צילום: אתר רשמי, צילום מסך
זה לא סוד שבשנים האחרונות גברים הפכו הרבה יותר מודעים לשגרת הטיפוח היומיומית שלהם (אפילו עבדכם הנאמן המזוקן).
אם פעם היינו קמים בבוקר, והמקסימום שהיינו עושים זה לשטוף את הפנים, להוציא את כל הגועל נפש מהעיניים (איך קוראים לזה בכלל?), לובשים את הדגמ"ח הכי אופנתי, חולצה עם כיס ויוצאים לעבודה, היום זה ממש לא כך.
הגברים של היום מבינים טיפוח, רוצים להרגיש טוב עם עצמם ומוכנים לשלם על מוצרים טובים. בין אם זה בתחום הסרת השיער, או ביקור בברבריה הכי נחשבת בתל אביב ומגיע עד לשעווה במקומות הלא נכונים – הכול הולך.
לנישה הזו בדיוק נכנס DEPOT, המותג האיטלקי הנחשק. לא, לא מדובר בשעווה אורגנית מכוורות דבורים בבנגלדש.
המותג DEPOT הוא כל מה שנכון בכל הנוגע לעיצוב השיער הגברי, העבה והמחוספס.
המותג, שנחת לא מזמן בטרמינל 3, מציע מגוון רחב של מוצרים לשיער וכאלה המיועדים לגבר האופנתי, זה שמודע לעצמו ולסביבה שלו ואינו מוכן לוותר על הטיפוח העצמי והאסתטיקה החיצונית.
היופי האמיתי של מוצרי DEPOT טמון דווקא במסורות העתיקות שעל בסיסן מייצרים את המוצרים המקצועיים של המותג. כשלוקחים חומרי גלם סופר איכותיים ומשלבים אותם עם טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות – מקבלים מוצר מוגמר ברמה גבוהה ביותר.
מוצרי DEPOT מכילים שמנים ותמציות מהצומח בניחוחות גבריים מטריפים שיסובבו לכל אישה את הראש.
צילום: אתר רשמי, צילום מסך
במנעד המוצרים של המותג, המיובא ארצה על ידי חברת ג. קוסמטיקס, תוכלו למצוא מוצרי ניקוי וטיפוח לשיער, לזקן ולשפם (כמה חיכיתי למוצרים האלה!).
בנוסף, הליין של DEPOT כולל תכשירים להזנת עור הפנים ושלל אקססוריז נלווים לגוף (ולנשמה).
בהשקה המיוחדת, שהתקיימה באווירה היפסטרית, מזוקנת ומגניבה (כן אני עוד משתמש במילה הזו), השתתפו גברים מזוקנים, ברברים מדופלמים כמו טל ג`ונסון והדגימו את מוצרי המותג.
עופר מור, מנכ"ל ג. קוסמטיקס נאם בהתרגשות: "חברת ג. קוסטמיקס מייבאת לארץ את מותגי הטיפוח והצבע לשיער, מהמובילים והאיכותיים ביותר כדוגמת: אולפלקס, ג`ול, מטריקס ועוד. כהשלמה לסדרות המוצרים שלנו, חיפשנו אחר מותג איכותי ומקצועי, שיספק מענה גם לקהל הגברים בישראל. המותג RDEPOT המוביל באיטליה, ומדינות נוספות באירופה, הוא בעל זהות חזקה ואופנתית, המשלבת פורמולות מסורתיות וקלאסיקות עם טכנולוגיות חדשניות, המתאימות לקהל היעד הגברי. אנו בטוחים בהצלחת המותג גם בישראל".
מגוון המוצרים של המותג יתפרס כאמור על כמה וכמה קטגוריות כמו ניקוי ועיצוב השיער, מוצרי גילוח וכמובן מוצרי טיפוח לזקן ולשפם.
בקטגורית ניקוי ועיצוב השיער ניתן למצוא שמפו מאזן לשימוש יומיומי המסייע לטענת היצרנית בפעולת ניקוי עמוקה ומרענן את עור הקרקפת. לצדו נמצא שמפו נוסף למניעת קשקשים ולאיזון שומן הקרקפת שתכליתו להילחם בקשקשים המטרידים וביובש בעור.
צילום: אתר רשמי, צילום מסך
סיימתם לחפוף? יופי, כשתעברו לעצב את השיער, המותג יציע לכם, לדוגמה משחה לעיצוב השיער העמידה לאורך זמן ולצדה, חימר המעניק את אפקט המט של "קמתי-באתי" האהוב והבלתי מתאמץ.
לגבר שמעדיף להתגלח מאשר לגדל זקן עבות מציע המותג קרם סבון לגילוח והרגעת העור לשימוש במברשת. הקרם מכיל פורמולה עדינה של שמן שקדים וקוקוס, ומעניק רכות ולחות ואף מונע אדמומיות.
לאחר שתסיימו להתגלח, אתם מוזמנים כמובן להשלים את הטיפול בעזרת תחליב לחות לאחר הגילוח המיועד לשכך ולהרגיע את האדמומיות בעור ולהעניק לחות מרעננת לעור רך ועדין.
לגברים שסכין גילוח לא עבר על עורם כבר כמה שנים, כמוני, מציע DEPOT גם שמפו ספיישל ייעודי לזקן , זה מועשר בלחות ומנקה בצורה יסודית (את כל הפירורים של הבורקס אבל לא נגלה לאף אחד).
לעיצוב הזקן והשפם ישנה חמאה ייחודית העשויה מרכיבים טבעיים, המעניקה לחות, מזינה ומרככת את שיער הפנים העיקש ביותר.
אם שגרת טיפוח גברית אסלית היא חלק בלתי נפרד מהיומיום שלכם וחיפשתם מותג שיבין את הצורך הגברי – יש מצב שמצאתם אותו.
חפשו DEPOT במספרות הנבחרות ובאתר היבואן.