יח"צ, מותג רשמי
le vie de Milano nolo - טרוסארדי דבר המסניף: "זאת לא וריאציה על פריחת אגס עסיסי ודשא טרי, זה הדבר עצמו.
בבקבוק תכלת קריר ומשגע, מבוקבק מה שמריח כמו אלפי פרחי ועלי סיגלית שראשם נמלק כדי ליצור ריח עצי-פירותי, חמצמץ קלות, חד משמעי ומפורש.
גן עדן של ממש לחובבי ז`אנר השפרה, פחות למי שאוהב יותר גוונים, תחכום ומעט מסוקסות.
מטרוסארדי מוסרים שמדובר בבושם "החוגג את המקומות הכי יפים בעיר האופנתית והאייקונית מילאנו", לי בכל אופן זה הזכיר בשמים משובחים מהאייטיז שנהגו להתיז על עצמם גברים מושקעים מדי, בעידן שבו המבחר לפחות בארץ עוד היה מאד מצומצם".
מחיר: 700 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי Gentleman Society - ג`יבנשי דבר המסניף: "בשנת 1975 הושק הבושם הראשון והאייקוני ג`נטלמן מבית ג`יבנשי. שם אייקוני זה, ג`נטלמן - טעון לטענת המותג במשמעות ונכנס להיסטוריה של בית ג`יבנשי. אך מאז הזמנים השתנו וכך גם הג`נטלמן...
ואכן, אם נדרש לתאר את הג`נטלמן במכנה המשותף הרחב ביותר, לפחות חשוב לעשות זאת טוב. וז`יבנשי עושים אותו מצוין.
חשוב לי לשמור על סטנדרט גבוה בעבודה, אני אוהב את תחושת הפאסון הזאת שאני שומר מול עובדיי וחשוב לי להראות מתוחכם ואלגנטי.
לכן כשאני הולך לבחור בושם אני רוצה משהו שיריח ״קוטור״ ושירשים את הסביבה. עם ניחוח פרחוני אך עם תווים גבריים, ככזה, ג`נטלמן סוסייטי הוא בושם שמתאים לגברים שמחשיבים עצמם כג`נטלמנים אמיתיים.
הבושם החדש לא מזכיר את הריח המקורי יוצא הדופן, והוא מתאפיין בניחוח עמוק, מסתורי ועצי יחד עם וניל אבסולוט שהופך אותו לחושני וממכר. ניחוח שהולך על בטוח".
מחיר: 529 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי Born in Roma Intense Uomo - ולנטינו דבר המסניף: "מבית ולנטינו נמסר כי הניגודיות בין רעננות לחושניות אפלה יותר באה לידי בבושם של אינסטינקטים ואלגנטיות.
לא שאני יודע להגיד איזה ניחוח יש לניגודיות, אבל התרכובת המוצלחת של חליטת וניל, לבנדין ו-וטיבר מעושן, הופכת את גרסת הערב של בורן אין רומא לאופציה מוצלחת במיוחד לבישום חורפי לעת ליל.
גם הבקבוק השחור הקלאסי המתהדר בעיצוב דמוי שריון המעוטר בניטים האיקוניים של המעצב האיטלקי, הופך את האינטנס הומו לרכב היפני של עולם הפרפורמריה הגברית: בושם אמין, גברי וחושני בקטע חיובי".
מחיר: 450 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי Man Rain Essence - בולגרי דבר המסניף: "מכירים את זה שהרחתם על מישהו ניחוח שלא יוצא לכם מהראש?
זה בדיוק מה שקרה לי עם השכן שלי, שיש לומר ביושר - יחסי השכנות בנינו לא משהו. אבל הריח שלו פשוט לא יוצא לי מהראש, בכל פעם שאני מסניף את עקבותיו במעלית, אני סקרן מחדש לדעת במה הוא מתבשם.
במשך שבוע ניסיתי לתזמן את היציאה למעלית באותו המועד שלו, זאת כדי להגניב איזו שיחה אגבית או סתם לקבל איזה רמז נוסף על הבושם.
