יח"צ
לרגל חגיגות ה-100 להיווסדה, חברת דיסני משיקה שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם שופרסל ורשת Be.
במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי שהחל בתחילת החודש, על כל קנייה מעל 100 שקלים, בכל אחד מסניפי שופרסל, Be או באתר שופרסל Online, חברי מועדון שופרסל Supreme יקבלו מתנה מיוחדת: בובת דיסני פופ`Z כחלק מקולקציה שלמה של 24 דמויות אייקוניות של דיסני ופיקסאר מהסרטים האהובים ביותר על ילדים (והמבוגרים...).
הבובות הזעירות והחמודות מגיעות באריזות סגורות כך שאין לדעת איזו דמות מפתיעה תחכה לכם בתוך האריזה.
לכל דמות ישנו בסיס הנדבק על שלל משטחים שונים כך שאפשר ליצור אוסף ייחודי ומגוון, לעשות "החלפות" (בלשון הילדים) ולגוון אותו.
בנוסף, לרגל השקת המבצע הכי חמוד בעולם, יצאה רשת שופרסל בקמפיין חובק מדיות ופלטפורמות בכיכובם של הפרזנטורים ליאת הרלב (כאירנה הקשוחה) והראל צברי.
בין שלל הדמויות המככבות באריזות תוכלו למצוא את דמבו הפיל המעוף, סימבה גור האריות, מיקי ומיני מאוס, נמו, ספידי מקווין ועוד חברים שמלווים אותנו משחר ילדותינו. לצידן של הדמויות ישנן גם סיכות גדולות ומעוצבות שאפשר להצמיד לתיקים.
בנוסף, במהלך מחמם לבבות, מציעה שופרסל ללקוחות שייבחרו בכך, לתרום את הבובות שייאספו ב-30 סניפים ברחבי הארץ לילדים במסגרות שונות. מהלך זה נובע כחלק מפעילות האחריות של קבוצת שופרסל.
אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מספר בהתלהבות: "כל אחת ואחד מאיתנו בישראל, גדול כקטן - גדל על דמויות דיסני ופיקסר במהלך השנים, על כן זה אך טבעי ששופרסל כמותג מוביל בתחום הקמעונאות תחבור לדיסני על מנת לחגוג ציון דרך משמעותי של המותג הידוע שכולם אוהבים לאהוב.
אנו גאים לקחת חלק בחגיגות 100 השנים של דיסני ושמחים על האפשרות להעניק ללקוחותינו ערך מוסף לצד חווית קניה צבעונית ושמחה עם הדמויות הקסומות ממיטב הסרטים והקלאסיקות עליהם גדלנו".
יח"צהשקת המבצע והדמויות האהובות מצטרפים לגל חדש-ישן הסוחף את העולם כבר שנים רבות והוא תחום האספנות. בסקר מיוחד שערכה "דיסני ישראל" בקרב ישראלים בני 18 ומעלה, עולה כי אחוז גבוה ממשתתפי הסקר נהגו ועדיין נוהגים לאסוף פריטים שונים ובפרט צעצועים שכיום הם בעלי ערך רב – כספי ובעיקר סנטימנטלי.
נתונים נוספים העולים מן הסקר מצביעים על אספנות כזו המפתחת כישורים חברתיים רבים, מחזקת את ערך ההתמדה ומנתקת את הילדים והמבוגרים מהמסכים. אם קשה לכם לנת את הילידם מהמסכים, בובות הפופ`Z הן אחלה של תחליף ובמיוחד כזה שמטפח את יצר האספנות ומשמש כתעסוקה נהדרת.
קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר והשיווק בדיסני ישראל: "לרגל חגיגות 100 שנים לפלא של דיסני, חברנו לשופרסל כדי לאפשר לאוהבי המותג דיסני לאסוף , לשחק, לחוות ולהנות מסדרה של 24 בובות פופ`Z מיניאטוריות במגוון הדמויות האהובות של דיסני.
איסוף הוכח כמעודד יצירתיות, מעורר השראה, מפתח יכולות חברתיות ומשחק, יכולות ארגון וסדר, התמדה, אך החשוב מכל גורם לשמחה! אנו מקווים שדרך חווית האיסוף והמשחק המשותף, הדמויות והסיפורים שלנו יוכלו לעורר השראה, להביא קסם וליצור חוויות בלתי נשכחות".
המבצע החל ב-4 ביוני 2023 בכל סניפי שופרסל, ברשת הפארםBe ובאתר שופרסל Online למשך כשישה שבועות או עד גמר המלאי.