יח"צ - g-group
יצרניות קוסמטיקה, ולא רק של תכשירים אורגניים וטבעיים, מרבות להדגיש ולציין את נוכחות המרכיבים הצמחיים בתכשירי הטיפוח.
נוכחות של תמצית צמחית כלשהי מוסיפה תמיד ארומה בריאה ואיכותית יותר למוצר. ואכן מוצרי טיפוח רבים מבוססים על צמחים, חלקם מוכרים וידועים כדוגמת שמן הזית ושמן עץ התה, בעוד אחרים ייחודים ומיוחדים.
על חשיבות שילוב מרכיבים צמחיים בתכשירי הקוסמטיקה ניתן ללמוד מבחירתו של ויליאם לאודר (63), אחיינו של רון לאודר ונכדה של אסתי לאודר האגדית, מייסדת מותג הטיפוח והקוסמטיקה הבינלאומי, שלזכותו נזקף פיתוח המותג הבוטני והארומתראפי אוריג`ינס, המבוסס על חומרים מן הצומח, ומיועד להעניק חיקוי ביתי של מרחצאות.
ויליאם שהחל ללמוד על עסקי הקוסמטיקה של המשפחה כבר בילדותו, מהדיבורים ששמע סביב שולחן האוכל, ייסד את אוריג`ינס ב-1990, עת שימש כמנכ"ל קליניק.
כבר בימיו הראשונים של המותג, בחר ויליאם לשתף פעולה עם ד"ר אנדרו וייל, מחלוצי תחום הרפואה האינטגרטיבית, בעל תואר בביולוגיה (בוטניקה) מאוניברסיטת הרוורד, שסייע בפיתוח הפורמולות ומיוחד בהשקת ליין קוסמטי המיועד לסובלים מדלקות עור ובעלי עור רגיש.
יח"צ - g-group
המותג אוריג`ינס אוחז בתפיסת קיימות מובהקת שתכליתה לפעול לצמצום ההשלכות ההרסניות והמזהמות של תעשיית הקוסמטיקה.
אי לכך, ייצור תמרוקי המותג נעשה ללא פגיעה בבעלי חיים, תוך הפחתת טביעת רגל פחמנית ומתוך שאיפה ליצור אלטרנטיבה אחראית כלפי כדור הארץ והעור במוצרי טיפוח.
בהתאמה, מרבית ממרכיבי המותג הם ממקור טבעי, לא נעשה כאמור שימוש במרכיבים שייצורם מזהם וכל התכשירים טמונים באריזות מקרטון ממוחזר המאושר על ידי Forest Stewardship Council (FSC), כשגם שקיות הקוסמטיקה ותיק הנשיאה של המותג - מיועדים לשימוש חוזר ועשויים מכותנה ממוחזרת.
בישראל הושק המותג עם עמותת "וְנָטַעְת", הפועלת לקידום צמיחה כלכלית תוך עידוד תרבות נטיעה וטיפוח יערות אקולוגיים בעיר ובכפר בישראל, במטרה לתרום לאיזון מערכות האקלים המקומיות.
בתוך כך, שיתוף הפעולה בין העמותה למותג יכלול גם נטיעת עצים במרחבים עירוניים והקמת גינות שכונתיות.
מחיר: 85-385 שקלים, באתרי הסחר טרמינל X וגלאם 42, וברשתות BE והמשביר.