יח"צ. צילום: אורי טאוב
קשה שלא להתאהב בניו-זילנד, מדינה הממוקמת בדרום מערב האוקיינוס השקט, מן אי מבודד הרחוק כ-2,000 קילומטרים מאוסטרליה, ובין שתיהן חוצץ הים הטסמני.
אחד המקומות המיוחדים ביותר באי הדרומי הוא רצועת החוף המפורסמת בקצה הצפוני שלו - Ruby Bay ("רובי ביי"), ים כחול גדול שבו מתגוררת בשלווה להקת דולפינים.
יח"צ. צילום: אורי טאוב
עד ל"רובי ביי" המסקרנת הרחיקו בקבוצת פוקס כדי להשיק אתמול (שלישי) את מותג האופנה החדש לצעירות - Ruby Bay, אולי כדי לשוות לו נינוח של חופש, או משום הרצון להתכתב עם הייצוג התרבותי הצעיר המבקש לקרוץ לנערות (12-20), בנות דור ה-Z ולאפשר להן להנכיח ולבטא את עצמן במרחב עם אופנת קז`ואל תוססת, נוחה ובעיקר קלילה.
אך מתברר כי הרעיון להעניק למותג החדש ניחוח בינלאומי לא עצר רק בשמו. לדבריו של שחר דנציגר, קריאייטיב דיירקטור במותג, סניפי המותג, חמישה במספר עד כה, עוצבו כולם ברוח אווירת הגראז`, החופש והאסקפיזם שמספקת חופשה בניו זילנד.
בהתאמה, שולבו בסניפי הרשת מדפי עץ לצד אלמנטים דקורטיביים נוספים, רובם ככולם במראה פשוט, נפלא ולא מתאמץ, כמו גם פוסטרים וקיר פאצ`ים ססגוני הסוחפים פנימה את הקהל הצעיר היישר ליבשת אוקיאניה.
יח"צ. צילום: אורי טאוב
המולקולות המרכיבות את פריטי האופנה של המותג מתאפיינות בקווים נקיים, בצבעוניות פסטלית והרמונית ובמינימליזם מפוהק.
המילה "מגניבות" מתמצתת את אופי הפריטים עליהם חתום המותג. בין אם מדובר בטופים המוצעים בגזרות שונות, בחולצות טי מגניבות או בגופיות צמודות עם כתפיות דקות במיוחד – את כולם מאפיין וייב נונשלנטי, לא רשמי ולא יומרני, ונדמה שבקבוצת פוקס פיצחו את הנוסחה לחדור ליבן של נערות צעירות.
אהבנו במיוחד את הטי-שירטים עם הפרינטים של שמות להקות כמו: ACDC, רולינג סטון ו-KISS, כמו גם את קולקציית הג׳ינסים הרחבה המוצעת במגוון גזרות, כגון: Mom ,Slim ,Cropped ,Straight.
הבדים מהם עשויים הג`ינסים - 99% כותנה ובחלקם אף משולב סיב אלסטי.
כל ג`ינס מגולל את סיפור הגזרה שלו, עם אלמנטים מיוחדים שעוצבו במיוחד ברוח המותג, למשל: כפתורים וניטים חרוטים בהשראת הלוגו, דיטיילים מעניינים ומפתיעים בכיסי הג`ינס ועוד.
פריטי המותג מוצעים ממידה 0 עד מידה 2 בלבד, ומכנסי הג`ינס עד מידה 40,. טווח המחירים הותאם אף הוא לכיס של הנערה הישראלית והוא נע מפריטים שעלותם -59.90 שקלים (חולצה) ועד ל-199.90 שקלים (ג`ינס).
יח"צ. צילום: שוקה כהן
באירוע ההשקה שהתקיים כאמור אתמול, בסניף המותג בקניון רמת אביב, הצהיר דנציגר כי בכוונת קבוצת פוקס, יצרנית המותג, להשיק כ-25 חנויות סך הכל למותג הצעיר (תרתי), כששטח ממוצע של כל סניף ישתרע על כ-50 מ"ר.
סניף רמת אביב מצטרף אל הסניפים הקיימים של המותג בקניון הזהב בראשון לציון, בקניון G בכפר סבא, בעיר ימים בנתניה ובקניון קריית אונו.