יח"צ
בושם - Roja Dove
היצרנית: "Roja Manhattan – בושם בגרסת או דה פרפיום, שנוצר בהשראת שמש הבוקר הזורחת מעל העיר והאי מנהטן בניו יורק. הבושם החדש גדול, נועז ופואטי, משלב בתו העליון רעננות של ברגמוט, בזיליקום ולבנדר.
תווי הלב - רוז דה מאי, יסמין דגראס, הליוטרופ, סיגלית וקוקוס ובתווי הבסיס שולבו - ג`ינג`ר, פלפל ורוד, קינמון, ציפורן, פצ`ולי, אזוב אלון, טבק, טיבר, עץ ארז, אורן, בנזואין, וניל ומאסק".
מחיר: 1370 ₪ ל-100 מ"ל, בבוטיק הבישום BYOND SKIN בקניון רמת אביב, ובאתר לילית קוסמטיקה.
דבר הנסיין: "מותג בשמי הנישה הבריטי שנוסד על ידי הבשם רוז`ה דאב פריז משחרר לעולם בושם חדש - רוזה מנהטן.
השם "מנהטן", נשמע בהתחלה כמו עוד מחווה של תעשיית הביוטי לתפוח הגדול, אבל למעשה זוהי הזדמנות נהדרת ליהנות מניחוח חדש ששאב מתברר את השראתו המרכזית מהשמש של ניו-יורק.
מפתיע ככל שיהיה, אך רוזה דאב התעלם כליל מחיי הרחוב ותנועת המכוניות, מגורדי השחקים ומגשר ברוקלין, ואת עיקר השראתו לניחוח הוא שאב כאמור מ"שמש הבוקר הזורחת מעל העיר והאי מנהטן בניו יורק, העיר שלעולם אינה ישנה".
כמצופה מבשמי בוטיק, הריח של מנהטן מאוד ייחודי, קיצוני ובעלי פוטנציאל להפוך לחותם האישי של מי שעונד אותו. רוז`ה מנהטן הוא ניחוח ממכר שלא משאיר המון ברירה אלא לרוץ ולרכוש אותו.
נכון, המחיר שלו שערורייתי, בפרט בתקופה של יוקר מחייה, ובכל זאת אתם פשוט חייבים את הבושם הזה על המדף שלכם. ולא, העובדה שהוא יקר בטירוף לא ממש משנה את העובדה שהוא פשוט MUST.
לא השתכנעתם? אז קחו בחשבון שלמרות שהמחיר גבוה, הבושם מוגדר כיוניסקס ולכן יתאים גם לנשים, מה שעשוי לגרום לכם לחשוב על כך כהשקעה נכונה לכל המשפחה.
אז שלפו את כרטיסי האשראי וצעדו בביטחון לעבר היוקרה של רוז`ה מנהטן - העיר שלעולם לא תישן, והבושם שלעולם לא תשכחו".
ציון: 10 +
יח"צ
בושם - Lalique
היצרנית: "L`INSOUMIS MA FORCE - בושם חדש המבוסס על שתי תמציות יוצאות דופן של וטיבר - האחת מהאיטי והשנייה מג`אווה.
בכדי להדגיש את ההיבטים המורכבים של תמציות אלו, התווסף ברגמוט נוצץ המתמזג עם הרעננות העצית והארומטית של ברוש ואלמי.
פלטה עצית זו מועצמת על ידי שניים מהחומרים האצילים ביותר בעולם הבשמים - איריס העוטף את הווטיבר וקטורת רוחנית וחושנית המעניקה את העומק האפל ועוצמתה המעוררת.
תו הבסיס מגיע מאלגום מלטף ופצ`ולי קטיפתי, שנעשה עדין וממכר יותר עם נגיעה של בנזואין שרף בלסמי".
מחיר: 399 ₪ ל–100 מ"ל, באתר לילית קוסמטיקה.
דבר הנסיין: "למותג לליק יש מתברר למעלה מ-90 בשמים, החדש שלו לגבר L`INSOUMIS MA FORCE ("המורד חסר הפחד", בתרגום חופשי) הוא ניחוח די מוכר שגברים רבים אוהבים.
אלא שיש בכל זאת טווויסט עם שידרוג מרענן בזכות שתי תמציות עיקריות של וטיבר, סוג של דשא, שגדל במקור באזור הודו ומספק לניחוח העצי הזה מימד רענן.
