הקיץ.
הרושם הראשוני מבטיח. הפריימר טמון בשפופרת יוקרתית עם צבע שיקי.
כחובבת איפור מדופלמת ניסיתי אותו ומה שאהבתי בו בעיקר היא הסינרגיה שהתכשיר מספק עם תכשירי איפור אחרים.
למשל כשאני מתאפרת בצלליות מסויימות, לאחר כמה שעות הן "נוזלות", דוהות ומתרכזות בצורה לא אסתטית בקפל מעל העין. כשניסיתי את אותן צלליות עם הפריימר של ג`ייד הן גם נראו יותר טוב בצבען שהפך לבולט וחזק וגם שרדו לאורך כל היום מבלי להימחק או לגלוש לכיוון הריסים.
את הפריימר מרחתי באופן אחיד על הפנים. החומר נמרח בצורה חלקה על העור. לאחר המריחה הרגשתי שהפריימר יוצר גימור מאט וכמובן שלא התאפקתי וליטפתי את עור הפנים, וזה הרגיש רך וגמיש והתוצאה הסופית עמידה ונוחה ומהווה כאמור בסיס טוב לאיפור".
ציון: 9
יח"צ. צילום: סשה דובינסקי
סבון פנים - GIGI
היצרנית: "Aroma Essence, סבוני ניקוי לפנים המופקים בשיטות ביו-טכנולוגיות המשלבות בין מיצוי צמחים, וחומרי ניקוי עדינים.
הסדרה מציעה ארבעה סבונים המותאמים לסוג העור. כל סבון נועד לבצע פעולת ניקוי עם יכולת מקסימלית של הסרת האיפור, הלכלוך והשומן העורי הנצמד לנקבוביות ויוצר מראה דהוי ומחוספס".
מחיר: 90 ₪ ל-200 מ"ל, אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג.
דבר הנסיינית: "יש הרבה דרכים להוריד איפור, בדרך כלל זה כולל צמר גפן ותכשיר מיוחד איתו עוברים מספר פעמים על הפנים ואיזור העיניים, אך זו לא הפעולה הכי נוחה.
סבון הפנים של ג`יג`י (Cleanser Balanced PH) אומנם יקר ביחס לתרחיצי פנים מהדמף אך הוא מסיר במהירות את האיפור, מנקה בצורה מושלמת את הפנים ללא תחושת יובש, ואף לא שורף בעיניים.
המקום הכי נוח לשים אותו הוא באזור המקלחת, וכך כשמתקלחים בסוף היום - מסירים את האיפור על הדרך. לעדינות שביניכן - יש גם גרסה לעור רגיש (Cleanser Ultra)".
ציון: 9
יח"צ. (דניאלה רייבנבך)
מסקרה - L’OREAL PARIS
היצרנית: "Telescopic Lift - מסקרה מועשרת בסרמידים לקיבוע ריסים מחוזקים.
למסקרה מברשת סיליקון גמישה עם סיבים מעוגלים לתפיסת הריסים, מהקצרים ביותר ועד הארוכים. המברשת נועדה להאריך את הריסים ולהעניק הרמה מירבית של הריסים עד 36 שעות".
מחיר: 70 ₪, ברשתות הפארם.
צילום: פרטי SPOT it
דבר הנסיינית: "מכירות את הבקרים האלה שהריסים מחליטים להפגין אהבה אחד לשני ולא להיפרד no matter what?! אז בתקופה האחרונה אני חווה את זה על בסיס יומיומי.
בניסיון ליצור קרע ביחסים ביניהם דגמתי את המסקרה החדשה של לוריאל פריז שמבטיחה להפריד, להאריך וליצור מראה דרמטי ועמוק לריסים.
המסקרה עמידה ואינה מתפוררת. היא קלה להסרה ומתהדרת במברשת נוחה לעבודה, אבל הבעיה היא, שמעבר לעיבוי משביע רצון - המסקרה לא האריכה או עיגלה את הריסים בצורה יוצאת דופן.
לגבי עמידותה - היא שרדה רק 10 שעות ואז החלה להתפורר".
ציון: 8.5