יח"צ. דגם ART 2022
כבר שנים שחברת סודהסטרים מזוהה עם יצירתיות תפישתית המייחסת חשיבות רבה לגורמים של עיצוב, חדשנות, מקוריות, טכנולוגיה, משיכה וייחודיות.
מה שהדהד בכותרות לפני כעשור, שפרסומת סופרבול אחת הפכה את סודהסטרים מחברה אנונימית יחסית למותג נועז ואמיץ, הוביל את החברה הישראלית, לשכור לראשונה את שירותיהם של שלושה מעצבי מוצר בינלאומיים: איב בהר, סטפנו ג`ובנוני וטוד ברייצ`ר, על מנת לפתח את רמת העיצוב ולהעניק ערך מוסף למוצריה.
יח"צ. הדגם שעיצב איב בהר. צילום: מוטי פישבייןאכן, אם בעבר נתפסו מכשירי המותג כפריט שעומד על השיש תחת כיסוי בבית של ההורים, שהרי העיצובים החדשניים שאימץ במרוצת השנים הפכו את מכשיריו לפריט אופנתי, כשבמגוון תמצאו עשרות בקבוקים מעוצבים שמציינים אירועים לאומיים, עיצובים ייחודיים - וגם אג`נדות חברתיות (למשל מכשיר הגאווה שהשיקה סודהסטרים לציון מאבקה של הקהילה החד-מינית) וברזומה יש אפילו דגם במהדורה מוגבלת שעיצב קארים ראשיד.
האחרון בגזרה הוא מכשיר ה-ART החדש המהדר במראה רטרו עדכני ובחווית משתמש משודרגת, כזאת שזיכתה את סודהסטרים בפרסי עיצוב יוקרתיים, ובהם: 2021GOOD DESIGN® ותחרות Spark הבינלאומית.
יח"צ. הדגם שעיצב קארים ראשיד. צילום: ניר יפהלמכשיר ה-ART ידית הגזה ייחודית בעלת עיטורי נירוסטה, שעוצבה בסגנון הידיות המוכרות ממכונות למזיגת משקאות בברים ובמסעדות. מדובר בגרסה אלגנטית, נוסטלגית ומאופקת המבטאת יעילות ופשטות – ערכים ש"סודהסטרים" בהחלט מזוהה עמם.
הדגם המדובר ישווק במחיר של 399 שקל, במתחם פופ אפ ייחודי שהוקם בלב חנות הדגל של מותג האופנה סטורי בכיכר דיזנגוף.
בהיבט השימושי, הפיצ`רים במכשיר מבטיחים שהשימוש בו יהיה פשוט ויעיל. ללא כל צורך בחיבור לחשמל, בקבוק המים מוכנס פנימה בדחיפה אחת ואין צורך לסובב אותו כבעבר – הוא פשוט "נשאב" וננעל בתנועה אחת, וכך הבקבוק מתחבר בקלות רבה. בנוסף, אין גם צורך לשחרר אותו בכוח וכמובן שניתן לווסת את מידת ההגזה של המים: נמוכה, בינונית או גבוהה – באמצעות ידית ההגזה היוקרתית.
בשורה התחתונה מכשיר ה-ART מושתת על עיצוב אלגנטי אך צעיר וכיפי המבוסס כאמור על מראה נוסטלגי, עם זאת נדמה כי בסודהסטרים, עדיין לא מאמינים ביכולת התאמת הצבעים של הקהל הישראלי, שכן בחו"ל ניתן כידוע להרכיב את מכשירי המותג במגוון צבעים, ואילו בישראל ניתן להשיג את הדגם הספציפי רק בארבעה צבעים אחידים: אדום-כתמתם, כחול ערפילי, שחור או לבן.
"שיתוף הפעולה בין סודהסטרים לרשת סטורי נולד הודות לסט הערכים המשותף אותו אנו חולקים, כזה המחבר בין עיצוב ולייף סטייל לבין שמירה על הסביבה", מסרה איריס יפרח - מנהלת השיווק בסודהסטרים ישראל והוסיפה "מתחם הפופ-אפ יהווה את התפאורה המושלמת למכשיר הדגל החדש והמעוצב שלנו ויאפשר לנו להגיע לקהל טרנדי ומודע לחשיבות השמירה על כדור הארץ".