יח"צ (ה. מורדי)
בושם - LALIQUE
היצרנית: "Soleil Vibrant Lalique - בושם בהשראת הטבע הפראי והשמש הנצחית החוגג את הנשים החזקות של היום. נשים זוהרות ומוכשרות כמו מארי קלוד לליק, אומנית יצירתית ונכדתו של האומן רנה לליק, שהוקסמה כמוהו מהטבע ומהחיות שבטבע.
הניחוח - זוהר, חם וחושני, הודות לשימוש בניחוח עצי, שרק לעתים רחוקות משולב בניחוחות נשיים. ככזה מבטא הניחוח אישה עם אופי חזק, אבל גם מלאה בשמחה.
הבושם מכיל תמצית ברגמוט ממקור בר-קיימא בשילוב אגס רענן, מתוק ועסיסי, תמצית ג`ינג`ר המאזנת את הרעננות של התווים הפירותיים לצד ניחוח יסמין סמבק הודי וזעפרן - שהמתקבל מ-100% פרחים ממוחזרים (95% מהפרחים משמשים כקישוטים או בטקסים דתיים).
בנוסף, שולב בבושם אקורד עץ חלבי, שהושג באמצעות טכנולוגיה חדשנית וידידותית לסביבה, תמצית ברגמוט מאיטליה - 100% פחמן מתחדש, וניל בורבון SFE ממדגסקר ו-Dreamwood – רכיב המיוצר באמצעות פיתוח ביוטכנולוגי, אף הוא 100% טבעי".
מחיר: 103$ ל- 100 מ"ל, בג`יימס רי`צרדסון דיוטי פרי.
דבר הנסיינית: "כשמתבוננים בקבוקי הבושם של המותג לליק, מיד קופץ לראש הפתגם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו".
אלא שכל בר דעת מבין שבמקרה של לליק, דווקא ההפך הוא הנכון; את בקבוקי הקריסטל של המותג מייצרים עוד משנת 1885, תוך דגש רב על העיצוב החיצוני לנוזל שבפנים, וכל בקבוק הוא לא פחות מיצירת אמנות...
גם הבושם החדש שעוצב על ידי אלכסנדר מונה וברברה זובליין מהמחלקה הקריאטיבית של המותג, הוא לא פחות מפריט דקורטיבי. הוא מזכיר צורת שמש בגוון צהוב דה גרדה שהולך ומתעצם לצהוב חם ככל שהוא מתקרב לבסיס הבקבוק בחלקו התחתון.
כמצופה, את צוואר הבקבוק מעטרת שרשרת זהב מרשימה בעלת מדליון חרוט עם שם הבושם, על רקע של הדפסי נמר שניתן לענוד כשרשרת או כצמיד.
והניחוח? מושלם!! לי באופן אישי הוא הזכיר קצת את הספארי, של ראלף לורן ששט כענן מעל שמי גוש דן בשנות ה-70 וה-80.
אבל Soleil Vibrant Lalique יותר אוריינטלי, יותר מתוחכם, אבל עדיין - סוג של ספארי, שיחד עם הדפס הנמר מזמין כל אחת לצאת ולהתפרע".
ציון: 10
יח"צ (אתר המותג)
בושם - Guerlain
היצרנית: "קולקציית הבישום אקווה אלגוריה היא חוד החנית של המותג עם גישת בישום חדשנית וידידותית לסביבה.
הקולקציה מגלמת את המחויבות לסביבה, והפורמולה עשויה עד 95% רכיבים ממקור טבעי. אפילו האלכוהול מקורו בשורשי סלק מחקלאות אורגנית.
הבקבוק עוצב מחדש, הוא עשוי מזכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר.
הניחוח aqua allegoria nerolia vetiver, מאופיין כפרחוני-פירותי, מעין אלגוריה פרחונית ים תיכונית.
