יח"צ. (גיתם)
גלידה - נסטלה
היצרנית: "שלגון שוקולד לבן ופיסטוק, בציפוי קראנצ`י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק וליבת פיסטוק עשירה".
מחיר: 12.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
יח"צ. (גיתם)
דבר הנסיין: "זה התחיל כשהקופירייטר אוהד ראוך, ברגע של שעמום במהלך אחד מסגרי הקורונה בחר להטריל את חבריו כשעיצב מחדש גרסאות פיסטוק לחטיפים מוכרים.
כל הגרסאות שעיצב כלל לא היו קיימות במציאות, אלא רק בחשבון האינסטה שלו. במגוון הראוכי הוא הציע גרסת פיסטוק לשוקולד טובלרון, גרסה לחטיף טורטית - שזכתה לשם "פיסטוקית" וגם אחת לחטיף הילדות טוויסט - שקיבלה את השם טוויסטוק.
אך אנחנו התכנסו פה עבור שלגון הקראנץ` המסקרן, עליו "הלביש" ראוך לוק חדש של פיסטוק בפוטושופ.
ראו מנהלי נסטלה כי טוב ובחרו להפיח במודל הוירטואלי חיים, וכך נולדה היסטריית שלגון הקראנץ` פיסטוק של נסטלה.
השלגון המדובר הושק במהדורה מוגבלת והפך בן רגע ללהיט של הקיץ.
עם ההצלחה (תקשורתית) לא מתווכחים, אך האם זה גם טעים?
וואלה, כן! זה שלגון מהנה ומענג הודות למשחק המרקמים והטעמים (שוקולד לבן קשיח ומעליו פיסטוק גרוס ואורז תפוח, כשמתחת שכבת גלידת פיסטוק עם ליבת נוגט-פיסטוק ושוקולד לבן מוצק).
בקיצור, הנה עוד הוכחה שהקורונה הצליחה להוציא מאיתנו קריאטיביות מדליקה".
ציון: 10 +
יח"צ. (בן חורין)
מילקשייק - יטבתה
היצרנית: "הטעם הנוסטלגי מילקשייק בטעמי שוקו ווניל חוזרים למדפים עם תוספת סירופ שוקולד משדרגת".
מחיר: 8.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
צילום: SPOT it
דבר הנסיין: "תגידו, איזה טיפוס אתם - שוקולד או וניל? כי את המילקשייק ההיסטרי של מחלבת יטבתה, אתם מוכרחים לנסות!
אין כמו להתענג על מילקשייק מוצלח בקיץ חם שכזה. וזה פשוט וקל, הוא מגיע בבקבוק אישי, רק לשקשק כדי להבטיח מרקם אוורירי וסמיך ואם רוצים שחיתות - אז מומלץ להוסיף מעל גם מרוטב השוקולד.
עכשיו כאמור רק נותר לכם לבחור - שוקו או וניל? או אולי אפילו קצת משניהם…".
ציון: 9.5
יח"צ. (ד. לוי)
משקה - פריגת
היצרנית: "שני משקאות אכילים בטעמי פירות אקזוטיים בתוספת קוביות אלוורה ופרי, האחד בטעם מלון עם קוביות אלוורה והשני בטעם פינקולדה (ללא אלכוהול) עם קוביות ג`ל קוקוס.
המשקאות ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, ומכילים 10% רכיבי פרי".
מחיר: 13.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "יש להניח שסגולות צמח האלוורה נשמרות במשקה, וזה הולך מצוין עם טרנד הבריאות שאופף אותנו לאחרונה.
המשקה מרענן ובעיקר מפתיע, וכל מי שניסה הודה שהוא טעים והקוביות שאמורים ללעוס אותן, הופכות את כל העסק הזה, ואנחנו מצטטים, מגניב לאללה".
בקיצור, רוצו לנסות, במיוחד את משקה הפינקולדה".
ציון: 10 +
יח"צ. (גיתם)
חטיף - אסם
היצרנית: "חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל.
