יח"צ. צילום: דודי חסון
לפני שנים הצביע צוות של פסיכולוגים על כך שבתקופות מיתון נשים נוטות לרכוש יותר שפתונים, תופעה שכונתה בשם "מדד הליפסטיק". ומה עם הגברים? ובכן, ממצאי אותו המחקר הצביעו כי בתקופות שכאלה היקף מכירות תחתוני הגברים יורד.
יח"צ. צילום: דור חסון
"אם בודקים לעומק את היקף מכירות תחתוני הגברים לאורך השנים הרי שמדובר בקו שטוח למדי, שכמעט ואינו משתנה", כתב אלן גרינספאן, יו"ר הבנק הפדרלי המרכזי לשעבר בספרו The Age of Turbulence והוסיף: "בזמן מיתון רואים ירידה ברכישת תחתונים, משום שגברים כל כך לחוצים בכסף שלהם שהם בוחרים שלא להחליף את התחתונים שלהם. עלייה בשיעור רכישת תחתוני גברים מצביעה על התאוששות כלכלית".
יח"צ. צילום: דודי חסון
מיתון או התאוששות? זה כלל לא משנה, מה שיותר מעניין אותנו הוא שאינטימה, חברת הלנז`רי לנשים בחרה להרחיב היקפים (תרתי) ולפזול לכיוון חדש - תחתונים משובחים לגברים!
לא חברים, לא מדובר בבדיחה או מתיחה. לאחר ניסיון של שנים, בחיזוק המותג וחידוד ההיכרות עם הלקוחה הישראלית, חשו קרבניטי אינטימה שהם מספיק בשלים להרחיב את תחום הפעילות שלהם ולהביא את המוצר האהוב גם לקהל הגברי.
יח"צ. צילום: דודי חסון
אז הכירו את "אינטימן", הקו החדש והצעיר שלהם שמתיימר לארוז את המטען שלנו בדרך שלא חווינו עד כה ולהשתלט על העולם. התחתון, כמובן!
המותג החדש מציע קולקציות מגוונות של פריטי הלבשה תחתונה וכולל תחתונים בגזרות שונות ומגוונות החל מבוקסר צמוד, דרך טנגה ועד למיני סליפ, רובם ככולם עשויים מכותנה אך יש גם דגמי מיקרופייבר נושם - מה שיכול בקלות להפוך את הדגמים הללו לחביבים על ספורטאיים מיוזעים על המגרש, על היי-טקיסט בפגישה גורלית או כל ישראלי אחר שיצא להליכה של יותר משלוש דקות מחוץ לטווח המזגן בחום של הקיץ הישראלי הלוהט.
יח"צ. צילום: דור חסון
בנוסף, מציע המותג גם גרביים, חלוקים ופיג`מות וכן פריטי בייסיק נוספים כמו חולצות טי-שירט וגופיות לשימוש יומיומי. את הלוגו של המותג, בחרו כמקובל להטביע חיצונית, ככל הנראה מתוך מחשבה לצרוב תודעתית את המותג החדש.
ומהי דעתי הצנועה על פרטי המותג? אז ככה - מכירים את קלישאת ה"להיות עם ולהרגיש בלי" אז כזה!
יח"צ. צילום: דור חסון
תחתוני הסליפ של "אינטימן" מונחים על הישבן בצורה מושלמת ואורזים את האגן בצורה סקסית, הבדים נוחים והגזרות נהדרות. הדאון סייד היחיד טמון במנעד הצבעים המונוכרומטי והלאקוני משהו. אני באופן אישי הייתי מעוניין לראות בקולקציות העתידיות של המותג החדש יותר משחקי צבע ויותר עניין בפרינטים ובדוגמאות שובות לב.
מחיר: מארזי תחתונים - 100-160 שקל. פיג`מות- 60-260 שקל, בסניפי רשת אינטימה ובאתר המותג.