יח"צ
מחזק ציפורניים - essie
היצרנית: "HARD TO RESIST ("קשה לעמוד בפיתוי") - פורמולה טבעונית לציפורניים המספקת שכבה עליונה שתכליתה לפעול לחיזוק הציפורן ולהענקת ברק טבעי, ללא תוצרים מן החי וללא פורמלדהייד".
מחיר: 62.90 ₪ ל-13.5 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ
דבר הנסיינית: "השימוש בפורמולה פשוט. משיחה של החומר על גבי הציפורניים (ממש כמו מריחת לק) תוליך את הפורמולה גם על העור שמסביב לציפורן במטרה לחזק את הציפורן ולהזין את הקטיקולה (העור מסביב לה).
הריח של התכשיר מעלה זיכרון נוסטלגי של שמן אגוזים שהיה נהוג להתמרח בו ולהיחשף לשמש לפני שהיתה מודעות לסכנות הכרוכות בכך.
המוצר שמנוני ולמרות זאת הוא נספג בקלות יחסית ומרכך את "השוונצים" של העור שצצים סביב הציפורן. בסך הכל מוצר חביב שאפשר לזרוק בתיק ולהוציא בשעת הצורך שאכן מספק תחושה שהוא משפיע על חוזקה ועוביה של הציפורן".
ציון: 8.5
יח"צ
סרום - GARNIER
היצרנית: "סרום פחם שנועד לסייע בטיפול במראה פגמי עור שנותרו לאחר פצעונים, אדמומיות, וצמצום נקבוביות וראשים שחורים.
בסרום ריכוז גבוה של ניאצינאמיד +AHA+BHA (4%) להפחתת פצעונים ופגמי עור עד 44%".
מחיר: 49.90 ₪, ברשתות הפארם.
דבר הנסיינית: "תעשיית הקוסמטיקה ומשפיעני רשת משווקים לנו שלל תכשירים המכילים פחם פעיל, רכיב שאמור לטענתם לסייע ב"טיהור" או "ניקוי רעלים". האם החומר הפופולרי הזה אכן מקיים את ההבטחות?
ובכן, מתברר שכן. הפחם הקוסמטי מופק כידוע מעץ שעבר תהליך בטמפרטורה גבוהה להוספת חמצן, מה שהופך אותו נקבובי ואוורירי כך שניתן לנצלו גם כמרכיב בתחום הקוסמטיקה.
ככלל, הפחם הפעיל אידיאלי לספיחת עודף שומן וזיהומים ולכן הוא מנוצל ומיושם כמרכיב פעיל בתכשירים קוסמטיים לניקוי הפנים האידיאלים לבעלי עור שמן/אקנתי, אבל לא רק, בגרנייה לדוגמה שילבו אותו בסרום שתכליתו לסייע בפגמי עור.
מרקם הסרום המדובר קליל. הוא נטול שומן ונספג בעור במהירות. לאחר השימוש בסרום מתקבלת תחושה של עור פנים חלק ונעים.
בשורה התחתונה זהו סרום נהדר למתחילות שהחיים עוד לא מעכו אותן לגמרי, כאלה מחפשות שדרוג כללי של האפידרמיס ומעוניינות בעיקר בטשטוש של נקבוביות פעורות".
ציון: 9.5
יח"צ
בושם - SO.KO
היצרנית: "VIBES, בושם בניחוח קליל, רענן ונשי הטמון באריזה ורודה, קוקטית ומינימליסטית.
הבושם נפתח בניחוח פלפל ורוד תוסס, מתפתח לתווי מאסק עציים ומתקתקים ובעל סיומת קרמית של איריס ופריחה לבנה".
מחיר: 99 ₪, בסניפי רשת סופר פארם.
דבר הנסיינית: "ההיצע רב למוצרי בישום בשוק - מקשה מאוד על הבחירה של האחד (בה"א הידיעה), החל מבשמים של המותגים הגדולים עד לאחרים ממותגים שמעולם אפילו לא שמעתי את שמם.
בחיפוש אחר ניחוח מפתיע חדש התבשרתי כי מותג הטיפוח קוריאני SO.KO השיק לראשונה גם בושם.
לא אשקר ואגיד כי המחיר של הבושם הזה סינוור אותי. אני ממש לא זוכרת מתי בפעם האחרונה שילמתי על בושם פחות מ-100 שקלים!
אבל האם המחיר האטרקטיבי מגיע על חשבון הריח? יצאתי לרחרח…
בהסנפה הראשונה עלה מאין פלפל תוסס. תחילה ממש נבהלתי, אבל אותי לימדו שחייבים לתת לבושם עוד כמה שניות לשקוע ואז להסניף אותו בשנית.
ואכן, הניחוח התפתח לכיוון מתקתק של פרחים. לא הרחתי כזה בעבר, יש לו סגנון יחודיי אבל צנוע. קליל ורך.
הוא לא הבושם הכי טוב בשידה שלי, אבל הוא בהחלט נותן עבודה ומתאים ליום יום כשלובשים משהו קז׳ואל. בקיצור, לא תמיד מוכרחים לקרוע את הכיס כשרוצים להריח טוב.. מומלץ ורצוי לעיתים לתת הזדמנות לריחות ובעיקר למותגים חדשים".