הבושם כאמור עצי אך מרגיש יותר נקי מדומיו בקטגוריה, וגם שורד זמן רב יותר על הגוף.
בקיצור, זה ניחוח בליגה של הגדולים - קצת ברגמוט, קצת ברוש, קצת מחרמן, והרבה מרענן".
ציון: 9.5
יח"צ
בושם - BOSS
היצרנית: "BOSS Bottled Pacific, או דה טואלט מרענן שמוסיף נגיעה של קרירות קליפורנית לבושם BOSS Bottled עם תווים עליונים של תמצית לימון זסטית ושפריץ של אקורד ממולח.
לב הבושם מורכב מקוקוס וברוש המוסיפים עומק ותווים מרוממים מהטבע. בזמן שהבושם מתפתח, בסיס חמים של אלגום, קשמרן ופצ`ולי אינדונזי משרה מצב רוח רגוע, זכרונות מנצנצים של ימי חופש רגועים ללא דאגות".
מחיר 299 ₪ ל-100 מ"ל, בסניפי סופר פארם והמשביר לצרכן.
דבר הנסיין: "בכל פעם שיוצא בושם חדש של BOSS אני שם. ללא ספק אחד המותגים האהובים עליי בכלל ובפרט בקטגוריית הבישום.
ה-bottled pacific הוא עוד שיקוי שנרקח בהצלחה. כמה התזות ועפתי בדמיון לחופי קליפורניה וחשתי את עצמי סטודנט בקולג` שיצא לחופשת קיץ, גולש על הגלים ונרדם מתחת לעץ דל.
הניחוח מרענן, קליל ולא כבד מדי. מצד שני, זו גם נקודת התורפה של הבושם. מרגיש שהוא קליל מאד ומצריך חיזוק בהתזות נוספות במהלך היום, לעומת ריחות אחרים של המותג. ובכל זאת, מדובר בעוד בושם מוצלח עם ריח של חופש וים".
ציון: 9
יח"צ
בושם - CERRUTI
היצרנית: "CERRUTI 1881 SILVER NIGHT - בושם לרגל חגיגות 30 השנה ליצירת הבושם האייקוני הראשון של המותג. ה
בושם החדש מכין את הבמה ללילה שלעולם לא ישכח ולוכד את המהות של לילה פריזאי. הניחוח עצי מתובל וארומטי שמפגיש בין הפכים - ניחוח גברי עז ומעודן עם חתימה ייחודית ומזוהה, מהות החושניות והפיתוי.
התו העליון - יוזו , פלפל, תו האמצע - רוזמרין ויסמין ותו הבסיס - אלון, לבנום ו-וטיבר. הבקבוק האייקוני של צי`רוטי 1881 בעיצובו של תומר סיסלי מעוטר במעטפת כחולה מטאלית, מתכתית ועוצמתית כדי להציג את הניחוח החדש".
מחיר: 219 ₪ ל–100 מ"ל, באתר לילית קוסמטיקה וברשתות הפארם ופרפומריות.
דבר הנסיין: "כשבושם חדש יוצא לאוויר העולם אני מתייצב ובמיוחד כזה שיוצא מבית מותג היוקרה של צ`ירוטי.
הבושם החדש, 1881 SILVER NIGHT, עולה אל מדפי הפארמים לרגל חגיגות 30 שנה ליציאתו של הבושם האייקוני הראשון של המותג. מדובר בבושם עם ניחוח גברי בעל נוכחות ובדיוק מהסוג שאני אוהב.
אני טיפוס של בשמים חזקים וחריפים כך שריחות היוזו והפלפל העולים מן הניחוח בדרגה ראשונה מספקים לי את הקיק שאני מחפש בבושם.
גם עיצוב הבקבוק נראה טוב עם מעטפת מתכתית נוכחת – בדיוק כמו הבושם עצמו. מיועד לגבר שרוצה לסובב מבטים ולהפגין נוכחות בחדר אליו הוא נכנס".
ציון: 9
יח"צ
בושם - Titanium
היצרנית: "Hero - בושם מהדור החדש השובר מוסכמות ומשלב בין תמציות ריח מינרליות לבסיסים קלאסיים ידועים ומוכרים.