לצד הנרולי וטיבר תמצאו בנוזל רעננות בזיליקום ותו תאנה טעים, כמו גם מיץ מנדרינות עסיסי וחריף שמחוזק על-ידי תה ירוק, וכן ברגמוט קַלַבּרִיה עם תבלינים טריים (קרדמון, פלפל ורוד וג`ינג`ר), וטאץ` של שמש הודות לשמן פטיט גריין לימון.
בנוסף, שולבו בבושם אורנג` סולַאיה - להט בריא של תפוז דם, אשכולית טעימה בחריפות קלילה ולצידם דומדמניות שחורות ופטצ`ולי והֶרבָּה פְרֶסקה.
בבושם שולבו גם תערובת מעודנת של תמצית נרולי טבעית, ורד, ליצ`י, תווי אגס נאשי, תו אבטיח מרענן וכן תו של זר פרחי בר מלבלבים ומאירים של פרחי יסמין עם נגיעת רימון פריך, לענה ומושק לבן".
מחיר: 539 ₪ ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם.
דבר הנסיינית: "בקבוק הבושם החדש עשוי מזכוכית ממוחזרת חלקית, מעין גרסה של בקבוק הדבורה האייקוני של המותג מ-1853, שעוצב מחדש על מנת שיתאים לרוח התקופה ויהיה ניתן למילוי באופן פשוט ועמיד לאורך זמן.
האלמנטים הדקורטיביים הזהובים עברו אופטימיזציה כדי שיעמדו במבחן הזמן; תווית נייר מוזהבת תואמת את סדרת הבישום של המותג ובראש הפקק המוזהב תבליט של דבורה.
והניחוח? שלמות!!!
הבושם מכיל נוזל בגוון סלדין בהיר מאד המשקף את טבעו הקליל. תווים פרחוניים ופירותיים של מנדרינה, תפוז וליצ`י, כלומר ניחוח פירותי מהסוג החמצמץ, אך נקי ומשמח מאוד כזה שיתאים לכל מי שאוהבת ניחוח רענן עוצמתי".
ציון: 10 +
יח"צ. (נ. הרלב)
Jan more
היצרנית: "סדרת הדגל של המותג GOLD, כוללת שמפו, מסכה ובושם ייחודי לשיער.
ההשראה לסדרה הגיעה מאזור חבל בריטאני שבצרפת, הידוע בנהרותיו המכילים זהב ומהווים קרקע פורייה לכרייה. שם נולד הרעיון לקחת את הזהב, כמו גם חומרים אקסקלוסיביים נוספים, ולשלב אותם עם טכנולוגיה וכימיה מתקדמות בייצור מוצרי שיער, כדי להגיע לתוצאה המוצלחת ביותר ולסייע לשיער לזהור לאורך זמן.
מוצרי הסדרה מכילים חומצה היאלורונית, פורמולה חדשנית וייחודית ללא חומרים משמרים ופראבנים (מלחים), חומרי ריכוך ושיקום על בסיס חלבונים טבעיים וחלקיקי זהב מיקרוסקופים, שעוברים אל השיער בעת השימוש במוצר ומוסיפים לו זוהר ונצנוץ ייחודי.
בנוסף, הפורמולה הייחודית מייצרת הקצפה מוגברת, לצד חסכון בכמות השימוש בשל המרקם הרך שנוצר".
מחיר: 139 ₪ - 449 ₪, באתר המותג.
דבר הנסיינית: "ניסיתי את מוצרי סדרת גולד ואני מוכרחה להודות שהשמפו והמסכה פשוט מעולים.
לאחר החפיפה השיער נעשה חלק כמו משי עם אקסטרה ברק, אפילו מעט נוצץ ככל הנראה בשל חלקיקי הזהב ששולבו בו. כנראה הכי קרוב שלי להיות עשירה, אז בתכלס לא מתנגדת.
אני מודה שאת הריח של המוצרים קצת פחות אהבתי. הוא מעט כבד לטעמי, אבל בהחלט קיבלתי גם עליו מחמאות - מה שנקרא על טעם וריח...