ציון: 8.5
יח"צ
ג`ל עיניים - SIMPLE
היצרנית: "ג`ל הזנה לאזור העיניים, המיועד לעיניים עייפות ובמראה נפוח.
הג`ל מכיל 5% רכיבי לחות פעילים על בסיס צמחי ונוגד חמצון שמקורו בצמח האלפלפא, המסייע לתחושת רעננות של עיניים עייפות ועוזר בצמצום נפיחויות".
מחיר: 44.90 ₪, ברשתות הפארם.
דבר הנסיינית: "ג`ל עיניים מזין, מוצר חדש ומסקרן, ויש שלוש דרכים שבהן ניתן להשתמש בו :
1. בבוקר: כג`ל עיניים למראה עור זוהר.
2. לפני השימוש באיפור, כפריימר מזין.
3. במהלך היום להרגעת עיניים עייפות (הטיפ הוא למרוח כמות קטנטנה ישירות על העפעפיים).
אני שלפתי את התכשיר מהמקרר (מומלץ לאחסן במקרר לתוצאות מיטביות) באמצע יום עבודה, אחרי כמה שעות מול המחשב, ולפני עוד שיחת ZOOM, כשהעיניים כבר היו עייפות בהחלט.
נעים מאוד למרוח את הג`ל הקליל הזה על העפעפיים. אני לא בטוחה אם רואים את ההבדל, ואם פתאום נראיתי לאנשים בזום כמו ביונסה, אבל הרגשתי שהעין שלי נפתחה, והורמה קלות, אולי בגלל הג`ל הקריר שצינן והקל מעט על העור.
נכון, זה קצת גימיקי, אבל מפנק בהחלט, ובכל אופן ניתן גם להשתמש במוצר גם כפריימר רגיל לפני איפור. המרקם קליל ומאוד נעים למרוח אותו סביב העין".
ציון: 8.5
יח"צ
איליינר - INGLOT
היצרנית: "איילינר טוש שמטרתו העיקרית היא דיוק. האיילינר בעל מכחול למריחה קלה ומדויקת ללא מאמץ".
מחיר: 110 ₪, באתר המותג.
יח"צ
דבר הנסיינית: "האייליינר החדש של אינגולט מגיע בצבע שחור סטנדרטי ובצורת טוש. בזכות זה, לא צריך לסובב או לנער, פשוט משתמשים בו כמו בטוש רגיל.
המכחול מאוד יציב ודק ולפיכך מאוד מדוייק. כך אפילו בשרטוט של קו מתחת לעין מתקבלת תוצאה דקה, עדינה ומדוייקת. גם הצבע לא נמרח במשך היום וקל להסיר אותו באמצעות מסיר איפור פשוט.
בנוסף לכל זה אפילו המחיר שלו נוח. שווה לנסות, בעיקר למי שמתקשה בשרטוט מדוייק ונהגה עד היום להילחם עם כל מיני מכחולי אייליינר, שקשה יותר לשלוט בהם".
ציון: 9
יח"צ
מסכת שפתיים - NARS
היצרנית: "ORGASM LIP MASK - פורמולת הזנה עמוקה לשפתיים רכות ומלאות בלחות. הפורמולה מכילה טריו של רכיבים מרגיעים - שמן חמניות ו-Echium Oil, צמח עשיר בחומצות אומגה 3 שומניות, כמו גם בצמחים מטפסים אקזוטיים וצמח בלון משולש (BALLOON VINE), הידוע כאנטיאוקסידנט ומחטא היוצרים שכבת הגנה.
מסכת השפתיים ניתנת לשימוש כלחות במהלך היום או כטיפול עמוק בלילה במהלך השינה".
מחיר : 130 ₪, בסניפי ובאתר המותג.
דבר הנסיינית: "המסכה מגיעה במרקם שמנוני אך קליל ונעים, לא מעיקה ונספגת מהר. היובש והאדמומיות בשפתיים חלפו תוך לילה אחד, למחרת הבוקר המשותף, קמתי עם שפתיים רגועות, גמישות ונטולות סדקים. בקיצור יופי של נארס".
ציון: 10 +
יח"צ
ג`ל גבות - Careline
היצרנית: "Brow Setting Gel - ג`ל עיצוב לגבות מעצב ומקבע".
מחיר: 60 ₪, ל-10 מ"ל, ברשתות הפארם ובאתר המותג.
יח"צ
דבר הנסיינית: "לאחרונה התחלתי להשתמש בג`ל הגבות של חברת קרליין, זאת בתקווה למצוא פתרון נוח ומהיר לעיצוב הגבות.
לדאבוני, המוצר שהבטיח שינוי מהפכני לא הביא איתו בשורה חדשה.
הטקסטורה שלו אינה נוחה במיוחד, דבר שמקשה על מריחתו באחידות. בנוסף, הוא לא החזיק מעמד לאורך זמן, ונאלצתי לחזור על המריחה מספר פעמים במהלך היום כדי לסדר את הגבות, דבר שיצר עליהן עם הזמן מעטה שגרם להן להראות מלכולכות.
מצד שני, מוכרחה להודות שקולגה שלי ממש התעלפה עליו ופיזרה שבחים רבים, ולכן נאלצת להודות כי ייתכן שחלק מהקשיים שמניתי עשויים (אולי) להיפתר עם שימוש מיומן יותר במוצר".
ציון: 7.5