התווים העליונים - ברגמוט איטלקי ופלפל וורוד היוצרים ניחוח רענן ועוקצני, התווים האמצעים - פלפל סצ`ואן, לוונדר, ווטיבר ופטצ`ולי המוסיפים רובד חושני, אנרגטי ומתובל ותווי הבסיסים - אמבר, אמבגריס משולב במאסק וקליפות מעושנות של עץ ארז היוצרים יחדיו בסיס חמים ועמוק המתקבע על העור".
מחיר: 149 ₪ ל-100 מ"ל, ב רשתות הפארם.
דבר הנסיין: "אני מכור כבד לבשמים. יש שיעידו מגזימן, שכן באמתחתי למעלה מ-50 בשמים, הלוואי ויכולתם לראות את ארון הבשמים שלי במקלחת.
היכן מתחילה הבעיה? אז ככה, פרט לנושא המקום (או חוסר המקום) במקלחת, הרי שרוב רובם של הבשמים שלי יקרים, חלקם אפילו יקרים מאוד.
אני מעדיף בשגרה את השימוש בבשמים של מותגים מובילים, וכידוע בושם מבית מוכר אינו עסק זול! בעבר אף התנגדתי לבחון בשמים חדשים בעיקר כאלה שמגיעים ממותגים פחות מוכרים או/ו לא יוקרתיים.
לאחרונה קיבלתי לסיקור בושם בשם "הירו" מבית המותג טיטניום, ואני מודה שלאחר שהסנפתי אותו גיליתי ניחוח מסקרן המשלב אנרגטיות וחושניות.
זהו ניחוח מתוחכם, ומעניין, קצת כמו מאסק עמוק כזה. אבל מה שאהבתי במיוחד הוא המחיר הנגיש שלו - רק 149 שקלים ל-100 מ״ל.
מסקנה - לפעמים משתלם לתת צ׳אנס גם לניחוחות פחות מוכרים, כי הגיבור של טיטניום הוא באמת בושם נהדר, ולראשונה גם חשבון העו"ש עף על הבושם שלי".
ציון: 9
יח"צ
ערכת נסיעות - Lierac Paris
היצרנית: "מארז נסיעות הכולל - סרום אנטיאייג`ינג לפנים, ג`ל רחצה וג`ל גילוח.
המוצרים מבוססים על חומרים מן הטבע בדמות פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור. זאת כוללת שיטת מיצוי ייחודית ששומרת על מלוא היתרונות הבריאותיים המצויים בצמח לפעולה משולשת - חיזוק, הגנה וחידוש של העור".
מחיר: 199 ₪, באתר המותג ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי המותג.
דבר הנסיין: "הקיץ הגיע ואיתו החופשות והנסיעות. אמנם פינטזתי על שיזוף בחופים של ברצלונה אבל כנראה שאצטרך להתפשר על חוף תכלת בטבריה.
בכל אופן, בכל חופשה, לא משנה איפה, אני תמיד מצטייד בתכשירים קוסמטיים ששומרים על הפנים שלי, במיוחד בחודשים החמים. הערכה של ליראק פריז, המותג הצרפתי היוקרתי באה לי בול בזמן.
המארז כולל את כל מה שגבר מטופח (וגם אלה שפחות) צריך - סרום לתיקון פגעי הזמן ומונע קמטים, ג`ל רחצה וג`ל לגילוח לשמירה והגנה על לחות העור.
הדבר הראשון שפוגש אתכם הוא הריח מן הסתם. התכשירים מריחים מצוין ומשאירים חותם גם אחרי השימוש. המרקם של הסרום נעים למגע ולא מרגיש שומני ודביק כמו תכשירים אחרים בקטגוריה. ג`ל הרחצה, המשמש גם כשמפו לזקן, מפגיז בתחושת רעננות מיידית וכגבר מזוקן חשוב לי לשמור על ניקיון הזקן מאבק ומלכלוכים יומייומיים שלא מדברים עליהם (מישהו אמר פירורי בורקס?).
בסך הכל מדובר בערכה מנצחת שמומלץ לארוז בנוסף לשאר הפרטים במזוודה. טבריה, ברצלונה או באטומי, הערכה של ליראק פריז תשמור עליכם מטופחים ורעננים בכל מקום".
ציון: 10
יח"צ. צילום: אתר רשמי
קרם גילוח נוזלי - ניוואה מן
היצרנית: "סנסיטיב פרו - סדרת מוצרים המותאמת לבעלי עור רגיש. מוצרי הסדרה עשויים מ-100% בסיס צמחי, של שמן זרעי קנאביס + וויטמין E המסייעים לצמצום סימני עור מגורה .