מחירי המוצרים לכאורה אינם זולים, אך בתור אחת שרוכשת ומקפידה רק על מוצרי פרימיום לשיער, כאלה שמשווקים מהמספרות מורשות - אוכל להעיד כי מדובר במחירים סטנדרטיים לתכשירים מקצועיים.
אז מרסי בוקו ל-jan more על דאגתו לשיערי. השיער שלי אסיר תודה, בעברית וגם בצרפתית".
ציון: 9.5
יח"צ. (רייבנבך)
שפתון - L`Oréal Paris
היצרנית: "COLOR RICHE INTENSE VOLUME MATTE – MATIFY & PLUMP - שפתון עשיר בלחות עם צבע אינטנסיבי המכיל חומצה היאלורונית. השפתון מגיע ב-6 גוונים שונים".
מחיר: 55 ₪, ברשתות השיווק והפארם.
דבר הנסיינית: "כבר כילדה שחיטטה לאמא שלה בנרתיק האיפור המסקרן, אני זוכרת היטב את מוצרי לוריאל פריז האייקונים. בין הפנינים הללו כיכב תמיד השפתון המיתולוגי - קולוריש!
והנה עברו לא מעט שנים, מילדה הפכתי אישה, והשפתון ההוא עוד מלווה אותי.
הפעם מדובר בשפתון קולוריש משודרג - אינטנס ווליום מאט. האיכות המוכרת של שפתון סופר עשיר בלחות שאינו מתייבש על השפתיים בחלוף דקה ומותיר מעטה סדוק ומקומט, אלא פיגמנט עמיד, עם מרקם עשיר ומענג ואיך לא - בגימור מאט.
הצורה של השפתון מאד נוחה למריחה. ומשום שמדובר בשפתון עם לחות - מאוד נעים למרוח אותו על השפתיים, כדי להחדיר קצת אור בכל החיוורון.
בקיצור, שפתון מהמם, שנמרח בצורה כיפית, מאוד עמיד, עם גוון אינטנסיבי".
ציון: 9
יח"צ. (רהב)
פלטת צלליות - GA-DE
היצרנית: "FRAMES EYESHADOW PALETTE - פלטה במהדורה מוגבלת המכילה עשרה גוונים שנעים מבהירים ורכים כמו פודרה ופנינה, דרך ורודים טרנדיים ואלגנטיים לצד השחור העמוק הנחוץ כל כך. בפלטה 7 צלליות בגימור מט טבעי ו-3 צלליות בגימור מטאלי למראה זוהר ומואר".
מחיר: 129 ₪, ברשתות הפארם ובאתר המותג.
דבר הנסיינית: "השוק מלא בפלטות של צלליות מכל הסוגים והצבעים, אבל כל מי שמבינה באיפור יודעת שהמסגרת של הפנים הכי קריטית ולצלליות על העפעפיים בהיבט הזה השפעה מכרעת.
ג`ייד כך נדמה לקחה את עניין המסגרות צעד קדימה, והיא מציעה לנו את קולקציית "frames" = מסגרות.
אז איזו מסגרת תגרום לך להרגיש הכי יפה בעולם? הכי חזקה? הכי סקסית? הכי מעניינת?
ובכן, בפלטה המגוונת תמצאי קשת היסטרית של גוונים שמתאימים לכל צבע עור, חלקם עדינים כמו פודרה ופנינה, אחרים טרנדיים וקיציים ויש גם שחור מעושן שאני כל כך אוהבת לשלבו כמעט בכל הופעה.
הטקסטורה של הצלליות קלילה, ומשום שחלקן בגימור מט טבעי ואחרות בגימור מטאלי למראה נוצץ - הפלטה שימושית ליום וללילה כאחד".
ציון: 9.5
יח"צ. צילום: (סשה דוסבינסקי)
בוסטר - מעבדות GIGI
היצרנית: "100% pure vitamin C באריזת פטנט שומרת טריות.
