צילום: אלכס ליפקין
היא בת 51, יפהפייה מסובבת ראשים, אמא לשלושה בנים ובעלת מותג טיפוח משלה. שלי גפני, פעם דוגמנית וכיום החזון והמנוע שמאחורי Pelle, שועטת קדימה לראש ההר.
היא החלה את דרכה בתעשייה אי שם בגיל 14 לאחר שזכתה בתואר "נערת השנה".
הקריירה שלה דילגה בין תל אביב, פריז, ניו יורק (שבה התגוררה במשך שבע שנים). קצת לפני שהגיעה לגיל שבו דוגמניות הופכות לפאסה, היא בחרה להפוך למאפרת מקצועית, וכך במקביל למסלול הדוגמנות, כשחברותיה לכיתה עשו בייביסיטינג היא החלה ללמוד איפור.
בתום לימודיה, חמושה במוסר עבודה גבוה אספה גפני את מזוודת האיפור האישית שלה והחלה להסתובב בין מכוני הספא בניו יורק, עד שהשתלבה בתפוח הגדול כעוזרת מאפר.
אבל היום, שלושה עשורים לאחר שפרצה לחיינו ובניגוד לכל התחזיות, הדוגמנות שלה עדיין לא נגמרה והיא עדיין אוחזת בשני התארים.
לפני כעשור נכנסה כזכור כשותפה יחד עם בעלה אופק קאירי, גיסה וגיסתה (רם ונירית קאירי) בחברה משפחתית שייבאה בשעתו מאיטליה לישראל את מוצרי האיפור "מאדינה מילאנו" מותג שהשתייך בשעתו לתאגיד הבינלאומי אינטרקוס.
בעקבות מכירת המותג והחלטת הבעלים החדש לשדרג אותו, בחרו הארבעה למתגו מחדש ולהעניק לרשת בארץ שמנתה כ-6 סניפים את השם blushhh. אלא שבחלוף ארבעה חודשים בלבד מאותו שינוי המותג המחודש נסגר.
צילום: אלכס ליפקין לפני כשנתיים היא כיכבה על המסך הקטן עת שימשה שופטת בתכנית הריאליטי של HOT בידור, "הביוטריות", שהתיימרה לבחור את המועמדת המובילה מבין תשע מתמודדות עם תשוקה לעולמות הביוטי והרשתות החברתיות את האחת הראויה לתואר "הביוטרית הבאה של ישראל".
עתה, חושפת גפני את הצעד העסקי הבא שלה - Pelle.
תודו זה שזה נשמע קצת כמו פלא, ולמרות שגפני טוענת שזה הפלא שלה, מקור השם בכלל מאיטלקית, מהמילה "עור", כי איך לא הכל בסופו של דבר מתחיל בעור הפנים...
pelle לשיטתה של גפני "היא פלטפורמה שיתופית המציעה עולם שלם של בריאות לגוף ולנפש, דרך תוכן ייחודית ומעצימה, המלצות, יוזמות וסיפורים מעוררי השראה".
ואכן, באירוע ההשקה למותג היא ציינה כי "לעולם לא נראה טוב, אם לא נאמין שמגיע לנו" והדגישה שהכי חשוב לה בהשקת המותג החדש - סוגיית הערכה העצמית.
צילום: אלכס ליפקין אי לכך בחרה גפני להשיק כמוצרים ראשונים במותג שלה: קרם פנים, סרום ואבקת פפטידים, כולם על טהרת הקולגן, מתוך ההנחה כי מדובר באחד החלבונים המשמעותיים ביותר בגוף המסייע בבניית רקמות החיבור, בחיזוק העצמות, השיער והציפורניים וגם בשמירה על עור קורן ובריא וההבנה כי לקראת סוף העשור השלישי, נפגמת יכולתו האובייקטיבית של הגוף לייצר אותו באופן טבעי, ועלינו להיעזר בשחקני חיזוק חיצוניים כדי להשלים את החוסרים.
ומדובר לא פחות מ-pelle של מותג, עם מיתוג היסטרי בצבע ניוד עדין וקלאסי, שנראה מבטיח על שידת התמרוקים. גם הניחוח של מוצרי המותג, הקרם והסרום - מהפנט. הוא נקי, קצת כמו של בושם עדין אחרי מקלחת.
ועכשיו הרשו לי להתעכב קמעה גם על Super glam effect - אבקת הקולגן שלה. כבר לפני שנה נתקלתי במוצרים מהסוג הזה, ותהיתי מה מיוחד בזה של גפני.
ובכן, ראשית: האבקה שלה מכילה מלבד קולגן פפטידים, גם חומצה היאלרונית, ויטמין C, ויטמין E וביוטין! לדבריה כ-2500 מ"ג מהאבקה מכילים את המנה היומית המומלצת של קולגן ומאחדים בתוכה את חמשת הרכיבים החיוניים הנ"ל בתחום האנטי אייג`ינג והצערת העור, שנועדו לטענתה "להשיב לגוף את רוח הנעורים האנרגטית והמרעננת".
שנית: אין חובה לערבב את האבקה כמקובל בכוס מים, ניתן בהחלט לשלב אותה גם בשייק, ביוגורט ולמעשה בכל תבשיל אחר, משום שהיא חסרת טעם וריח, ולראייה, טעמתי באירוע ההשקה שלה מגוון מאכלים ששולבה בהם האבקה, ואני חייבת להודות שלא היה לה כל זכר או טעם לוואי.
שלי מבחינתה מציינת, שאם תתמידו ותצרכו את האבקה שלה על בסיס יומי, במהלך שלושה חודשים - תחושו בהבדל.
ובינינו? דמיינו איזה סטייל זה, אתם יושבים לכם בבית קפה, מזמינים הפוך קטן על בסיס סויה, שולפים מהתיק את אריזת השסט ומוסיפים את תכולתה בנונשלנטיות למשקה. חברים, מדובר פה בשינוי פאזה של ממש. לא עוד גלולה כמו של אדם חולה - אדרבא, אקט שכולו בריא, בקונוטציה של יפה ומאושרת.
הבשורה של שלי, מבטיחה וזוהרת לפחות כמו עור הפנים שלה. עתה אנו מחזיקים לה אצבעות וכבר ממתינים בדריכות למוצרים הבאים שלה שעתידים מתברר לעלות למדפים כבר בספטמבר הקרוב.
מחירים: 290 -400 שקל (תלוי במוצר).