יח"צ. צילום: אתר רשמיקיילי ג`נר, היילי בולדווין, בלה חדיד, סלינה גומז, גווינת` פאלטרו, ונעמי קמפבל הן רק חלק מרשימה ארוכה של סלבריטאיות שחשפו כי מוצרי המותג הבוטני מריו בדסקו (Mario Badescu) הם תושבי קבע ברוטינת הטיפוח שלהן, ואנחנו בדרך כלל לא צריכים הרבה יותר מזה כדי להשתכנע...
בתוך כך, נערך השבוע אירוע השקה של המותג בנוכחות בכירי רשת סופר פארם, יבואנית המותג לישראל וגו`זף קבסו, הנשיא העולמי של חברת מריו בדסקו.
יח"צ. צילום: אתר רשמי
"סופר-פארם ממשיכה לטפח את הקשר עם קהל הלקוחות הצעיר, תוך מאמץ להביא את המותגים הכי נחשקים ואהובים על הקהל שלנו", ציין דני לוזון, סמנכ"ל הסחר ומשנה למנכ"ל רשת סופר-פארם באירוע ההשקה.
"אנחנו בסופר-פארם, שמחים להביא ארצה את אחד ממותגי הטיפוח הפופולאריים ולהיות חלק מרשתות מובילות בעולם המשווקות את מוצרי המותג, האהובים על סלבריטאיות מובילות", הוא הוסיף.
יח"צ. צילום: אתר רשמי
המותג האייקוני נוסד ע"י מריו בדסקו, כימאי ורוקח רומני שהיגר בשנת 1966 מרומניה לארה"ב. כשנה לאחר שהגיע לתפוח הגדול הוא השיק את סלון הטיפוח האקסקלוסיבי שלו בשדרה השנייה ברחוב 52.
בשנות ה-60 של המאה הקודמת הוא הקים גם את מותג הטיפוח הבוטני הנושא את שמו.
המותג המדובר מבוסס על פורמולות שמקורן במרכיבים פעילים מהטבע והצומח, לרבות תערובות של פירות וירקות אורגניים - זרעי קיווי, אלוורה, חומצת הדרים, אבקת זרעי אפרסק, מיץ פטל, ורד, טימין, מלפפון, תה ירוק, חוחובה, מי קוקוס ועוד.
יח"צ סדרות המותג נחלקות לתכשירים המותאמים לסוגי העור השונים, והוא פופולרי במיוחד הודות להצלחת תכשיריו המיועדים לטיפול בפצעונים ולתרסיסי הרענון שלו לפנים.
למותג למעלה מ-200 תכשירים, כולם מיוצרים בארה"ב ולא נוסו על בעלי חיים.
באירוע ההשקה הציג קבסו, 16 ממוצרי המותג, וביניהם תרסיס הפנים האהוב, קרמי פנים ועיניים, מסכות ותרחיצי פנים וגוף, אותם בחרה בשלב זה רשת סופר פארם לייבא לישראל לשם החדרת המותג.
יח"צ הסלבס, כאמור, עפות (ובצדק) על מותג הבוטני הזה שהוא לא פחות ממעולה ובהחלט משרת את ה"ווליו פור מאני" ועכשיו, הוא כאמור כבר כאן איתנו.
עם זאת, יצוין כי בדצמבר 2012, המשרד הקוריאני לבטיחות מזון ותרופות השעה את מכירותיו של אחד מתכשירי המותג לאחר שהתגלו שני קורטיקוסטרואידים לא מסומנים. מאז אותה טענה להטעיית הציבור, חודשו הפרומולות הללו, והמרכיבים השנויים במחלוקת הוסרו מהן, ובכך הוכיח המותג את עובדת היותו דינמי וקשוב דינמי וסתגלן, כזה שבהחלט ראוי להשתלט על שגרת הטיפוח שלנו...
טווח מחירים: 35-99 שקלים, בלעדית ברשת סופר פארם.