בסדרה שלושה מוצרים - 2 ב 1, קרם גילוח נוזלי + ניקוי יסודי לעור הפנים, קרם לחות ותחליב אפטר שייב".
מחיר: קרם גילוח - 28.90 ₪ ל-200 מ"ל. קרם לחות - 59.90 ₪ ל-75 מ"ל. תחליב אפטר שייב - 49.90 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם.
דבר הנסיין: "מהי שגרת הטיפוח שלך? זו לא שאלה ששואלים גברים בדרך כלל, נכון? כי לאיזה גבר יש כוח להשקיע באמת?!
אבל אם היו לכם במקלחת כמה מוצרים קלים לשימוש, לא הייתם משקיעים שתי דקות בבוקר? אז הכירו שלושה מוצרים משדרגים לשגרת היום יום שלא מצריכים השקעה גדולה.
ניוואה מן סנסיטיב פרו - זוהי סדרה הכוללת שלושה תכשירים, 2 ב 1- קרם גילוח נוזלי + ניקוי יסודי לעור הפנים - שיסייע להגן על העור מפני גירויים במהלך הגילוח, ובתור אחד שהעור שלו הופך אדמומי בתום כל גילוח, מבחינתי מדובר בתמרוק משנה חיים. והכי חשוב כזה המסייע לעיצוב הזקן בקלות.
קרם לחות לפנים - לא חברים זה לא מוצר נשי, ולא רק נשים משתמשות בקרם פנים.
הקרם הזה פשוט ידידותי לזקן, עוזר להרגיע את העור לאחר הגילוח ובכללי הוא מרגיש סבבה על הפנים כי הואנספג במהירות, אינו דביק ולא שומני. בקיצור, שתי דקות בבוקר ואני מרגיש מעולה לאורך כל היום".
ציון: 9
יח"צ
שמפו, ג`ל רחצה, וסבון פנים - כיף
היצרנית: "כיף MEN שלושה מוצרים ב-1 לגבר למקלחת מהירה ומרעננת.
המוצר כולל שמפו, ג`ל רחצה, וסבון פנים עם פורמולה המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי בניחוחות מרעננים ועוצמתיים של אלוורה וקפאין".
מחיר: 12.90 ₪ ,ל-700 מ"ל, ברשתות השיווק והפארם.
דבר הנסיין: "אני גבר די רגיל, כלומר לא כזה שמשקיע בשגרת הטיפוח שלו, ולרוב גם מחפש קיצורי דרך.
אני לא מתבייש להודות שאפילו במקלחת, השמפו שלי הוא גם סבון גוף. בכלל, מעולם לא באמת הצלחתי להבין מדוע יש כל כך הרבה מוצרי טואלטיקה נפרדים, הרי סבון זה סבון לא? ופתאום נחשפתי למוצר לא פחות מגאוני בשביל גברים רגילים כמוני, ששינה לי את התפישה כולה.
מדובר במוצר בשם 3 ב-1 לגבר של המותג כיף. מדוע שלוש? כי הוא גם שמפו, גם ג׳ל רחצה וגם סבון פנים. ובמילים אחרות - זה בול האחד בשבילי כמו גם לגברים נוספים שאינם מעוניינים להתאמץ.
אה, וחשוב שתדעו שהמוצר עושה יופי של עבודה ויש לו ריח מרענן ונקי. איזה כיף לי".
ציון: 9
יח"צ דאודורנט - AXE
היצרנית: "מוצרי האנטי- פרספירנט של המותג (שנקראו בעבר "אקס הלבן") חוזרים אל המדפים בעיצוב ונוסחה חדשים עם טכנולוגיה מתקדמת להגנה מפני זיעה והפחתת זיעה עד 72 שעות.
בנוסף, משיק המותג 2 ניחוחות חדשים שהצרכנים מכירים מספריי הגוף של AXE – אפולו ודארק טמפטיישן".
מחיר: 27 ₪, ברשתות השיווק והפארם.
דבר הנסיין: "שפריץ רטוב ולחעם ריח חזק אך מפתיע.
בתכ`לס זה מרגיש מספיק אגרסיבי כדי לעצור סירחון של יום שלם, ובפועל הוא אכן נלחם יפה בזיעה ולא דביק. אה וזה גם חסך לי את הכתמים הלבנים על החולצה, שמשום מה לא מתקבלים באהדה בציבור".
ציון: 9