יח"צ
שלוש שנים לאחר שקבוצת סיטי טיים הודיעה על כניסתה של קמעונאית האופנה פרפואה (PARFOIS) לישראל, השיק אתמול (שני) המותג הפורטוגלי אתר סחר ייעודי לקהל הצרכניות בארץ.
מדובר בבשורה משמחת לישראליות ולחובבות המותג אשר בשלוש השנים שבהן כבר פועל בארץ הקודש, הצליח להתרחב לששה סניפים בפריסה ארצית.
יח"צ רשת פרפואה (בתרגום חופשי מצרפתית "לפעמים") אוחזת בפריסה רחבה באירופה בייחוד בפורטוגל ובספרד, ויש לה נוכחות גם בצרפת ובאיטליה.
המותג הוקם ב-1994 בפורטוגל על-ידי מנואלה מדריוס, והוא משווק פריטי אופנה לנשים במחירים מוזלים.
למותג למעלה מ-1000 חנויות בכ-65 מדינות, כאשר הוא נמצא במגמת התרחבות אגרסיבית, כשבכל שנה מושקות למעלה מ-100 חנויות חדשות. תמהיל המותג כולל: תיקים, ארנקים, שעונים, נעליים, בגדים, תכשיטים, אביזרי שיער וכובעים, צעיפים ומשקפי שמש.
יח"צ פרפואה מגדיר את עצמו כמותג אופנה צעיר שפונה לקהל של נשים בגילאי 16 עד 40, אבל גם אם עברתן את הסף - יש סיכוי גדול מאד שתמצאו שם מה לקנות, כשהמחירים כאמור נחשבים נוחים ונגישים במיוחד.
נקודת החוזקה של המותג היא ללא ספק קו התיקים שלו, ולכן בהתאמה גם באתר הסחר תמצאו שפע של דגמים מניילון, מפרווה, או מעור במגוון צבעים ודוגמאות.
בנוסף, מוצעים באתר החדש פריטי לבוש, נעליים ותכשיטים. דרופ הבגדים כולל בגדים בהדפסים אבסטרקטים, מעילי פרווה ווסטים סרוגים (חלקים/מודפסים), קו הנעליים כולל מגפוני צ`לסי, נעליים סגנון צבאי ונעליי סניקרס ויש גם קטגורייה של שעוני יד וארנקים.
יח"צ יצוין, ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בה בחרה הקמעונאית הפורטוגלית להשיק אתר סחר אונליין, מלבד מדינת המוצא עצמה, כך שמדובר מבחינת הרשת הפורטוגלית בצעד משמעותי והבעת אמון ביבואנית סיטי טיים המוכרת לישראלי גם כיבואנית תכשיטי פנדורה, שעוני טומי הילפיגר וזכיינית מותג תיקי היוקרה פורלה.
חשוב לציין כי באתר הבינלאומי של המותג טווח המחירים למוצרי האופנה השונים נע בין 60-8 יורו. בארץ תיקים ומזוודות - 59.90 - 329 ₪, נעליים ומגפיים -59.90 - 374.90 ₪, שעונים - 119.9 - 199.90 ₪ ופריטי אופנה - 49.90 - 544.90 ₪, כך שטווח המחירים לצרכנית הישראלית די דומה למחירי המותג בפורטוגל.