בסוף זה קרה, יצאנו סימלוטנית לפתח המעלית ואזרתי אומץ. ״תגיד, באיזה בושם אתה משתמש?״ "בחדש של בולגרי", הוא השיב והוסיף: "אישתי קנתה לי״.
מהר דליתי את כל הפרטים ומיהרתי לרכוש אותו.
אם רק הייתי מצליח להעביר לכם את הריח - תווי מאסק עצי רענן, גברי מאוד ובעל ריח פרשי, בקיצור, זהו בושם יומיומי מאוד, אבל חשוב לי להדגיש קז`ואל מבחינתי היא לא מילה גסה, בעיקר אם מדובר בניחוח רגוע ובעיקר נקי. זה בושם שללכת עליו זה ללכת על בטוח".
מחיר: 449 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי Y EAU DE PARFUM INTENSE - איב סן לורן דבר המסניף: "כגבר, מעולם לא הייתה מודעות מפותחת לגבי הריח שלי, זה לא כמו אצל נשים שמריחות טוב ומפזרות חושניות לכל עבר.
אבל החלטתי לצאת למסע אחר הניחוח שיסובב את ראשיהן של הנשים ונדמה כי לאחר אינספור הסנפות - מצאתי את האחד שלי.
זוהי תרכובת של ניחוחות לוונדר, מרווה ופאצ׳ולי אבל בקטע גברי, ניחוחות שידעתי שאף אישה לא תעמוד בפניהם.
ואכן, לאחר מספר ריסוסים על גופי החלו המחמאות להגיע. אז אם אתה רווק/ גרוש או נשוי שאוהב לפלרטט.. זה הבושם בשבילך".
מחיר: 449 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי Ambassador - ג`יסאדה דבר המסניף: "האמבסדור הוא בבחינת הסכמה מוחלטת שלי ושל כל הסובבים אותי - מדובר בריח מוזר, קשה וקשוח.
לבושם ניחוח מוגזם של ספת עור. אמנם מהסוג של הביוקר, אבל הרבה יותר מדי ממנו.
עבורי זה מאץ` טו מאץ`, אבל אם אתה מאצ`ו - מאצ`ו, שחשוב לו במיוחד לאמץ בושם כדי לייצר נוכחות שאי אפשר יהיה להתעלם ממנה, זה בול הבושם בשבילך"
מחיר: 99 $, בדיוטי פרי.
יח"צ, מותג רשמי
The Scent Magnetic - בוס
דבר המסניף: "שלום, קוראים לי בוס. אני איש עסקים מאוד מצליח. הגעתי לפה כדי לטפל בכל מיני ענייני ביזנס חשובים, ויש לי בריף קייס מלא במסמכים, וגם עניבה.
בימים אני יושב בגורדי שחקים ומקשיב לפרזנטציות לא מעניינות, בלילות אני יושב בברים ולוגם מרטיני עם קיסם וזיתים. וו-לה-וו קושה אה ווה-קואה?
שקר גס, כמובן. אבל ככה לפחות הרגשתי כשהתזתי על עצמי את הבושם שנקרא The Scent Magnetic ׁ("ריח מגנטי" של בוס, יא עצלני גוגל).
מדובר בניחוח ענבר, פירות ועור מפתה מאוד, שמוכיח שכל גבר, גם גיק כמוני יכול להרגיש בוס".
מחיר: 359 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי THIS IS HIM UNDRESSED - זאדיג אנד וולטר דבר המסניף: "אשכולית זה דבר שאנשים שמים במשקאות, במסטיקים, במשחות שיניים ובתרסיסים נגד שיעולים. הם אומרים שזה מרענן, ממריץ ומשחרר.
הם אומרים שזה חמצמץ אך טעים. אני חושב שיש לזה טעם של ג`וק, וניתן כמובן להתווכח על זה.
אבל עם זאדיג אנד וולטר קשה להתווכח. גם הם החליטו להוסיף תמצית אשכולית לבושם שלהם ולטעון שזה פותח את התערובת עם פרץ של רעננות המועצמת ע"י תו פלפל חריף שמגיע מיד אחריו.
