יח"צ. צילום: אתר רשמי
הצצה חטופה בקולקציית חורף 2022-23 של המותג הצרפתי היוקרתי פטיט בטו חושפת כי המגמות העדכניות ביותר בתחום האופנה, מחלחלות גם ללובשי המידות הקטנות ביותר במשפחה.
המותג פטיט בטו (משמעות השם בצרפתית - סירה קטנה), מתמחה כידוע בהלבשה תחתונה לילדים ולתינוקות.
הוא נוסד בצרפת על ידי פייר וולטון, בשנת 1893 במחוז אוב - בירת הטקסטיל הצרפתית בשעתו, ומאז מצליח לשמור באופן מרשים על אופיו ועל רוחו המזוקקת, מבלי לפגוע בחדשנות וברלוונטיות שלו גם בשנת 2022.
יח"צ. צילום: אתר רשמי למרות היותו מותג של אופנה "בסיסית" ולמרות המחירים הגבוהים מהממוצע, הודות לשמירה עקבית על מסרים ויזואליים ואחידים מצליח פטיט בטו לבלוט בשוק התחרותי, כשהצלחתו מתבטאת גם באי-כניעה לטרנדים.
כך לדוגמה בניגוד לכל מתחריו בשוק, המותג אינו נוהג לפרסם את לקוחותיו המפורסמים ובעיקר נצמד למצפן האופנתי ולערכי המותג - סגנון מתוק ונאיבי והקפדה על לבישה קלה ונוחה.
יח"צ. צילום: אתר רשמי פטיט בטו הוא התגלמות חלומה האופנתי של כל אם פאשניסטית וכל תינוק חובב גירויים ויזואליים: כי בנוסף לעיצוב החנות המהמם המתאפיין בקווים נקיים וכולל פינות משחק לילדים, קופה המעוצבת כאוהל ואזור הנקה לאמהות, על הקולבים ולאורך המדפים תמצאו בגדים, נעליים ואקססוריז שמיישרים כאמור קו עם הטרנדים הכי חמים של אופנת המבוגרים.
בנוסף, ולצד המגוון הגדול של פריטי הבייסיק, הקז`ואל והאלגנט, לא נפקד מקומם של האקססוריז, כך שתוכלו לצאת מפה עם ילדים לבושים, נעולים ומאובזרים לעילא.
יח"צ. צילום: אתר רשמי אבל לא רק בבגדי אופנה מעוצבים עסקינן. הבונוס הגדול והמגניב העונה טמון בקולקציית הפיג`מות משובבת נפש של המותג המתהדרת בפלטת גוונים עדינה.
קו הפיג`מות נושא איורים והדפסים נאיבים של טבע וחיות, לבבות, כוכבים, פסים וכיתובים שונים בצרפתית. כל הפריטים שבקולקציה עברו לטענת קברנטי המותג "19 בדיקות איכות", הם עשויים מ-100% רכיבים אורגניים ומאפיינים בבדי כותנה רכים, נעימים ואיכותיים.
מחירים: 69-300 שקל, בחנויות הדגל של המותג בקניון רמת אביב, קניון TLV ושדרות ממילא ירושלים, ובאתר הילדים של רשת פקטורי 54.