החטיפים מכילים 119 קלוריות לשקית, עם דגנים מלאים כרכיב ראשון ומכילים קטניות".
מחיר: 4.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיינית: "מדובר בחטיף פריך, נחמד וטעים, עם זאת הבצל המקורמל לא מספיק מורגש וגם טעם השמנת לא מקבל מספיק מקום - הטעם הדומיננטי הוא של דגנים אווריריים שמזכירים מאד את החטיפים הקודמים של החברה.
בשורה התחתונה כנשנוש קליל של אחרי (או לפני) האוכל הם יעילים ועושים את העבודה".
ציון: 9
יח"צ. (י. אפרתי) דגני בוקר - תלמה
היצרנית: "ברנפלקס קרנצ`ים - דגנים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה ללא תוספת סוכר בטעם דבש וקינמון".
מחיר: 21 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "לפתוח את הבוקר עם ברנפלקס וחלב זאת שגרה מבחינתי, ולכן כשהגיעה במייל דרישת העורך לבחון את המוצר החדש - ברנפלקס קרנצ`ים, הגבתי בהתלהבות.
בחדש, הדגנים מקורם בחיטה מלאה ושיבולת שועל, והם ללא תוספת סוכר, אך בכל זאת מתוקים הודות לדבש וקינמון. הרכיב האחרון אף הזכיר לי בטעמו מוטיבים מעוגת שמרים טרייה, כך שמבחינתי ניתן לנשנש אותו גם ללא תוספת החלב המתבקשת".
ציון: 10
יח"צ. (י. אפרתי)
שמן זית - סבא חביב
היצרנית: "שמן איכותי טהור, שייחודו מתבטא דרך כבישה קרה בעלת חמיצות מרבית (0.8). השמן "בלדי" הינו 100 אחוז טבעי ללא סינון, מכיל חלקי פרי טבעיים, בעל תו איכות של שמן זית ישראלי".
מחיר: 33.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "הבקבוק בו טמון השמן - סטנדרטי בעיצובו, אך יש לו נוכחות מרשימה על השיש הודות למדבקה הססגונית.
לשמן טעם עדין עם מעט מרירות ארומטית שלא משתלטת ומביאה ערך מוסף לסלטים או לתבשילים.
מדובר בשמן בעל חמיצות (sourness) גבוהה שיתאים למי שמחפש שמן מעניין ומיוחד. לא בכדי הוא זכה " במדליית הזהב "טרה אוליבו" בתחרות שמן הזית הבינלאומית לשנת 2022".
ציון: 10 +
יח"צ. צילום: Sell360pro
נקניק - מעדני יחיעם
היצרנית: "נקניק סלמי חצי יבש אפוי ומעושן בסגנון כפרי, ללא גלוטן, המכיל תערובת בשרים של הודו ובקר, מתובל בגרעיני פלפל שחור שלמים".
מחיר: 25.90 ₪, ברשתות השיווק והמזון.
דבר הנסיין: "לא קל לייצר סלמי חצי יבש, כשר וטעים - ויחיעם בהחלט הצליחו.
הסלמי החדש מתוצרתם (מעושן בסגנון כפרי) התגלה כנקניק טעים מאוד. הוא חמצמץ, שמנוני במידה הנכונה, דק במידה הנכונה כשהוא מגיע ארוז והולך טוב עם כריך חביתה או סתם עם עצמו בנטורל.
יש לו ניחוח של סלמי מחו"ל וכשהוא הוגש לצד סלמי לא כשר הוא זכה לציון גבוה יותר מאחיו הנוכרי.
עם זאת, האריזה שאמורה להיות רב פעמית ולשמור על הטריות איבדה את כושרה בפעם השלישית ולכן נאלצתי להיעזר בשקית, אבל פייר, סלחתי ליחיעם - כי זהו מותג הנקניקים הכי משובח שיש לנו פה בסביבה, רק חבל מאד שזמינותו ונפיצותו ברשתות ובמרכולים - נמוכה מאד".
ציון: 10 +