ומה אני חשבתי? ובכן, זה ניחוח גברי, ריחני ונהדר, אכן מאד מרענן עם איזו רמיזה מתובלת - עצית שמתאימה במיוחד לחובבי הבשמים המתוחכמים.
מחיר: 319 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי PARKLIFE - סקוץ` אנד סודה דבר המסניף: "בושם יוניסקס סביר וגנרי שמריח כמו אלף אחרים. לא רע, אבל רחוק מלהיות מדהים, ככה הוא באמצע.
החדש של סקוץ` אנד סודה משאיר באמת חותם, הוא לא עוצמתי, לא מרגש, ונעלם אחרי שעות ספורות, גם ביום לא אינטנסיבי במיוחד".
מחיר: 299.90 ₪, בסניפי הרשת.
יח"צ, מותג רשמי DEFY - קלווין קליין דבר המסניף: "בושם נהדר עם תו מפתה של עור וניגוד של רעננות המותירים יחדיו רושם רב.
בניגוד לרוב בשמי המותג, זה הנוכחי מרגיש קצת יותר בשל ואיכותי, וגם שורד זמן ממושך יותר על הגוף.
הוא אמנם לא בליגה של הגדולים, אבל בהחלט ממוקם מבחינתי בסקאלה גבוהה יותר מסתם בושם יומיומי, גם משום שהוא מחזיק מעמד שעות ארוכות בלי פשרות".
מחיר: 269 ₪, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי MAN INTENSE - רושאס
דבר המסניף: "הרושאס החדש הוא מתחרה רציני על תואר הריח המתוק, שמצליח להיות גם הדרי (פירות הדר), גם רענן, ואפילו מתובל בטירוף (קפה) בו זמנית.
אמנם לא מדובר בניחוח מעודן ושפריץ מיותר ממנו עלול לחרוך את שערות האף של העוברים והשבים, אבל מצד שני, בחיי שמדובר במגנט לכל ייצור חי - כלומר לבחורות, לבחורים, ואפילו לחיות משק - לפי הצורך.
בשורה התחתונה - זה בושם שמעצב תודעה וגורם לך להסתובב עם תחושה שאתה מקסים, כריזמטי ומפתה, אפילו אם אתה רחוק 1000 שנות אור מהדימוי הזה".
מחיר: 220 ₪ ל-100 מ"ל, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי PRIVATE CLUB - מובוסן דבר המסניף: "אישתי יודעת שבושם הוא המתנה האהובה עלי, אז היא הפתיעה אותי עם המובוסון פור הום. האמת? היא קלעה בול.
אי אפשר לעמוד בפניו, הוא מספק ניחוח בגוונים מתוקים ותווים של ברגמונט, לבנדר, רוזמרין, קינמון, מרווה, פטצ`ולי ווניל.
רוצה לומר שמעכשיו גם אני נהנה מנינוח מטריף שעל עורי המסוקס ועתה ברשותכם אתחיל את הערב הרומנטי, שאותו אני לא אפרט כאן".
מחיר: 200 ₪, ברשתות הפארם.
יח"צ, מותג רשמי CLASSIC ELECTRIC SKY - יגואר
דבר המסניף: "הצבע האהוב עלי הוא כחול עמוק.
הנה הוא עמד שם על המדף, בולט יותר מחבריו, זה הבושם החדש של יגואר שגרם לי לבהות בו דקות ארוכות.
אז החלטתי להפתיע את עצמי ובעיקר את בת זוגתי, בבושם בעל ניחוחות רעננים של ניקיון, הניחן בנגיעות ארומטיות של מרווה וגרניום, כמתנה לסופשבוע רגוע.
ואכן, הניחוח המרענן שלו, הולם את האביב, וכשמשפריצים ממנו, ממש אפשר להרגיש שפרפר מתעופף.
זוהי בחירה מושלמת לשיפור הזוגיות, כי אין ספק, עבורי זה היה בבחינת מתכון מנצח לסופשבוע לא ממש רגוע".
מחיר: 99 ₪ ל 100 מ"ל, ברשתות הפארם.