המוצר עושה שימוש בפורמולה ירוקה ונקייה, הן במרכיב הוויטמין הטהור והן במרכיבי הסרום האורגניים שמקורם אף הוא טבעי וחף מחומרי שימור ומרכיבים מייצבים כימיים.
אבקת ויטמין וסרום לחות פעיל באריזת פטנט. מולקולת ויטמין C נחשבת ללא יציבה ולכזו המתחמצנת עם חשיפתה לאוויר, נתון הגורם לשינוי בהרכבה ולירידה דרסטית באפקטיביות של הוויטמין. במוצר החדש, אריזת הסרום אטומה וייחודית, כזאת המאפשרת שימוש באבקת ויטמין C במצב טרי וטהור מיד לפני המריחה הראשונה על העור.
הנגשת החומר הפעיל בצורה זו מאפשרת להגיע לתוצאות טובות יותר בשל הריכוז הגבוה וטריות הרכיב.
מרכיבי האבקה: ויטמין C טהור- נגזרת אסטר (Ester) יעילה פי 4 מכל סוגי ויטמין C המשמשים כמרכיבים בטיפוח העור.
אבקת הוויטמין פועלת בשני מישורים להבהרת והאחדת גוון העור, היא מעכבת את ייצור פיגמנט מלנין המופעל על ידי קרינה, ומפרקת כתמי מלנין קיימים בעור. השילוב בין 2 הפעולות מעניק מראה אחיד ובהיר יותר בפרק זמן קצר יותר.
מרכיבי הסרום: חומצה היאלורונית - קומפלקס של 4 סוגי חומצות היאלורוניות בגדלים שונים המעניקים לחות מידית, לחות ממקור טבעי (Hydrolyte ® green) – מרכיב נקי וירוק (BIO) המופק מקנה סוכר לו תועלות משולבות של הענקת לחות, חיזוק פעילות מרכיבים בפורמולה והגנה טבעית על יעילות הסרום.
עוד בתכשיר: גליצרין אורגני – 100% טבעי (ללא פטרוליום), שנועד לחזק את יכולת העמידות של הסרום ולהחליף את חומרי השימור הכימיים, חומצה פרולית ממקור צמחי המשמשת נוגד חמצון חזק לנטרול נזקי רדיקלים חופשיים וקרינת UV ו-Zemea- מרכיב אורגני המשמש כממיס טבעי שנועד לסייע בשיפור עמידות המרכיבים הפעילים בפורמולה כמו גם בסיוע בחדירות מרכיבי הוויטמין C והחומצה הפרולית לעור".
מחיר: 499 ₪, אצל הקוסמטיקאיות.
דבר הנסיינית: "השימוש בבקבוקון המיניאטורי פשוט. לחיצה ארוכה על פקק הבקבוק משחררת מתוכו את אבקת הוויטמין אל תוך נוזל הסרום בבקבוקון. בשלב הבא, תידרשו להחליף את מכסה האבקה במכסה טפטפת הפפיטה (מצורף לערכה). עתה, יש לנער את הבקבוקון במשך 30 שניות, או אז יתקבל תרחיף ויטמין C פעיל האפקטיבי לשימוש יומיומי במשך 14 יום.
ומה לגבי התוצאות? ובכן, משימוש ראשון ניכר שהוא אולי נלחם ברדיקלים חופשיים, אבל מעצם הגדרתו כסרום מחייב גיבוי של לחות מעליו. הוא עובד יפה עם כל קרם שהונח מעליו, לרבות תכשיר הגנה משמש, אבל את התוצאות בימים הראשונים צריך לחפש בזכוכית מגדלת.
עם זאת, בחלוף שבועיים רצופים של שימוש בו - אוכל להעיד כי נוספה לעור גמישות והוא בהחלט זוהר יותר".
ציון: 10 +